Same here. Met de lege kruk ernaastquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:40 schreef Bos81 het volgende:
kippenvel nummer. Helaas nooit live met Freddie gezien. Wel met Brian als zanger![]()
![]()
![]()
Werkelijk, ik ben er doodziek van. Wel Telegraph Road helemaal draaien maar deze afbrekenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schreef Mercury dit niet voor een vrouw? (Veel voorkomend misverstand is dat mensen denken dat hij homo was, hij was biseksueel) En na zijn dood heeft hij toch ook alles aan haar nagelaten?
Mary Austin jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schreef Mercury dit niet voor een vrouw? (Veel voorkomend misverstand is dat mensen denken dat hij homo was, hij was biseksueel) En na zijn dood heeft hij toch ook alles aan haar nagelaten?
Mary Austen..Weet niet of hij dit voor haar geschreven heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Echt hequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werkelijk, ik ben er doodziek van. Wel Telegraph Road helemaal draaien maar deze afbreken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
En elk jaar vind ik veel meer van Queen leuk dan ik eigenlijk denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |