Nah ze is niet zwanger, dat is ook een leugen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef happyme28 het volgende:
Ok, ik hoop op een enigszins verklaarbaar verhaal dat Mj overmand door verdriet door het verdriet van het verlies van de tweeling een nichtje heeft verzonnen die ook zwanger was om zo toch nog een beetje zwanger te zijn en nog geen afscheid kon nemen. Maar toen bleek ze zelf weer zwanger en haar (verdrietige) verhaal is welgewoon waar... Of ben ik nu tegoedgelovig?
Oooh, ik dacht dat MJ misschien ook misleid was door Becky, maar dat is dus niet zo...quote:Op maandag 2 januari 2012 00:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nah ze is niet zwanger, dat is ook een leugen.
Hier de foto die ze gebruikt heeft als ze hare
http://4frozendreams.blog(...)ng-not-two-boys.html
De verhalen gingen nog verder door hoor, op Twitter ook (was dat met evenstar of flugel?), want op een gegeven moment werd het wel heel dol met alle verhalen over vastzitten in de lift en dan was r hond ziek en r kindjes en zomaar opeens weer zwanger en iets met r pa. pseudo fantastica men twijfelde al heel hard aan r ..maar dan wel in hele ernstige matequote:Op maandag 2 januari 2012 00:20 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
ja je bent sherlock jij, je spidersense had het gewoon vanaf begin door
mijn wtf-alarm ging net af inderdaad door een optelsom van dingen. De facebook-account was daar ook onderdeel van, net als de foto's hier en de kamertjes enz enz.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
De verhalen gingen nog verder door hoor, op Twitter ook (was dat met evenstar of flugel?), want op een gegeven moment werd het wel heel dol met alle verhalen over vastzitten in de lift en dan was r hond ziek en r kindjes en zomaar opeens weer zwanger en iets met r pa. pseudo fantastica men twijfelde al heel hard aan r ..maar dan wel in hele ernstige mateik geloofde t pas weer een beetje toen die Dubecky kwam (want een link naar een buitenstaander) maar op r facebook heeft ze alleen maar vrouwen van Fok.. dus geen enkele relatie naar de buitenwereld.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Münchhausensyndroom is het eerste wat me te binnenschiet ...quote:Op maandag 2 januari 2012 00:31 schreef Kleurdoos het volgende:
maar ik ben er wel ingetraptWel pretty psycho om je 2 nepkindjes te laten sterven. En helemaal als er een ander op het punt staat haar 2 kindjes ECHT te verliezen (klumsy
)
diegenen?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:31 schreef flugeltje het volgende:
Wel hulde voor degenen die de oorspronkelijke foto's achterhaald hebben trouwens
Ik ook met twee voeten tegelijkertijd...quote:Op maandag 2 januari 2012 00:31 schreef Kleurdoos het volgende:
maar ik ben er wel ingetraptWel pretty psycho om je 2 nepkindjes te laten sterven. En helemaal als er een ander op het punt staat haar 2 kindjes ECHT te verliezen (klumsy
)
Dit is echt ziek ja..quote:Op maandag 2 januari 2012 00:31 schreef Kleurdoos het volgende:
)
Ja dat....quote:Op maandag 2 januari 2012 00:31 schreef Kleurdoos het volgende:
)
Hulde voor jou dan!quote:
Ja dat heb je verdomd snel gedaan joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |