Denk dat zelfs deel 1 niet volledig wordt gedraaid. Deel 2 is sowieso veel minder populair geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Shine on wordt denk ik sowieso bijna nooit helemaal gedraaid. Duurt te lang en dan missen ze inkomsten van de commercials die ze in die tussentijd hadden kunnen draaien![]()
![]()
Mwa zijn er toch wel genoeg. Ik kijk er niet zo van op, om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was meer ironisch..ik bedoel..wie van 22 noemt Knopfler nou de beste gitarist ter wereld?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
28 John Lennon Imagine
27 Ramses Shaffy & Liesbeth List Pastorale
26 Adele Set Fire To The Rain
25 Animals House of the rising sun
24 Beatles Hey Jude
23 Doors Riders on the storm
22 Guus Meeuwis Brabant
21 Adele Rolling In The Deep
20 Alan Parsons Project Old and wise
19 Adele Make you feel my love
18 Golden Earring Radar love
LIjkt me ook. Er wordt toch pas na ruim 10 minuten voor het eerst gezongen ofzo.. Dat laten ze nooit gebeuren..quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Denk dat zelfs deel 1 niet volledig wordt gedraaid. Deel 2 is sowieso veel minder populair geweest.
Er is nog hoop voor de goede muziekquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa zijn er toch wel genoeg. Ik kijk er niet zo van op, om eerlijk te zijn
Mijn kameraad had die ergens liggen op plaat. Hij kende dat nummer niet zei die. Gelijk opgezet natuurlijk. Hij was erg gelijk helemaal weg vanquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Shine on wordt denk ik sowieso bijna nooit helemaal gedraaid. Duurt te lang en dan missen ze inkomsten van de commercials die ze in die tussentijd hadden kunnen draaien![]()
![]()
Waarom verbaast mij dit niet?quote:
afzeggen. acuut ziek gewordenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend uur maken we hier actief een half uurtje mee ongeveerd denk ik. Dan komen mn ouders op visite.
Nog niet.. waar?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt mn last.fm bekeken?
Brrrrrquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die steekpartij is 5 minuten fietsen van hier
Nee, is best gezellig... radio blijft aan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
afzeggen. acuut ziek geworden
De avondstats zijn er nog niet zo te zien. Helaasquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, is best gezellig... radio blijft aan.
Brr. wat bezielt mensen...quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die steekpartij is 5 minuten fietsen van hier
Uh nee, maar aangezien je veel niet mooi vindt, wat de meesten hier wel waarderen en de redelijk algemene mening is dat Adele absoluut niet in de top 100 hoort....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt mn last.fm bekeken?
Jij bent nummer 1 hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De avondstats zijn er nog niet zo te zien. HelaasBen benieuwd
Oh, wat een diep gat ernaquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent nummer 1 hoor.Met heul veul posts.
Ja, ze is wel inderdaad heel hoog in de lijst maar dat neemt niet weg dat ik haar muziek niet mooi vind ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Uh nee, maar aangezien je veel niet mooi vindt, wat de meesten hier wel waarderen en de redelijk algemene mening is dat Adele absoluut niet in de top 100 hoort....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |