Ja de avond was wat wazig maar ben blij dat ik mijn mojo weer terug heb.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat deel mis ik een beetje, zoenen was het wel geloof ik. Maar ik hoorde vanmorgen dat iemand me aan het zoeken was en toen was ik op zoek naar de plee samen met haar. (Wat een plek ook, ooit op de wc van een disco genuked. Tering wat is dat vies.) Dus het kan... doch onwaarschijnlijk.
Mee ees. Soms doet geilheid rare dingen met je.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat deel mis ik een beetje, zoenen was het wel geloof ik. Maar ik hoorde vanmorgen dat iemand me aan het zoeken was en toen was ik op zoek naar de plee samen met haar. (Wat een plek ook, ooit op de wc van een disco genuked. Tering wat is dat vies.) Dus het kan... doch onwaarschijnlijk.
nope ik hoef hem ook niet tegen te spreken weet waar dat op uitloopt.. *zucht nog een klein jaartje en dan ben ik toch t huis uitquote:Op zondag 1 januari 2012 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Belachelijk, je mag toch zelf wel weten wat je koopt van je eigen geld?
Mojoquote:Op zondag 1 januari 2012 16:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja de avond was wat wazig maar ben blij dat ik mijn mojo weer terug heb.
Zeker, en het alternatief was buiten in de sneeuw. Gelukkig was ik zo slim om mn complete outfit op dat achterding te leggen. Zij niet, zij kon naar huis andere kleren aantrekken.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mee ees. Soms doet geilheid rare dingen met je.
Pas maar op, het was echt spelen voor gevorderder gisteren.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MojoMothers, lock up your daughters! Daughters, lock up your MILSWANCA´s! b4kl4p has his mojo back!
iets met ouders en zelfstandig zijn : pquote:Op zondag 1 januari 2012 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Belachelijk, je mag toch zelf wel weten wat je koopt van je eigen geld?
En waar speelde dit zich af dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zeker, en het alternatief was buiten in de sneeuw. Gelukkig was ik zo slim om mn complete outfit op dat achterding te leggen. Zij niet, zij kon naar huis andere kleren aantrekken.
Nja, ik heb ongeveer hetzelfde met mijn moeder, maar die maakt zich niet druk over welke spullen ik koop gelukkigquote:Op zondag 1 januari 2012 16:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nope ik hoef hem ook niet tegen te spreken weet waar dat op uitloopt.. *zucht nog een klein jaartje en dan ben ik toch t huis uit
Wat had je daarvoor dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Lot88 het volgende:
Mensen ik heb net firefox geinstaleerd en er gaat een wereld voor mij open
geen combi idd en al helemaal niet met mijn papa die de dictator uithangtquote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
iets met ouders en zelfstandig zijn : p
Buiten in de sneeuw, niet echt relaxed.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zeker, en het alternatief was buiten in de sneeuw. Gelukkig was ik zo slim om mn complete outfit op dat achterding te leggen. Zij niet, zij kon naar huis andere kleren aantrekken.
Zo hoort het ookquote:Op zondag 1 januari 2012 16:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Pas maar op, het was echt spelen voor gevorderder gisteren.
Seks op het strand vind ik juist heerlijkquote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Buiten in de sneeuw, niet echt relaxed.Net zoals seks op het strand, iedereen praat d'r positief over maar het is verre van ideaal.
Gekkie, FireFox is zo 2009, dan doe je 't toch gelijk goed en zet je Google Chrome erop?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Lot88 het volgende:
Mensen ik heb net firefox geinstaleerd en er gaat een wereld voor mij open
Gebruiken mensen dat nogquote:
was meer omdat benzin zich te veel van zijn ouders aantrektquote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
geen combi idd en al helemaal niet met mijn papa die de dictator uithangt
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Pas maar op, het was echt spelen voor gevorderder gisteren.
http://maps.google.com/ma(...)009888,0.022788&z=16quote:
Welk strand danquote:Op zondag 1 januari 2012 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seks op het strand vind ik juist heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |