Als ik je posts zo lees pik je wel de signalen op bij een versierpoging maar ga je er zelf niet op in, ondanks dat het van een leuke vent komt? Bang om jezelf bloot te geven of klap je gewoon dicht?quote:
Omdat je onzeker wordt, of juist ineens heel kritisch?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn probleem is niet zozeer dat ik niet echt versierd wordt hoor, eerder dat ik daar niet zo goed mee om ga.
Pff. Wel grappig hoor, ik zou zo'n programma wel willen presenteren. Deels serieus, deels trollende mensen in de zeik nemen. Iedereen uit mijn omgeving zegt ook, precies iets voor jou.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nou of was dat nou een ander programma ook met Valerio.
Met die ontmaagdingsservice![]()
Dan ben je toch echt retarded als je daar aan mee doet.
Denk niet dat je kans dan groter wordt om een vriendin te vinden.
En we hebben een nummer 3!quote:
En dat wil je niet? Wat is het probleem precies?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarna wordt ik kantoorlul, vriend
Kree en Barbusse gingen ook neukend het nieuwe jaar in en kwamen ook met zo'n dergelijke kreet binnenvallenquote:
Beidequote:Op zondag 1 januari 2012 16:02 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je onzeker wordt, of juist ineens heel kritisch?
Bartholomeus is kruisjes aan het zetten bij de hoeveelheid mensen die tijdens O&N elkaars kruisje gedeeld hebben.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Vreemde was dat ze toch nog een nachtelijk avontuur samen hebben beleefd maar hij niet verder wilde aangezien hij haar niet kon vertrouwen na het fake-doen. Logisch ook wel.Heel raar verhaal.
Tsja, het laatste dan meer een excuus voor het eerste natuurlijk. Dat is best rot, en je voornemen voor 2012 is natuurlijk wel om erachter te komen waarom en dat aan te pakken?quote:
Als iemand me vorig jaar met O&N had gezegd hoe 2011 zou lopen en zou eindigen, dan had ik die persoon keihard uitgelachen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kree en Barbusse gingen ook neukend het nieuwe jaar in en kwamen ook met zo'n dergelijke kreet binnenvallen
En ben jij de prinses of de heks?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als iemand me vorig jaar met O&N had gezegd hoe 2011 zou lopen en zou eindigen, dan had ik die persoon keihard uitgelachen.
Sprookjes bestaan
Zelfde verhaal bij mij best een kutjaar gehad maar nu ziet het er ineens heel anders uit.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als iemand me vorig jaar met O&N had gezegd hoe 2011 zou lopen en zou eindigen, dan had ik die persoon keihard uitgelachen.
Sprookjes bestaan
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108229 the storyquote:Op zondag 1 januari 2012 16:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]er is hoop
![]()
Tis idd een bizar verhaalben toch al niet zoon fan van daten
Ja inderdaad. Mn goeie voornemen is om er meer open voor te staan en proberen het gewoon te laten gebeuren zonder afstand te nemen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, het laatste dan meer een excuus voor het eerste natuurlijk. Dat is best rot, en je voornemen voor 2012 is natuurlijk wel om erachter te komen waarom en dat aan te pakken?
Ik voel me bijna opgelaten door ontopic te gaan hier...
Ik heb dat ook gezien ja...Met Valerio toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108229 the story
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mn goeie voornemen is om er meer open voor te staan en proberen het gewoon te laten gebeuren zonder afstand te nemen.
Hoezo?
Ja en Dennis.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezien ja...Met Valerio toch?
Bizar verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |