abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106285382
Schenkstroop heeft een keer gevraagd of ik hem wilde ontmoeten en gezien hoe die hier is dacht nou nee.
pi_106285411
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:02 schreef formerjellybean het volgende:
Schenkstroop heeft een keer gevraagd of ik hem wilde ontmoeten en gezien hoe die hier is dacht nou nee.
Wat een eer dan dat ik jou heb mogen ontmoeten O-)
pi_106285412
quote:
17s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:02 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Bedpartners, ervaring qua seks, voorkeur qua seks, "biseksuele" gedachtes, verhalen over mijn vader, mijn moeder.. Te veel.
Wat kun je je af en toe heerlijk vrij voelen als je niks te vertellen hebt :7

:')
pi_106285433
mijn arm doet pijn :( nog steeds
pi_106285443
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk denk ik dat soms voorzichtigheid met wat je post geen kwaad kan. Er zijn mensen die aardig zijn op internet en ook heus wel wat mindere en ten tweede als je iets post kan inderdaad werkgever het ook lezen en of je daar dan blij mee moet zijn.
Ik had eerst een ontbloot bovenlijf foto in mijn fotoboek, die werd 2/3x gepost in een topic..
Tjah weetje, mensen die wat van me willen zien die kijken maar in mijn fotoboek, maar om me er mee te gaan kwetsen in random topic vond ik best wel zielig.
Rustig aan.
pi_106285449
quote:

[..]

Bedpartners, ervaring qua seks, voorkeur qua seks, "biseksuele" gedachtes, verhalen over mijn vader, mijn moeder.. Te veel.
Ok, kan 't op zich wel begrijpen. Tot gauw dan faye! :W
pi_106285453
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef Lot88 het volgende:
schrale lullen, pijnlijke armen, tis wa hier...
pi_106285471
quote:
Nog steeds? Hoe kan dat nou? Heb je soms RSI of zo?
Ik had dat een keertje zo erg, moest daarmee naar fysio
pi_106285491
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

schrale lullen, pijnlijke armen, tis wa hier...
Het één kan zelfs verband houden met het ander. Hoeft overigens niet :')
pi_106285507
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik had eerst een ontbloot bovenlijf foto in mijn fotoboek, die werd 2/3x gepost in een topic..
Tjah weetje, mensen die wat van me willen zien die kijken maar in mijn fotoboek, maar om me er mee te gaan kwetsen in random topic vond ik best wel zielig.
Dit is fok. En mensen gaan soms best ver, te ver, als je het mij vraagt. Ik vermoed dat het mensen zijn die zelf geen spetterend leven hebben en zich daarom maar bezig gaan houden met andermans leven, soms op het creepy-achtige af. Supersoep bijvoorbeeld met mij. Doe je niets aan.
pi_106285509
quote:

[..]

die zou jij mij nog geven :(
pi_106285512
quote:

[..]

die reactie van panzermaus ook :')
pi_106285513
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:05 schreef Capstan het volgende:

[..]

Het één kan zelfs verband houden met het ander. Hoeft overigens niet :')
RSI door teveel fappen :')
pi_106285524
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat een eer dan dat ik jou heb mogen ontmoeten O-)
Dat was ook omdat je in de buurt woonde :Y Op zich ben ik sowieso niet zo heel makkelijk daarin qua uitgaan enzo ontmoet ik veel mensen maar ik vind het juist moeilijk om mensen gewoon dichtbij me te laten en soms vooral mannen. Ik ben daarin gewoon veel voorzichtiger. Dat begint mensen die ik ken van het uitgaan ook al op te vallen.

Ik maak makkelijk een praatje enzo maar ik nodig ook niet gauw mensen bij me thuis uit
  zondag 1 januari 2012 @ 20:06:41 #165
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106285535
quote:
Wat heb je gedaan dan?
pi_106285551
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nog steeds? Hoe kan dat nou? Heb je soms RSI of zo?
Ik had dat een keertje zo erg, moest daarmee naar fysio
dan moet t toch mijn rechter arm zijn?! tis links..rechts is muishand..
pi_106285569
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat was ook omdat je in de buurt woonde :Y Op zich ben ik sowieso niet zo heel makkelijk daarin qua uitgaan enzo ontmoet ik veel mensen maar ik vind het juist moeilijk om mensen gewoon dichtbij me te laten en soms vooral mannen. Ik ben daarin gewoon veel voorzichtiger. Dat begint mensen die ik ken van het uitgaan ook al op te vallen.

Ik maak makkelijk een praatje enzo maar ik nodig ook niet gauw mensen bij me thuis uit
Klopt, en ik ook niet. Ik geef dan ook nooit zomaar mensen m'n fb.
pi_106285575
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Dit is fok. En mensen gaan soms best ver, te ver, als je het mij vraagt. Ik vermoed dat het mensen zijn die zelf geen spetterend leven hebben en zich daarom maar bezig gaan houden met andermans leven, soms op het creepy-achtige af. Supersoep bijvoorbeeld met mij. Doe je niets aan.
Ik vind het ook vaak verbazingwekkend, dat mensen dan bijvoorbeeld hun vriendin hier op het forum ontmoet hebben enzo, het lijkt best nog wel vaak voor te komen. Ik bedoel, dat is niet de manier waarop de meeste stellen die ik ken elkaar ontmoet hebben.
pi_106285580
quote:

[..]

Toch allemaal geen redenen om voor van school te wisselen of wat voor problemen dan ook te krijgen?
pi_106285589
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan?
geen flauw idee maar mijn schouderblad tot aan mijn vingers zeurt al de hele dag ( de pijn dus)
pi_106285602
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:07 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik vind het ook vaak verbazingwekkend, dat mensen dan bijvoorbeeld hun vriendin hier op het forum ontmoet hebben enzo, het lijkt best nog wel vaak voor te komen. Ik bedoel, dat is niet de manier waarop de meeste stellen die ik ken elkaar ontmoeten.
Mijn moeder kent haar huidige vriend ook via het internet. :')
pi_106285609
Meldt :@

Ik heb eigenlijk vrijwel geen kaas gegeten van relaties enzulks, wel kort wat gehad, maar dat is meer omdat zij mij leuk vond en zij de moves maakte :')
Dus, ik zou eigenlijk wel wat meer bekwaam willen worden in het relatie- en versiergebeuren, hoe pak ik dat aan?
Ik zit bijvoorbeeld nu op toneel, een goede manier om met aandacht om te gaan ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_106285627
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:07 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dan moet t toch mijn rechter arm zijn?! tis links..rechts is muishand..
Kan ook van verkeerde houding zijn met typen, RSI is niet uit te sluiten ook al is het niet je muis-arm.
't enige andere wat ik me kan bedenken is een probleem met je hart, maar dat vind ik te hard van stapel gaan om daar aan te denken in jouw geval :P
pi_106285650
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:08 schreef robuust89 het volgende:
Meldt :@

Ik heb eigenlijk vrijwel geen kaas gegeten van relaties enzulks, wel kort wat gehad, maar dat is meer omdat zij mij leuk vond en zij de moves maakte :')
Dus, ik zou eigenlijk wel wat meer bekwaam willen worden in het relatie- en versiergebeuren, hoe pak ik dat aan?
Ik zit bijvoorbeeld nu op toneel, een goede manier om met aandacht om te gaan ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat het fout dan?
pi_106285656
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:08 schreef robuust89 het volgende:
Meld :@

SPOILER
Wees welkom! ^O^

Een goede start is het lezen van de OP hier, daar staan een aantal zeer goede tips in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')