Yeahquote:
Ieuw....da's wandelen voor mietjesquote:
14? klinkt als een goeie trainingquote:Op zondag 1 januari 2012 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
leuk!! De Holterbergroute die ik wil doen is ongeveer 14 km..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/broen/bron]
We hebben de marathon overgeslagen en gaan gewoon deel voor deel verder kijken.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
En de laatste.. briljant geschreven verhaal
Oh, en vanavond ook nog Freek en Sherlock, zie ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:36 schreef golfer het volgende:
We hebben de marathon overgeslagen en gaan gewoon deel voor deel verder kijken.
Gingen namelijk voor een klein tukkie eventjes om 14:00 uur weer terug en in bed en werden net pas weer wakker.![]()
Hebben ook nog Youp op de recorder staan.
Voordat ik naar Duitsland ging heb ik trouwens ook in Dublin gewoond en in Singapore, en heb ik jarenlang gevaren op Tallships. Daarvoor heb ik een tijd door Noord Afrika gezworven, zo'n beetje alle landen westelijk van Egypte en in Midden Amerika geweest.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja het was echt zó leuk en ook zó doorgezakt maar ook erg fijn gepraat
we kunnen ook een keer een wandel meet organiseren.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je ook? Ik wil veel meer gaan wandelen komend jaar namelijkNog leuke bossen vlak bij Eindhoven?
Vind veel bossen erg lelijke en saaie naaldbossen, ik hou niet van naaldbossenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
we kunnen ook een keer een wandel meet organiseren.
in NL zijn er mooie bossen, maar ook hier net over de grens in D.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
het meeste bos hier is loofbos.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind veel bossen erg lelijke en saaie naaldbossen, ik hou niet van naaldbossen
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef TAV74 het volgende:
Wat The Bridge betreft trouwens, wat me opvielSnapumnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Iets met Dexter in het verleden hierquote:
dexter ken ik, maar snappum nog steeds nietquote:
Prachtig juistquote:Op zondag 1 januari 2012 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind veel bossen erg lelijke en saaie naaldbossen, ik hou niet van naaldbossen
Even alle SC topics van 2011 doorlezen, dan kom je hem wel ergens tegenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dexter ken ik, maar snappum nog steeds niet
U2 dude voor jou en arty en wat een leuke update in het drakentopicquote:Op zondag 1 januari 2012 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Iedereen een goed nieuwjaar gewenst.
Speciaal een dikke kus aan b&g, omdat ik hen best behoorlijk liefheb.![]()
Maak er een mooi jaar van, allemaal.
Jij ook, lieve vrouw.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Iedereen een goed nieuwjaar gewenst.
Speciaal een dikke kus aan b&g, omdat ik hen best behoorlijk liefheb.![]()
Maak er een mooi jaar van, allemaal.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]fijn is dat he.. zulke avonden/nachten..
![]()
Oh en the Bridge:Zo. Klaar.
Wij hebben er nog een paar te gaanquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef TAV74 het volgende:
Wat The Bridge betreft trouwens, wat me opvielHij is leuk en ik klikte dus wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Gaat gelukkig goed he, met de draakies.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
U2 dude voor jou en arty en wat een leuke update in het drakentopic
Ging ik stiekem al vanuit, dus bewust geen echte spoilersquote:
Zo maar eens de 2e aflevering van Those who kill kijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben er nog een paar te gaanNananananana
Ik zag prachtig foto's met je schoondochter. Knappe man! Ik hoop jullie komend jaar weer eens te zien en spreken.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij ook, lieve vrouw.
En natuurlijk ook de beste wensen voor Arty.
Wij hebben net ook wat leftovers gegeten. Was je oudennieuwmeeting geslaagd?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef freecell het volgende:
Goedenavond.
Ik zit te overwegen om morgenavond een restjesfeestje te organiseren
Vertel, hoe heb je ze gemaakt? Wat voor een bouillon als basis?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
jeetje! De garnalenkroketten zijn echt zó verschrikkelijk lekker geworden!
![]()
ik kan haast niet geloven dat ik ze zelf gemaakt heb
als je de Duffelt bedoelt ja. dat is het gebied tussen de Ooij en Millingen. niet speciaal voor mij. maar voor stadsmensen een uitgestrekt wandelgebied. Kellener Altrhein is het gebied tussen Kleve en Emmerich/Xanten langs het water. wel aardig om te fietsen en met hoogwater zeker de moeite waard om het wild stromend water tussen de bomen en struiken door te zien razen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Z80, ben je wel eens in de Dueffel - Kellener Altrhein und Flussmarschen geweest? Schijnt een natuurgebied te zijn, maar vind niet zoveel over in goegel
Gewoon met een blokjequote:Op zondag 1 januari 2012 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, hoe heb je ze gemaakt? Wat voor een bouillon als basis?
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:53 schreef freecell het volgende:
Stom gesprek hier net.
Tara tegen oudste: hmm,volgens mij ligt hier een cadeautje van Krak voor jou! Zullen we die openmaken?
Ik: Maybe that's not wise, we kan do it later tonight,just before bed. There's a bubble blower inside and than we have water all over in a minute!
L: Mama! Ik wil de bellenblaas welnu open maken! Zit een bellenblaas in!
Hij had de verpakking nog niet eens gezien. Zucht.
Bakelau of stokvis krokettenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Mosselen vind ik niet echt lekker, maar een goed smaakvolle witvis er bij zou ook erg lekker zijn denk ik!! Leuk dit
Wat te denken van Gerookte zalm macarons of gerookte zalm pavlova?quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat te denken van Gerookte zalm macarons of gerookte zalm pavlova?
Nee, als smaakmaker voor het eischuim, wordt technisch een uitdaging denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]chique. De zalm dan als vulling verwerkt? Of hoe??
Pff ja.. dan moet het heeeel fijn zijn denk ik. Geen idee hoe je dat goed voor elkaar zou kunnen krijgen, vind een 'gewone' pavlova al tricky..quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, als smaakmaker voor het eischuim, wordt technisch een uitdaging denk ik.
Zit te denken aan vriesdrogenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff ja.. dan moet het heeeel fijn zijn denk ik. Geen idee hoe je dat goed voor elkaar zou kunnen krijgen, vind een 'gewone' pavlova al tricky..
het voordeel van GEEN frituurpan hebben.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
Potverdorie, had het mezelf uit mijn hoofd gepraat om kroketten te gaan maken ivm wat gezondere leefgewoonten, maar nu krijg ik toch weer zin heAllemaal jullie schuld
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
Potverdorie, had het mezelf uit mijn hoofd gepraat om kroketten te gaan maken ivm wat gezondere leefgewoonten, maar nu krijg ik toch weer zin heAllemaal jullie schuld
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ze zijn niet ongezond mits met mate genuttigd
Gewoon niet meteen 10 opeten of iedere dag 1 naar binnen werken een week lang.
Net nog zeker een ons van die Hollandse weggewerkt die ik nog over had van de visschotel van gisteren.quote:
Dat dus!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ze zijn niet ongezond mits met mate genuttigd
Gewoon niet meteen 10 opeten of iedere dag 1 naar binnen werken een week lang.
Vond youp de laatste jaren echt niets meer, net als Freek al meer dan twintig jaar niet meer leuk is.quote:
Had ik ook idd, gisteren heb ik me voor het eerst in tijden weer eens uitstekend met hem vermaaktquote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond youp de laatste jaren echt niets meer, net als Freek al meer dan twintig jaar niet meer leuk is.
quote:63. De grootste betweter van FOK! (235 inzendingen / 49%)
1. PietVerdriet (119)
2. Daniel1976 (55)
3. Joipoipoipoi (33)
Damn, het doet er niet toe wat ze over je schrijven, als ze je naam maar goed schrijven.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef borisz het volgende:
Nou Piet je hebt een award gewonnen bij de verkiezingen.
[..]
Ik wil ook zo'n omgevingquote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
En ja! Die site is ook echt heel fijn, veel wandelingen te vinden van allerlei niveaus! Ons voornemen van minimaal 2 hikes per maand van >10mijl begint goed!
Zo, maar die zien er goed uit zegquote:
Ik zag dat je een klein beetje een dirty mind had moeten hebben voor het uitkiezen van de eindcijfers. En dat hadden we hier dus ook nietquote:
quote:Rel over aanpassing tekst Imagine door zanger Cee Lo Green
door Hans Klis
Cee Lo Green zong gisteravond zijn versie van John Lennons Imagine op Times Square in New York, maar met een kleine aanpassing. In plaats van “Nothing to kill or die for, And no religion too”, veranderde de Amerikaanse zanger de laatste zin in “And all religion’s true”. En dat zorgde voor nogal wat ophef.
Niet geheel onverwacht, want volgens Lennon zelf was Imagine (wiki) bedoeld als een “anti-religieus, anti-nationalistisch, anti-kapitalistisch” nummer. Zo zei hij dat in het boek Lennon in America van Geoffrey Giuliano dat in 2000 verscheen. Greens aanpassing staat daarmee dus haaks op de bedoeling van het nummer.
Onder andere fans van Lennon en seculiere twitteraars uitten hun onvrede en boosheid tegen Green, wat leidde tot verhitte discussies op het sociale medium. De zanger verdedigde zich snel door te zeggen dat hij “alleen maar wilde zeggen dat je in [een perfecte] wereld mag geloven wat je wilt”. Op de Huffington Post zijn de (soms grove) reacties van boze Amerikanen en Green terug te lezen. De zanger verwijderde vanochtend zijn tweets.
één zag er uit alsof hij uit een pakje kwam, zo netjes was 'ie! Terwijl ze voor het bakken wat rommelig oogden. Het frituren maakte ze dikker en strakkerquote:
Wat voor garnaaltjes had je nu gebruikt?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
één zag er uit alsof hij uit een pakje kwam, zo netjes was 'ie! Terwijl ze voor het bakken wat rommelig oogden. Het frituren maakte ze dikker en strakker
Echte Hollandschequote:Op zondag 1 januari 2012 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat voor garnaaltjes had je nu gebruikt?
Wij zijn gistermiddag nog over de vismarkt in Groningen gewandeld en dan kan ik echt watertanden van de bakken vol vis die ze daar hebben. Ik zag ook nog een grote bak vol ongepelde hollandse garnaaltjes en moest nog aan jou en je garnalenkroketten denken. Zo jammer dat we dat soort kramen/winkels niet hier hebben.quote:
Ja shit.. soms zou ik zelfs wel weer in een 'echte' stad wonen alleen voor dat soort dingen..quote:Op zondag 1 januari 2012 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij zijn gistermiddag nog over de vismarkt in Groningen gewandeld en dan kan ik echt watertanden van de bakken vol vis die ze daar hebben. Ik zag ook nog een grote bak vol ongepelde hollandse garnaaltjes en moest nog aan jou en je garnalenkroketten denken. Zo jammer dat we dat soort kramen/winkels niet hier hebben.
Ja dat heb ik hier ook. Ondanks dat R'dam makkelijk aan te rijden is doe ik het niet vaak.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij zijn gistermiddag nog over de vismarkt in Groningen gewandeld en dan kan ik echt watertanden van de bakken vol vis die ze daar hebben. Ik zag ook nog een grote bak vol ongepelde hollandse garnaaltjes en moest nog aan jou en je garnalenkroketten denken. Zo jammer dat we dat soort kramen/winkels niet hier hebben.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja shit.. soms zou ik zelfs wel weer in een 'echte' stad wonen alleen voor dat soort dingen..
Geen bio winkel in de buurt? Of een vitatas of bio aan huis?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Er staat ook een grote kraam met biologische groente & fruit. Lijkt me geweldig! Hier moet ik er in supermarkten naar speuren en dan zet ik er nog steeds vraagtekens bij hoe biologisch dat nou echt is geproduceerd.
Nee, helemaal niks van dat alles. Ik zal het je nog sterker vertellen: geen groenteboer.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
Geen bio winkel in de buurt? Of een vitatas of bio aan huis?
Ja, ik vond het ook enorm gezellig. Ross vond het 'rara wie ben ik' spel erg leukquote:Op zondag 1 januari 2012 20:30 schreef freecell het volgende:
Wij een beroerde groenteboer
Maar we hebben wel de markt inderdaad
En ik vond het zo gezellig gisteren
Sagaquote:Op zondag 1 januari 2012 21:01 schreef Bluezz het volgende:
Het wordt steeds spannender die brug
Die saga
Die scene bij haar thuis met Martin als logeé:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk het te wetenIk zeg niets!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, hilarisch moment iddquote:Op zondag 1 januari 2012 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Die scene bij haar thuis met Martin als logeé:
Hoi! Dit is Nelson (??) en ik heb soms seks met hem.
Wil je nu naar bed of....?
Houden zo!quote:
Maar ze leert het steeds een beetje meerquote:Op zondag 1 januari 2012 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Die scene bij haar thuis met Martin als logeé:
Hoi! Dit is Nelson (??) en ik heb soms seks met hem.
Wil je nu naar bed of....?
Waar zijn jullie? 7 gehad nu?quote:
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Even een klacht over de reiskosten met een OV-chipkaart in de bus.
Van huis naar station:
- kosten volgens 9292ov.nl 1,29
- kosten als ik de reis maak 1,10
(slechte klacht, ik weet het, stay with me)
Van station naar huis (met énorme omweg, kan ik ook niks aan doen):
- kosten als ik de reis maak 1,80
- kosten als ik een kaartje in de bus had gekocht 1,50
wtf is dit voor nonsens??
Kosten met de strippenkaart voor x november: 1,01 (sorry, zat er 3 cent naast)quote:
Dat klopt inderdaad, dat ding is niet goedkoper zijn wij ook al achter.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Van huis naar station:
Reis naar mijn ouders met ov-chipkaart: 2,80quote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Dat klopt inderdaad, dat ding is niet goedkoper zijn wij ook al achter.
Heeft ook iets te maken met het starttarief ofzo geloof ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Reis naar mijn ouders met ov-chipkaart: 2,80
Met oude strippenkaart: 2,02
Ja, dat hàdden we al, dat was de eerste strip, weet je nogquote:Op zondag 1 januari 2012 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
Heeft ook iets te maken met het starttarief ofzo geloof ik.
Maar was die net zo duur? Heb geen ideequote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat hàdden we al, dat was de eerste strip, weet je nog
Niemand gok ik zoquote:
Degene die het geld binnenharkt ws welquote:
Vraag meer mensen dit soort gegevens te verzamelen, documenteer dit met alle data en als je een voorbeeld of 20,30 hebt mail ze aan alle politieke partijen en kamerleden, kranten, tijdschriften, TV programma'squote:Op zondag 1 januari 2012 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Van huis naar station:
Om over het onbenullige systeem waarbij je twee keer het opstaptarief betaalt als je van maatschappij wisselt maar niet te sprekenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Almelo, 1 stationnetje verder, reis van 4 minuten max kost nu enkele reis 2,- terwijl je voorheen voor een retour (waarop je altijd korting kreeg, maar met de chipkaart bestaat de retour niet meer) 3,25 of zo kwijt was..
Ik ga morgen de dealer nog maar ff mailen, kijken hoe het met de auto's zitquote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om over het onbenullige systeem waarbij je twee keer het opstaptarief betaalt als je van maatschappij wisselt maar niet te spreken
Als ik naar station Groningen Noord reis dan koop ik 1 kaartje, want met de ov chipkaart (check in hoogeveen, check uit groningen centraal, check in groningen centraal, check uit groningen noord) ben ik bijna 2 euro meer kwijt
Nah veel gebruiken hem niet meer.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Dit hele systeem moet toch gigantisch veel extra geld hebben opgeleverd? Ik bedoel, iedereen moet 10 euro of 20 euro sowieso op die kaart hebben staan. Tarieven zijn gestegen. Veel mensen vergeten uit te checken en laten het daar maar bij (of weten het nooit/hebben het niet door).
veel buitenlanders gebruiken het ov niet meer.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Dit hele systeem moet toch gigantisch veel extra geld hebben opgeleverd? Ik bedoel, iedereen moet 10 euro of 20 euro sowieso op die kaart hebben staan. Tarieven zijn gestegen. Veel mensen vergeten uit te checken en laten het daar maar bij (of weten het nooit/hebben het niet door).
Maar moet je nu niet verplicht in en uitchecken? Ook als je een kaartje zou willen kopen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
in bus gebruik ik m wel (want studentenov) in de niet gratisuren koop ik voor de trein nog altijd n kaartje
Het is echt in heel veel opzichten totaal onhandig. Alleen voor de mensen die iedere dag met het ov reizen is het handig dat ze gewoon met een pasje snel in en uit kunnen checken maar voor incidentele reizen levert het alleen maar nadeel op tot nu toe..quote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik had voor Ross ook een chipkaart gehaald omdat we nog wel eens met de bus reizen en dat anders zo duur wordt. Maar met de trein heeft hij ook 40% korting als hij met mij meereist. Dat kan dus niet met zo'n ov-chipkaart
Ik vind het wel zo'n faalsysteem hè.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar moet je nu niet verplicht in en uitchecken? Ook als je een kaartje zou willen kopen?
Maar ze willen helemaal geen papieren kaartjes meerquote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is echt in heel veel opzichten totaal onhandig. Alleen voor de mensen die iedere dag met het ov reizen is het handig dat ze gewoon met een pasje snel in en uit kunnen checken maar voor incidentele reizen levert het alleen maar nadeel op tot nu toe..
volgens mij nietquote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar moet je nu niet verplicht in en uitchecken? Ook als je een kaartje zou willen kopen?
dan hebben ze nog wat werk te doen..quote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze willen helemaal geen papieren kaartjes meer
Groot gelijk hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij nietik laat dan altijd mn gewone voordeelurenkaart zien
ik heb er echt iets op tegen dat je altijd voor jan lul geld op die kaart moet hebben staan
Ik las het verkeerd, ik dacht dat Isa alleen bedoelde op vrijreizen dagen. Want nu moet je als student ook in en uit checken ook al is het gratis dusquote:Op zondag 1 januari 2012 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog met n kaartje en niet ingecheckt hoorzou beetje onzin zijn
ik heb dus ook nog n gewone voordeelurenkaartquote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Groot gelijk hoorMaar ik dacht dat het hoe dan ook moest voor studenten, zoiets had ik gelezen (waarschijnlijk in klaagbaak, dus kan niet kloppen).
Ah, handigquote:Op zondag 1 januari 2012 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dus ook nog n gewone voordeelurenkaart![]()
Ja maar dat doe ik ook, op mn vrije reisdagen en die logica snap ik wel aangezien NS geld krijgt voor de gemaakte reizen, dus check jij niet in/uit, zorg je voor minder inkomsten daarquote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, ik dacht dat Isa alleen bedoelde op vrijreizen dagen. Want nu moet je als student ook in en uit checken ook al is het gratis dus![]()
Een geheel nieuw systeem introduceren is ook niet gratis hé?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Ah, dus daar gaan ze er wel op achteruit.. Want voorheen kregen ze uiteraard ook geld voor ieder studenten-ov maar wisten ze niet wie daadwerkelijk de trein in stapte. (er van uitgaande dat er in realiteit minder van het ov gebruik gemaakt wordt dan er studentenkaarten zijn..)quote:Op zondag 1 januari 2012 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik ook, op mn vrije reisdagen en die logica snap ik wel aangezien NS geld krijgt voor de gemaakte reizen, dus check jij niet in/uit, zorg je voor minder inkomsten daar
de inkomsten per maatschappij wordt nu idd aan de hand van de daadwerkelijk gemaakte reizen met studentenov uitgekeerd, dus als ik vrij reis check ik gewoon in en uit, geen probleem maar dat met geld afschrijven bij ns weiger ik vooralsnog nogquote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, dus daar gaan ze er wel op achteruit.. Want voorheen kregen ze uiteraard ook geld voor ieder studenten-ov maar wisten ze niet wie daadwerkelijk de trein in stapte. (er van uitgaande dat er in realiteit minder van het ov gebruik gemaakt wordt dan er studentenkaarten zijn..)
Ik heb er niet om gevraagd hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
Een geheel nieuw systeem introduceren is ook niet gratis hé?
Zou het niet an ov9292 kunnen liggen? De NSsite klopt goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is gewoon een enorm ondoorzichtige en verkapte manier van geld verdienen.
Krak was gisteren voor de trein (!) ook veel meer kwijt dan internet aangaf.
Hij was er vorige keer eigenlijk nog te klein voor maar nu kon ie er zelf opklimmen en kon ie ook zelf ermee schommelen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
g&B, bedankt voor de fotoDe enige echte grote tegenslag van afgelopen jaar
Er moest een eigen systeem komen omdat we blijkbaar als enige land in zijn geheel overgaan op de chipkaart en dus alle maatschappijen mee moesten. In het buitenland zijn die dingen vaak beperkt tot een stad. Kijk maar naar Londen of Parijs of Stockholm.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef borisz het volgende:
Als we in NL nu gewoon een systeem hadden overgenomen uit een ander land dan waren we veel goedkoper uit, maar nee er moest weer een eigen systeem komen.
Ik ken het, maar je bent wakker (sort of?)quote:Op maandag 2 januari 2012 06:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Meh, goedemorgen. Isa, nu ben ik wakker hoorEcht ruk geslapen, de halve nacht liggen woelen. Zaterdag uit de nacht, maandag vroege dienst is net te kort op elkaar.
Ik hoorde je sms nog wel, maar had geen zin om te kijken wie het wasquote:Op maandag 2 januari 2012 06:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken het, maar je bent wakker (sort of?)
Ik wilde je nog persoonlijk een gelukkig nieuwjaar wensen! Maar wilde niet bellen als je sliep
Wat leuk!quote:Op maandag 2 januari 2012 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Er klinkt hier nu jazz, zo fijnEr is een personeels nieuwjaarsontbijtje. Wij gaan zo ook even een glas champagne halen
Leukquote:Op maandag 2 januari 2012 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Er klinkt hier nu jazz, zo fijnEr is een personeels nieuwjaarsontbijtje. Wij gaan zo ook even een glas champagne halen
Tot nu toe wil het ook nog niet echt lukken hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 09:04 schreef freecell het volgende:
Goed begin Sarabi!
Ik zou geloof ik gewoon vakantie vieren, haha.
Lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 10:40 schreef Sunnythesun het volgende:
moggeHier ook nog een hele week samen vrij
Vanmiddag ga ik met een groepje collega's + honden wandelen als het goed is, dus niet geheel niets-doen.
Lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 10:40 schreef Sunnythesun het volgende:
moggeHier ook nog een hele week samen vrij
Vanmiddag ga ik met een groepje collega's + honden wandelen als het goed is, dus niet geheel niets-doen.
Wow, ben je in opleiding voor cheerleader bij PSVquote:Op maandag 2 januari 2012 12:01 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker een uurtje werken, dan flink eten en dan eerste![]()
training
![]()
van het jaar.
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wow, ben je in opleiding voor cheerleader bij PSV?
Vervelend voor TAVquote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
niet met collega wandelen, ze is ziek.. Nja dan moet Tav maar mee
Tav pak riemquote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
niet met collega wandelen, ze is ziek.. Nja dan moet Tav maar mee
Is goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:15 schreef borisz het volgende:
Golfer wil jij straks ook even naar mijn sollicitatiebrief kijken?
Nu voor een eerste versie bij moeders..
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:42 schreef freecell het volgende:
Kijk nou!
http://s40.photobucket.co(...)2-01-02-12-07-07.mp4
En alweer retour.quote:
In mijn versie had ik al die enters niet en was de brief gewoon 1 a4tje. Wellicht door die conversie van docx maar doc dat die tussen kwamen?quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef borisz het volgende:
In mijn versie had ik al die enters niet en was de brief gewoon 1 a4tje. Wellicht door die conversie van docx maar doc dat die tussen kwamen?
Afijn bedankt dat je er even naar wilde kijken.
lolquote:Op maandag 2 januari 2012 13:42 schreef freecell het volgende:
Succes Krak!
Kijk nou!
Het is een soort zinkzalf... Poetst makkelijker van de vloer dan van het ventjequote:Op maandag 2 januari 2012 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lolkan je dat een beetje makkelijk wegpoetsen?
Wat een kliederaarquote:Op maandag 2 januari 2012 13:42 schreef freecell het volgende:
Succes Krak!
Kijk nou!
Hiermee suggereer je eigenlijk dat wandelen met TAV niet gezellig is?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:05 schreef Sunnythesun het volgende:
dat was toch nog gezellig. Andere (ex) collega die niet zou komen zat ineens in haar auto toch te wachten op de parkeerplaats. Dus Sam heeft gezellig met zijn peettante kunnen lopen
Nja, ik ben natuurlijk ook al wel een beetje aan hem gewend hequote:Op maandag 2 januari 2012 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hiermee suggereer je eigenlijk dat wandelen met TAV niet gezellig is?Daar heb ik echt niets van gemerkt hoor, die paar keer dat we gingen wandelen
Best knapquote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, ik ben natuurlijk ook al wel een beetje aan hem gewend he
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, ik ben natuurlijk ook al wel een beetje aan hem gewend he
En ep3. Waar in in S1 zo opgeslokt werd heb ik dat bij S2 toch nog een stuk minder...quote:
Is er nog wat over?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net de coleslaw gemaakt en die is zo lekker dat ik al heel veel eetlepels gehad heb
Ik vond S2 ook wat minder dan S1.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef borisz het volgende:
En ep3. Waar in in S1 zo opgeslokt werd heb ik dat bij S2 toch nog een stuk minder...
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Nog een halve saladeschaal overRoss zal het niet eens missen wat ik al op heb
De eerste die het gelukt isquote:
Heb me met s2 uitstekend vermaakt, maar S1 was beter inderdaadquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb me met s2 uitstekend vermaakt, maar S1 was beter inderdaad
Lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Nog een halve saladeschaal overRoss zal het niet eens missen wat ik al op heb
De uroloog zegt nooit veel, maar hij vond het ook fijn dat ik op de fiets kwam.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Heee wat fijn Krak! Ook van je conditie!
De bezinking was normaal, hij zei dat hij naar de crp keek? Bezinking wordt wel gecheckt.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal goed nieuws krak! En goed planHet was natuurlijk stiekem allemaal begonnen met die darm, dus dan heb je het cirkeltje weer rond
Valt wel meequote:Op maandag 2 januari 2012 18:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LekkerWij eten een restant nasi met gekarameliseerde rode uien (dat vind ik zoooo lekker
) en runderworstjes erbij... vreemde combi, moet kunnen
Klinkt goed, Krak!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik was al even terug, maar moest wat mensen bellen.
Er zit 30 ml lidocaine in mijn rib, over een maand terugkomen en stoppen met de Duspatal.
Ik had het niet zo in de gaten, maar het was een opluchting, dus heb ik erna een patatje gegeten!![]()
![]()
Het fietsen ging veel beter dan verwacht, ik heb zo'n 80% van de oude conditie.
Van restjes word je creatief!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Valt wel meeIk heb net krieltjes en doperwtjes gekookt en die gestampt. Beetje overgebleven ontbijtspek in de pan, aardappeldoperwtenstamp erbij en mee bakken en vervolgens kruiden met zout en peper. Lang leve restjesdag
Ben je niet de krant vergeten om te laten zien dat het echt vandaag wasquote:Op maandag 2 januari 2012 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Heb ook een foto (a la i-spy incl blikje coca cola) gemaakt deze keer, maar nog steeds geen kabeltje voor uploaden gevonden
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben je niet de krant vergeten om te laten zien dat het echt vandaag was
Yup. Vriezer is weer wat legerquote:
Men, dan sudder je ze toch ofzo! Weggooien kan altijd nog!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Vriezer is weer wat legerEnige wat ik jammer vind is dat ik wat ingevroren sint jakobsschelpen heb weg moeten gooien. Die zagen er erg uitgedroogd uit en zaten ook vol met ijs. Nou ja, ruimt ook op
Gesudderde sintjakobsschelpen is geen optie meerquote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Men, dan sudder je ze toch ofzo! Weggooien kan altijd nog!
Van restjes & weinig geld word je heel creatiefquote:
Amen!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van restjes & weinig geld word je heel creatief
Restjes zijn ok olé olé, wij hadden ook nog komkommer/tomaat restanten erbij.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Valt wel meeIk heb net krieltjes en doperwtjes gekookt en die gestampt. Beetje overgebleven ontbijtspek in de pan, aardappeldoperwtenstamp erbij en mee bakken en vervolgens kruiden met zout en peper. Lang leve restjesdag
Yup. Ze lagen ook al iets te lang denk ik. Clam chowder was idd wel een oplossing geweestquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Och wat jammer van die Sint Jacobsschelpen, PMaar als ze bevroren waren (als in erm, de beschadiging) dan smaken ze denk ik ook echt niet meer. Je had er clam chowder van kunnen proberen te maken
Zoiets.......quote:
Ik vind dit online:quote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
Zoiets.......
Maar ik zou ze ook hoe dan ook verwerken, al zit er minder smaak aan...
/Zuinig gewend mode
Uit de Allerhande. Weer een woord geleerd.quote:We spreken van vriesbrand als diepvriesvoedsel 'uitgedroogd' is door verdamping van ijskristallen aan het oppervlak. Vriesbrand tast zowel de structuur als de smaak van het voedsel aan. Om het te voorkomen kunt u het beste kleine, platte pakketjes voedsel van maximaal 1 kilo maken en zorgen dat er zo min mogelijk lucht bij komt. Op deze manier dringt de kou sneller tot de kern door.
Ik twijfelde of ze nog goed waren eigenlijk. Als ik twijfel en het niet vertrouw gaat het weg!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoiets.......
Maar ik zou ze ook hoe dan ook verwerken, al zit er minder smaak aan...
/Zuinig gewend mode
Het is niet bedorven.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ze nog goed waren eigenlijk. Als ik twijfel en het niet vertrouw gaat het weg!
Ja jaquote:Op maandag 2 januari 2012 18:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is niet bedorven.
Ik verpak bv vlees in plastic folie per portie en doe het in een doos. Dat gaat goed!
LOL! Mijn ervaring komt uit gewoon invriezen wat ik over heb. Ik zie wel hoe het uit de vriezer komt, weggooien kan altijd nog.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja jaMaar ik heb natuurlijk jouw ervaring niet
Dat dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van restjes & weinig geld word je heel creatief
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ongelovelijk hoeveel voedsel we eigenlijk weggooien. Kliekjes opeten en niet te groot inkopen zou eigenlijk iedereen moeten doen...
/bijstand/minimaal inkomen
En voor oud brood en kapjes: broodpudding.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef PdeHoog het volgende:
Volgende keer zal ik dat in gedachten houden
Dat trekt me dan weer niet hequote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En voor oud brood en kapjes: broodpudding.
Da's best lekker, met rozijnen en kaneel. Het is gewoon zetmeel. Ik heb een oud kookboek met recepten voor macaronipap, dat lijkt me minder lekker.quote:
Ja, mijn moeder verveelde zich te pletter met de tv.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit Youp te kijken. Hij is heerlijk grof zeg
Goed voornemen!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef Vork het volgende:
Als ik dan toch een goed voornemen moet hebben dan is het wel om zo min mogelijk eten weg te gooien. Dat wordt dus beter inkopen doen, beter plannen en me er vooral aan houden, aangezien ik ook niet meer dagelijks boodschappen wil gaan doen.
Wat denk je van mijn idee dat L. ons gehoord heeft?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef freecell het volgende:
Ik heb zelf altijd genoeg, maar die hummels eten onvoorspelbare hoeveelheden
Dus vaak kan ik een gedeelte van de inhoud van die bordjes wegknikkeren.
*denkt aan shoppen*quote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euuuhh, dat moeten we nog bedenken
Ik heb geen auto trouwens.
Pee dat is echt zó heerlijkquote:
Custard? Gewoon brood met ei, melk en een smaakje in de oven!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pee dat is echt zó heerlijkUiteraard met zelf custard maken en zo.. ook lekker met cocosmelk.. jumjum!
Wat denk je dat custard is?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Custard? Gewoon brood met ei, melk en een smaakje in de oven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |