Ik voorzie een oudejaarsconference voor je, ik kom niet meer bij!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Jammer voor de anderen, maar je kan gewoon niet om Adele heen
Nummer is wel goed....niks mis mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Norrage het volgende:
Echt die Coldplay is amper een maand uit ofzo en nu al in deze lijst...toch te triest
Ik snap nog steeds niet dat mensen dit niet snappen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Norrage het volgende:
Echt die Coldplay is amper een maand uit ofzo en nu al in deze lijst...toch te triest
Vind er geen bal aanquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Norrage het volgende:
En Stroopwafels is ook een leuk nummer he!!! Verdorie. Waarom kent niemand het toch ondanks dat er elk jaar instaat?
Geen fan van Radio Tour de France?quote:
Ik ken het en heb precies de goeie smileyquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Norrage het volgende:
En Stroopwafels is ook een leuk nummer he!!! Verdorie. Waarom kent niemand het toch ondanks dat er elk jaar instaat?
The Cure leuk maar A Forest? Ik kan daar nooit inkomen....quote:
Ik ken het wel hoor. Ik vind het alleen niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Norrage het volgende:
Ach joh, ze heeft toch 10 vingers...quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
Huh, er staat een meisje voor de deur vuurwerk af te steken en volgens mij rookt ze het aansteeklont. Of het is een rode sigaret.![]()
Je was er dan ook veul te laat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |