Ligt er altijd maar net aan wie er stemmen. En deze keer ook wie er genomineerd waren.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe kan Plastic_zak de slechtste hosselaar zijn!
Ach, verkiezingen zijn meestal gewoon populariteitsverkiezingen natuurlijk.
Uh...ok?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Omdat anonimiteit toch wel een zege is op het internet stop ik met FOK! onder dit account.
Denk ik.
Tot over een tijdje onder een andere naam.
Plastic_Zak is ook echt een stumper hoor. Die heeft bij mij ook nog verkapte bedreiging gedaan om niks. Standaard fobo-hosselaar en baggeraar.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe kan Plastic_zak de slechtste hosselaar zijn!
Ach, verkiezingen zijn meestal gewoon populariteitsverkiezingen natuurlijk.
Ga je ons echt verlaten?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Omdat anonimiteit toch wel een zege is op het internet stop ik met FOK! onder dit account.
Denk ik.
Iets gebeurd waardoor je dit ineens besluit?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Denk ik.
Ik ken die hele vent niet...quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Plastic_Zak is ook echt een stumper hoor. Die heeft bij mij ook nog verkapte bedreiging gedaan om niks. Standaard fobo-hosselaar en baggeraar.
What happened?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Denk ik.
We have a winner!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:58 schreef -Nouvelles het volgende:
69. FOK!s grootste zeurkezen (305 inzendingen / 64%)
1. Schenkstroop (96)
Een meisje bij mij op school is betrapt op een seksforum en ze zit daardoor nu op een andere school, daardoor hield ik me in qua posten, dat wil ik niet meer, dus ik stop met dit account. Mijn naam is er te erg aan verbonden.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets gebeurd waardoor je dit ineens besluit?
En terecht.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:58 schreef -Nouvelles het volgende:
1. Schenkstroop (96)
Waarom zet ze dan ook haar naam op het forum neer.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een meisje bij mij op school is betrapt op een seksforum en ze zit daardoor nu op een andere school, daardoor hield ik me in qua posten, dat wil ik niet meer, dus ik stop met dit account. Mijn naam is er te erg aan verbonden.
Ik ben vet snel weer terug, even zorgen dat mijn nieuwe account ready to go is enzo en deze leeg.
Die zal ik ook weer eens gaan maken binnenkortquote:Op zondag 1 januari 2012 19:58 schreef formerjellybean het volgende:
spare ribs zijn lekker en huh @faye
Ik had dat toch makkelijk kunnen winnenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er altijd maar net aan wie er stemmen. En deze keer ook wie er genomineerd waren.
Spare ribs zijnquote:Op zondag 1 januari 2012 19:58 schreef formerjellybean het volgende:
spare ribs zijn lekker en huh @faye
hehehe. Die vent zat dan ook echt overal te zeikenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:58 schreef -Nouvelles het volgende:
1. Schenkstroop (96)
Betrapt op een seksforum en daarom naar een andere school?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een meisje bij mij op school is betrapt op een seksforum en ze zit daardoor nu op een andere school, daardoor hield ik me in qua posten, dat wil ik niet meer, dus ik stop met dit account. Mijn naam is er te erg aan verbonden.
Ik ben vet snel weer terug, even zorgen dat mijn nieuwe account ready to go is enzo en deze leeg.
Ze had overal dezelfde bijnaam. Dat was makkelijk zoeken. Ik ga wel weer posten zoals ik deed, ook foto's enzo, maar dan is niet standaard mijn naam eraan verbonden.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom zet ze dan ook haar naam op het forum neer.
Dan vinden ze je ook wel als ze willen dus dat maakt ook niet zoveel uit. En heb jij rare dingen gepost dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze had overal dezelfde bijnaam. Dat was makkelijk zoeken. Ik ga wel weer posten zoals ik deed, ook foto's enzo, maar dan is niet standaard mijn naam eraan verbonden.
Klopt.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hehehe. Die vent zat dan ook echt overal te zeiken
Bedpartners, ervaring qua seks, voorkeur qua seks, "biseksuele" gedachtes, verhalen over mijn vader, mijn moeder.. Te veel.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan vinden ze je ook wel als ze willen dus dat maakt ook niet zoveel uit. En heb jij rare dingen gepost dan?
[..]
Klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |