quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hij was wel de inspiratieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*grunt "woman"![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja wat? Er zit toch een levend wezen daar ergens.quote:
Waarom is dat triest? Dat is mens eigen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:44 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Triest dat mensen zich daar zo mee bezig houden zeg.
Vreemd of eng? Verander je woorden maar weer...quote:Op zondag 1 januari 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat? Er zit toch een levend wezen daar ergens.
Dat vind ik ergens een vreemde gedachte.
Je kunt het ook betrokkenheid noemen. Suit your pregnant selfquote:Op zondag 1 januari 2012 22:44 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Triest dat mensen zich daar zo mee bezig houden zeg.
Nee. Jij brengt het namelijk de wereld in met je: 'ZELFS hem schat ik niet zo laag in.'quote:Op zondag 1 januari 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem ik het voor je op is het weer niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd en eng nou goed?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vreemd of eng? Verander je woorden maar weer...
Allerlei onzin dingen de wereld inbrengen is betrokkenheid? Zo zie jij dat. Ik niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kunt het ook betrokkenheid noemen. Suit your pregnant self
Ik heb geen hoge pet van je op nee.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee. Jij brengt het namelijk de wereld in met je: 'ZELFS hem schat ik niet zo laag in.'
Ja en? Nu moet ik me rot voelen ofzo?quote:Ik neuk tenminste.
Dat het een vreemd idee is kan ik nog bevatten.. Maar eng...quote:
Tuurlijk, ik loop op straat ook met grote bogen om ze heen en ga hyperventileren als ze tegen me praten.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat het een vreemd idee is kan ik nog bevatten.. Maar eng...
Volgens mij ben je gewoon bang voor de vrouw en niet voor het feit dat ze zwanger is.
neuken, relatie, seks en zwanger, ik denk dat google ongeveer die dingen als trefwoorden gebruikt ofzoquote:Op zondag 1 januari 2012 22:48 schreef DigitalGirl het volgende:
waarom zie ik hier links een advertentie met daten voor volslanke mensen
Hihi, ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik loop op straat ook met grote bogen om ze heen en ga hyperventileren als ze tegen me praten.
Je kunt het zelf niet eens uitleggen joh... Ik vind het erg bekrompenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik loop op straat ook met grote bogen om ze heen en ga hyperventileren als ze tegen me praten.
Jij rent toch weg?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij rent toch weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.running gag
Ik kan het niet laten he?quote:
Je hebt geen hoge pet van mij op? Omdat? Ik heb jou en mensen hier niet veel 'misdaan'. Dat ik mijn vriendin meerdere malen heb bedrogen staat buiten dit topic en zegt niet veel over mijn persoonlijkheid verder. Oordelen daarover mag en kan maar onthoud wel dat je de omstandigheden van die situaties niet weet. Je kent mij niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge pet van je op nee.
Maar ik denk niet dat jij je zwangere vriendin gaat bedriegen.
[..]
Ja en? Nu moet ik me rot voelen ofzo?
Het is heel simpel ik vind het ergens een redelijk eng idee om mijn lul te stoppen in hetzelfde hol waar straks mijn kroost uitkomt. Niet dat ik geen seks met haar zou hebben om dat feit maar als ik er eens over nadenk vind ik het een eng idee. Nou mag dat niet ofzo?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt het zelf niet eens uitleggen joh... Ik vind het erg bekrompen
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij rent toch weg?
Een tip: hem 3x op een dag gebruiken maakt hem minder leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
No it doesn't.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Een tip: hem 3x op een dag gebruiken maakt hem minder leuk.
Tjah.. Erg zinloos naar mijn mening. Ik hoop voor jou dat je dat zelf ook doorhebt.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is heel simpel ik vind het ergens een redelijk eng idee om mijn lul te stoppen in hetzelfde hol waar straks mijn kroost uitkomt. Niet dat ik geen seks met haar zou hebben om dat feit maar als ik er eens over nadenk vind ik het een eng idee. Nou mag dat niet ofzo?
We doen het nooit goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom is dat triest? Dat is mens eigen.
Ik vind het ook een vreselijk idee dat er kinderen uit kunnen komen eigenlijk, ik voel je broeder.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is heel simpel ik vind het ergens een redelijk eng idee om mijn lul te stoppen in hetzelfde hol waar straks mijn kroost uitkomt. Niet dat ik geen seks met haar zou hebben om dat feit maar als ik er eens over nadenk vind ik het een eng idee. Nou mag dat niet ofzo?
Je hebt mij niks misdaan, ik zeg het dan ook niet uit rancune ik zeg het vanwege de manier waar op je op mij overkomt via dit forumpje, Want inderdaad ik ken je niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je hebt geen hoge pet van mij op? Omdat? Ik heb jou en mensen hier niet veel 'misdaan'. Dat ik mijn vriendin meerdere malen heb bedrogen staat buiten dit topic en zegt niet veel over mijn persoonlijkheid verder. Oordelen daarover mag en kan maar onthoud wel dat je de omstandigheden van die situaties niet weet. Je kent mij niet.
Tsja, hoogtevrees is ook zinloosquote:Op zondag 1 januari 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.. Erg zinloos naar mijn mening. Ik hoop voor jou dat je dat zelf ook doorhebt.
Moet je je eens voorstellen hoe dat gaat voelen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreselijk idee dat er kinderen uit kunnen komen eigenlijk, ik voel je broeder.
Dat kan.quote:
Ik hoop dst nog eens mee te makenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreselijk idee dat er kinderen uit kunnen komen eigenlijk, ik voel je broeder.
Ik zal het ook niet doen met een hele zwangere vrouw, mocht het over tientallen jaren zo ver komen. Net alsof een vrouw die heel ver in de zwangerschap is überhaupt nog zin heeft om seks te hebben? Ik weet het niet, ik vermoed van niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.. Erg zinloos naar mijn mening. Ik hoop voor jou dat je dat zelf ook doorhebt.
Ik doe er alles aan om te voorkomen dat dat werkelijkheid wordtquote:Op zondag 1 januari 2012 22:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe dat gaat voelen.
Niet allesquote:Op zondag 1 januari 2012 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe er alles aan om te voorkomen dat dat werkelijkheid wordt
Het schijnt van wel. Seks schijnt ook weeen op te wekken dus dat kan op het laatste moment ook een reden zijnquote:Op zondag 1 januari 2012 22:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zal het ook niet doen met een hele zwangere vrouw, mocht het over tientallen jaren zo ver komen. Net alsof een vrouw die heel ver in de zwangerschap is überhaupt nog zin heeft om seks te hebben? Ik weet het niet, ik vermoed van niet.
Ik zeg dat het mijn niet zou weer houden om seks met haar te hebben. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je tepels aaien werkt ook... Komt door zo een genotsstofje dat dan aangemaakt wordt.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het schijnt van wel. Seks schijnt ook weeen op te wekken dus dat kan op het laatste moment ook een reden zijn
om weeen op te wekken??quote:Op zondag 1 januari 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je tepels aaien werkt ook... Komt door zo een genotsstofje dat dan aangemaakt wordt.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Een tip: hem 3x op een dag gebruiken maakt hem minder leuk.
quote:
Dat hormoon in ieder geval.quote:Wanneer een baby de tepel stimuleert, of soms ook al als de moeder haar baby hoort huilen, komt het hormoon oxytocine vrij in het lichaam van de moeder (toeschietreflex).
Yo Detroit, you readin' my man? Stay away from the nipples brotherquote:
Ik liet het hem lezen. Hij zegt bedankt voor de tipquote:Op zondag 1 januari 2012 23:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Yo Detroit, you readin' my man? Stay away from the nipples brother
Hij blijft er de komende 5 jaar vanaf want ik moet eerst mijn studie doenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik liet het hem lezen. Hij zegt bedankt voor de tip
Ja het is laat, sorryquote:Op zondag 1 januari 2012 23:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik liet het hem lezen. Hij zegt bedankt voor de tip
Helpt in ieder geval niet bij het versieren.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:04 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waar verdiep jij je allemaal in zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |