Wat mij betreft mag dit rap richting uitgang top 100..en Oude Maasweg met hen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef FritsFlits het volgende:
Een van de beste Nederlandse nummers ooit
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag dit rap richting uitgang top 100..en Oude Maasweg met hen.
quote:
Het heeft zeker bijgedragen aan mijn fascinatie voor de stad. Probeer er toch minstens nog een maal per jaar naartoe te gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef fratsman het volgende:
Mooi nummer. Ik ben 12 jaar geleden in Berlijn geweest en wil ooit nog een keer terug naar deze stad.
Echt zo'n prototype Jan-Douwe Kroeske artiest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Norrage het volgende:
Oh bah zie nu pas dat Hallelujah in dit uur zit. Wat een kut overhyped zaadnummer is dat toch. Terwijl de rest van Buckley echt helemaal geweldig is
En als ze de Amazing Oliebollen hadden geheten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel beter dan die stroopwafels zometeen
Ik ben daar in 91 nog geweest. Was echt indrukwekkend toen, voor mij als 12 jarige.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Timo20 het volgende:
Oost-Berlijn, Under Den Linden![]()
Prachtig lied, met nu een extra lading:dit jaar voor `t eerst in Berlijn geweest. Erg indrukwekkend. "raar" ook om langs plaatsen te komen die je in deze plaat hoort
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Cee het volgende:
Wil ook nog eens naar Berlijn. Ben er nog nooit geweest, hoor er veel mooie verhalen over.
Dan nog niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
En als ze de Amazing Oliebollen hadden geheten?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Cee het volgende:
Wil ook nog eens naar Berlijn. Ben er nog nooit geweest, hoor er veel mooie verhalen over.
Ik voel een nieuwe TT aankomenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
En als ze de Amazing Oliebollen hadden geheten?
Nooit gebruikt. Of ingeruild.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ha! Ik vond laatst nog iets..ff zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |