Hey Jews.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Je moet tegen een beetje geplaag kunnen Klinkerbotsing (en stiekem proberen ze je een beetje muzikaal op te voeden)
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:17 schreef het_fokschaap het volgende:
was een mooi nummer van Adele, ik kende hem nog niet
Doe normaal geeeek.quote:
Ja dat maak ik er altijd van omdat mijn broer dat eens zongquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Gekkie.
[..]
Doe normaal geeeek.
Niet verklappen wie er op 1 staat hequote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
Hoef nu niet meer in m'n browser te scrollen om de nummer 1 te kunnen zien![]()
Gaat nu echt sneeeel
Ja echtquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
Gaat nu echt sneeeel
Ik vraag me af hoe ze 24 nummers kunnen rekken tot 12 uur.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
Gaat nu echt sneeeel
Shine On helemaal laten horenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze 24 nummers kunnen rekken tot 12 uur.
Voor de verandering een keer helemaal uit laten spelen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm treurige constateringquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:23 schreef Ferdo het volgende:
En we laten de jaren zestig achter ons.
Ik denk: Veel praten, heel veel praten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Do not like.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
50 nummers van de Beatles en dit is dan toch echt de laatste
We hebben de meeste ook wel op cd/computer!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
morgen vast nog wat in de subtop, en volgend jaar weer
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik de jaren 60 achter me gelaten heb, maar ik heb ze helaas niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ow, waarom luisteren we dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben de meeste ook wel op cd/computer!
Dat had ik ook wel gewild. Lekker rocken op woodstock!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik de jaren 60 achter me gelaten heb, maar ik heb ze helaas niet meegemaakt.
Idem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben de meeste ook wel op cd/computer!
Subtop is een bagger troostlijst, niet echt superduperquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Omdat het kan??quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow, waarom luisteren we dan eigenlijk?
Gewoon die tijd was heel mooi. Veel idealen in de wereld. Ook wel veel ellende natuurlijk, maar het was niet de tijd waarin enkel geld de wereld beheerste.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel gewild. Lekker rocken op woodstock!
Gewoon alles wat er tov vorig jaar is uitgevallen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Subtop is een bagger troostlijst, niet echt superduper
Oh ja!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat het kan??
En erg leuk en gezellig is...
Hier ook, maar voor alvast..quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeneeeneee
Hier speelt hij nog.![]()
![]()
Precies. Ik ben nog maar 25 maar had echt in die tijd willen levenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gewoon die tijd was heel mooi. Veel idealen in de wereld. Ook wel veel ellende natuurlijk, maar het was niet de tijd waarin enkel geld de wereld beheerste.
Ik ben pas 37, rest idem!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nog maar 25 maar had echt in die tijd willen leven
Jaartje ouder, maar same here. Te veel belangen voor de ego's in plaats van een samen iets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij woont in Twente?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Joahquote:
Waar woon je dan?>quote:
Twan (mijn zoon) vindt het leuk om even te posten. Wij zijn zo weg..quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een keer lyrics is genoeg liefjes.
Lekker laten postenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan (mijn zoon) vindt het leuk om even te posten. Wij zijn zo weg..
True, wij hebben ons er maar bij neergelegd. Zo is er elk jaar wel iets eigenlijk....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Toch wel triest hoe Adele plotseling met maar liefst 4 nummers bij de top 30 binnenkomt, en zoveel betere nummers rond de 70 blijven steken
Hehe aww.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, wel Guusquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Komen er nog Marco Borsato nummers?
Mijn ouders komen zo... Dan gaan we even spelletjes doen. Luisteren wel, maar posten niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe aww.
Gaan jullie zo naar buiten vuurwerk afsteken ofzo?Of wat bedoel je?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer dat You're lost little girl er niet in staatquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:34 schreef Hamilcar het volgende:
The Doors <3 jammer dat LA Woman zo laag staat.
quote:
Ohh, gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn ouders komen zo... Dan gaan we even spelletjes doen. Luisteren wel, maar posten niet.
Doei Twan! Bedankt voor het posten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
Een muts op mijn hoofd,
mijn kraag staat omhoog.
Het is hier ijskoud,
maar gelukkig wel droog.
De dagen zijn kort hier,
de nacht begint vroeg.
De mensen zijn stug,
en er is maar een kroeg.
Als ik naar mijn hotel loop,
na een donkere dag,
dan voel ik mijn huissleutel,
diep in mijn zak.
Ik loop hier alleen
in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit
last van heimwee gehad,
maar de mensen ze slapen,
de wereld gaat dicht,
en dan denk ik aan brabant,
want daar brandt nog licht.
Ik mis hier de warmte
van een dorpscafe,
de aanspraak van mensen
met een zachte G.
ik mis zelfs het zeiken,
om alles om niets,
was men maar op brabant,
zo trots als een Fries.
in het zuiden vol zon,
woon ik samen met jou,
het is daarom dat ik zo
van brabanders houd.
Ik loop hier alleen
in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit
last van heimwee gehad,
de wereld gaat dicht,
De peel en de kempen,
en de mijerij,
maar het mooiste aan brabant,
ben jij dat ben jij
Ik loop hier alleen
in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit
last van heimwee gehad,
de wereld gaat dicht,
ik ben de songtekstenman
maar moet zo weer weg oma opa komen langs (oud en nieuw te vieren)
Muziek aan is een eis!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, gezelligWat voor spelletjes? Of zien jullie dat dan wel?
Muziek aan is sowieso nice.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Wat stom: als je VLC player pauseert gaat hij daarna weer verder met het nummer dat op dat moment bezig was, ik liep dus een half uur achter opeens
Waarschijnlijk iets met dobbelstenen of kaarten....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, gezelligWat voor spelletjes? Of zien jullie dat dan wel?
Muziek aan is sowieso nice.
Canastaquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met dobbelstenen of kaarten....
Veel plezierquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb vrij weinig met nederlandstalig. Ik vind dit wel een redelijk leuk nummer en kom uit overijssel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Dit is volgens mij alleen mooi als je in Brabant woont. No offense aan de Brabanders hier
quote:
Veel plezier en fijne jaarwisseling alvast!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De Kastquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:37 schreef Hamilcar het volgende:
Oost-Nederland schenkt ons Oerend Hard, het Zuiden geeft ons Guus en Rowen Heesse en Holland geeft ons De Dijk, Ramses en Andre. Komt er nog een bekende zanger/band uit het Noorden? Ik heb geen idee waar Boudewijn vandaan komt bijvoorbeeld.
Twarresquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:37 schreef Hamilcar het volgende:
Oost-Nederland schenkt ons Oerend Hard, het Zuiden geeft ons Guus en Rowen Heesse en Holland geeft ons De Dijk, Ramses en Andre. Komt er nog een bekende zanger/band uit het Noorden? Ik heb geen idee waar Boudewijn vandaan komt bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |