[Federer-fan]Dat zal er raar uit zien op de baan dan.[/Federer-fan]quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
We beginnen zondagnacht trouwens met de onderste helft van de mannen, en de bovenste helft van de vrouwen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[Federer-fan]Dat zal er raar uit zien op de baan dan.[/Federer-fan]
Kutquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In Australië denken ze nog steeds dat Hewitt de derde ronde gaat halenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
We beginnen zondagnacht trouwens met de onderste helft van de mannen, en de bovenste helft van de vrouwen.
[..]
[..]
Ja dat bedoelde ik. Wanneer ze worden ingevoerd in het hoofdschema.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat hij de invulling van de qualifiers in de md bedoeld. Dat is geloof ik pas als de kwalificaties afgelopen zijn.
Gowojczyk was dan ook bizar bezig in de kwalificaties. Die gast kreeg amper games tegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 07:25 schreef Reya het volgende:
De Bakker is er toch wel weer hard afgegaan. Wel een uitstekende prestatie van Huta.
Ik vind het wel mooi hoe je bij Simon, Federer en Nadal de mogelijke tweederondetegenstander maar achterwege hebt gelaten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:41 schreef franklop het volgende:
Dit kan je als qualifier loten;
- Santiago Giraldo (ronde 2 Djokovic)
- James Duckworth (ronde 2 Tipsarevic)
- Mickael Jouzhny (ronde 2 Gasquet)
- Gilles Simon
- Ricardo Mello (ronde 2 Tsonga)
- Steve Darcis (ronde 2 F. Mayer)
- Blaz Kavcic (ronde 2 Del Potro)
- Carlos Berloq (ronde 2 Karlovic/Melzer)
- Roger Federer
- Olivier Rochus (ronde 2 Berdych)
- Sergiy Stakhovsky (ronde 2 Anderson)
- Kevin Anderson (ronde 2 Stakhovsky)
- Ivan Ljubicic (ronde 2 Young/qualifier)
- Donald Young (ronde 2 Ljubicic)
- Tommy Haas (ronde 2 Nadal)
- Rafael Nadal
zitten nog wel paar leuke opties tussen dacht ik zo
Eén van de beste opties om te treffen, inderdaad. Hopelijk daarna een legendarische tweederondepartij tegen Dr. Ivo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:17 schreef TheArt het volgende:
Jesse nog een goede loting ook: Berlocq
haha ja, beetje realistisch houden natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi hoe je bij Simon, Federer en Nadal de mogelijke tweederondetegenstander maar achterwege hebt gelaten.![]()
Idd, kon nou niet echt een stijgende lijn in zn prestaties vinden ofzo die dit verklaren. Pas 1 challenger finale gespeeld en verder wat rondjes in challengers en Futures gepaktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:27 schreef Norrage het volgende:
Deze Gojozwich dinges mag nu tegen Young. Wel interessant om in de gaten te houden wat deze vent gaat doen als ie zo hard door de kwalies is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |