is goedquote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef debeterebob het volgende:
whehe gaan jullie nou mij fobo volspammen
Oude grap.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
Snel naar mijn fobo, ik heb er een foto van mij lul staan.
Mijn hoofd ergens bijhouden is teveel gevraagd. Concentratie is 0, verder voel ik me wel goedquote:Op zondag 1 januari 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik wissel fok af met een beetje gamen af en toe
hehe, ik moet eigenlijk leren (het is weer zover), want ik heb 3 januari een herkansingquote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ga vanavond naar een feest en ik zie mijn vriendin voor het eerst in 2012. Leuk. Jullie moeten ook meteen iets ondernemen in 2012, meteen uit en hosselen. Ga je, bam, goed, zelfverzekerd en met goede moed en hoop het nieuwe jaar in.
Ach, mij zegt zo'n jaarwisseling ook weer niet zoveel. Maar voor mij nog een week vakantie, daar wil ik nog wel wat leuks van makenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ga vanavond naar een feest en ik zie mijn vriendin voor het eerst in 2012. Leuk. Jullie moeten ook meteen iets ondernemen in 2012, meteen uit en hosselen. Ga je, bam, goed, zelfverzekerd en met goede moed en hoop het nieuwe jaar in.
Je gaat een meid hosselen deze week?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, mij zegt zo'n jaarwisseling ook weer niet zoveel. Maar voor mij nog een week vakantie, daar wil ik nog wel wat leuks van maken
Sadistische docentenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hehe, ik moet eigenlijk leren (het is weer zover), want ik heb 3 januari een herkansing
Ik moet nog veel te veel doen, maar daarvoor heb ik mijn laptop nodig en mijn kabel daarvoor ligt nog bij een vriend.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hehe, ik moet eigenlijk leren (het is weer zover), want ik heb 3 januari een herkansing
Ja ik zag het. En mlig staat pas 3e als slechtste hosselaar. Die andere 2 ken ik niet eensquote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Niet eens bij de top 3 man.
He Myraaa!!! Onze vrolijke vogel!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog veel te veel doen, maar daarvoor heb ik mijn laptop nodig en mijn kabel daarvoor ligt nog bij een vriend.
Nee. Ik ga een paar keer uit of bij vrienden langs en dingen regelen die al een tijd zijn blijven liggen. En misschien nog een klein beetje huiswerkquote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je gaat een meid hosselen deze week?
i knowquote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De jouwe was ook aardig leeg kutkloon
Nu moet ik weer een jaar gaan janken.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik zag het. En mlig staat pas 3e als slechtste hosselaar. Die andere 2 ken ik niet eens
Ohai.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He Myraaa!!! Onze vrolijke vogel!
Ik ook niet, jammer.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Niet eens bij de top 3 man.
Ik heb ook weer niks gewonnen, fmlquote:Op zondag 1 januari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu moet ik weer een jaar gaan janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |