Werkt best goed inderdaad, als je een beetje papier of stro ofzo hebt kun je er prima een vuurtje mee stoken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:38 schreef shiznuts het volgende:
Die heb ik (maar dan van BIC, meen ik). Eén keer meer gespeeld.
Jep, dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Laatst heb ik deze gekocht voor mijn neefje:
http://www.dealextreme.co(...)de-cutter-tool-12305
Werkt best goed, als je dat tenminste bedoelde
....maar dan andersom, lijkt me?quote:You can use the item to connect two sets of earphones, headphones or stereo speakers to your MP3 or media player.
Bedankt griekenlandquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Koen. het volgende:
Au.
Euro naar laagste punt sinds september 2010
Mwoah, ik twijfel er nog over.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:34 schreef bobbernaut het volgende:
volgens mij heeft DX geen last van dat shipping zooi, ik zie het niet op de blog/forum staan en ook geen mail
Als in tracker nummers van China Post?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:14 schreef Whiskers het volgende:
Heeft iemand voor mij de URL om een RN-nummer te checken? Kan hem niet meer vinden en staat niet in de OP?
Ya diequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef Romanov het volgende:
[..]
Als in tracker nummers van China Post?
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
Ja, natuurlijk naar waarde invullenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb op 28 november een Brainwavz HM5 hoofdtelefoon en Fiio E10 DAC/AMP gekocht bij Mp4nation.net. Ik kreeg net een brief van PostNL dat ze mijn pakket hebben onderschept en een verklaring willen van de waarde en inhoud van het pakket. Tevens moet er een kopie factuur bij.Dit is de eerste keer dat me dit gebeurd na al die tientallen Chinese paketjes. Totale waarde is 120 euro dus ik reken op ongeveer 36 euro erbovenop. Grrrrodvrrr.
[ afbeelding ]
Zou dit door de feestdagen komen? Strengere controle? Iemand anders hier ervaring mee? Altijd netjes het formulier naar waarheid ingevuld?
Reken eens uit wat je al heb uitgespaard door alle keren dat je pakketjes zijn aangekomen zonder douane-interventie... Het moest er ooit wel eens van komen? Spijtig genoeg op een duurdere aankoop.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb op 28 november een Brainwavz HM5 hoofdtelefoon en Fiio E10 DAC/AMP gekocht bij Mp4nation.net. Ik kreeg net een brief van PostNL dat ze mijn pakket hebben onderschept en een verklaring willen van de waarde en inhoud van het pakket. Tevens moet er een kopie factuur bij.Dit is de eerste keer dat me dit gebeurd na al die tientallen Chinese paketjes. Totale waarde is 120 euro dus ik reken op ongeveer 36 euro erbovenop. Grrrrodvrrr.
[ afbeelding ]
Zou dit door de feestdagen komen? Strengere controle? Iemand anders hier ervaring mee? Altijd netjes het formulier naar waarheid ingevuld?
En besteld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef Iemand91 het volgende:
Tevens, bij dat laser/uv/led-lampje-ding moeten nog wel batterijen en ze hebben het over 3 x button cell batteries, dus deze moeten toch wel passen?
Dat vraag ik mezelf dus ook al af...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:21 schreef bobbernaut het volgende:
-EDIT- ff verbeterde uitleg:
Ik had laatst bij DX paar dingetjes besteld, was in 1 pakket gebundeld.
Het waren 4 items.
A en B waren op de 20e geshipt, A was klein pakketje en B een groot pakketje (grote doos)
C en D waren 27 geshipt en zijn nu al binnen.
wat ik dus niet snap, C en D zijn eerder binnen dan A en B..
komt dat misschien door de grote van doos B?
Balenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:03 schreef bobbernaut het volgende:
... mijn pakketje is dus onderschept bij douane.. :\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |