moet je gewoon vet negatieve feedback geven/dreigen dan willen ze alles doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:22 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Als hij binnen is zal ik hem is testen met wat software!:)
De verkoper had een paar duizend feedback van 99.8%! dus vond het op zich wel betrouwbaar!
Als hij nep blijkt te zijn dan wil ik gewoon mijn geld terug!
jullie horen het als ik hem binnen heb
Ja daarom, dan komt het wel goed! anders heb ik altijd nog paypal!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:25 schreef Loll het volgende:
[..]
moet je gewoon vet negatieve feedback geven/dreigen dan willen ze alles doen.
Dus je hebt nu Usb verlengkabeltjes overquote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wou dus heletijd zo USB verlengkabel, zodat mijn iDevice oplader draadje wat langer was, veel besteld, maar veel werken dus ook niet -.-
Toen zag ik dat DX ook 3M Usb iphone cables heeft...
erhm 1 gebruik ik momenteel voor mijn iphone oplader, en die andere is 3M en doe ik idd niks meequote:Op maandag 2 januari 2012 18:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dus je hebt nu Usb verlengkabeltjes over??
Paypal zal je niet in zulk soort zaken helpen, producten die niet voldoen aan de eisenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Ja daarom, dan komt het wel goed! anders heb ik altijd nog paypal!
Maar ga er vanuit dat het gewoon een originele is, maar bij Chinese weet je het maar nooit;)!
ahww oke, ik ben nog opzoek naar een usb verlengkabeltje dus.. maar ik kijk wel even op ebay anders..quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
erhm 1 gebruik ik momenteel voor mijn iphone oplader, en die andere is 3M en doe ik idd niks mee
hmm wat probeer je nou te zeggen? Ja het is inderdaad een erg handig kabeltje, iedereen zou er een moeten hebben!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Paypal zal je niet in zulk soort zaken helpen, producten die niet voldoen aan de eisen
worden niet gerefund.. Daarnaast kan je er gewoon beter vanuit gaan dat hij fake is.. 99,5% van het flashgeheugen( usb sticks/ipods etc) is nep.
[..]
ahww oke, ik ben nog opzoek naar een usb verlengkabeltje dus.. maar ik kijk wel even op ebay anders..
Bellen, livechatten, mailen, ticket aanmaken, nieuwe klantenservice systeem uitproberen.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:33 schreef 12koeto het volgende:
ik heb dx 2 keer betaald ipv 1 keer.
hoe kan ik dx contacteren?
dat livechat werkt hier voor geen meter... :\ en ze luisteren ook niet naar product requestsquote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bellen, livechatten, mailen, ticket aanmaken, nieuwe klantenservice systeem uitproberen.
Beetje rare vraag.
Je poste dat je erg veel kabels had gekocht en dat er veel niet werkte..quote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hmm wat probeer je nou te zeggen? Ja het is inderdaad een erg handig kabeltje, iedereen zou er een moeten hebben!
allang weggeven aan vrienden etcquote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je poste dat je erg veel kabels had gekocht en dat er veel niet werkte..
Oftewel ik verwachte dat je er heel veel had, maar blijkbaar maar 2 waarvan 1 van 3 meter die je niet gebruikt.. 3 meter is mij te langanders wou ik ze wel van je over nemen
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
allang weggeven aan vrienden etc
action 0,56 euro centquote:Op maandag 2 januari 2012 13:11 schreef Goddelijker het volgende:
Heeft iemand voor mij zoiets liggen:
[ afbeelding ]
Om een iPod Nano aan te sluiten op een auto-radio met AUX-ingang?
Ik denk dat het deze worden. Op budgetlightforum is deze getest en kwam ie aardig uit...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb gisteren deze besteld:
http://www.buyincoins.com(...)pcs-product-237.html
Op order wijzigingen reageren ze snel en adequaat. Ik moest eens een itempje weghebben die niet in stock was, ook er snel niet zou komen. Via het (oude) CSR gebeuren gemeld, een uur of 2 later kreeg ik mail van "Bunny"quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat livechat werkt hier voor geen meter... :\ en ze luisteren ook niet naar product requests
Mja? Je hebt ook meer gelezen over x-Fire (Trust-/Ultra-/etc) accu's?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze worden. Op budgetlightforum is deze getest en kwam ie aardig uit...
Die ging ik juist niet nemen ivm de discussions. http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.1042763quote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze worden. Op budgetlightforum is deze getest en kwam ie aardig uit...
Staat waarschijnlijk in het "nieuwe systeem"quote:Op maandag 2 januari 2012 23:09 schreef revpolen het volgende:
zit ff me paypal te checken, omdat ik niet meer zeker wist of ik nou die externe battery had besteld voor me iphone.. ( kon hem op DX namelijk niet meer in me bestellingen vinden.. maar wist bijna zeker dat ik hem besteld had )
Geld is 16/12 afgeschreven via me CC
maar bij DX is niks bekend.. hoe nu verder?
Wel je Paypal e-mailadres gebruikt om in te loggen/volgen? Dat wil het weleens zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:09 schreef revpolen het volgende:
zit ff me paypal te checken, omdat ik niet meer zeker wist of ik nou die externe battery had besteld voor me iphone.. ( kon hem op DX namelijk niet meer in me bestellingen vinden.. maar wist bijna zeker dat ik hem besteld had )
Geld is 16/12 afgeschreven via me CC
maar bij DX is niks bekend.. hoe nu verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |