quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je voor Amerikaans gaat dan ga je natuurlijk voor soulfood en cajun en zo
New York Cheesecakequote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Dat staat dus ook op het menu! Morgen nachtdienst, dus dan kan ik in alle rust de rest van de week uitzoeken. Ross gaf al aan geen zin te hebben in fried foods, dus dat valt al af.
En Australië heeft idd een heel uitgebreide keuken, maar niks is echt Australisch. Tenzij ik kangaroo kan vinden
Zaterdag op het menuquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zaterdag op het menu
En Moblo lol:
quote:This video contains content from Channel 4, who has blocked it in your country on copyright grounds.
Sorry about that.
quote:
Zonde van het geld hè.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:55 schreef LieLie het volgende:
Waarom schieten mensen overdag siervuurwerk af?
Broertje heeft zich dit jaar beperkt tot een paar goede potten en pijlen. Totale kosten 70equote:Op zaterdag 31 december 2011 12:55 schreef LieLie het volgende:
Waarom schieten mensen overdag siervuurwerk af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zo!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Tot volgend jaar
Fijne avond allemaal
Het zijn dan ook niet voor niets Hapjes met een hoofdletterquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hapjes? Dat is een heel buffet!
Of een germanisme.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zijn dan ook niet voor niets Hapjes met een hoofdletter
Hapjessquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dan waren het wel Hapjes met een ringel-s geweest
De ß wordt in Nederland door leraren Duits altijd als Ringel-s genoemd, maar dat is fout,quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dan waren het wel Hapjes met een ringel-s geweest
Klopt, maar alleen omdat ik het op school fout leerde, en thuis gecorrigeerd werd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Uiteraard heb je helemaal gelijk Piet.. En mijn leerkracht noemde het keurig es zet of doppelt s. Ik was dat alleen vergeten en in de 'volksmond' wordt dat ding in NL een ringel-s genoemd. Je wist wat ik bedoelde toch?
hehe koddigquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen omdat ik het op school fout leerde, en thuis gecorrigeerd werd.
Al mijn leraren Duits zeiden het fout trouwens. Had er eentje die het ook over Semmel had ipv Brodchen, en over Servus tegen je vrienden zeggen, beide is Beiers, geen Duits.
Het is jammer dat Duits zo een ongeliefde taal in in Nederland, het is de belangrijkste handelspartner en het slechte of niet aanwezig zijnde Duits begint een probleem te worden in het bedrijfsleven. Net zo goed dan Nederland de enorme potentie van Frankrijk laat liggen omdat er ook zo slecht of geen Frans gesproken wordt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe koddigIk heb het volgens mij allemaal wel goed geleerd, maar ondanks een 9 voor mijn eindexamen is er weinig Duits blijven hangen
![]()
Wij zitten ook in een oorlogszone!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
De carbid-oorlog is aardig losgebarsten hier
Wieraq?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Hier ook, hond wordt er onrustig van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Sam reageert er al nauwelijks meer op, die vind het gelukkig allemaal primaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier ook, hond wordt er onrustig van.
Wat ben je aan 't smoken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Rookoven is in gebruik genomen btwleuk leuk leuk!
2 forellen en een stuk zalmfilet. De forellen zijn nu als het goed is bijna klaarquote:
Ik heb zalm niet geprobeerd, maar ik vroeg me af of het hetzelfde is als een pakje. Omdat je dit warm rookt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
2 forellen en een stuk zalmfilet. De forellen zijn nu als het goed is bijna klaarDe zalm heb ik geen idee van, kan dat dat iets langer nodig heeft.
Nee, als je gerookte zalm koopt is dat koudgerookt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb zalm niet geprobeerd, maar ik vroeg me af of het hetzelfde is als een pakje. Omdat je dit warm rookt.
Ja, dat leek mij al. En ik houd niet zo van warme zalm.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, als je gerookte zalm koopt is dat koudgerookt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Zout roken ?
Neem grof zeezout en rook dat, lijkt me erg lekker om mee te werken in de keuken.
*ding dong*quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:23 schreef golfer het volgende:
Wilde zalm in de visschotel die mijn vrouwtje (/rubje....) de visboer voor mij gemaakt heeft.
[ afbeelding ]
Vlees rokenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]briljant idee ja!
Ik wil binnenkort (als ik ze vers kan krijgen) ook bietjes gaan roken. Schijnt heel lekker te zijn
Ik vind hem erg goed, eet geen gerookte kweekzalm meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef LieLie het volgende:
Was die wilde zalm bij de Aldi ook oke eigenlijk?
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vlees roken
Groentes zoals gourgette
Kaas roken
Ganzenlever en Eendenlever roken
Hashisch roken, euh, nee, vergeet dat
Hm, binnenkort maar eens proberen. Of is het een feestdagenproduct?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind hem erg goed, eet geen gerookte kweekzalm meer
Volgens mij een seizoensproduct, in het voorjaar hebben ze het geloof ik niet meer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, binnenkort maar eens proberen. Of is het een feestdagenproduct?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
En ik werd vanmiddag echt even bijna boos op mijn ma: longkanker en dan een sigaret opsteken![]()
Ik ben zo blij dat ik nooit aan die vieze gewoonte begonnen ben
Er moet meer gerookt worden, goed voor de pensioenpotten.quote:
Bizar wel evengoedquote:
Hier ook, nu net goed donker, dus alle verslaafden beginnen nu siervuurwerk af te stekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:18 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij werd er andere jaren nooit zoveel sierwerk afgestoken voor middernacht. Het kleurt hier aan alle kanten van het huis nu.
Weet je nu ook iets meer over de ernst, behandelingen e.d.?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zo op de laatste dag van 2011 nog even wat huisvlijt. Mijn huis begint weer herkenbaar te worden
En ik werd vanmiddag echt even bijna boos op mijn ma: longkanker en dan een sigaret opsteken![]()
Ik ben zo blij dat ik nooit aan die vieze gewoonte begonnen ben
Alleen dat het echt kanker, dat er dinsdag een longfunctietest en een biopt gedaan wordt en dat vrijdag of maandag de uitslag komt. Oh...en het komt NIET door het rokenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weet je nu ook iets meer over de ernst, behandelingen e.d.?
Nou zie je! Dan kan ze er best nog eentje opsteken....quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen dat het echt kanker, dat er dinsdag een longfunctietest en een biopt gedaan wordt en dat vrijdag of maandag de uitslag komt. Oh...en het komt NIET door het roken
Smoking cures cancerquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en het komt NIET door het roken
Pfff, spannende tijden dus... Heel veel sterkte ermee!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen dat het echt kanker, dat er dinsdag een longfunctietest en een biopt gedaan wordt en dat vrijdag of maandag de uitslag komt. Oh...en het komt NIET door het roken
Whz.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pfff, spannende tijden dus... Heel veel sterkte ermee!
Ja, en het zou een vorm kunnen zijn die niet direct aan roken te relateren, maar dan nog is roken niet bepaald bevordelijk voor gezondheid en conditie. Dat laatste lijkt me ook belangrijk genoeg nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |