Vast wel .. over 'n jaar of twee als ze weer aandacht nodig heeft en denkt dat iedereen dit vergeten isquote:Op maandag 2 januari 2012 00:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat we haar nooit meer terugzien.
TF!, sherlocka holmesquote:
Aandacht?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:50 schreef flugeltje het volgende:
Ze mag van mij ook wegblijven hoor, maar iets in mij is nog wel geinteresseerd in het verhaal erachter eerlijk gezegd.... Wat beweegt een mens ertoe om zoiets te doen?
MissJones (en ws ook Dubecky voor zover ik 't begrijp)quote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef yvonne het volgende:
Zeg dames, even kort en krachtig, wat en wie is nep?
Zwangerschap en geboorte deel 889quote:Op maandag 2 januari 2012 00:52 schreef yvonne het volgende:
Linkje naar een directe post graag, ik kan geen 600 topics nu nalezen
Er zijn er 2 hè, MissJones en MissJones 25.quote:
dat doet munchausen met iemand ..quote:Op maandag 2 januari 2012 00:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben echt verbaasd. Is iemand echt in staat om dit te doen? Om dit allemaal te faken?
Ik ben gewoon teleurgesteld.. Dat ik me zo kan vergissen zeg
Het is in vele opzichten sneu.... Ik ben er ook ingestonken btwquote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef Cooki het volgende:
als t allemaal niet zo ontzettend lomp zou zijn, zou ik t nog bijna zielig/sneu vinden... bijna dan he..
Kijk, hier heb ik wat aan, ze matchen allemaal met elkaar. Ik ga bannen, verzin maar een verdomd goede uitleg.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
DuBecky/MissJones heb je nog meer leugens?
http://www.frommrstomama.com/2010_11_01_archive.html
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn er 2 hè, MissJones en MissJones 25.
miss-jones25quote:Op maandag 2 januari 2012 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn er 2 hè, MissJones en MissJones 25.
Nee hoor, dit doet internet met idioten.quote:
Ik denk dat je diagnose niet helemaal klopt. Vervang die door 'een psychische aandoening' en we zitten weer op één lijnquote:
ook zoquote:Op maandag 2 januari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, dit doet internet met idioten.
Allemaal? Wie nog meer?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik wat aan, ze matchen allemaal met elkaar. Ik ga bannen, verzin maar een verdomd goede uitleg.
Of nee laat maar
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die Bonnie25? Of nog wéér een ander?
Welke usernaam?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De tante die het overlijden kwam melden denk ik?
Nee dat was toch familie van haar vriend ofzo..quote:Op maandag 2 januari 2012 00:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De tante die het overlijden kwam melden denk ik?
die jullie hier opgevenquote:
http://forum.fok.nl/user/history/337314quote:Op maandag 2 januari 2012 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
die jullie hier opgeven
becky en beide missjones-en
Nu die Bonnie even nakijken
't zou me niets verbazen .. zelfs niet als dat dezelfde als reinhilde zou zijn.quote:
Wie is mj?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef happyme28 het volgende:
Ok, ik hoop op een enigszins verklaarbaar verhaal dat Mj overmand door verdriet door het verdriet van het verlies van de tweeling een nichtje heeft verzonnen die ook zwanger was om zo toch nog een beetje zwanger te zijn en nog geen afscheid kon nemen. Maar toen bleek ze zelf weer zwanger en haar (verdrietige) verhaal is welgewoon waar... Of ben ik nu tegoedgelovig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |