quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je voor Amerikaans gaat dan ga je natuurlijk voor soulfood en cajun en zo
New York Cheesecakequote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Dat staat dus ook op het menu! Morgen nachtdienst, dus dan kan ik in alle rust de rest van de week uitzoeken. Ross gaf al aan geen zin te hebben in fried foods, dus dat valt al af.
En Australië heeft idd een heel uitgebreide keuken, maar niks is echt Australisch. Tenzij ik kangaroo kan vinden
Zaterdag op het menuquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zaterdag op het menu
En Moblo lol:
quote:This video contains content from Channel 4, who has blocked it in your country on copyright grounds.
Sorry about that.
quote:
Zonde van het geld hè.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:55 schreef LieLie het volgende:
Waarom schieten mensen overdag siervuurwerk af?
Broertje heeft zich dit jaar beperkt tot een paar goede potten en pijlen. Totale kosten 70equote:Op zaterdag 31 december 2011 12:55 schreef LieLie het volgende:
Waarom schieten mensen overdag siervuurwerk af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zo!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Tot volgend jaar
Fijne avond allemaal
Het zijn dan ook niet voor niets Hapjes met een hoofdletterquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hapjes? Dat is een heel buffet!
Of een germanisme.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zijn dan ook niet voor niets Hapjes met een hoofdletter
Hapjessquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dan waren het wel Hapjes met een ringel-s geweest
De ß wordt in Nederland door leraren Duits altijd als Ringel-s genoemd, maar dat is fout,quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dan waren het wel Hapjes met een ringel-s geweest
Klopt, maar alleen omdat ik het op school fout leerde, en thuis gecorrigeerd werd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Uiteraard heb je helemaal gelijk Piet.. En mijn leerkracht noemde het keurig es zet of doppelt s. Ik was dat alleen vergeten en in de 'volksmond' wordt dat ding in NL een ringel-s genoemd. Je wist wat ik bedoelde toch?
hehe koddigquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen omdat ik het op school fout leerde, en thuis gecorrigeerd werd.
Al mijn leraren Duits zeiden het fout trouwens. Had er eentje die het ook over Semmel had ipv Brodchen, en over Servus tegen je vrienden zeggen, beide is Beiers, geen Duits.
Het is jammer dat Duits zo een ongeliefde taal in in Nederland, het is de belangrijkste handelspartner en het slechte of niet aanwezig zijnde Duits begint een probleem te worden in het bedrijfsleven. Net zo goed dan Nederland de enorme potentie van Frankrijk laat liggen omdat er ook zo slecht of geen Frans gesproken wordt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe koddigIk heb het volgens mij allemaal wel goed geleerd, maar ondanks een 9 voor mijn eindexamen is er weinig Duits blijven hangen
![]()
Wij zitten ook in een oorlogszone!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
De carbid-oorlog is aardig losgebarsten hier
Wieraq?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Hier ook, hond wordt er onrustig van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Sam reageert er al nauwelijks meer op, die vind het gelukkig allemaal primaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier ook, hond wordt er onrustig van.
Wat ben je aan 't smoken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Rookoven is in gebruik genomen btwleuk leuk leuk!
2 forellen en een stuk zalmfilet. De forellen zijn nu als het goed is bijna klaarquote:
Ik heb zalm niet geprobeerd, maar ik vroeg me af of het hetzelfde is als een pakje. Omdat je dit warm rookt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
2 forellen en een stuk zalmfilet. De forellen zijn nu als het goed is bijna klaarDe zalm heb ik geen idee van, kan dat dat iets langer nodig heeft.
Nee, als je gerookte zalm koopt is dat koudgerookt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb zalm niet geprobeerd, maar ik vroeg me af of het hetzelfde is als een pakje. Omdat je dit warm rookt.
Ja, dat leek mij al. En ik houd niet zo van warme zalm.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, als je gerookte zalm koopt is dat koudgerookt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Zout roken ?
Neem grof zeezout en rook dat, lijkt me erg lekker om mee te werken in de keuken.
*ding dong*quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:23 schreef golfer het volgende:
Wilde zalm in de visschotel die mijn vrouwtje (/rubje....) de visboer voor mij gemaakt heeft.
[ afbeelding ]
Vlees rokenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]briljant idee ja!
Ik wil binnenkort (als ik ze vers kan krijgen) ook bietjes gaan roken. Schijnt heel lekker te zijn
Ik vind hem erg goed, eet geen gerookte kweekzalm meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef LieLie het volgende:
Was die wilde zalm bij de Aldi ook oke eigenlijk?
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vlees roken
Groentes zoals gourgette
Kaas roken
Ganzenlever en Eendenlever roken
Hashisch roken, euh, nee, vergeet dat
Hm, binnenkort maar eens proberen. Of is het een feestdagenproduct?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind hem erg goed, eet geen gerookte kweekzalm meer
Volgens mij een seizoensproduct, in het voorjaar hebben ze het geloof ik niet meer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, binnenkort maar eens proberen. Of is het een feestdagenproduct?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
En ik werd vanmiddag echt even bijna boos op mijn ma: longkanker en dan een sigaret opsteken![]()
Ik ben zo blij dat ik nooit aan die vieze gewoonte begonnen ben
Er moet meer gerookt worden, goed voor de pensioenpotten.quote:
Bizar wel evengoedquote:
Hier ook, nu net goed donker, dus alle verslaafden beginnen nu siervuurwerk af te stekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:18 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij werd er andere jaren nooit zoveel sierwerk afgestoken voor middernacht. Het kleurt hier aan alle kanten van het huis nu.
Weet je nu ook iets meer over de ernst, behandelingen e.d.?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zo op de laatste dag van 2011 nog even wat huisvlijt. Mijn huis begint weer herkenbaar te worden
En ik werd vanmiddag echt even bijna boos op mijn ma: longkanker en dan een sigaret opsteken![]()
Ik ben zo blij dat ik nooit aan die vieze gewoonte begonnen ben
Alleen dat het echt kanker, dat er dinsdag een longfunctietest en een biopt gedaan wordt en dat vrijdag of maandag de uitslag komt. Oh...en het komt NIET door het rokenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weet je nu ook iets meer over de ernst, behandelingen e.d.?
Nou zie je! Dan kan ze er best nog eentje opsteken....quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen dat het echt kanker, dat er dinsdag een longfunctietest en een biopt gedaan wordt en dat vrijdag of maandag de uitslag komt. Oh...en het komt NIET door het roken
Smoking cures cancerquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en het komt NIET door het roken
Pfff, spannende tijden dus... Heel veel sterkte ermee!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen dat het echt kanker, dat er dinsdag een longfunctietest en een biopt gedaan wordt en dat vrijdag of maandag de uitslag komt. Oh...en het komt NIET door het roken
Whz.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pfff, spannende tijden dus... Heel veel sterkte ermee!
Ja, en het zou een vorm kunnen zijn die niet direct aan roken te relateren, maar dan nog is roken niet bepaald bevordelijk voor gezondheid en conditie. Dat laatste lijkt me ook belangrijk genoeg nu.
Ik moest echt wennen aan het vuurwerk hier toen ik hier net woonde. In Noord-Holland is het toch wat lastiger aan te komen..quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef LieLie het volgende:
Ik hoor weer buitengewoon legaal vuurwerk hier..
/not
Ze zijn hier zo de grens overquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moest echt wennen aan het vuurwerk hier toen ik hier net woonde. In Noord-Holland is het toch wat lastiger aan te komen..
Nou ja, zwarte markt enzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moest echt wennen aan het vuurwerk hier toen ik hier net woonde. In Noord-Holland is het toch wat lastiger aan te komen..
Hier gaat echt meer illegaal spul de lucht in hoor, als je een keer een kroeg in loopt ga je met dozen vol weer naar buiten als je wiltquote:
Het verschil is echt enorm jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier gaat echt meer illegaal spul de lucht in hoor, als je een keer een kroeg in loopt ga je met dozen vol weer naar buiten als je wilt
Overall zal het meer zijn ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier gaat echt meer illegaal spul de lucht in hoor, als je een keer een kroeg in loopt ga je met dozen vol weer naar buiten als je wilt
Twee of drie jaar terug waren we bij een vriend die in een nieuwbouwwijk in Emmen woonde en daar uitkeek over een redelijk goed bedeelde wijk van Emmen, echt niet normaal wat daar de lucht in ging!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het verschil is echt enorm ja
Toen ik in Haarlem 9 hoog woonde kon ik het vuurwerk van een groot deel van de Randstad zien, maar dat is achteraf gezien best magertjes vergeleken met het dorp (en Almelo in de verte) hier![]()
Vroeg met de eerste keer in N-Holland echt af waar het vuurwerk toch bleef of 00.00 uurquote:
OMG ja, wat viel dat toen zwaar tegen zegquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vroeg met de eerste keer in N-Holland echt af waar het vuurwerk toch bleef of 00.00 uurZal in de steden wel wat meer zijn, maar hier zie je in iedere wijk massa's van die echt enorme dozen.
Copy that.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:40 schreef borisz het volgende:
2012 zal voor mij in het teken staan dat wrs mijn werkende leven gaat beginnen.
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij mij gaat 2012 alleen nog maar meer in het teken van studie staan vrees ik![]()
Waarschijnlijk bij mij ook. Contract eindigt al over 2.5 jaar.quote:
Je moet na de serie echt even een aantal van de docu's kijken! (Althans, die staan op de dvd, jij hebt misschien gedownload)quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Het knalt hier bijna de ruiten eruitNog maar een aflevering The Kennedy's en daarnaeven gehaltballetjes maken.
Freudiaanse verspreking P. ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Het knalt hier bijna de ruiten eruitNog maar een aflevering The Kennedy's en daarnaeven gehaltballetjes maken.
Hear hear. En meer wandelen, meer gwicht verliezen, meer lol, meer van alles eigenlijk welquote:
Ohja! US toch??quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:44 schreef LieLie het volgende:
2012 wordt het jaar dat ik voor het eerst ga vliegen en een ander continent ga zien!
En dan ga jij eind 2012 ons ook onheilspellende verhalen verkopen dat wij volgende week weer koeien ruilen ipv met Euro's betalen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef borisz het volgende:
Ik ga iig komende week nog solliciteren voor een scriptiestage. Met wellicht direct een baan als beide partijen dat bevalt natuurlijk
.
Jep!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja! US toch??
Wij gaan ook vliegenvoor mij was het in 1999 voor het laatst, TAV heeft sowieso nog nooit gevlogen
Minder muffins dus ook?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hear hear. En meer wandelen, meer gwicht verliezen, meer lol, meer van alles eigenlijk wel
Ik kom ook nog wel langs denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef TAV74 het volgende:
2012: een functieverzwaring, andere auto, weekje Wales, Pearl Jam in juni en verder heb ik nog geen idee
Neuhquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan ga jij eind 2012 ons ook onheilspellende verhalen verkopen dat wij volgende week weer koeien ruilen ipv met Euro's betalen?
Dat is een mooi stuk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]is goed hoor.
Ik wil nog de Holterberg over wandelen
Checkquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Minder muffins dus ook?![]()
![]()
Maar vooral: meer genieten!! Toch?
Nou, dan loop je gewoon gezellig mee toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is een mooi stuk.
Maar dan wel in de Lente. Niet met dit weer
Meer genieten van minder muffins. Het past helemaal in het "meer met minder" thema waar ik tegenwoordig mee dood gegooid wordtquote:
Ja, maar ik heb niet altijd tijd om te lopenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, dan loop je gewoon gezellig mee toch?Volgens mij roep ik dit nu al een jaar, maar ok..
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]is goed hoor.
Ik wil nog de Holterberg over wandelen
Ik zit 11 februari in Needequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En je moet je auto nog Twente laten zien![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meer genieten van minder muffins. Het past helemaal in het "meer met minder" thema waar ik tegenwoordig mee dood gegooid wordt
Die dutjes zitten in de familie hequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:07 schreef golfer het volgende:
Klink hoopvol, Sarabi.
Duimen dus maar.
Hier even een momentje rust. Kleinkind en z'n papa zijn even een middagdutje aan het doen.
Twente zei ze tochquote:
In onze vorige wijk was dat ook veel erger dan hier, stuk beter zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik vind dat ze het hier allemaal erg netjes doen qua vuurwerk. Tot vandaag nauwelijks geknap hier in de buurtDat is in Alkmaar altijd wel anders
Daar waren ze 2e kerstdag al in de weer..
en dan nóg was het daar minder dan ik gewend wasquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In onze vorige wijk was dat ook veel erger dan hier, stuk beter zo
Tja, die aso's in Alkmaar, dat doen wij hier als beschaafde mensen nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en dan nóg was het daar minder dan ik gewend was
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, die aso's in Alkmaar, dat doen wij hier als beschaafde mensen niet
Is een half uurtje bij jullie vandaan. Wat zeur je nou?quote:
Jij als Zeeuw kunt het wetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is een half uurtje bij jullie vandaan. Wat zeur je nou?Het Oosten is het Oosten
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
Zag er goed uit die schotel golfer, erg professioneel
nee Joep.quote:
Een jaar in bed blijven liggen zonder eten doet wonderen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:36 schreef sararaats het volgende:
*snik* ik lig ziek in bed.
Na nieuwjaar probeer ik te vermageren
Xena is naar buiten gevlucht na een bange middag met Babi J die hem de hele middag zochtquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
Het lijkt erop dat de katten eraan beginnen te wennen. Brownie zat net al voor het raam te kijken naar siervuurwerk
Babi pang bangquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena is naar buiten gevlucht na een bange middag met Babi J die hem de hele middag zochten al die knallen... hopelijk heeft ze een veilig plekkie gevonden ergens.
De babi wordt net weer wakker en gaat weer verder speejen alsof het ochtend is
Opgenomen. Morgen maar eens bekijken. Nu te veel afleiding hier met (klein)kinderen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:29 schreef z80 het volgende:
Joep had weer een paar scherpe punten. het gevloek is wel een heel stuk minder geworden.
zang is alleen vreselijk. Ik heb gezellig spelletje gedaan en besloten dat ik gezellig ga doen vannacht en ga fietsen. Uur of half 7 weer thuis.. Ik hoop dat ik dat volhouquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:34 schreef z80 het volgende:
nu tot de klok even Shakira aan het kijken. dat ziet er ook niet verkeerd uit.
Heb ik alquote:
Dat vindt schoondochter L.quote:
Gekke gewaarwording van de zomer: sta je in een pashokje van een outdoorshop in Betys-y-Coed (Wales), komt de complete plaat van Caro voorbijquote:
Begin met schoondochter en zware gesprekken ook wel een beetje aangeschoten te raken.quote:
Wel twee poezen?quote:
Die zijn weer redelijk rustigquote:Op zondag 1 januari 2012 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
Wel twee poezen?
Die twee van mij vonden onder het bed toch veiliger met al dat oorlogsgeweld
Jammer van die nieuwjaarsduikquote:Op zondag 1 januari 2012 12:00 schreef Bluezz het volgende:
kaas.
Hoi allemaal, behalve g zijn we 'wakker' maar ik heb het gevoel dat ik niet geslapen heb
Jullie ook hequote:Op zondag 1 januari 2012 11:10 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen! Happy new year!
Wens jullie alle goeds toe voor 2012!
quote:Op zondag 1 januari 2012 12:02 schreef Bluezz het volgende:
die hebben we heus wel gehouden hoor! We deden bubbels over ons hhen!
Docu over de golden gate?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker dagje cocoonen en The Bridge af kijken.
quote:Op zondag 1 januari 2012 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom de Volkskrant een zweeds/deense serie een Engelse Titel geeft is me een raadsel. Zouden ze Heimat ook uitbrengen met de titel Hometown?
Op de een of andere manier gebeurd dat veel vaker met Scandinavische series die hier uitkomen. o.a. The Killing en Those who kill. Niet perse de Volkskrant die dat doet volgens mij, meer de distributeur. Niet onlogisch ook, zijn de internationale versies, Engelse titel pakt net even wat makkelijker lijkt me.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom de Volkskrant een zweeds/deense serie een Engelse Titel geeft is me een raadsel. Zouden ze Heimat ook uitbrengen met de titel Hometown?
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:06 schreef TAV74 het volgende:
Sam heeft wat opstartproblemen na een enerverende dag![]()
[ afbeelding ]
In Duitsland geven ze films ook altijd nieuwe namen, soms zelfs nieuwe engelse namen waar het origineel al een engelse naam had....quote:Op zondag 1 januari 2012 12:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier gebeurd dat veel vaker met Scandinavische series die hier uitkomen. o.a. The Killing en Those who kill. Niet perse de Volkskrant die dat doet volgens mij, meer de distributeur. Niet onlogisch ook, zijn de internationale versies, Engelse titel pakt net even wat makkelijker lijkt me.
Dat had ik je zonder rond te kijken ook wel kunnen zeggenquote:Op zondag 1 januari 2012 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Net een stuk gelopen door de stad. 1 conclusie kan ik trekken, de hoeveelheid geld die mensen uitgeven aan vuurwerk is omgekeerd evenrededig aan het inkomen, en dan bedoel ik dat niet procentueel, maar absoluut.
Briljant ideequote:Op zondag 1 januari 2012 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Sun, je kan ook bollen knoflook roken in een rookoventje! Krijg je lekkere gerookte knoflook van
Natuurlijk, maar je ziet het weer eens duidelijkquote:Op zondag 1 januari 2012 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik je zonder rond te kijken ook wel kunnen zeggen
Dit moet je Tara even laten zien!quote:
Geniaal, de tweede act maakt het geweldig! De eerste is leuk en mooi, maar de tweede doet het hem!quote:
Onverwacht ookquote:Op zondag 1 januari 2012 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Geniaal, de tweede act maakt het geweldig! De eerste is leuk en mooi, maar de tweede doet het hem!
quote:
Heb even gekeken maar in duitsland of uk is de serie niet te koop volgens mij, vreemd.quote:
Ik NL vind ik hem dus ook alleen bij de Volkskrant, lijkt nu nog exclusief daar verkocht te worden momenteel. Duitsland zal hij nog wel uitgezonden worden, ZDF heeft meegedaan in deze productie. BBC gaat geloof ik een Engelse remake maken, maar dan met Engeland/Frankrijk en de kanaaltunnel.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb even gekeken maar in duitsland of uk is de serie niet te koop volgens mij, vreemd.
Tja, ik vond drie tientjes wat veel voor een serie die ik niet ken.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik NL vind ik hem dus ook alleen bij de Volkskrant, lijkt nu nog exclusief daar verkocht te worden momenteel.
Konden ook niet kiezen tussen de Zweedse of Deense titelquote:Op zondag 1 januari 2012 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij de ZDF heet die serie trouwens ook de the bridge
http://www.zdf-enterprise(...)-1-staffel-episode-1
Kwam er altijd al veel, vakanties, citytrips, als kind al. Sprak de taal vloeiend en kende mensen die bij telcos werkte, en kwam toen aan het werk bij een bedrijf dat technische infrastructuur leverde aan telcos. Daar ik de taal sprak, en ingangen al had die bij hun klanten werkte werd ik gevraagd of ik een lokaal kantoor wilde opzetten in Duitsland voor sales, support en operationele zaken.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe ben je eigenlijk ooit in Duitsland terechtgekomen Piet?
Een geslaagd experiment dus?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
zelf gerookte forel en zalm is echt gruwelijk lekker
Makreel warm uit de rookoven is goddelijk, deed ik aan boord, zeilend op het kanaal een paar lijntjes achter de boot, blinkertje eraan.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
oh dat geloof ikquote:Op zondag 1 januari 2012 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
*grinquote:Op zondag 1 januari 2012 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil overigens alle mensen die wel hun geld uitgeven aan vuurwerk en de moeite nemen het aan te steken van harte bedanken. Jullie zijn super! Ik heb enorm genoten van al het prachtige vuurwerk in de luchtZonder jullie geen echt nieuwjaar
Iemand had er bij ons ook één meegenomen en er zijn diverse verwoede pogingen ondernomen die op te laten, maar uiteindelijk is het helaas niet gelukt. We hebben er idd wel een paar in de lucht gezien!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:15 schreef DarkElf het volgende:
*grin
hier hadden ze ook veel van die Chinese? wens lampionnen die ze op lieten, dat was ook een leuk gezicht
Vind dat wel leuk, maar hier ging t soms ook niet helemaal goed hoorden wequote:Op zondag 1 januari 2012 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand had er bij ons ook één meegenomen en er zijn diverse verwoede pogingen ondernomen die op te laten, maar uiteindelijk is het helaas niet gelukt. We hebben er idd wel een paar in de lucht gezien!
Da's een goeie take home message.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar mijn moeder had gelijk, die zei, het beste Maleis leer je onder de klamboe.
Daarmee wordt bedoeld, een taal leer je het beste van of met iemand waar je ook mee neukt.
Oh ja dat geloof ik ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Die dingen zijn levensgevaarlijk in omgevingen waar veel rieten daken voorkomen![]()
Maar het ziet er mooi uit![]()
Hier iig niet maar goed weet niet hoe het in NL zit.quote:Dacht dat ze inmiddels verboden waren..
Ze liggen gewoon bij dogisterijen en dergelijke, dus ik verwacht niet dat ze dan verboden zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Die dingen zijn levensgevaarlijk in omgevingen waar veel rieten daken voorkomen![]()
Maar het ziet er mooi uitDacht dat ze inmiddels verboden waren..
Wij moeten als goed voornemen dit jaar ook maar eens een leuke wandeltocht doenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn goede voornemen was om te gaan wandelen vandaag. De gebakjes en ik zijn echter weer in slaap gedonderd daarstraks
Zo maar eens opstaan en het huishouden gaan doen
![]()
Vanavond ribeye, gebakken krieltjes en haricot in spek maken
Wij alsin jij en ik of wij als jij en Ross?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij moeten als goed voornemen dit jaar ook maar eens een leuke wandeltocht doen
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze liggen gewoon bij dogisterijen en dergelijke, dus ik verwacht niet dat ze dan verboden zijn.
Jij en ikquote:Op zondag 1 januari 2012 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Wij alsin jij en ik of wij als jij en Ross?
Ik kan me best voorstellen dat daar over gesproken is, ook met het oog op die rieten daken en dergelijke. Dus misschien komt dat verbod er nog.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
nee dan zal het wel niet, heb ik dat verkeerd begrepen/gedacht.. Misschien dat er ooit alleen sprake van was ivm het gevaar dus..
Wil je ook? Ik wil veel meer gaan wandelen komend jaar namelijkquote:
Cocoonzequote:Op zondag 1 januari 2012 15:38 schreef DarkElf het volgende:
fijne zondag verder allemaal, ik ga eens even verder cocoonen
Je mag ook mee de Holterberg over als je wiltquote:Op zondag 1 januari 2012 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je ook? Ik wil veel meer gaan wandelen komend jaar namelijkNog leuke bossen vlak bij Eindhoven?
Gezelligquote:
Ja, tof!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Je mag ook mee de Holterberg over als je wilt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |