Yeahquote:
Ieuw....da's wandelen voor mietjesquote:
14? klinkt als een goeie trainingquote:Op zondag 1 januari 2012 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
leuk!! De Holterbergroute die ik wil doen is ongeveer 14 km..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/broen/bron]
We hebben de marathon overgeslagen en gaan gewoon deel voor deel verder kijken.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
En de laatste.. briljant geschreven verhaal
Oh, en vanavond ook nog Freek en Sherlock, zie ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:36 schreef golfer het volgende:
We hebben de marathon overgeslagen en gaan gewoon deel voor deel verder kijken.
Gingen namelijk voor een klein tukkie eventjes om 14:00 uur weer terug en in bed en werden net pas weer wakker.![]()
Hebben ook nog Youp op de recorder staan.
Voordat ik naar Duitsland ging heb ik trouwens ook in Dublin gewoond en in Singapore, en heb ik jarenlang gevaren op Tallships. Daarvoor heb ik een tijd door Noord Afrika gezworven, zo'n beetje alle landen westelijk van Egypte en in Midden Amerika geweest.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja het was echt zó leuk en ook zó doorgezakt maar ook erg fijn gepraat
we kunnen ook een keer een wandel meet organiseren.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je ook? Ik wil veel meer gaan wandelen komend jaar namelijkNog leuke bossen vlak bij Eindhoven?
Vind veel bossen erg lelijke en saaie naaldbossen, ik hou niet van naaldbossenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
we kunnen ook een keer een wandel meet organiseren.
in NL zijn er mooie bossen, maar ook hier net over de grens in D.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
het meeste bos hier is loofbos.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind veel bossen erg lelijke en saaie naaldbossen, ik hou niet van naaldbossen
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef TAV74 het volgende:
Wat The Bridge betreft trouwens, wat me opvielSnapumnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Iets met Dexter in het verleden hierquote:
dexter ken ik, maar snappum nog steeds nietquote:
Prachtig juistquote:Op zondag 1 januari 2012 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind veel bossen erg lelijke en saaie naaldbossen, ik hou niet van naaldbossen
Even alle SC topics van 2011 doorlezen, dan kom je hem wel ergens tegenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dexter ken ik, maar snappum nog steeds niet
U2 dude voor jou en arty en wat een leuke update in het drakentopicquote:Op zondag 1 januari 2012 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Iedereen een goed nieuwjaar gewenst.
Speciaal een dikke kus aan b&g, omdat ik hen best behoorlijk liefheb.![]()
Maak er een mooi jaar van, allemaal.
Jij ook, lieve vrouw.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Iedereen een goed nieuwjaar gewenst.
Speciaal een dikke kus aan b&g, omdat ik hen best behoorlijk liefheb.![]()
Maak er een mooi jaar van, allemaal.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]fijn is dat he.. zulke avonden/nachten..
![]()
Oh en the Bridge:Zo. Klaar.
Wij hebben er nog een paar te gaanquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef TAV74 het volgende:
Wat The Bridge betreft trouwens, wat me opvielHij is leuk en ik klikte dus wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Gaat gelukkig goed he, met de draakies.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
U2 dude voor jou en arty en wat een leuke update in het drakentopic
Ging ik stiekem al vanuit, dus bewust geen echte spoilersquote:
Zo maar eens de 2e aflevering van Those who kill kijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben er nog een paar te gaanNananananana
Ik zag prachtig foto's met je schoondochter. Knappe man! Ik hoop jullie komend jaar weer eens te zien en spreken.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij ook, lieve vrouw.
En natuurlijk ook de beste wensen voor Arty.
Wij hebben net ook wat leftovers gegeten. Was je oudennieuwmeeting geslaagd?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef freecell het volgende:
Goedenavond.
Ik zit te overwegen om morgenavond een restjesfeestje te organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |