J-copycatquote:
Sorry?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, ik had natuurlijk één of ander cliché oudejaars-TT moeten doen.
Slechtttttttttttttttttttttttttttttquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, ik had natuurlijk één of ander cliché oudejaars-TT moeten doen.
Fireworksroom - Het is bijna 12 uurquote:
Lijkt hij nu al op ian/quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek in koffie
Oh en jongste heet tegenwoordig Fleppie Le Plep, dat past gewoon beter bij hem
Jaquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik maar even koffie zetten, darling?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Slechten invloed. Ik ga orde scheppen.
Teh Lulzquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Slechten invloed. Ik ga orde scheppen.
Okan Heloef!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
Hoi schatjes.
Ik kom jullie nog even een hele leuke avond wensen en een goed 2012.
Jij ook schatjeliefjequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
Hoi schatjes.
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
Hoi schatjes.
OMGquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:58 schreef Renesite het volgende:
Morgen gaat iemand kennis maken met als het mee (of dus tegen) zit mijn voltallige familie.
Giebel giebel
Lekker zijn ze he? Althans dat zegt mijn vader, mijn moeder en de rest want ik heb voor iedereen gebakkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:59 schreef Laysa het volgende:
Ik doe gewoon net alsof mijn oliebol 1 van de honderd olie bollen van Siep is
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:00 schreef Renesite het volgende:
Ik denk dat ik u ga verlaten!
Veel spass!
Hij stikt niet volgens mijn paps waren ze luchtigquote:
Dat klinkt uhhhh smerigquote:
quote:
quote:
Ik ga gewoon aan de rosé, freixenet vind ik zo wrang dan ga ik zuur kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:10 schreef Laysa het volgende:
Zo net een oliebol en koffie op...nu de rest van de Freixenet nog
Ik keek ook zuur bij de eerste slokquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga gewoon aan de rosé, freixenet vind ik zo wrang dan ga ik zuur kijken![]()
Mijn toetsenbord was niet zoals hij hoorde mijn tekentjes zaten allemaal een toets verder als ze hoorden, nu druk ik net weer ergens op zonder te kijken en ze staan ineens allemaal goed
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel even echt goed van hem, zeg.
Ik heb er genoeg zal ik er 1 per postduif sturen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:16 schreef MissJ het volgende:
Ik wil oliebollen, NUUUUUUUUUUU!!!
maar moet even wachten tot mijn vriendin hier is, want zij heeft ze gekocht
Met krenten en rozijnen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg zal ik er 1 per postduif sturen?
Ik stonk zo erg van het bakken leek er zelf wel 1
hihi ja stuur maar per postduif bitte!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg zal ik er 1 per postduif sturen?
Ik stonk zo erg van het bakken leek er zelf wel 1
Jaquote:
Whehehehequote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi ja stuur maar per postduif bitte!![]()
hihi beetje poeiersuiker over jezelf heen strooien en Ian kan je aflebberen
Er kijken kinderen nu mee hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi ja stuur maar per postduif bitte!![]()
hihi beetje poeiersuiker over jezelf heen strooien en Ian kan je aflebberen
whahahahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
Iemand had op FB bij SK gezegd Fuck you, had hij terug gereageerd met Well, fuk you too, kid
Neuh fleppie maakt zich druk over in kleren slapen, want anders moet hij weer zich omkledenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh fleppie maakt zich druk over in kleren slapen, want anders moet hij weer zich omkleden
Njah alsof hij naar buiten mag om 12 uurquote:
Lollersquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah alsof hij naar buiten mag om 12 uur
Ja op de galerij met zijn knalerwten
Van hetzelfdequote:Op zaterdag 31 december 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
Anyhoe, iedereen een fijne avond en een voorzichtig uiteinde
quote:
Beterschap en jij ook de beste wensenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
Ziek
Maar toch de beste wensen voor iedereen.
Ook de beste wensen voor jou. En wordt snel beter, liever dit dan volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
Ziek
Maar toch de beste wensen voor iedereen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
En ook ik wens iedereen het beste toe in 2012. Nog meer leuke dingen, liefde, geluk en meer van zulks.
Kerstzooi had ik donderdag al wegquote:Op zondag 1 januari 2012 12:48 schreef Kally het volgende:
Zoooooooo ik ben vet actief, alle kerstzooi al weg, ramen gezeemd, huisje gedaan
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Benny, Kally, C_A, Patrique, Renesite, MissJ, Karina, Laysa, Ian, Bella, Kardinaal, Lutte, Gomi, Vaduschk, Zeroku, Patje, Pheno en BosEn de rest die ik vergeten ben!
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Benny, Kally, C_A, Patrique, Renesite, MissJ, Karina, Laysa, Ian, Bella, Kardinaal, Lutte, Gomi, Vaduschk, Zeroku, Patje, Pheno en BosEn de rest die ik vergeten ben!
Jullie ookquote:
Jij ook triquequote:Op zondag 1 januari 2012 16:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Haii Haii...
Gelukkig nieuwjaar iedereen
Dankjequote:Op zondag 1 januari 2012 17:32 schreef Lutte het volgende:
Benny ik leef met je mee, Glennis woont in Almere
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:27 schreef Kally het volgende:
Ola, ik ben moe
Was een beetje te actief vandaag en net bij mijn paps gegeten zit nokkievol
Ow als jij het was kom ik eraan hahahaquote:
en ikke?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow als jij het was kom ik eraan hahaha
Het gaat over jouquote:
En het erge van niksquote:
Wat voor rook?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:39 schreef Kally het volgende:
Pat zeg eens dat Runee niet zeikt over bedden en dat hij gewoon moet ivm plek en rook enzo
Ja van pure korte nacht verder niks geks gedaan, alleen 4 uur slaap ofzoquote:
Ik ook zoietsquote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja van pure korte nacht verder niks geks gedaan, alleen 4 uur slaap ofzo
Doeidoei. Have funquote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef Kally het volgende:
Dus ik ga nu op bedje lekker Bones kijken met mijn schatje
Toedels poedels
Alshet de korte griep is dan nog even volhouden! Hihi, die duurt 3 dagen (koorts) Vorige week gehad, nu alleen nog maar verkouden.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:32 schreef Pheno het volgende:
Overigens tweede nacht niet geslapen. Nog steeds koorts
Niet teveel normaal denken, dat is niet goed voor je. En hetzelfde!quote:Op maandag 2 januari 2012 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
Hier ook iedereen de beste wensen, ik ben nu pas weer in staat om een beetje normaal na te denken weer na deze week
whehehequote:Op maandag 2 januari 2012 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
Hier ook iedereen de beste wensen, ik ben nu pas weer in staat om een beetje normaal na te denken weer na deze week
quote:
Maar wel very very nicequote:
Heb ik gekochtquote:
Wrom geven ze jou vrouwen in je fobo?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
De verkoopster hengelde mij over de streep toen ze zag dat ik twijfelde over een goedkoper merk/model.
10% korting hielp ook
quote:
Ach. Je bent jong en je wilt wat.quote:
quote:
Lekkah lekkahquote:Op maandag 2 januari 2012 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. ik mocht om kwart voor 6 weg, in plaats van 20.00
Nee hoor hij bedoelt gewoon met of zonder jou, dat ligt eraan hoe jij je gedraagtquote:
Met zijn vriendinnen Simone en Ian.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor hij bedoelt gewoon met of zonder jou, dat ligt eraan hoe jij je gedraagt
Klopt op zekerquote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met zijn vriendinnen Simone en Ian.
Ian ze kut is groooot!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ian ze kut is groooot!
O wacht. Dat weet ik niet.
Maar het is sowieso een grapje.
Hihi.
Ik neem zooooo mijn laptop mee. Beetje topic volkalken met Ianquote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef Kally het volgende:
Oeh oeh en we hebben 2 avonden TVOH en allemaal spelletjes
Echt niet, ik ga live zitten haten.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik neem zooooo mijn laptop mee. Beetje topic volkalken met Ian
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik neem zooooo mijn laptop mee. Beetje topic volkalken met Ian
Hoezo 2?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef Kally het volgende:
Oeh oeh en we hebben 2 avonden TVOH en allemaal spelletjes
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag als ik mijn blonde bronnetje mag geloven.
Hartstikke gezallyquote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef Renesite het volgende:
Ik sterf. Bij voorbaat. Ik mag nooit praten op dat soort momenten.
Ik geloof de sing-off zaterdag, eenmalig ofzoquote:
Dan ga jij met Ian maar in de slaapkamer lullen, Pat en ik kijken welquote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef Renesite het volgende:
Ik sterf. Bij voorbaat. Ik mag nooit praten op dat soort momenten.
Jaquote:
Jaaaa ik haat welquote:Op maandag 2 januari 2012 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens mag je alleen spreken als je hilarisch haat.
Maar kijken het welquote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef Kally het volgende:
Wij kraken de hele show van voor tot achter af
Ja best ergquote:
Veul plezierquote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef Renesite het volgende:
Mensen. Ik ga me eventjes opmaken en zo!!! Parteeeehahaaaaaard!
Neh, deootjeeee en kloar
kUsje
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef Kally het volgende:
Oudste vanonder de douche: Mama waar is mijn nivea for men![]()
Hij heeft nivea sport gekregen van me, hij wordt groot he?quote:
Ik zag hem met het kerstdiner al naast een leuke deerne zittenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft nivea sport gekregen van me, hij wordt groot he?
Wtf deed jij op dat kerstdiner?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zag hem met het kerstdiner al naast een leuke deerne zitten
Hij is wel verliefd, maar wil niet zeggen op wiequote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zag hem met het kerstdiner al naast een leuke deerne zitten
Tsss FBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet tegen Ian? Mannen onder elkaar dit dat alles.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is wel verliefd, maar wil niet zeggen op wie
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook niet tegen Ian? Mannen onder elkaar dit dat alles.
op de jufquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is wel verliefd, maar wil niet zeggen op wie
God ik hoop het nietquote:
hahahaquote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
God ik hoop het niet
Ze is leuk maar euh nee
Awwwquote:Op maandag 2 januari 2012 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Een half krop sla, 2 tomaten, 2 eieren, wat yoghurt, zout en peper.. Nou.. smullen maar
Ja.. weer streng aan de lijn.. strak en sexy op vakantie.. over 10 maandenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Awww
Ik was even aan het kijken naar alle Dean Koontz boeken, ik mag er wel een jaar voor uittrekken, wtf schrijft die man veel
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. weer streng aan de lijn.. strak en sexy op vakantie.. over 10 maanden
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat voor boeken zijn dat dan?
Hij schrijft een beetje ala Stephen King, maar heb er nu een paar gelezen en ik vind hem ook echt goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat voor boeken zijn dat dan?
Daarom! Heb ik ook nog tijd om er eventueel een 6 of 8 pack bij te trainen! haha.. dan kan ik terecht zeggen dat Rene dik isquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn!
Ah, ok!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij schrijft een beetje ala Stephen King, maar heb er nu een paar gelezen en ik vind hem ook echt goed.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
leedje met je, ik ga buikspieren kweken met een of ander leuk appje.
Haha, goed doel heb je ookquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daarom! Heb ik ook nog tijd om er eventueel een 6 of 8 pack bij te trainen! haha.. dan kan ik terecht zeggen dat Rene dik is
20 kilo? Dan blijft er geen Pat meer overquote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga eerst afvallen, 20 kilo ofzoEn dan sporten.. schijnt beter te zijn, zegt Rene..
Dat klopt niet, je moet meteen sporten want dan blijf je strak, ander krijg je vellen (nou ja als je 300 kilo weegt danquote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga eerst afvallen, 20 kilo ofzoEn dan sporten.. schijnt beter te zijn, zegt Rene..
Genoeg in de lengte hoor, weet je hoe groot?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
20 kilo? Dan blijft er geen Pat meer over
Jawelquote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
20 kilo? Dan blijft er geen Pat meer over
Zullen we hem slaan, 't weekend?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat klopt niet, je moet meteen sporten want dan blijf je strak, ander krijg je vellen (nou ja als je 300 kilo weegt dan)
Jaquote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zullen we hem slaan, 't weekend?
Huuuugeeeequote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Genoeg in de lengte hoor, weet je hoe groot?
HUUUUUUquote:Op maandag 2 januari 2012 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
HuuuugeeeeEen vriendin van me had jullie gespot toen met XFA en hij is nu 'die met dat groene jasje, die knuffelbeer' haha
Mijn knuffelquote:Op maandag 2 januari 2012 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
HuuuugeeeeEen vriendin van me had jullie gespot toen met XFA en hij is nu 'die met dat groene jasje, die knuffelbeer' haha
Heul nietquote:
Op vrijdag de gewone liveshow, zaterdag de sing-off. Maar ik gok dat de uitslag van de Sing-off wel weer van te voren op Twitter zal staan.quote:
Stom gedoequote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet
[..]
Op vrijdag de gewone liveshow, zaterdag de sing-off. Maar ik gok dat de uitslag van de Sing-off wel weer van te voren op Twitter zal staan.
Ik heb hier en daar al een hoop afleveringen op tv gezien, maar we kijken nu de hele serie, we lijken wel Bones junkiesquote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er komt een spin off van Bones, nog geen uitzending geweest maar RTL heeft hem al gekocht
Kusje op je verdriet..!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:44 schreef Renesite het volgende:
Stomme dienstregeling. Zat net 14min buiten in de kou
Ik vond het vroeger juist leuker.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij kijken ook Bones. Maar CSI is wel leuk nu het meer een serie is geworden. Vanavond komt toch ook die Beatrix drama op tv?
CSI vind ik na 3 spin-offs niet leuk meer, al blijft de eerste de bestequote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij kijken ook Bones. Maar CSI is wel leuk nu het meer een serie is geworden. Vanavond komt toch ook die Beatrix drama op tv?
Ja maar ik kijk niet op tvquote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef iBenny het volgende:
Nu zijn er toch alleen herhalingen van Bones?
Horatio met zijn scheve nekquote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger juist leuker.
CSI: Gil was een baas, -weet ik veel wie er nu de hoofdrol heeft- denkt dat te kunnen overtreffen, wat hem niet lukt
CSI NY: Doen ze alleen maar 'stoer' met hun 'coole snufjes'![]()
CSI Miami: Horatio doet stoer
Ik moet eerst nog 3 andere series kijken!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
CSI vind ik na 3 spin-offs niet leuk meer, al blijft de eerste de beste
[..]
Ja maar ik kijk niet op tv
Danku... veel duidelijker dan mijn lulverhaal hierbovenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
CSI vind ik na 3 spin-offs niet leuk meer, al blijft de eerste de beste
Dat kan natuurlijk ookquote:[..]
Ja maar ik kijk niet op tv
Ik wil op zijn zonnebril stampenquote:
Dat is idd een van de weinige dingenquote:New York gaat nog enigzins omdat Gary Sinise baasch is
Er staan er hier ook nog wat in de wachtrij, heel handig dat ze nog niet uit zijn alleen op tv in Amerikaquote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog 3 andere series kijken!
Ik weet het, Horatio is zo'n vreselijke ventquote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil op zijn zonnebril stampen
[..]
Dat is idd een van de weinige dingen
Dat is toch met die vent die ziet of je liegt, die is ook heel goed jaquote:Op maandag 2 januari 2012 19:56 schreef Lutte het volgende:
Wat je ook aan het kijken bent stop er mee en ga Lie to me kijken, wat een bazenserie en Cal
Amen. Hier valt eigenlijk niks meer aan toe te voegenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, Horatio is zo'n vreselijke vent
Hoe die altijd doet en iedereen waarschuwt enzo
Maar New York was ik ook heel gauw klaar mee
Las Vegas kijk ik al een eeuwigheid niet meer, al heb ik seizoen 1 t/m 3 op dvd, en als je de eerste afleveringen terugkijkt, wat amateuristisch dan zeg
Dat is zeker een van de beste series die ik heb gezienquote:Op maandag 2 januari 2012 19:56 schreef Lutte het volgende:
Wat je ook aan het kijken bent stop er mee en ga Lie to me kijken, wat een bazenserie en Cal
Die is op RTL geweest toch, paar jaar terug? Dan hebben we die ook gevolgdquote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef Kally het volgende:
Ik vond Shark met James Woods ook zo goed, wat een baasch
Ja ik zeg net tegen Ian beide series even binnenhalenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die is op RTL geweest toch, paar jaar terug? Dan hebben we die ook gevolgd
Games of Thrones? Die is echt heel apartquote:
Bella zei dat ik Keukenroman moest lezen, maar de film komt nu uitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef Lutte het volgende:
Ik wil (op aanraden van Bella en Vaduz) Pretty Little Liars zien, staat wel al op de laptop maar Lie to me kwam tussendoor
+1quote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef Kally het volgende:
Ik vond Shark met James Woods ook zo goed, wat een baasch
House is ook een bazenserie. Criminal Minds heb ik niet aandachtig gevolgd ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Kally het volgende:
Lie to me noemen ze House meets Criminal Minds
House is geweldig, en ik vond Criminal Minds wel goed samen met Luttequote:Op maandag 2 januari 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
House is ook een bazenserie. Criminal Minds heb ik niet aandachtig gevolgd ofzo
Criminal Minds vond ik niets. House elk seizoen minder.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
House is geweldig, en ik vond Criminal Minds wel goed samen met Lutte
Jaaaa! Reid-kwijl-momentjequote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
House is geweldig, en ik vond Criminal Minds wel goed samen met Lutte
Zach Addyquote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat ik leuk vind aan bones is dat autistische doctortje daar!
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef Kally het volgende:
Wat ik aan Bones leuk vindt is dat het gebaseerd is op boeken van forensisch antropologe Kathy Reichs, die ook meewerkt aan de serie om de dingen eruit te halen die echt niet kunnen.
Dat wist ik niet eensquote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef Kally het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kathy_Reichs
Ze staat bij iedere aflevering speciaal vermeld, en mijn nerd zou geen nerd zijn als dat niet wordt uitgezochtquote:
Ohwquote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze staat bij iedere aflevering speciaal vermeld, en mijn nerd zou geen nerd zijn als dat niet wordt uitgezocht
Mij normaal ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw![]()
. Zulke dingen vallen mij dan weer niet op
Geniaal welquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Mij normaal ook niet
Mijn nerd dan weer wel
En nu gaan we kijken, oh ik hoorde dus net dat de boeken die Bones in de serie schrijft dus weer over haar gaan
Zei ik tochquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
BennyIk ben klaar met Dexter
WOW! Superserie!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef iBenny het volgende:
Whehe
Het lijkt me wel kut om horoscoopen te verzinnenschrijven
ja ik zag hetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:03 schreef iBenny het volgende:
c_a'tje, je kunt vandaag gratis N&S gratis downloaden op iTunes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |