Zo makkelijk is het meestal niet. Je moet toch ook beetje verliefd worden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou echt met elk tof en relaxed meisje hartstikke blij zijn
Dat hoop ik niet voor Joysa..quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
Waarom staat Stefanhaan daar in, hij was toch hosselkoning?
Welke school is het?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet mijn school zien. De mannen zijn mij iets te gay, maar de meisjes zijn tof.
Mijn arenateam had een bazennaam:quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ownde mijn eigen guild. Jewaits. Als een baas.
Er staan wel meer mensen in die geen moeite hebben met versieren, en die daar dus misschien niet zo blij mee zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
Waarom staat Stefanhaan daar in, hij was toch hosselkoning?
Hogeschool Rotterdam, media aan de maas. Locatie Pieter de Hoochweg.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor Joysa..
[..]
Welke school is het?
kan ik nog een plaats boeken op de rondleiding?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet mijn school zien. De mannen zijn mij iets te gay, maar de meisjes zijn tof.
Bwhehe, onze school heeft weinig toffe meisjes.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel van beide kanten danquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het meestal niet. Je moet toch ook beetje verliefd worden.
Als ie maar niet verliefd word op het eerste meisje dat aardig tegen hem doet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga in februari via m'n werk een opleiding doen tot drukker in Veenendaal. Zul je zien dat er daar geen enkele leuke vrijgezelle meid isquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Bwhehe, onze school heeft weinig toffe meisjes.
Maar bij Grafisch Vormgeven stikt het er echt van, best bizar.
No way.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Mijn arenateam had een bazennaam:
Twente Tukker Terror
Heh, als er een meisje me leuk vind die ik ook een beetje zie zitten dan neem ik daar meteen genoegen meequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan kom je erachter dat dat helemaal niet werkt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, als er een meisje me leuk vind die ik ook een beetje zie zitten dan neem ik daar meteen genoegen mee
Is gewoon een bazennaam!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
No way.Tukkers.
![]()
Ik was niet goed in pvp. Overigens ook niet in pve. Maar mensen namen me altijd mee omdat ik een meisje was.
Eerlijk is eerlijk, ik heb niet echt ruimte om veeleisend te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan kom je erachter dat dat helemaal niet werkt.
Allemaal van die Apple/Starbucks meisjes.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Bwhehe, onze school heeft weinig toffe meisjes.
Maar bij Grafisch Vormgeven stikt het er echt van, best bizar.
Kan prima voor even, op een casual manier.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan kom je erachter dat dat helemaal niet werkt.
Maar ik ben toch ook een vast gezicht?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er staan wel meer mensen in die geen moeite hebben met versieren, en die daar dus misschien niet zo blij mee zijn
Het is ook meer een opsomming van de vaste gezichten in dit topic
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Allemaal van die Apple/Starbucks meisjes.
Nou er is hoop.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga in februari via m'n werk een opleiding doen tot drukker in Veenendaal. Zul je zien dat er daar geen enkele leuke vrijgezelle meid is
Bij mijn huidige stagebedrijf is de secretaresse een 25 jarige meid die er best goed uitziet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:42 schreef benzin het volgende:
Mijn ervaring met secretaresses bij bedrijven waar(voor) ik gewerkt heb is dat dat allemaal vrouwen van 40+ zijn
hmm.. duur, simpel en weinig verstand?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder wil een Apple gaan kopen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liefde forceren gaat waarschijnlijk niet werken, maar in het slechtste geval heb je dan in ieder geval wat ervaring opgedaan met iemand waar je geen gevoelens voor had.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik heb niet echt ruimte om veeleisend te zijn
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef clevy het volgende:
[..]
hmm.. duur, simpel en weinig verstand?
Waarom niet? Je bent een toffe, goed uitziende en enorm slimme gast. Je hebt genoeg te bieden om eisen te stellen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik heb niet echt ruimte om veeleisend te zijn
Dan moet je ook maar proberen erin te komen. Ik miste mezelf dus ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar ik ben toch ook een vast gezicht?
Ook nu vraag ik me nog steeds af of ik dat wel moet willenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Liefde forceren gaat waarschijnlijk niet werken, maar in het slechtste geval heb je dan in ieder geval wat ervaring opgedaan met iemand waar je geen gevoelens voor had.
Oh haha. Nou ja, er zijn belangrijkere dingen dan in dat lijstje staan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar proberen erin te komen. Ik miste mezelf dus ook
En gewoon een leuke tijd gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Liefde forceren gaat waarschijnlijk niet werken, maar in het slechtste geval heb je dan in ieder geval wat ervaring opgedaan met iemand waar je geen gevoelens voor had.
Amen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent een toffe, goed uitziende en enorm slimme gast. Je hebt genoeg te bieden om eisen te stellen.
Eindelijk erkenning!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok ok, ik geef het toe. Maar jij bent ook wel een klein baasje he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |