Ja he? Ik ben niet de enige dus.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:42 schreef Kyara het volgende:
Op de een of andere manier gaan de dagen toch nog best wel snel voorbij met vrij weinig doen
Och, als de kleine er is komt er helemaal niets meer van to-do lijstjesquote:Op zondag 1 januari 2012 22:29 schreef tweeoogje het volgende:
Haha Kyara en Soempie, hier precies hetzelfde. Ik heb soms een vreselijke to-do lijst waar dan op staat: 1 wasje doen, 1 telefoontje plegen, en daar ben ik dan de hele dag mee bezig, zo lijkt t tenminste
. Zullen we anders gewoon voor een datum-drieling gaan, op woensdag?
Wat lees je het liefst? wil best wat naar je opsturen hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 21:42 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik sleep mijn matje ook overal mee naar toe
Nou, zoveel doe ik niet hoor. Het is meer een beetje rommelen en zo. Stofzuigen is mij expliciet verboden (net als strijken trouwens). Dat is trouwens ook heel beroerd voor je bekken dus misschien kun je dat beter ook maar even aan je man overlaten....
Ik lees vooral heel veel. Doe ik sowieso al, maar nu helemaal. Ben alleen bijna door mijn stapel heenIk heb best veel films liggen maar op de een of andere manier is tv kijken ook niet echt mijn ding. En verder internetten en zo. Pas weer een zooi foto's besteld en die wil ik ook nog gaan inplakken.
Op de een of andere manier gaan de dagen toch nog best wel snel voorbij met vrij weinig doen
Kijk even bij foto's onder 'pregnancy' en vergelijk ze met het buikentopicquote:Op maandag 2 januari 2012 00:12 schreef DeLuna het volgende:
He? Ik lees al een tijdje mee maar van de laatste posts begrijp ik weinig? Zo nieuwsgierig dat ik hier nu zelfs post...
Damn.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk even bij foto's onder 'pregnancy' en vergelijk ze met het buikentopic
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:17 schreef SacreCoeur het volgende:
vond niemand dat basketbalding opvallend dan in kinderkamerfototopic, daar doen ze niet aan in Frankrijk(denk ik
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |