abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106249106
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
pi_106249481
Wat veel mensen niet schijnen door te hebben (en dan met name de jeugd van nu) is dat websites zoals Hyves en Facebook en apps zoals Whatsapp soms eerder kunnen leiden tot vervreemding dan tot toenadering. Iedereen zit tegenwoordig maar met zijn snufferd achter de pc en telefoon, terwijl je veel meer te weten komt over iemand wanneer je elkaar in de ogen kunt kijken of iemand's stem hoort... Gebruik die fucking telefoon eens waar 'ie voor is bedoeld!
pi_106250218
Ik ga misschien toch nog een keer met haar afspreken. Als laatste keer.
pi_106250393
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat veel mensen niet schijnen door te hebben (en dan met name de jeugd van nu) is dat websites zoals Hyves en Facebook en apps zoals Whatsapp soms eerder kunnen leiden tot vervreemding dan tot toenadering. Iedereen zit tegenwoordig maar met zijn snufferd achter de pc en telefoon, terwijl je veel meer te weten komt over iemand wanneer je elkaar in de ogen kunt kijken of iemand's stem hoort... Gebruik die fucking telefoon eens waar 'ie voor is bedoeld!
amen.
ik kan eigenlijk wel zeggen dat whatsapp mn relatie echt verziekt heeft. hij was verbaal niet zo sterk als hij kwaad was, klapte gewoon dicht. dan gingen we, als ik weer thuis was, ellenlange verhalen whatsappen waarom hij zo reageerde en dat ik dat niet normaal vond. En waarom hij dat wel normaal vond. AAAAH zo vermoeiend. Zorgt alleen maar voor misverstanden en verergert 9 vd 10 keer de situatie.

eigenlijk ben ik ook wel opgelucht dat dat tijdperk voorbij is.
pi_106250705
Zien jullie ook zo op tegen 12uur ??
pi_106251155
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:53 schreef mash_ het volgende:
Zien jullie ook zo op tegen 12uur ??
Hm nee. Ik voel iig al de hele dag een spanning. :x Benieuwd wat er gaat gebeuren. Eerst had ik ook een gevoel dat er sws iets fout gaat, dat is nu gelukkig minder.

Waar zie je tegen op? :)
pi_106251227
Nee, waarom zou je ook? Vandaag is het zaterdag en morgen zondag. Behalve de datum en jaartal verandert er verder geen fuck. Misschien een goed voornemen om het volgend jaar (morgen dus, woehaha!) eens anders aan te pakken. Een frisse start, jeweets. Dat moet juist positief zijn.
pi_106251359
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Atemno het volgende:

[..]

Hm nee. Ik voel iig al de hele dag een spanning. :x Benieuwd wat er gaat gebeuren. Eerst had ik ook een gevoel dat er sws iets fout gaat, dat is nu gelukkig minder.

Waar zie je tegen op? :)
Nou het is net een dag uit. En heb dus nog net kunnen regelen dat ik om 12uur bij een vriend van me en zijn familie ben. Maar heb dus geen zin om als het gelukkig nieuw jaar moment is dat ik breek en hun avond er ook meteen door verneuk.
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:14:14 #9
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106251700
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef Atemno het volgende:

[..]

Nou ik zag toevallig laatst in de NRC-Next een grafiek van wanneer de meeste relaties uitgaan. 2 weken voor kerst was dus ook een enorme piek, en daar ging het artikel over. :)

Ah gevonden:

[ afbeelding ]
Bij mij klopte die ook, helaas.
Grafiek is erg herkenbaar
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:15:36 #10
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106251779
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zeg dat maar eens tegen mijn ex-to-be ... die WA't heel veel met die ander en denkt dat daar zeer diepere gevoelens voor te hebben en mij afrekenen op het feit dat ik me er niet zo druk om moet maken.... sjugt
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_106252493
Ze heeft wel een punt. Waarom maak je je druk over het WA gedrag van je ex-to-be? Maak je liever druk om je eigen sores ipv die van een ander. Als zij vindt dat WA een middel is dat diepere gevoelens over kan brengen dan kun je daar toch alleen maar om lachen? Zou ik wel doen iig.
pi_106254648
had die grafiek inderdaad gezien, heel typisch

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 17:17:57 ]
pi_106255140
pi_106255190
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:26 schreef mash_ het volgende:

hahaha, amen! :)
...
pi_106256013
He maar even iets ander qua facebook , zou je er ok mee zijn als een ex die niet meer in je vriendenlijst zit je steeds begluurt via facebook en ook via spreuken laten merken dat die op je facebook ?? Dat was voor mij overigens de reden om hem te blokkeren
pi_106256385
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:48 schreef formerjellybean het volgende:
He maar even iets ander qua facebook , zou je er ok mee zijn als een ex die niet meer in je vriendenlijst zit je steeds begluurt via facebook en ook via spreuken laten merken dat die op je facebook ?? Dat was voor mij overigens de reden om hem te blokkeren
Ik snap het niet helemaal.

Als hij niet meer in je vriendenlijst staat kan hij je toch ook niet begluren? Naja niet je post zien enzo. En dan zie jij zijn spreuken die hij plaatst ook niet?
pi_106256738
Als ik iemand niet maar een vriend van hem wel dan staat mijn profiel open voor vrienden van vrienden. Ik ben er toen dus achtergekomen en heb hem op blokkeer gezet zodat die dus niet meer op mijn profiel kan . Ik sta redelijk open op facebook maar dat komt doordat ik ook teken en die ook gewoon wil laten zien .
Ze kunnen pas niets zien als ik ze blokkeer . En ik vind een glurende ex een goede reden om te blokkeren
pi_106256796
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik iemand niet maar een vriend van hem wel dan staat mijn profiel open voor vrienden van vrienden. Ik ben er toen dus achtergekomen en heb hem op blokkeer gezet zodat die dus niet meer op mijn profiel kan . Ik sta redelijk open op facebook maar dat komt doordat ik ook teken en die ook gewoon wil laten zien .
Ze kunnen pas niets zien als ik ze blokkeer . En ik vind een glurende ex een goede reden om te blokkeren
oh oke :) Naja mijn ex mag best mijn facebook zien.
pi_106257390
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef formerjellybean het volgende:
Hij wil duidelijk aandacht van je door die spreuken neer te plempen. Blokkeren is dus een goeie optie. Je kunt natuurlijk ook een extra FB pagina aanmaken voor je artistieke werk, of een pagina op bv Deviantart.

Maar op FB kun je ook instellen dat bv alleen je vrienden bepaalde berichten op je prikbord kunnen zien. Gewoon een beetje spelen met de beveiligingsinstellingen van je profiel.
pi_106257788
Heb net een sms gestuurd (heb het gesprek op WA wat ik met haar had verwijderd omdat ik anders telkens zag dat ze online was) met daarin dat ik een fijn oud & nieuw wens en hoop dat ze een leuke avond heeft.

Wat betreft emoties/redelijkheid wat ik eerder voorbij zag komen. Ik heb inderdaad dat de emotie-periodes aardig kort zijn en ik de rest met logica bekijk (is niet altijd een voordeel).

En het praten dmv WA heeft bij mij ook een paar keer voor onduidelijkheid gezorgd wat daarna weer moest worden rechtgepraat. Huilen over de telefoon is echt veel beter, geloof me.
...
pi_106258399
Nou iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar enzo. Ik ga zo maar eens. Post nog wel hoe het gegaan is.
pi_106259601
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:33 schreef marcokloon het volgende:
Heb net een sms gestuurd (heb het gesprek op WA wat ik met haar had verwijderd omdat ik anders telkens zag dat ze online was) met daarin dat ik een fijn oud & nieuw wens en hoop dat ze een leuke avond heeft.

Wat betreft emoties/redelijkheid wat ik eerder voorbij zag komen. Ik heb inderdaad dat de emotie-periodes aardig kort zijn en ik de rest met logica bekijk (is niet altijd een voordeel).

En het praten dmv WA heeft bij mij ook een paar keer voor onduidelijkheid gezorgd wat daarna weer moest worden rechtgepraat. Huilen over de telefoon is echt veel beter, geloof me.
Jezus gast, heb je bel-angst ofzo?? Dan zeg je dat Whatsappen slecht is voor je relatie en dan ga je zitten sms'en... Dat wordt 'm zo niet.
pi_106259940
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:21 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Jezus gast, heb je bel-angst ofzo?? Dan zeg je dat Whatsappen slecht is voor je relatie en dan ga je zitten sms'en... Dat wordt 'm zo niet.
Je haalt het door elkaar. Mijn reactie op whatsapp is als je dingen hebt te bespreken en dingen wilt uitpraten. Sinds afgelopen maandag is het uit en heb ik gezegd dat ik geen contact wilde hebben totdat ik er aan toe was.
Uit beleefdheid heb ik haar dus een sms gestuurd waarin ik haar een fijn oud en nieuw wens. Dit heeft dus niks te maken met de relatie (want die is al over), ik hou nog steeds van haar, ik heb geen ruzie met haar, we waren uit elkaar gegroeid volgens haar.

Omdat ze geen naar persoon is, stuur ik dus een "fijn oud & nieuw" sms.
...
pi_106260178
Okee, duidelijk. Ik kreeg de indruk dat je haar terugwilde. :)
pi_106262159
Mijn ex en ik waren uit elkaar gegaan deze zomer... Het ging niet meer, maar hielden nog wel van elkaar.
Na hem afgelopen maand gezien te hebben zijn mijn gevoelens in weer helemaal terug. Ik wil hem terug.
We hebben een aantal keren afgesproken toen. Maar hij wil voorlopig geen vastigheid. Zich niet binden. En ik mis hem zo vreselijk nu. Met kerst ook.
We hebben wel contact, maar hij wil me voorlopig niet meer zien omdat hij geen valse hoop wil geven. Me niet gekwetst wil zien.
Ik hoop alleen nog maar dat hij liever bij me is dan alleen...

Wellicht moet ik het ook maar loslaten :'(
pi_106264114
Ik lees weer eventjes mee.

Iedereen in ieder geval een fijne en veilige jaarwisseling gewenst.
pi_106264145
was je weg dan ???
pi_106264154
oh god dit opera programma helpt ook niet mee
pi_106264170
verkeerde topic :@ sorry
pi_106264196
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
was je weg dan ???
T.o.v. het vorige deel :P
  zaterdag 31 december 2011 @ 23:34:00 #31
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106265874
Nog een half uur en dan is het nieuwe jaar een feit.... een jaar dat begint met verdriet, heel veel verdriet. Soms vraag ik mij af hoe ik dit moet overleven en met welk doel en het volgende moment ga ik weer voor. Wel doet mijn lijf pijn en zit hier te huilen...

Hoop dat het jullie ietwat beter afgaat. In ieder geval een goed nieuwjaar toegewenst!
pi_106266099
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 23:34 schreef Mickeys het volgende:
Nog een half uur en dan is het nieuwe jaar een feit.... een jaar dat begint met verdriet, heel veel verdriet. Soms vraag ik mij af hoe ik dit moet overleven en met welk doel en het volgende moment ga ik weer voor. Wel doet mijn lijf pijn en zit hier te huilen...

Hoop dat het jullie ietwat beter afgaat. In ieder geval een goed nieuwjaar toegewenst!
Jij ook een goed nieuw jaar toegewenst al is het niet zo tof dat je nu huilt want dat zou eigenlijk niet moeten :(

O+
pi_106266301
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 23:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Jij ook een goed nieuw jaar toegewenst al is het niet zo tof dat je nu huilt want dat zou eigenlijk niet moeten :(

O+
Precies dat dus! En mickeys je hebt een pm!

Gelukkig 2012 iedereen!
  zondag 1 januari 2012 @ 00:04:37 #34
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106266583
Dank jullie wel en op naar een veel beter jaar!

Cheers!
pi_106266914
Dat 2012 een mooi jaar word voor iedereen
pi_106267163
grrrrrrr voel de neiging om een sms te gaan sturen maar dat kan ik beter laten.
  zondag 1 januari 2012 @ 00:46:29 #37
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106267173
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 00:46 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrrrr voel de neiging om een sms te gaan sturen maar dat kan ik beter laten.
Nou gewoon niet doen dus >:) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Foei!
pi_106267229
ik doe het ook niet want ik vind het al irritant genoeg dat die neiging naar boven komt . Hij verdient het ook niet .
  zondag 1 januari 2012 @ 00:50:52 #39
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106267256
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 00:49 schreef formerjellybean het volgende:
ik doe het ook niet want ik vind het al irritant genoeg dat die neiging naar boven komt . Hij verdient het ook niet .
Is gewoon een extra aansporing om je voor fouten en spijt te behoeden ;)
pi_106267313
Denk dat meerderen in die valkuil vallen maar aangezien ik toch al knallende ruzie met hem heb en ik echt niet degene ben die zijn excuses aan moet bieden maar hij is, en als ik iets zou sturen zou ik het hem even niet gunnen
  zondag 1 januari 2012 @ 01:03:01 #41
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106267531
net even in een andere topic gepost hoe je je voelt uitgedrukt in songteksten.. tja... hier zit ik nu te janken en keihard mee te zingen:

In de verte spreekt een stem
Die ik herken van onze ruzies
Over kleine misverstanden
Over grote desillusies

En ik hoor de kille klanken
Van jouw ingehouden woede
Maar wat kan ik meer dan janken
Als ik dit niet kon vermoeden

In een waas hoor ik je zeggen
Dat je alles op wilt geven
Dat je alles met je meeneemt
Wat me lief is in dit leven

En ik luister hoe jouw woorden
Langzaam opgaan in de zinnen
Die me treffen als een bliksem
Met vernietigende kracht

Deze kilte maakt me gek
En dit gevoel is angstaanjagend
Maar je woorden malen verder
En mn ogen kijken vragend

Waarom zei je mij niet eerder
Dat je zo van mij vervreemd was
WAAROM SPRAK JE OVER LIEFDE
ALS JE NOOIT VAN MIJ GEHOUDEN HEBT

Ik verlies het van de wanhoop
En ik voel m'n tranen branden
En ik zou niets liever willen
Dan m'n hoofd weer in jouw handen

Maar wat tot een uur geleden
Nog zo veilig heeft geleken
Is een hele grote leugen
En een kaartenhuis gebleken

Het is net of iemand anders
In jouw lichaam is gekropen
En ik heb niet eens gemerkt
Dat die naar binnen is geslopen

Om jouw liefde uit te wissen
En mijn wereld te vernielen
Wil er niemand me vertellen
Dat ik alles heb... gedroomd
  zondag 1 januari 2012 @ 01:04:19 #42
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106267566
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Denk dat meerderen in die valkuil vallen maar aangezien ik toch al knallende ruzie met hem heb en ik echt niet degene ben die zijn excuses aan moet bieden maar hij is, en als ik iets zou sturen zou ik het hem even niet gunnen
Hij belde mij
pi_106267592
Ik neem dus aan dat dan geen lekker gesprek was dan aan je stemming te merken
  zondag 1 januari 2012 @ 01:07:26 #44
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106267620
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 01:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ik neem dus aan dat dan geen lekker gesprek was dan aan je stemming te merken
Op zich wel, vandaar ook de songtekst. Maar hij zit nog zo diep in mijn hart en weet echt niet hoe ik hem moet gaan loslaten
pi_106267658
Dat moet je waarschijnlijk heel cliche even tijd geven en wie weet tref je dit jaar iemand waarbij juist totaal niet meer aan hem moet denken
  zondag 1 januari 2012 @ 01:10:55 #46
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106267689
Ik echt geen vent meer, ben er 2 keer met trouwen ingestonken en 3 andere vriendjes gehad... ben er klaar mee
pi_106267778
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 01:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Op zich wel, vandaar ook de songtekst. Maar hij zit nog zo diep in mijn hart en weet echt niet hoe ik hem moet gaan loslaten
Mickeys, denk nu gewoon heel even aan jezelf!! Het komt echt wel goed, maar ga daar ook zelf in geloven!!
Dus stop met huilen en het komt allemaal goed!! Er komen betere tijden, echt waar!! Al geloof ik daar nu zelf ook niet echt in, het komt echt goed!

Ik kreeg een standaard smsje van mijn ex, en dan bel ik terug en dan pakt ze niet op :{
  zondag 1 januari 2012 @ 01:25:07 #48
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106267993
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 01:14 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Mickeys, denk nu gewoon heel even aan jezelf!! Het komt echt wel goed, maar ga daar ook zelf in geloven!!
Dus stop met huilen en het komt allemaal goed!! Er komen betere tijden, echt waar!! Al geloof ik daar nu zelf ook niet echt in, het komt echt goed!

Ik kreeg een standaard smsje van mijn ex, en dan bel ik terug en dan pakt ze niet op :{
Ik ga er voor hoor, maar laat nu even alles lopen, zit het al 3 weken voor iedereen op te houden,,,

voor jou natuurlijk ook heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!!!!
pi_106268783
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 01:25 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik ga er voor hoor, maar laat nu even alles lopen, zit het al 3 weken voor iedereen op te houden,,,

voor jou natuurlijk ook heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!!!!
Wat is nou 3 weken? Begrijp me niet verkeerd! Maar het komt echt wel goed!
In mijn geval duurt het al 6 maanden en telkens als ik het gevoel heb dat het echt echt over is doet ze weer iets waardoor ik hoop blijf houden :{ net zoals vanavond wel een smsje sturen, maar als ik terugbel geen enkele reactie |:(
pi_106269894
Hele avond ging het goed maar om 12 uur had ik het even moeilijk. Ik had het gevoel, ze hoort hier bij mij te zijn, we horen samen oud en nieuw te vieren. Nu gaat het weer een beetje.
Iedereen de beste wensen en veel sterkte + doorzettingsvermogen!
...
pi_106271326
Grouphug....
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_106271653
Bij mij ging het super. Zelfs om 12uur. Tot ik nu net thuis kom en nog met mijn ex aan het whats appen was. Toen brak ik echt compleet.
  zondag 1 januari 2012 @ 07:20:41 #53
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106271791
Helaas pas rond 3 uur in slaap gevallen en nu al ruim een uur wakker. Blijft gewoon moeilijk om zelf in de slaap hem los te laten. Ik vecht er zo hard tegen dat dat waarschijnlijk juist niet lukt
  zondag 1 januari 2012 @ 08:52:39 #54
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_106271966
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 01:55 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Wat is nou 3 weken? Begrijp me niet verkeerd! Maar het komt echt wel goed!
In mijn geval duurt het al 6 maanden en telkens als ik het gevoel heb dat het echt echt over is doet ze weer iets waardoor ik hoop blijf houden :{ net zoals vanavond wel een smsje sturen, maar als ik terugbel geen enkele reactie |:(
Kan ook een sms zijn die naar iedereen in haar lijst is gegaan, denk dat daar vorig jaar hier wat mensen ook wel last van hadden.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 1 januari 2012 @ 10:05:32 #55
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106272172
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 05:49 schreef mash_ het volgende:
Bij mij ging het super. Zelfs om 12uur. Tot ik nu net thuis kom en nog met mijn ex aan het whats appen was. Toen brak ik echt compleet.
deze quote kan ik niet rijmen met onderstaande quote uit andere topic:

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 06:24 schreef mash_ het volgende:

[..]

Iets met een relatie van 3.5jaar die gister kapot is gegaan. En dan op zo`n avond heel de avond leuk en gezellig doen. En als je dan thuis komt helemaal kapot gaan.
pi_106273734
Voor mij was oud en nieuw een mooie manier om het los te laten. Alsof al mn gemis en zorgen de lucht in werden geknald. Het is goed zo. Ik kon ineens als buitenstaander naar de relatie kijken, en het was zo ongezond. Hij heeft mij zoveel pijn gedaan, kan gewoon niet omgaan met zijn intense gevoelens voor mij. Men.. ik voel niet eens meer de urge om te reageren op zijn zielige :ik voel me alleen en wilde dat je hier was smsjes. Natuurlijk wel netjes nieuw jaar gewenst en even gebeld en toen ik zijn stem hoorde realiseerde ik me: Ik ben heel blij dat ik hier met eigen familie ben en jou niet vergeven heb. Het is goed.

Zie dat niet iedereen het op deze manier heeft ervaren :(
pi_106274406
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 10:05 schreef Mickeys het volgende:

[..]

deze quote kan ik niet rijmen met onderstaande quote uit andere topic:

[..]

Want? zeg toch het zelfde :o het ging heel goed. tot ik thuis kwam. toen brak ik.
pi_106275429
Heb een leuk avondje/nachtje met m'n vrienden er op zitten. Een (oprecht) gelukkig 2012 aan m'n ex gewenst (via SMS) en ook een mooi berichtje van haar terug gekregen. Ik denk dat het me wel zal lukken om haar los te laten :)

Aan allen hier een jaar vol liefde toegewenst :)
the pleasure - the privilege is mine
pi_106275877
En toen was deze jongen gebroken. :( Vanavond post ik het wel, nu straks eerst geforceerd gezellig doen met de familie.

Klotezooi. =(
  zondag 1 januari 2012 @ 14:27:26 #60
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106276048

:) Gelukkig nieuwjaar allemaal, remember: Alles komt goed!

Nog even een "update" van mijn kant: Ik heb niks van haar gehoord gisteravond, geen smsje geen belletje :) Vond ook niet dat ik het weer moest zijn die wat van me liet horen. :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_106278630
Hopelijk had iedereen een goed O&N..
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:18 schreef Atemno het volgende:
En toen was deze jongen gebroken. :( Vanavond post ik het wel, nu straks eerst geforceerd gezellig doen met de familie.

Klotezooi. =(
Whats wrong ;( ?

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:27 schreef GotenSSJ het volgende:

:) Gelukkig nieuwjaar allemaal, remember: Alles komt goed!

Nog even een "update" van mijn kant: Ik heb niks van haar gehoord gisteravond, geen smsje geen belletje :) Vond ook niet dat ik het weer moest zijn die wat van me liet horen. :)
Ik heb ook niks gehoord/gekregen, heb zelf ook niks gestuurd. Dit is duidelijk dan, hij wil niks meer met me te maken hebben.. ik ook niet meer met hem.

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 05:49 schreef mash_ het volgende:
Sterkte :*

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 13:55 schreef El_Borracho het volgende:
Heb een leuk avondje/nachtje met m'n vrienden er op zitten. Een (oprecht) gelukkig 2012 aan m'n ex gewenst (via SMS) en ook een mooi berichtje van haar terug gekregen. Ik denk dat het me wel zal lukken om haar los te laten :)

Aan allen hier een jaar vol liefde toegewenst :)
Mooi om te horen O+

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 07:20 schreef Mickeys het volgende:
Helaas pas rond 3 uur in slaap gevallen en nu al ruim een uur wakker. Blijft gewoon moeilijk om zelf in de slaap hem los te laten. Ik vecht er zo hard tegen dat dat waarschijnlijk juist niet lukt
Praat erover, het is ook moeilijk, maar het heelt met tijd. sterkte :*
XO till we overdose
pi_106279524
Mm gister was ik helemaal gebroken. Maar weet niet. Het gaat wel goed nu eigenlijk. Het ergste is er uit ofzo.
pi_106279572
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:00 schreef mash_ het volgende:
Mm gister was ik helemaal gebroken. Maar weet niet. Het gaat wel goed nu eigenlijk. Het ergste is er uit ofzo.
Het gaat weg met tijd, i hope. Maar hopelijk gaat het vandaag beter :D
XO till we overdose
pi_106279601
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:02 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het gaat weg met tijd, i hope. Maar hopelijk gaat het vandaag beter :D
Helemaal weet ik niet. Maar ik overleef het wel! :) Hoe gaat het met jou? hoe was je oud en nieuw?
pi_106279642
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:03 schreef mash_ het volgende:

[..]

Helemaal weet ik niet. Maar ik overleef het wel! :) Hoe gaat het met jou? hoe was je oud en nieuw?
Ja, niet helemaal maar een beetje is al een goede stap :)
Hmm, ging wel. Heb nog pijn van m'n ongeluk en ik had eigenlijk gehoopt op een smsje van hem maar helemaal niks. Nouja, duidelijk dus.
XO till we overdose
pi_106279724
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:04 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, niet helemaal maar een beetje is al een goede stap :)
Hmm, ging wel. Heb nog pijn van m'n ongeluk en ik had eigenlijk gehoopt op een smsje van hem maar helemaal niks. Nouja, duidelijk dus.
Wat voor ongeluk heb je gehad? :o
En dat is vervelend. :(
pi_106280203
Iedereen wilt toch altijd afvallen na kerst en oud en nieuw enzo? Nou door het uitgaan ben ik nu al meer dan 2 kilo kwijt sinds vrijdag :P Al moet het nu wel stoppen want dan word ik te licht maar oke.
  zondag 1 januari 2012 @ 17:27:46 #68
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106280301
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:23 schreef mash_ het volgende:
Iedereen wilt toch altijd afvallen na kerst en oud en nieuw enzo? Nou door het uitgaan ben ik nu al meer dan 2 kilo kwijt sinds vrijdag :P Al moet het nu wel stoppen want dan word ik te licht maar oke.
Ik was in 3/4 dagen 5 kilo kwijt. Werkt prima als afslankmiddel inderdaad :')
pi_106280677
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik was in 3/4 dagen 5 kilo kwijt. Werkt prima als afslankmiddel inderdaad :')
Sportschool is er niks bij. :P
pi_106281389
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:07 schreef mash_ het volgende:

[..]

Wat voor ongeluk heb je gehad? :o
En dat is vervelend. :(
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:54 schreef ovoxo het volgende:
Ik wil m'n verhaal hier ook graag kwijt.. Ik kan er niet zo goed mee omgaan en opschrijven helpt me daarbij..

Ik ontmoette hem (voor het gemak, X) in 2009. Ik was 14 en hij 17 maar hij woonde helaas aan de andere kant van Nederland. We hielden contact via msn en zo en er was zó'n goede klik... echt onvoorstelbaar. Hij wist precies hoe ik was, dacht precies hetzelfde en vond precies dezelfde dingen leuk. Het leek alsof ik mijn soulmate had gevonden.. We praatten urenlang, soms de hele dag via msn en het was altijd leuk. Op een gegeven moment hadden we afgesproken elkaar te meeten want ik kende hem nog niet persoonlijk en het meeten ging zo goed. Echt, het was geweldig. Ik kon eindelijk m'n gevoel een plaats geven en ik wist zeker dat ik met hem verder wilde gaan.
Helaas kwam daar een eind aan toen ik moest verhuizen naar het buitenland, ik was er kapot van.. Hij wilde niet meer met me praten en verbrak het contact en ik leefde in een hel. Hij was weg uit m'n leven en kwam voorlopig ook niet meer terug.. Ik was er kapot van en kon geen uitweg zien. Maar beetje bij beetje probeerde ik m'n leven weer op te pakken..
In april, dit jaar, nam hij weer contact met me op via Facebook. M'n hele leven klaarde weer op en ik was weer zo gelukkig.. M'n hele leven was weer compleet. Hij wilde me weer zien en in juli kwam hij hier naartoe om me te zien. Daarna kwam hij nog een paar keer en alles ging opzich goed. 'Still going strong' is wat hij tegen me zei.
23 december zou hij weer komen, weliswaar met z'n moeder en ik zou naar hem toe gaan en blijven met kerst bij z'n familie. Ik was onderweg naar hem toe en toen kreeg ik een ongeluk. M'n oom belde hem op en zei dat ik in het ziekenhuis lag en niet kon komen... De volgende dag stuurde ik hem een berichtje en zei dat het me heel erg spijt - het doet nog steeds zo'n pijn dat ik niet ben gegaan, maar ik kon echt niet.. alles deed zo'n pijn..
Ik kreeg die middag een bericht terug met 'ik wil je nooit meer zien/spreken, dit zijn mijn laatste woorden aan jou. Neem geen contact meer met me op, ga iemand anders maar ongelukkig maken'.
M'n hele wereld stortte in... Ik probeerde hem nog te bellen en een bericht te sturen maar ik kreeg alleen maar 'ik wil niet met je praten' en 'kanker op, val dood, val me niet meer lastig.. Hoe durf je met me te praten'. Daarna heeft hij me ook verwijdert van facebook en geblokt op messenger..

Ik ben er kapot van en m'n leven is één groot zwart gat. M'n maatje, mijn soulmate, m'n grote liefde.. de dag voordat hij kwam waren we nog zo verliefd als wat en ineens is het allemaal weg. Ik kan er niet goed tegen en ik mis hem zo erg. Ik probeerde het nog goed te maken door naar hem toe te gaan maar hij wilde me niet meer zien. Het lijkt alsof iemand m'n hart eruit heeft gerukt en er 100000000000 keer op heeft gestampt en dan heeft weggegooid. M'n tranen zijn op.. Ik ga echt dood vanbinnen. ;(

M'n verhaal, je kan ook het schuin gedrukte lezen als je wil :)
XO till we overdose
pi_106281412
Tering, dacht dat het bij mij goed ging.. Alleen net weer met een vriendin erover gesproken en ik word gewoon zo extreem verdrietig van de gedachte dat hij me schijnbaar gewoon niet leuk genoeg vindt. Dat hij mij niet net zo graag bij zich wil hebben als ik hem. En dat er ooit een meisje zal zijn waaarbij hij dat wel heeft. Dat maakt me echt kapot van binnen. :( :(
Heb het idee dat ik weer qua gevoel terug bij af ben. Ik snap echt niet waarom hij mij niet wil en waarom hij dat niet gewoon eerlijk zegt ipv alleen maar het is beter om niet door te gaan want we passen niet bij elkaar qua levensfasen. Maar qua gevoel denkt ie er niet zo over en vindt hij mij nog steeds leuk..
Dat klopt gewoon niet. Want dan laat je iemand niet gaan. Hartje is weer ff gebroken nu
pi_106281594
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:00 schreef ovoxo het volgende:

[..]

[..]

M'n verhaal, je kan ook het schuin gedrukte lezen als je wil :)
He :o je lag in het ziekenhuis en kon daardoor niet komen. En daar is hij zo boos omgeworden dat hij je niet meer wilt zien? :o

Dat eerste stukje vond ik echt apart. ik heb precies het zelfde met mijn vriendin mee gemaakt.
pi_106281664
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:07 schreef mash_ het volgende:

[..]

He :o je lag in het ziekenhuis en kon daardoor niet komen. En daar is hij zo boos omgeworden dat hij je niet meer wilt zien? :o

Dat eerste stukje vond ik echt apart. ik heb precies het zelfde met mijn vriendin mee gemaakt.
Ja, voor 2 dagen.. Ik probeerde de 26ste naar hem toe te gaan ondanks alles maar ik kreeg alleen maar een hatelijke 'ik wil niet met je praten' aan de telefoon. Was zo gebroken toen en meh.

Echt? Vertel 'ns meer :o
XO till we overdose
pi_106282363
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, voor 2 dagen.. Ik probeerde de 26ste naar hem toe te gaan ondanks alles maar ik kreeg alleen maar een hatelijke 'ik wil niet met je praten' aan de telefoon. Was zo gebroken toen en meh.

Echt? Vertel 'ns meer :o
Oke. raar :o waarom kwam hij niet naar je toe in het ziekenhuis?

En nou. Ik heb haar dus ook via internet leren kennen, in 2008. Paar maanden heeel veel op msn zitten praten. soms wel 8uur lang op een dag. Toen kwam smsen er nog bij. na een paar maanden hebben we afgesproken. Toen meteen verliefd geworden. niet veel later kregen we wat.
pi_106283018
Oh dan is het er net zo een als mijn ex. Sommige mensen hebben moeite met moeilijke dingen en dan gaan ze uithalen. Mijn ex had op het punt dat er wat met mijn moeder was ( die bleek het aan haar hart te hebben en ik zat in de rats over testen daarover en had hem dat dus verteld per hyves) , het lef me dus te sturen , het boeit me eigenlijk niet wat je schrijft en ik wil niets van je horen, nu ken ik hem ook al 4 jaar en is het niet echt een relatie geweest maar toch en ik weet wel dat in de moeilijke tijden die hufter kant naar buiten kwam van jij hebt een probleem ajuus.

Hij verwachtte eigenlijk dus dat ik naar zo'n berichtje aardig en hem gewoon tegen me laat praten dat had die dus verkeerd gedacht.
Toen ik hem dus zag en hij bij vrienden ook even dacht bijdehant tegen me te doen, heb ik hem even afgeblaft waar zijn vrienden bij waren, vervolgens is die in zijn eentje buiten gaan zitten een hele poos voor het cafe waar we waren en ging die in zijn eentje naar huis.

Wel moet ik zeggen dat ik het eigenlijk best wel kut vind om rond deze tijd dus ruzie te hebben en ergens betrap ik me er wel op dat ik hoop dat die toch wel mee zit wat er tussen ons gebeurd is en hoop ik ook dat die even na gaat denken.

Los van dat het mijn ex is namelijk vind ik het nogal laag als je mensen in moeilijke periodes gaat natrappen omdat je schijnbaar niet je zin kreeg. Je kan niet verwachten dan dat mensen weer vrolijk en aardig tegen je doen als ze je zien alsof er niets gebeurd .
En trouwens mocht er iets met hem zijn verwacht die dat iedereen voor hem klaar staat , en wee als je zoiets bij hem flikt.

Sommige mensen moeten echt eens een lesje in karma krijgen want dan piepen ze wel anders.
  zondag 1 januari 2012 @ 19:05:48 #76
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106283218
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:59 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dan is het er net zo een als mijn ex. Sommige mensen hebben moeite met moeilijke dingen en dan gaan ze uithalen. Mijn ex had op het punt dat er wat met mijn moeder was ( die bleek het aan haar hart te hebben en ik zat in de rats over testen daarover en had hem dat dus verteld per hyves) , het lef me dus te sturen , het boeit me eigenlijk niet wat je schrijft en ik wil niets van je horen, nu ken ik hem ook al 4 jaar en is het niet echt een relatie geweest maar toch en ik weet wel dat in de moeilijke tijden die hufter kant naar buiten kwam van jij hebt een probleem ajuus.

Hij verwachtte eigenlijk dus dat ik naar zo'n berichtje aardig en hem gewoon tegen me laat praten dat had die dus verkeerd gedacht.
Toen ik hem dus zag en hij bij vrienden ook even dacht bijdehant tegen me te doen, heb ik hem even afgeblaft waar zijn vrienden bij waren, vervolgens is die in zijn eentje buiten gaan zitten een hele poos voor het cafe waar we waren en ging die in zijn eentje naar huis.

Wel moet ik zeggen dat ik het eigenlijk best wel kut vind om rond deze tijd dus ruzie te hebben en ergens betrap ik me er wel op dat ik hoop dat die toch wel mee zit wat er tussen ons gebeurd is en hoop ik ook dat die even na gaat denken.

Los van dat het mijn ex is namelijk vind ik het nogal laag als je mensen in moeilijke periodes gaat natrappen omdat je schijnbaar niet je zin kreeg. Je kan niet verwachten dan dat mensen weer vrolijk en aardig tegen je doen als ze je zien alsof er niets gebeurd .
En trouwens mocht er iets met hem zijn verwacht die dat iedereen voor hem klaar staat , en wee als je zoiets bij hem flikt.

Sommige mensen moeten echt eens een lesje in karma krijgen want dan piepen ze wel anders.
Ik moet zeggen, de gecompliceerdheid van jouw zaak (of maak je het gewoon gecompliceerd omdat je heimelijk plezier beleeft aan drama?) kan makkelijk voorkomen worden door niet allemaal dusdanig diep in elkanders hol te kruipen dat je nog niet van elkaar af komt al zouden jullie levens er van afhangen.

Klinkt misschien onaardig, is het misschien zelfs wel. Maar hele verhandelingen over Sjaak, Kees, je moeder, z'n broer, daar de fietsenmaker van... Come on.
'Cos boys don't cry.
pi_106283569
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:05 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, de gecompliceerdheid van jouw zaak (of maak je het gewoon gecompliceerd omdat je heimelijk plezier beleeft aan drama?) kan makkelijk voorkomen worden door niet allemaal dusdanig diep in elkanders hol te kruipen dat je nog niet van elkaar af komt al zouden jullie levens er van afhangen.

Klinkt misschien onaardig, is het misschien zelfs wel. Maar hele verhandelingen over Sjaak, Kees, je moeder, z'n broer, daar de fietsenmaker van... Come on.
De compliceerdheid is meer dat ik in een dorp woon waar we elkaar regelmatig tegenkomen. We gaan uit in de buurt waar je elkaar tegen het lijf loopt en ja met sommige vrienden van hem ga ik nog goed om. Want ja gek he dat krijg je als je elkaar al vier jaar kent dan kunnen vrienden van hem ook nog eens vrienden van mij worden.
Feit is dat ik heel lang beleefd ben geweest tegen hem en bij mij dit meer de laatste druppel is geweest.

Ik zoek hem niet op tijdens het uitgaan , maar als hij toevallig in de kroeg komt waar ik ook zit ga ik niet vanwege hem een uit een kroeg lopen of ga ik mensen die ik ken en mag ook niet negeren omdat hij een probleem met mij heeft.
pi_106283646
Zo, eindelijk tijd om mijn verhaal te vertellen. Zoals ik eerder al zei stelde mijn ex gister de domme vraag hoe ik het voor me zou zien als we zouden zoenen. Dit heeft in mij het idee losgemaakt dat ze dat ergens nog wel zag zitten..

Dat liep allemaal even anders! Ik was met me vrienden op de plek waar we uit zouden gaan, en zij smste me dat ze er ook was. Ik moet eerlijk zeggen, ik had al redelijk wat op maar was nog niet ladderzat. Ik wenste haar nieuw jaar en probeerde haar daarna te zoenen, maar dat zag ze niet zitten. Ik reageerde hierop een beetje heftig(teleurstelling etc je kent het wel) en daardoor kregen we ruzie, wat 2/3x die avond uit de hand is gelopen. Vervolgens heb ik nog een jongen geslagen die aan haar zat, en het ook weer goedgemaakt. -_- De broer van me ex heeft me ongeveer 3x moeten tegenhouden omdat ik iemand anders iets wou aandoen. We hebben van half 7 tot half 8 s'ochtends huilend(altans, ik moest huilen) aan de telefoon gezeten. Ik had haar avond verpest zei ze.

Top. :(
pi_106283899
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef Atemno het volgende:
Zo, eindelijk tijd om mijn verhaal te vertellen. Zoals ik eerder al zei stelde mijn ex gister de domme vraag hoe ik het voor me zou zien als we zouden zoenen. Dit heeft in mij het idee losgemaakt dat ze dat ergens nog wel zag zitten..

Dat liep allemaal even anders! Ik was met me vrienden op de plek waar we uit zouden gaan, en zij smste me dat ze er ook was. Ik moet eerlijk zeggen, ik had al redelijk wat op maar was nog niet ladderzat. Ik wenste haar nieuw jaar en probeerde haar daarna te zoenen, maar dat zag ze niet zitten. Ik reageerde hierop een beetje heftig(teleurstelling etc je kent het wel) en daardoor kregen we ruzie, wat 2/3x die avond uit de hand is gelopen. Vervolgens heb ik nog een jongen geslagen die aan haar zat, en het ook weer goedgemaakt. -_- De broer van me ex heeft me ongeveer 3x moeten tegenhouden omdat ik iemand anders iets wou aandoen. We hebben van half 7 tot half 8 s'ochtends huilend(altans, ik moest huilen) aan de telefoon gezeten. Ik had haar avond verpest zei ze.

Oei lijkt het je dan juist even niet verstandiger om het contact even te laten voor wat het is om juist dit soort situaties te voorkomen. Je moet nu namelijk wel verder zonder haar en daaruit ook weer je leven opbouwen , nu is het gewoon te vers om juist een weerzien te hebben want daar doe je elkaar alleen maar pijn mee.

Richt je even op nieuwe dingen leven zonder haar en doe je eigen dingen.
  zondag 1 januari 2012 @ 19:25:27 #80
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106283929
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 13:10 schreef mash_ het volgende:

[..]

Want? zeg toch het zelfde :o het ging heel goed. tot ik thuis kwam. toen brak ik.
In die 2e kom je over alsof het pas sinds gisteren uit is en dat lijkt verwarrend
pi_106283962
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef Mickeys het volgende:

[..]

In die 2e kom je over alsof het pas sinds gisteren uit is en dat lijkt verwarrend
Het is sinds vrijdag uit.
  zondag 1 januari 2012 @ 19:59:57 #82
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106285269
@Dizer .... ik denk dat je meelurkt, maar vanaf deze kant ook heel veel sterkte!!!
pi_106287359
Oke ga nooit maar dan ook nooit 2 dagen na dat het uit is je photobucket bekijken. waar allemaal filmpjes opstaan die ze speciaal voor joi gemaakt heeft. en fotos van ons samen enzo
pi_106288205
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:45 schreef mash_ het volgende:
Oke ga nooit maar dan ook nooit 2 dagen na dat het uit is je photobucket bekijken. waar allemaal filmpjes opstaan die ze speciaal voor joi gemaakt heeft. en fotos van ons samen enzo
;( sterkte he
:*
XO till we overdose
  zondag 1 januari 2012 @ 21:07:27 #85
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106288471
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zoek hem niet op tijdens het uitgaan , maar als hij toevallig in de kroeg komt waar ik ook zit ga ik niet vanwege hem een uit een kroeg lopen of ga ik mensen die ik ken en mag ook niet negeren omdat hij een probleem met mij heeft.
Bedoel je daarmee dat je hem met wat vrienden ziet zitten en enkelen daarvan zijn vrienden van jou, dus je stapt er op af en gaat er lekker bij zitten?
'Cos boys don't cry.
pi_106288790
Heb gehoord dat het niet heel goed met hem gaat, kost me moeite hem niet te vragen (sms/mail) hoe het gaat en om me niet druk om hem te maken. Zit me zelf streng toe te spreken dat zijn problemen de mijne niet meer zijn.

btw nog het allerbeste voor 2012 toegewenst.
pi_106291272
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:15 schreef formerjellybean het volgende:

Ik heb het je al vaker gezegd, maar zal het nog een keer herhalen. Jij hebt een probleem met hem. Jij bent degene die zijn vrienden en broer blijft opzoeken, jij kan hem niet loslaten, jij bent degene die hier over hem aan het posten is. Ik snap dat je denkt dat hij er een probleem mee heeft, maar als ik steeds geconfronteerd zou worden met mijn ex die nooit echt mijn vriendin is geweest, dan zou ik ook niet zo vriendelijk meer doen. Jij bent gewoon nog niet over hem heen en hebt moeite met loslaten. Geloof me, hij heeft echt veel minder moeite met jou dan jij met hem.
pi_106291560
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:45 schreef mash_ het volgende:

Oud en Nieuw was super leuk, gelukkig niet teveel aan hem gedacht. Maakte me vanochtend wel zorgen dat hij misschien met een andere meisje had gezoend op feestje, maar toen besloten dat ik me daar geen zorgen om moet maken, het is immers uit.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_106292433
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:07 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee dat je hem met wat vrienden ziet zitten en enkelen daarvan zijn vrienden van jou, dus je stapt er op af en gaat er lekker bij zitten?
Sterker ze komen vaak naar mij toe omdat ze gewoon goed met me op kunnen schieten. Het is niet dat we elkaar elke week zien maar eens in de zoveel tijd ga ik gewoon met hun om ja zo heel raar is dat niet . Ik heb nooit ruzie met hun gehad dus ik ga hun ook niet ontwijken omdat ik met mijn ex ruzie heb.
Als ze naar mij toe komen ga ik ook niet zeggen van goh ga weg jullie zijn vrienden van mijn ex dus ik praat niet meer met je .
pi_106294190
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:17 schreef Sooph het volgende:

[..]

Oud en Nieuw was super leuk, gelukkig niet teveel aan hem gedacht. Maakte me vanochtend wel zorgen dat hij misschien met een andere meisje had gezoend op feestje, maar toen besloten dat ik me daar geen zorgen om moet maken, het is immers uit.
Ik weet niet wat erger is, denken dat de mogelijkheid er is dat je ex na een paar dagen al met iemand anders zoent (zoals bij jou). Of zoals bij mij dat wanneer je tegen haar zegt: "laten we 2 weken elkaar niet zien zodat je kan bedenken of je het nog een kans wil geven", ze de eerste dag al is gaan zoenen met iemand anders :(

Fijn iig dat je oud en nieuw leuk was ^O^
...
pi_106303628
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef Atemno het volgende:

Ahhh djeez. alcohol en emoties... idd een kutavond. Je zei al dat je eerst het gevoel had dat er iets fout zou gaan.

Overigens is zij ook heel verkeerd bezig. Zij was toch degene die vroeg of je haar zou zoenen? Wel kansloos hoor.

Hope you feel better. En als ik jou was zou ik het contact helemaal verbreken je bent er overduidelijker niet aan toe
pi_106304016
Ik ga deze week haar nog 1x zien. om afscheid te nemen. Gaat het lastigste ooit worden.
pi_106304045
Dan denk je toch grotendeels over je ex heen te zijn...

Hoopte toch dat er tussen de sms' jes die je krijgt na 12 uur nog een sms van ex zou zitten. Kwart over 12, allerlei sms'jes, maar niet van ex. Hoewel een super gezellig feest, euforische stemming tot en tijdens 12 uur, merkte ik dat ik om kwart over 12 een beetje moedeloos uit het raam stond te kijken...
Had eigenlijk ook niet zo veel zin meer om nog naar dat feest te gaan waar we nog heengingen. En toen opeens, 10 voor half 1 als nog dat sms' je : happy new year etc etc...

Zo triest eigenlijk, spreek die meid nooit meer, en als ik haar spreek is het even snel 2 minuutjes alles goed hoi doei..

Kennelijk toch nog niet zo ver als ik dacht....
pi_106304153
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:01 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dan denk je toch grotendeels over je ex heen te zijn...

Hoopte toch dat er tussen de sms' jes die je krijgt na 12 uur nog een sms van ex zou zitten. Kwart over 12, allerlei sms'jes, maar niet van ex. Hoewel een super gezellig feest, euforische stemming tot en tijdens 12 uur, merkte ik dat ik om kwart over 12 een beetje moedeloos uit het raam stond te kijken...
Had eigenlijk ook niet zo veel zin meer om nog naar dat feest te gaan waar we nog heengingen. En toen opeens, 10 voor half 1 als nog dat sms' je : happy new year etc etc...

Zo triest eigenlijk, spreek die meid nooit meer, en als ik haar spreek is het even snel 2 minuutjes alles goed hoi doei..

Kennelijk toch nog niet zo ver als ik dacht....
Waarom smste jij haar niet dan?
pi_106304163
Omdat ik benieuwd was.. of ze mij uit zichzelf zou sms' en
pi_106304259
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Omdat ik benieuwd was.. of ze mij uit zichzelf zou sms' en
Nou dat deed ze. Maar als ze het niet gedaan had wat dan? Misschien zat ze wel net zo hard op jouw sms te wachten.
pi_106304527
Ik heb al sinds dat het uit is dromen over hem, elke keer ben ik bijna bij hem maar daarna wordt het door iets/iemand verpest en word ik huilend wakker. Godverdomme ;(
XO till we overdose
pi_106304572
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:12 schreef mash_ het volgende:

[..]

Nou dat deed ze. Maar als ze het niet gedaan had wat dan? Misschien zat ze wel net zo hard op jouw sms te wachten.
Ja misschien een beetje kinderachtig van mij, maar dan had ik haar inderdaad niets gestuurd en het toch jammer blijven vinden :P

Zij heeft mij gedumpt, en juist daarom vond ik het wel interessant om erachter te komen of ik voor haar nog wel een persoon ben waaraan ze rond de jaarwisseling denkt van die stuur ik ff iets, of dat ze mij nu gewoon als een vreemdeling ziet. Zou kunnen na bijna 2 jaar....

En als ik haar zelf had gestuurd, dan was ik daar nooit achter gekomen...
pi_106304580
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:21 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb al sinds dat het uit is dromen over hem, elke keer ben ik bijna bij hem maar daarna wordt het door iets/iemand verpest en word ik huilend wakker. Godverdomme ;(
Oh ik ken het. Droom ook steeds over haar. Echt heel vervelend. Helemaal omdat in mijn dromen alles nog goed en leuk is. Ik word niet huilend wakker. Maar voel e dan wel heel kut dat ik wakker werd.
pi_106304670
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:23 schreef mash_ het volgende:

[..]

Oh ik ken het. Droom ook steeds over haar. Echt heel vervelend. Helemaal omdat in mijn dromen alles nog goed en leuk is. Ik word niet huilend wakker. Maar voel e dan wel heel kut dat ik wakker werd.
Ja, net had ik een droom dat we zaten te bellen en ik hem wat uit aan het leggen was en toen dacht ik in m'n droom: 'oh, ik kan in dat topic zeggen dat ik mn ex weer heb gesproken' :')

kut. ik mis hem. :'(
XO till we overdose
pi_106304867
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:23 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ja misschien een beetje kinderachtig van mij, maar dan had ik haar inderdaad niets gestuurd en het toch jammer blijven vinden :P

Zij heeft mij gedumpt, en juist daarom vond ik het wel interessant om erachter te komen of ik voor haar nog wel een persoon ben waaraan ze rond de jaarwisseling denkt van die stuur ik ff iets, of dat ze mij nu gewoon als een vreemdeling ziet. Zou kunnen na bijna 2 jaar....

En als ik haar zelf had gestuurd, dan was ik daar nooit achter gekomen...
Weet niet hoelang jullie relatie was. En hoeveelste relatie het was enzo. Maar ik denk niet dat je je ex snel als gewoon maar zomaar iemand zal vinden. Ook niet na 2jaar.
pi_106305156
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:25 schreef marcokloon het volgende:

[..]

Ik weet niet wat erger is, denken dat de mogelijkheid er is dat je ex na een paar dagen al met iemand anders zoent (zoals bij jou). Of zoals bij mij dat wanneer je tegen haar zegt: "laten we 2 weken elkaar niet zien zodat je kan bedenken of je het nog een kans wil geven", ze de eerste dag al is gaan zoenen met iemand anders :(

Fijn iig dat je oud en nieuw leuk was ^O^
Oh dat is naar :( bah.

Mijn moeder vond het trouwens ook heel moeilijk dat het uit is, ze hecht zich veel te veel aan mensen :P
  maandag 2 januari 2012 @ 11:47:01 #104
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_106305171
happy new year iedereen!,

Was me een dag -.-, rond 10 uur toch maar effe gebeld om haar happy new year te wensen, daarna bijna een uur effe alleen gezeten omdat het wat te veel werd-.-

Echt vervelend dit, en dan helemaal omdat ik niet weet wtf ik moet...

We zouden het weer "rustig" aan proberen, maar vervolgens komt alles nogsteeds van mij, ik weet niet wat ze nu wil en of ze het wel meende dat ze het wil proberen...
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_106305663
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:47 schreef t3rrorbot het volgende:
happy new year iedereen!,

Was me een dag -.-, rond 10 uur toch maar effe gebeld om haar happy new year te wensen, daarna bijna een uur effe alleen gezeten omdat het wat te veel werd-.-

Echt vervelend dit, en dan helemaal omdat ik niet weet wtf ik moet...

We zouden het weer "rustig" aan proberen, maar vervolgens komt alles nogsteeds van mij, ik weet niet wat ze nu wil en of ze het wel meende dat ze het wil proberen...
Heb je al goed gepraat met d'r?
XO till we overdose
pi_106306699
Donderdag zie ik haar weer en gaan we afscheid nemen.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:30:04 #107
283317 t3rrorbot
pi_106311076
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:01 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Heb je al goed gepraat met d'r?
Naja wat is goed gepraat, kweet dus niet of ze het echt wel wil proberen, ik had namelijk eindelijk "geaccepteerd" dat ze niet meer van me hield enzo, en toen kwam ze laatst met dat ze nog wel van me hou...

En toen we beetje gepraat hebben is er besloten dat we het "rustig" aan gaan proberen om weer samen te komen, maarja voelt weer net als een week nadat ze het had uitgemaakt-.-
pi_106311455
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:30 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

Naja wat is goed gepraat, kweet dus niet of ze het echt wel wil proberen, ik had namelijk eindelijk "geaccepteerd" dat ze niet meer van me hield enzo, en toen kwam ze laatst met dat ze nog wel van me hou...

En toen we beetje gepraat hebben is er besloten dat we het "rustig" aan gaan proberen om weer samen te komen, maarja voelt weer net als een week nadat ze het had uitgemaakt-.-
Eigenlijk zeg je dus gewoon dat het niet werkt? Kan je er dan niet beter gewoon een punt achter zetten?
  maandag 2 januari 2012 @ 14:45:28 #109
283317 t3rrorbot
pi_106311655
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:40 schreef mash_ het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je dus gewoon dat het niet werkt? Kan je er dan niet beter gewoon een punt achter zetten?
hmm, hier kan ik geen antwoord op geven -.-, ik durf nog niet los te laten denk...
pi_106311696
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:45 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

hmm, hier kan ik geen antwoord op geven -.-, ik durf nog niet los te laten denk...
Dat is dus eigenlijk al je antwoord.. Maar snap dat het heel lastig is. Ik weet jammer genoeg precies hoe kut het is op dit moment..
pi_106312752
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:37 schreef thatday het volgende:

[..]

Ahhh djeez. alcohol en emoties... idd een kutavond. Je zei al dat je eerst het gevoel had dat er iets fout zou gaan.

Overigens is zij ook heel verkeerd bezig. Zij was toch degene die vroeg of je haar zou zoenen? Wel kansloos hoor.

Hope you feel better. En als ik jou was zou ik het contact helemaal verbreken je bent er overduidelijker niet aan toe
Ja, op het begin had ik al tegen haar gezegd(2 weken terug) dat het mij niet verstandig leek als zij ook ging. Niet dat ik haar ook maar iets wou verbieden, maar om dit dus te voorkomen. Want wij hebben nu allebei een kutavond gehad. -_-

Ik vond het idd ook een smerige vraag want het gaf me zoveel hoop..en dat werd in het eerste half uur dat ik er was even weggeslagen.
Ik heb nog wel contact eigenlijk..weet het ook even niet. :(
  maandag 2 januari 2012 @ 19:15:12 #114
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106322426
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef mash_ het volgende:

[..]

:(
Niet lelijk bedoeld maar ik vind je ava zo vrolijk..
pi_106322807
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Niet lelijk bedoeld maar ik vind je ava zo vrolijk..
Over the hedge *O*
pi_106325919
pfff mn gevoel gaat echt alle kanten op. de ene dag ben ik blij dat ik die loser kwijt ben. en de andere dag baal ik er zo erg van en mis ik hem enorm. waarschijnlijk ook omdat ik vakantie heb. als ik straks werk heb ik minder tijd om er zo mee bezig te zijn.

hij had me een enorm depressief smsje gestuurd. dag later toch maar gebeld, of het allemaal wel ging. en uiteindelijk eindigde het gesprek met een schreeuwpartij van zijn kant en allemaal sorry-smsjes. dan weet ik iig weer waarom het uit was .
pi_106326119
quote:

:6

Ex-vriendje al twee dagen niet gezien of gesproken en dat helpt echt, ben blij dat ik hem zaterdag pas weer zie.
pi_106344668
Ik droom steeds over mijn vriendin sinds het uit is. Wel stom. In die dromen zijn we steeds samen en doen we dingen samen. Ook wel vreemde dingen zoals zo hard kunnen rennen als sonic maar daar blijft het een droom voor :P Maar dan word ik wakker en dan droom ik nog half. Dat duurt het echt best lang voordat ik opeens besef dat ze niet maar van mij is. Dat doet wel even pijn dan.
pi_106345375
ik voel me echt vreselijk en heb de hele nacht gehuild, bleh. kut. :'(
XO till we overdose
pi_106345470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:10 schreef ovoxo het volgende:
ik voel me echt vreselijk en heb de hele nacht gehuild, bleh. kut. :'(
Vervelend.. Maar gaat echt goedkomen. :)
pi_106345681
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:16 schreef mash_ het volgende:

[..]

Vervelend.. Maar gaat echt goedkomen. :)
Nee, maar dit heeft me echt gebroken.. Ik heb iets gezien op fb wat ik niet zou hebben moeten bekijken :'(
XO till we overdose
pi_106345762
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:25 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Nee, maar dit heeft me echt gebroken.. Ik heb iets gezien op fb wat ik niet zou hebben moeten bekijken :'(
Je kunt het beste alle contacten met hem verbreken en ook niet op facebook of zulks media gaan zitten gluren; mensen doen zich daar altijd voor alsof ze een prachtleven hebben terwijl het in werkelijkheid weinig voorstelt.
pi_106345765
quote:

[..]

Dan nog gaat het ooit weer goedkomen met je hoor! :)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 10:29:56 #124
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_106345781
quote:

[..]

Dat is het nadeel van het blijven zoeken. Soms vind je dingen die je niet had willen vinden. Maar misschien maakt dat het loslaten weer een stukje makkelijker?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_106345993
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat is het nadeel van het blijven zoeken. Soms vind je dingen die je niet had willen vinden. Maar misschien maakt dat het loslaten weer een stukje makkelijker?
Ik bleef niet zoeken maar ik zag het in mn timeline.. bah. ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef mash_ het volgende:

[..]

Dan nog gaat het ooit weer goedkomen met je hoor! :)
ik hoop het.. :{

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Je kunt het beste alle contacten met hem verbreken en ook niet op facebook of zulks media gaan zitten gluren; mensen doen zich daar altijd voor alsof ze een prachtleven hebben terwijl het in werkelijkheid weinig voorstelt.
Ik weet het... hij heeft me al verwijdert, dus dat is geen probleem meer..
XO till we overdose
pi_106346469
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:39 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik bleef niet zoeken maar ik zag het in mn timeline.. bah. ;(

[..]

ik hoop het.. :{

[..]

Ik weet het... hij heeft me al verwijdert, dus dat is geen probleem meer..
Alles komt altijd eindelijk goed. Hoeveel pijn en moeite het soms ook kost.. Dit heb ik altijd gezegd. Moet zeggen dat ik er sinds vrijdag ook even niet meer ingeloofde maar het is wel zo.
pi_106346511
quote:

[..]

Dit.

Toppunt was voor mij dat m'n ex dezelfde dag dat het uit was (of de dag erna, can't remember) op stap was geweest en daar een foto van haar met haar vriendinnen had gemaakt en op FB had gezet. Ze lachtte als een boer met kiespijn, want haar ogen jankten gewoon zo erg dat zelfs Stevie Wonder dat was opgevallen.

Het is gewoon een facade, meer niet. We doen er allemaal gerust aan mee, maar blijf je er wel van bewust wat het nou allemaal is.

En inderdaad gewoon van FB verwijderen. Ik heb dat ook na een paar dagen gedaan, en haar vriendinnen die ik op FB had ook (met een net bericht dat ik het even niet fijn vond om berichten van/over haar op hun FB te zien, en dat snapten ze heel goed). Je kunt vrijwel niks meer van haar zien, behalve haar userpicture mocht je daar behoefte toe hebben. Het geeft je een hoop rust. Ik weet dat zij mij nog wel op FB heeft, want af en toe schemerde ze iets door met dat ze iets had gelezen, ik vind het allemaal prima. Ik doe er niet anders om (op FB).

En kop op, niet voor niets zegt iedereen dat het uiteindelijk wel goed komt. De eerste weken zijn idioot zwaar, maar daarna gaat 't een stuk beter. Het hangt er ook vanaf hoeveel 'ervaring' je met dit soort dingen hebt. Na m'n eerste breuk was ik de eerste maanden waardeloos, en ging 't pas weer prima na een maand of 6. Na een vol jaar was ik er compleet overheen, zodanig dat ik zelfs wel normaal contact met haar kon hebben en haar wel weer op FB wilde.

Nu bij de laatste is het de eerste weken wat zwaar geweest, maar dat ebte ook wel weg. Wat nu, 4 maanden na dato, nog over is is een sluimerend gevoel van haar een beetje als persoon missen, maar niet zozeer meer haar als vriendin denk ik, meer het hebben van een relatie. Het gaat prima, dus kop op en ff doorbijten.

Ik heb zelfs weer interesse gekregen in een meisje als persoon, en dat is voor het eerst sinds de breuk. Hiervoor was het weer gewoon puur lust dat ik er een aantal neukertjes/ONS op nahield.

Het komt zoals het komt, gewoon geduld en doorbijten :). O, en vooral niet verzetten tegen je emoties.

[ Bericht 23% gewijzigd door Maharbal op 03-01-2012 11:05:46 ]
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:07:27 #128
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106346700
quote:
mensen doen zich daar altijd voor alsof ze een prachtleven hebben terwijl het in werkelijkheid weinig voorstelt.
Geen last van. Spreken in dergelijke algemeenheden is vast troostend bedoeld, maar het verandert de situatie net zo min :D

Feit is dat de gedumpte blijft zitten. De dumper gaat verder. Tuurlijk zijn er uitzonderingen op, maar over het algemeen is het wel zo.

Accepteer het nou maar gewoon. Doe boos, doe verdrietig. Maar jezelf troosten met dergelijke zaken helpt volgens mij ook geen zak. Lijkt eerder op jezelf toch een beetje valse hoop geven, immers de ander heeft het ook moeilijk.

De ander was er klaar mee. Klaar met jou. Je bent geen relatiemateriaal meer in zijn of haar ogen.
'Cos boys don't cry.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 januari 2012 @ 11:16:09 #129
300347 MrManuel
pi_106346935
quote:

[..]

Gewoon blokkeren op facebook! :)
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_106346995
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dit.

Toppunt was voor mij dat m'n ex dezelfde dag dat het uit was (of de dag erna, can't remember) op stap was geweest en daar een foto van haar met haar vriendinnen had gemaakt en op FB had gezet. Ze lachtte als een boer met kiespijn, want haar ogen jankten gewoon zo erg dat zelfs Stevie Wonder dat was opgevallen.

Het is gewoon een facade, meer niet. We doen er allemaal gerust aan mee, maar blijf je er wel van bewust wat het nou allemaal is.

En inderdaad gewoon van FB verwijderen. Ik heb dat ook na een paar dagen gedaan, en haar vriendinnen die ik op FB had ook (met een net bericht dat ik het even niet fijn vond om berichten van/over haar op hun FB te zien, en dat snapten ze heel goed). Je kunt vrijwel niks meer van haar zien, behalve haar userpicture mocht je daar behoefte toe hebben. Het geeft je een hoop rust. Ik weet dat zij mij nog wel op FB heeft, want af en toe schemerde ze iets door met dat ze iets had gelezen, ik vind het allemaal prima. Ik doe er niet anders om (op FB).

En kop op, niet voor niets zegt iedereen dat het uiteindelijk wel goed komt. De eerste weken zijn idioot zwaar, maar daarna gaat 't een stuk beter. Het hangt er ook vanaf hoeveel 'ervaring' je met dit soort dingen hebt. Na m'n eerste breuk was ik de eerste maanden waardeloos, en ging 't pas weer prima na een maand of 6. Na een vol jaar was ik er compleet overheen, zodanig dat ik zelfs wel normaal contact met haar kon hebben en haar wel weer op FB wilde.

Nu bij de laatste is het de eerste weken wat zwaar geweest, maar dat ebte ook wel weg. Wat nu, 4 maanden na dato, nog over is is een sluimerend gevoel van haar een beetje als persoon missen, maar niet zozeer meer haar als vriendin denk ik, meer het hebben van een relatie. Het gaat prima, dus kop op en ff doorbijten.

Ik heb zelfs weer interesse gekregen in een meisje als persoon, en dat is voor het eerst sinds de breuk. Hiervoor was het weer gewoon puur lust dat ik er een aantal neukertjes/ONS op nahield.

Het komt zoals het komt, gewoon geduld en doorbijten :). O, en vooral niet verzetten tegen je emoties.
Ja, het is niet dat ik dusdanig ernaar heb proberen te zoeken, maar ik zag het gewoon in m'n news feed.. helaas. Ik weet niet of het en facade is of niet, maar het raakt je wel. De manier waarop mijn relatie uit is gegaan heeft er ook mee te maken. Ik weet dat ik het moet blokkeren en er niet meer naar moet kijken maar soms wint m'n nieuwsgierigheid en blijf ik toch kijken..
Vroeg of laat moet ik haar toch helaas gaan blokkeren, denk ik.. Anders blijf ik maar zien wat hij tegen haar zei en wat hij met haar doet op Facebook en dat raakt me best wel heel erg. Bahhhh.
Kut social media :')
XO till we overdose
pi_106347018
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:16 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Gewoon blokkeren op facebook! :)
Ik heb hem niet meer op Facebook :o . Het was dus iets wat hij had gepost op m'n ex beste vriendin d'r wall en dat maakt het kutter..
XO till we overdose
pi_106347020
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:07 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Geen last van. Spreken in dergelijke algemeenheden is vast troostend bedoeld, maar het verandert de situatie net zo min :D

Feit is dat de gedumpte blijft zitten. De dumper gaat verder. Tuurlijk zijn er uitzonderingen op, maar over het algemeen is het wel zo.

Accepteer het nou maar gewoon. Doe boos, doe verdrietig. Maar jezelf troosten met dergelijke zaken helpt volgens mij ook geen zak. Lijkt eerder op jezelf toch een beetje valse hoop geven, immers de ander heeft het ook moeilijk.

De ander was er klaar mee. Klaar met jou. Je bent geen relatiemateriaal meer in zijn of haar ogen.
Jij bent hard zeg :P maar je zegt wel de waarheid.
XO till we overdose
pi_106347417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:19 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Af en toe moet je hard voor jezelf zijn. Even zwelgen in zelfmedelijden mag wel, maar doe het niet te lang.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:34:46 #134
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106347466
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:19 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Duurt ff, maar op een gegeven moment kun je er niet meer omheen.
'Cos boys don't cry.
pi_106347483
Ik had het wel makkelijker gevonden als mijn ex gewoon vreemd gegaan was ofzo.. of dat ik voor me zelf echt een hele goede reden had. Maar dat is niet zo. Houden nog van elkaar en vinden elkaar nog leuk. Voelen ons alle2 heel kut. Dat maakt het extra lastig vind ik. Al is het misschien wel de beste oplossing hoor. Maar blijft kut.
pi_106347820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:33 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Af en toe moet je hard voor jezelf zijn. Even zwelgen in zelfmedelijden mag wel, maar doe het niet te lang.
Ja, snap ik. Ik wil ook niet zwelgen in zelfmedelijden maar het raakt je gewoon enzo. Nouja, ik kom er uiteindelijk wel overheen.. I hope.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Duurt ff, maar op een gegeven moment kun je er niet meer omheen.
True. Hoe is het met jou nu en je ex? Al beter?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef mash_ het volgende:
Ik had het wel makkelijker gevonden als mijn ex gewoon vreemd gegaan was ofzo.. of dat ik voor me zelf echt een hele goede reden had. Maar dat is niet zo. Houden nog van elkaar en vinden elkaar nog leuk. Voelen ons alle2 heel kut. Dat maakt het extra lastig vind ik. Al is het misschien wel de beste oplossing hoor. Maar blijft kut.
Ja, idd. Als iemand wat had gedaan zoals vreemdgaan dan kan je het, denk ik, makkelijker los laten want dan is er tenminste een goede reden enzo. Nu is het alleen dat het gevoel anders is maar dat je nog wel van elkaar houdt enzo. Komt goed :*
XO till we overdose
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:47:18 #137
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106347892
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef ovoxo het volgende:
True. Hoe is het met jou nu en je ex? Al beter?
Geen idee. Ik heb het iig geaccepteerd. Krijg nog wat spullen van d'r, maar nu effe niet.
'Cos boys don't cry.
pi_106348064
Mijn oplader lag nog bij haar thuis :P Wel irritant. Alleen als het goed is komt die vandaag met de post aan. :) van de rest heb ik nog wel spullen van haar maar dat iswat make up en haar spullen enzo. Dat hoeft ze niet terug.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:56:45 #139
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106348304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef mash_ het volgende:
Mijn oplader lag nog bij haar thuis :P Wel irritant. Alleen als het goed is komt die vandaag met de post aan. :) van de rest heb ik nog wel spullen van haar maar dat iswat make up en haar spullen enzo. Dat hoeft ze niet terug.
Ik wil mijn spullen op zich wel terug, al is het niet van levensbelang ofzo. Helemaal niet eigenlijk. Maar wel fijn om te hebben :P
'Cos boys don't cry.
pi_106348397
Ik weet niet of ik z'n spullen terug moet sturen of niet. Maar hoezo wil je je spullen dan terug, beer?
XO till we overdose
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:01:00 #141
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106348451
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:59 schreef ovoxo het volgende:
Ik weet niet of ik z'n spullen terug moet sturen of niet. Maar hoezo wil je je spullen dan terug, beer?
Goeie shit! :P
'Cos boys don't cry.
pi_106348522
ja ligt er maar net aan wat voorspullen. Net zo als mijn telefoon oplader wilde ik terug. Want nu moet ik steeds via usb opladen en dat is kut. Van haar heb ik alleen make up en bortsels en haarspullen enzo :P
pi_106349775
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:03 schreef mash_ het volgende:
ja ligt er maar net aan wat voorspullen. Net zo als mijn telefoon oplader wilde ik terug. Want nu moet ik steeds via usb opladen en dat is kut. Van haar heb ik alleen make up en bortsels en haarspullen enzo :P
ja oke, dat is wel echt wat je nodig hebt :P
maar spullen doen je gewoon weer aan hem/haar denken :{
XO till we overdose
pi_106351462
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:40 schreef ovoxo het volgende:

[..]

ja oke, dat is wel echt wat je nodig hebt :P
maar spullen doen je gewoon weer aan hem/haar denken :{
Ja ik ken het. Maar nu doet dat nog pijn. Na een tijdje worden de herinneringen leuke herinneringen :)
pi_106357952
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef mash_ het volgende:
Mwah, ik weet het niet. Je zit dan snel met vragen als was ik niet goed genoeg, deed ik iets fout (deze vragen heb je met een 'gewone' breakup ook overigens). Maar bovenal blijf je denk ik een stuk langer zitten met de woede, omdat jou 'onrecht' is aangedaan. En woede wil nog wel eens (langer) blijven hangen.

Nee, bij een 'clean breakup' kun je m.i. gewoon eerder zeggen dat het helaas zo is gelopen omdat het niet werkte en/of jullie niet bij elkaar passen, maar dat de ander toch een tof persoon is.
pi_106360739
Ben & Jerry's helpt tegen liefdesverdriet :D
Edit: ik voel me weer kut :') pff.

[ Bericht 31% gewijzigd door ovoxo op 03-01-2012 16:48:24 ]
XO till we overdose
pi_106364001
!@#$%^&* vul zelf maar in
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:17:55 #148
38396 mazaru
pi_106364223
Achter de tranen van verdriet schuilt de glimlach der herinnering.
pi_106365111
ik betrap mezelf erop dat ik jongens op straat zoek die op hem lijken en als ze dan op m lijken, voel ik me weer zo ellendig.
XO till we overdose
pi_106365391
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:17 schreef mazaru het volgende:
Achter de tranen van verdriet schuilt de glimlach der herinnering.
Wat heb jij gedronken?? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_106365430
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:51 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Wat heb jij gedronken?? ;)
Nou ze heeft wel een punt.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:58:32 #152
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106365664
Niet dat ik mij supergoed voel maar vandaag is wel weer 1 die aan de betere dagen toegekend kan worden. Gisteren nog even gemaild zoals afgesproken (gegevens doorgeven) en daarna nog even extra reactie gegeven. Daar uiteraard een reactie op terug gehad. Geen leuke reactie op het eerste gezicht maar wel 1 waar ik weer een heel klein stukje uit kan halen. Ondanks dat het niet leuk was (confrontatie met ikke) wel daar iets positiefs vandaag uit kunnen halen. Blijkbaar geeft het rust en hoop dat de rest van de uitleg ook nog komt.

Ik had wel de link van deze topic gegeven en hij had ook gelezen, echter gaf hij aan dat dit meer voor mij is en dat hij (mogelijk) niet meer zal meelezen. Ik kan me in ieder geval daar wel bij neerleggen. Het is niet de bedoeling dat ik hem kwets, maar ik bedoelde het meer zoiets van te laten zien wat mij bezig houd, hoe ik mij voel en zo. Praten is nog te pijnlijk voor hem ondanks dat ik zo hang naar antwoorden. Mail van gisteren van hem was duidelijk dat hij daar nog niet aan toe is en die tijd zal ik het geven. Ik ben al heel blij met dit kleine stukje. Ik denk ook dat ik mij daardoor mogelijk toch al wat beter voel.

Proberen mijn eigen leventje weer in te delen is lastiger dan ik dacht, maar dat komt meer omdat ik mijzelf in de weg zit. Ik krijg heel veel adviezen, maar inmiddels is dat genoeg en moet ik daar eerst mee aan de slag.

Wel heb ik nog steeds geen goed gevoel erbij om door hem de scheiding in gang te laten zetten. Dat is nog een stap te snel. Ik weet ook wel dat ik dat niet kan blijven uitstellen. Daarom zit ik te denken om een scheiding van tafel en bed te doen maar weet niet of dat een optie kan zijn. Maar goed, zover is het hopelijk nog niet. Loslaten is mijn allereerste grote zorg, alleen dan kan ik verder.
pi_106366706
@Mickeys, sterkte, weet wat je doormaakt. Heb het er zelf momenteel erg moeilijk mee.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 januari 2012 @ 20:57:30 #154
145146 Andyy
pi_106370931
:')
Ik slaap al drie dagen slecht, ben 4 kilo afgevallen (van de 64,x), krijg niks meer door m'n keel, en als normaal gesproken vrij onemotioneel persoon naar een zwakke pussy verandert door m'n soort van ex :r
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:29:50 #155
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106372569
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef Andyy het volgende:
Ik slaap al drie dagen slecht, ben 4 kilo afgevallen (van de 64,x), krijg niks meer door m'n keel, en als normaal gesproken vrij onemotioneel persoon naar een zwakke pussy verandert door m'n soort van ex :r
wat is een soort van ex?
  FOK!fotograaf dinsdag 3 januari 2012 @ 21:40:55 #156
145146 Andyy
pi_106373088
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Mickeys het volgende:

[..]

wat is een soort van ex?
Meisje waar ik 10 maanden mee rond heb gelopen, laatste vier maanden waren echt serieus, maar had bewust niets genomen omdat zij 10 maanden naar het buitenland ging.
pi_106376529
Probeerde net wat foto's van laptop naar computer te verplaatsen en overal kom ik foto's tegen van ons samen (na dik 7 jaar hebben we aardig wat plaatjes geschoten).
Is nog veels te vers om dit te gaan doen......
...
pi_106379005
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef marcokloon het volgende:
Probeerde net wat foto's van laptop naar computer te verplaatsen en overal kom ik foto's tegen van ons samen (na dik 7 jaar hebben we aardig wat plaatjes geschoten).
Is nog veels te vers om dit te gaan doen......
Geloof mij, ik dacht ook dat ik hier moeite mee had na een relatie van 8 jaar.. als je er vervolgens achter komt hoe je ex echt is en wat ze momenteel uitvreet dan word het minder moeilijk!
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_106383809
Mag ik jullie misschien joinen? :@ Ik heb niet een relatie gehad met deze jongen, maar er gaat 5 jaar geschiedenis aan vooraf en ik ben gebroken 8)7 Het slaat nergens op, heb dit zelfs niet eens gevoeld nadat het uit was gegaan met jongens waar ik wél een (lange, serieuze) relatie mee heb gehad (uitzondering eerste echte liefde uiteraard).
Loop nu al een week als een tikkende tijdbom rond (feestdagen, overwerken, druk sociaal leven. gecompliceerde gezinssituatie) en nu komt de klap een beetje. Heb vernomen dat het 'van je af schrijven' schijnt te helpen. Dus hierbij Mijn Verhaal _O- (Kan zo in de Viva).
Waarschuwing: ik kan ontzettend slecht kort vertellen, dus negeer onderstaande tekst maar :')

Edit. Nog steeds een faalhaas.

[ Bericht 39% gewijzigd door MidnightB00m op 04-01-2012 08:12:21 ]
  FOK!fotograaf woensdag 4 januari 2012 @ 02:02:27 #160
145146 Andyy
pi_106384080
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef Andyy het volgende:
*O*
Ze gaat er over nadenken om mij langs te laten komen
Eindelijk weer eens normaal slapen
  woensdag 4 januari 2012 @ 05:16:49 #161
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106385449
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 02:02 schreef Andyy het volgende:

[..]

*O*
Niet aardig van mij, maar dit heet nou valse hoop!!!! Loop nou niet verder vooruit dan dat ze aangeeft. Ze gaat er over nadenken, niet meer dan dat!
  woensdag 4 januari 2012 @ 08:58:17 #162
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106386423
Had gisteren ook een minder momentje... Vond ver weggestopt in de krochten van mijn pc nog een album dat ze me in het begin stuurde van ziggy stardust. Ik kan dat dus nooit meer luisteren :D
'Cos boys don't cry.
pi_106386578
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 05:16 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Niet aardig van mij, maar dit heet nou valse hoop!!!! Loop nou niet verder vooruit dan dat ze aangeeft. Ze gaat er over nadenken, niet meer dan dat!
...
pi_106387280
quote:

[..]

*O*
Hmmm.... :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_106387285
quote:

[..]

*O*
:N
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:00:44 #166
38396 mazaru
pi_106387375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 01:48 schreef MidnightB00m het volgende:
Mag ik jullie misschien joinen? :@ Ik heb niet een relatie gehad met deze jongen, maar er gaat 5 jaar geschiedenis aan vooraf en ik ben gebroken 8)7 Het slaat nergens op, heb dit zelfs niet eens gevoeld nadat het uit was gegaan met jongens waar ik wél een (lange, serieuze) relatie mee heb gehad (uitzondering eerste echte liefde uiteraard).
Loop nu al een week als een tikkende tijdbom rond (feestdagen, overwerken, druk sociaal leven. gecompliceerde gezinssituatie) en nu komt de klap een beetje. Heb vernomen dat het 'van je af schrijven' schijnt te helpen. Dus hierbij Mijn Verhaal _O- (Kan zo in de Viva).
Waarschuwing: ik kan ontzettend slecht kort vertellen, dus negeer onderstaande tekst maar :')

Edit. Nog steeds een faalhaas.
Zelfs met bril op zie ik geen 'onderstaand verhaal" :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:11:29 #167
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_106387543
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zelfs met bril op zie ik geen 'onderstaand verhaal" :D
Stond wel een heel flink verhaal vannacht in ieder geval. Kort komt het er op neer dat ze al die jaren contact hebben gehad met elkaar na elkaar ontmoet te hebben op school. Het is lange tijd niks geworden en ze hebben in die periode ook andere relaties gehad maar elke keer als zoiets over was kwamen ze op een vriendschappelijke basis toch weer met elkaar in contact waarna ze uiteindelijk op een date gingen. En toen werd het dus serieuzer en kapte hij het allemaal weer af terwijl hij zelf prima wist welke richting ze op gingen.

Iets in die richting :s)
quote:

[..]

*O*
Als je hier al zo blij mee bent waarom heb je dan niks ondernomen toen ze nog hier was? Tijd is maar tijd en als ze dat waard is en jij bent dat waard voor haar dan is er weinig aan de hand. En dan was je daar vast wel heen gegaan en zat je nu nergens mee. En als ze je had afgewezen dan kon je nu al verder. Het maakt namelijk blijkbaar geen verschil of je het nu een relatie noemt of "de laatste 4 maanden waren echt serieus" want het is voor jou is het toch alsof er een relatie over is.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:39:58 #168
38396 mazaru
pi_106388146
^O^
pi_106388529
quote:

[..]

*O*
Zoals mensen al aangaven is dit gewoon het geven van valse hoop en het houden aan een lijntje.

En met alle respect, jij huppelt er als een hondje achteraan en pikt dit gewoon. Ze zal erover nadenken? Jezus, ik had iemand de wind van voren gegeven als ze zoiets tegen mij zouden zeggen.
pi_106389639
Oh.... Ik was gister met vrienden, vrolijk, optimistisch.. Welicht een beetje dronken. Toen gevraagd of hij iets leuks wilde doen vandaag.. 'just for fun'. Was te vers en kon hij nog niet, of ik hem met rust wil laten. Logisch!!!! Ben blij dat hij wel rationeel nadacht. Ik ben echt aan t kloten met zijn gevoelens. De mijne overigens ook.

Heb alles maar gewist, whatsapp geblokt. Dit sloeg nergrns op :')

[ Bericht 15% gewijzigd door thatday op 04-01-2012 11:54:00 ]
pi_106389755
Gedroomd van mn ex, nu 9 maanden na dato en ben gewoon weer van slag -O-

Sorry, moest ik even kwijt
pi_106390033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef Toefjes het volgende:

Ach, hoort er af en toe bij. Ik heb toevallig vandaag ook gedroomd over m'n ex, 4 maanden na dato. Het doet me steeds minder. Het brengt je ff in de war, maar je bent het ook weer snel vergeten.
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:51:05 #173
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106390048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef Toefjes het volgende:

Daar is dit topic voor bedoeld natuurlijk, onzin om sorry te zeggen!
Heb je nog contact met haar, of was dit ineens?
pi_106390192
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Daar is dit topic voor bedoeld natuurlijk, onzin om sorry te zeggen!
Heb je nog contact met haar, of was dit ineens?
Ineens, heb wel vrij lang nog contact met dr gehad, tot oktober ofzo. Laatste whats app wisselingen was dat ik stuurde dat de lat te hoog gelegd was door haar voor andere vrouwen.

Haar reactie was: Ik ken het, zij had het zelfde. Ik vragen waarom we elkaar dan nog langer pijn zouden doen met gemis.

Tja, kwam er op neer dat de afstand (+- 100km) in combinatie met rij-angst niet werkte voor haar.

Toen hard voor mezelf geweest en gezegd dat echte liefde wel alles overwint. Ook afstand, en dat ze me gewoon niet leuk genoeg vond. Feestdagen goed doorgekomen en nu dit. Maar hoop dat het morgen wel beter zal zijn weer
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:05:20 #175
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106390484
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ineens, heb wel vrij lang nog contact met dr gehad, tot oktober ofzo. Laatste whats app wisselingen was dat ik stuurde dat de lat te hoog gelegd was door haar voor andere vrouwen.

Haar reactie was: Ik ken het, zij had het zelfde. Ik vragen waarom we elkaar dan nog langer pijn zouden doen met gemis.

Tja, kwam er op neer dat de afstand (+- 100km) in combinatie met rij-angst niet werkte voor haar.

Toen hard voor mezelf geweest en gezegd dat echte liefde wel alles overwint. Ook afstand, en dat ze me gewoon niet leuk genoeg vond. Feestdagen goed doorgekomen en nu dit. Maar hoop dat het morgen wel beter zal zijn weer
Hm ja, pittig. Heb hetzelfde, nu iets langer dan een maand uit. Eerste 2 weken relatief veel contact gehad en elkaar nog zien en dergelijke. Leek er even op dat we er wel uit zouden komen.
Daarna besloot ze om mij te gaan negeren en nu moet ik ook hard zijn voor mezelf :) Zoals je zegt: Echte liefde overwint alles, dan is het nergens voor nodig om naar redenen te gaan zoeken ook al mis je elkaar ;)

Maar ik twijfel er niet over dat iedereen wel eens zo'n "terugval" heeft gehad of gaat hebben hoor, lijkt me volkomen normaal :) Zeker omdat jullie allebei aangegeven hebben dat je de ander mist en dergelijke..
pi_106390548
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hm ja, pittig. Heb hetzelfde, nu iets langer dan een maand uit. Eerste 2 weken relatief veel contact gehad en elkaar nog zien en dergelijke. Leek er even op dat we er wel uit zouden komen.
Daarna besloot ze om mij te gaan negeren en nu moet ik ook hard zijn voor mezelf :) Zoals je zegt: Echte liefde overwint alles, dan is het nergens voor nodig om naar redenen te gaan zoeken ook al mis je elkaar ;)

Maar ik twijfel er niet over dat iedereen wel eens zo'n "terugval" heeft gehad of gaat hebben hoor, lijkt me volkomen normaal :) Zeker omdat jullie allebei aangegeven hebben dat je de ander mist en dergelijke..
Ja, haten is wat dat beteft 100x makkelijker. Iets langer dan een maand uit.. Hoe waren je feestdagen dan? Vorig jaar ik 10 dagen voor kerst gedumpt, nou, niet echt een zalig kerstfeest gehad. Wel beter dat ik deze oud en nieuw gewoon kon feesten :) En hoezo waren jullie uit elkaar gegaan?
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:18:58 #177
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106390844
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:08 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, haten is wat dat beteft 100x makkelijker. Iets langer dan een maand uit.. Hoe waren je feestdagen dan? Vorig jaar ik 10 dagen voor kerst gedumpt, nou, niet echt een zalig kerstfeest gehad. Wel beter dat ik deze oud en nieuw gewoon kon feesten :) En hoezo waren jullie uit elkaar gegaan?
Ja bij mij is het eind november uit gegaan, opzich gingen de feestdagen wel. Vooral tijdens kerst was het wel even moeilijk we hadden al plannen gemaakt ook voor O&N enzo, maar daar had ik mede door de gezelligheid met vrienden er wat minder moeite mee.

Zij vindt dat er met mij niet over een breed scala aan onderwerpen te praten valt, dus bijvoorbeeld dingen die uiteen lopen van kunst tot aan biologie en van archeologie tot geschiedenis. Terwijl ik juist iemand ben die in heel veel dingen geïnteresseerd is, het is niet alsof ik enkel op de bank hang en een beetje voetbal aan het kijken ben en loop te gamen ofzo ;) En verder vond ze mij niet volwassen genoeg omdat ik nog thuis woonde en zij, mede door thuis situatie, al 4 jaar opzich zelf woonde. Dit alles terwijl we vanaf februari/maart zouden gaan samenwonen :)

Al met al vind ik haar redenen heel oneerlijk en totaal niet waar. Maar zolang zij zich er niet voor open stelt kan er weinig aan gedaan worden en ben ik nu hard voor mezelf :)
pi_106391120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef GotenSSJ het volgende:

Al met al vind ik haar redenen heel oneerlijk en totaal niet waar. Maar zolang zij zich er niet voor open stelt kan er weinig aan gedaan worden en ben ik nu hard voor mezelf :)
Ho, hier ga je de mist in. Wie ben jij om voor haar te bepalen wat oneerlijk of onwaar is. Kennelijk ervaart zij die dingen zo, en is het dus voor haar per definitie eerlijk en/of waar. Je redeneert te veel vanuit jezelf.
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:29:26 #179
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106391183
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:27 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ho, hier ga je de mist in. Wie ben jij om voor haar te bepalen wat oneerlijk of onwaar is. Kennelijk ervaart zij die dingen zo, en is het dus voor haar per definitie eerlijk en/of waar. Je redeneert te veel vanuit jezelf.
Daarom zeg ik ook: Vind ik. Zij moet helemaal zelf bepalen wat zij vindt, maar de dingen die zij als redenen heeft gegeven, zijn niet waar. En ik denk dat ik heel goed kan bepalen voor mezelf of ik geïnteresseerd ben ergens in :)

Edit: Kwam misschien een beetje raar over, maar ik bedoel: Zij mag uiteraard vinden wat ze wilt en dingen zien op haar manier, absoluut. Maar ik vind het heel raar als iemand zegt je bent niet geinteresseerd in <random onderwerp> terwijl ik daar bij wijze van 3 dagen geleden een hele avond naar heb zitten kijken :') Over de zogenaamde volwassenheid heb je beide natuurlijk een andere kijk erop. :)
pi_106391387
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook: Vind ik. Zij moet helemaal zelf bepalen wat zij vindt, maar de dingen die zij als redenen heeft gegeven, zijn niet waar. En ik denk dat ik heel goed kan bepalen voor mezelf of ik geïnteresseerd ben ergens in :)

Edit: Kwam misschien een beetje raar over, maar ik bedoel: Zij mag uiteraard vinden wat ze wilt en dingen zien op haar manier, absoluut. Maar ik vind het heel raar als iemand zegt je bent niet geinteresseerd in <random onderwerp> terwijl ik daar bij wijze van 3 dagen geleden een hele avond naar heb zitten kijken :') Over de zogenaamde volwassenheid heb je beide natuurlijk een andere kijk erop. :)
Ja, dat is inderdaad wel raar. Wie is zij om nou te bepalen waar je geinteresseerd in bent en waarin niet? Beetje rare reden om te geven, m.i. Ik ken haar verder niet, maar in mijn ogen is het beter dat je nu hard voor jezelf bent... :)
XO till we overdose
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:40:42 #181
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106391534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:35 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad wel raar. Wie is zij om nou te bepalen waar je geinteresseerd in bent en waarin niet? Beetje rare reden om te geven, m.i. Ik ken haar verder niet, maar in mijn ogen is het beter dat je nu hard voor jezelf bent... :)
Ik ben nu eenmaal niet een persoon die makkelijk begint over een totaal "nieuw" onderwerp. Wanneer ik bijvoorbeeld naar Discovery Channel (noem maar iets) heb gekeken en ik heb gezien hoe ze daar zus en zo doen. Zal ik niet de volgende dag tegen mijn vriendin gaan roepen: Nou! Wat ik nu heb gezien!

Pas wanneer je out of the blue op zo'n onderwerp komt laat ik dat pas merken, dus wanneer zij hier wat meer over gecommuniceerd had dat dat voor haar zo belangrijk is hadden we hier bijvoorbeeld al aan kunnen werken :) Hetzelfde met samenwonen, ik denk persoonlijk dat ik er aan toe ben om uit huis te gaan. Ik kan niet voor haar bepalen of zij dat ook zo ziet, maar daarom voelt het voor mij wel als "onwaar" als zij zegt dat het niet zo is.\

En inderdaad, zolang zij in haar eigen wereld zit moet ik hard zijn voor mezelf. Als haar manier van "missen" is om totaal niet te reageren of nergens voor open te staan. Dan moet dat maar zo, dat is haar keuze :)
pi_106391729
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:40 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik ben nu eenmaal niet een persoon die makkelijk begint over een totaal "nieuw" onderwerp. Wanneer ik bijvoorbeeld naar Discovery Channel (noem maar iets) heb gekeken en ik heb gezien hoe ze daar zus en zo doen. Zal ik niet de volgende dag tegen mijn vriendin gaan roepen: Nou! Wat ik nu heb gezien!

Pas wanneer je out of the blue op zo'n onderwerp komt laat ik dat pas merken, dus wanneer zij hier wat meer over gecommuniceerd had dat dat voor haar zo belangrijk is hadden we hier bijvoorbeeld al aan kunnen werken :) Hetzelfde met samenwonen, ik denk persoonlijk dat ik er aan toe ben om uit huis te gaan. Ik kan niet voor haar bepalen of zij dat ook zo ziet, maar daarom voelt het voor mij wel als "onwaar" als zij zegt dat het niet zo is.\

En inderdaad, zolang zij in haar eigen wereld zit moet ik hard zijn voor mezelf. Als haar manier van "missen" is om totaal niet te reageren of nergens voor open te staan. Dan moet dat maar zo, dat is haar keuze :)
Het is voor iedereen anders wanneer hij/zij klaar is om samen te wonen, dus het is in mijn ogen een raar excuus om te geven dat ze jouw 'onvolwassen' vindt o.i.d. En als dat van dat onderwerpen nou een probleem was had ze dat eens eerder moeten aankaarten i.p.v. na jullie relatie, dan had je er ten minste aan kunnen werken.
Ik snap wel dat je het als oneerlijk/niet waar ziet maar zij ervaart het wel zo en dan kan je er inderdaad weinig aan doen om het te veranderen voor d'r.
Hopelijk kom je over d'r heen :)
XO till we overdose
pi_106391862
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:47 schreef ovoxo het volgende:

Hopelijk Uiteindelijk kom je over d'r heen :)
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:54:26 #184
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106391914
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:52 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Tuurlijk! Maar neemt niet weg dat het wel heel jammer is hoe het loopt zo :)
pi_106391946
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat ontkent ook niemand.

De overgrote meerderheid van de mensen bij wie een relatie stukloopt, zijn niet blij.

Het is jammer, zo is het leven. Blik op (oneindig) vooruit en weer verdergaan.
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:57:17 #186
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106391994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:55 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat ontkent ook niemand.

De overgrote meerderheid van de mensen bij wie een relatie stukloopt, zijn niet blij.

Het is jammer, zo is het leven. Blik op (oneindig) vooruit en weer verdergaan.
Yep. Nadeel is dat ik zelf, altijd al geweest, meer van het uitpraten ben dan dit soort dingen. Maar goed, ook dat hoort erbij :)
pi_106392048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:57 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Yep. Nadeel is dat ik zelf, altijd al geweest, meer van het uitpraten ben dan dit soort dingen. Maar goed, ook dat hoort erbij :)
Dat uitpraten is dan een uitvloeisel van een vorm van sluimerende hoop, althans in dit stadium. Het uitpraten biedt je waarschijnlijk niks op dit moment, omdat het nog te vers is en het moeilijker is om er objectief naar te kijken. Hoe zeer mensen ook beweren dat ze dat best kunnen zo snel na de relatie, is dat gewoon onzin. Pas na verloop van tijd begin je je te realiseren dat je alles behalve objectief was.
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:02:10 #188
274401 Lauwra
Save the horse ride a cowboy
pi_106392139
Hoi Fokkers :)

Wil toch ook wel mijn verhaal doen..ben benieuwd wat jullie er op te zeggen hebben :)!

Ik heb het zelf uitgemaakt met mijn vriend, begin december. Vind het vreselijk! T Wordt steeds moeilijker, in het begin was het nog wel oke en was ik vooral boos op hem. Hij stuurde me hele gefrustreerde smsjes en mails, en bleef maar smeken dat hij zo aan het veranderen was (binnen 1 week) en ik hem terug moest nemen.

Niet gedaan natuurlijk. Je kunt niet eens in een maand zoveel veranderen. Hij blijft volhouden..de ene dag dat hij smst/een mail stuurt is het lief, en aardig. Een andere dag is het weer pure frustratie, en wil en kan hij me nooit meer zien of spreken als ik hem niet meteen terugneem.

Dan ben ik weer boos en kan ik beter m'n afstand bewaren. Heel irritant, maar voor het moment voelt dat voor mij wel fijn. Maarja, dan hoor ik weer niks van hem en ga ik me weer onwijs rot voelen! Ik voed me echt op zijn aandacht, of dat nou positief of negatief is. Als het negatief is, voel ik me beter. AARGH! Als ik niks hoor, is het niet goed en kan ik de hele dag janken. Ondanks dat ik het zelf uitmaakte.

Achtergrond info wel gewenst denk ik :)
Ik ken deze jongen als sinds m'n 13e (op msn welliswaar). En op m'n 14e hebben we elkaar voor het eerst in het echie gezien. Heel leuk, hij is onwijs charmant en is aantrekkelijk en goed lichaam.
Werd niks, ik was een pubertje en hij een rasechte player. De een na de ander.
Afijn, we spraken elkaar zo af en toe op msn, mailtjes over en weer. Tot ik 19 was en we besloten weer eens af te spreken. Hij zat in de kliniek voor z'n blow en drink verslaving. Is vroegtijdig ermee gestopt. Afspraakje was heel leuk. Wij konden altijd niks doen, en het geweldig hebben.

Hij heeft ADHD, is erg verslavingsgevoelig, en houdt van de vrouwtjes. Ik was op vakantie met m'n ouders, en voelde dat me iets enorm dwars zat. Heb 2 weken lang lopen mokken, en de keren dat ik met hem afsprak op msn was hij niet online. Kwam er 2 weken na de vakantie achter dattie wel heel intiem op msn was geweest met een ander meisje die hij ook al langer kende.
Heb hem laten kiezen. Hij had alles van haar verwijderd. Kwam er toch achter dat hij in de 3 maanden erna nog een paar keer haar gemaild had. Met de vraag of alles goed met haar ging enz.

Enorm boos geworden. Daarna heeft hij eindelijk alle contact met haar gestaakt, maar ik was al erg wantrouwig geworden (ben al niet makkelijk van vertrouwen..dit hielp niet echt).
Daarna onwijs leuke tijden, samen naar kroatie. Helemaal niks te doen daar, maar we hebben ons 15 dagen uitstekend vermaakt met z'n 2en. En minder ruzie dan gemiddeld zelfs!
Toen begon zijn alcoholverslaving toe te nemen, en wassie elke avond dronken. Uiteindelijk na 9 maanden relatie afgekickt. En nu helemaal clean van alcohol sinds 7 maanden. Dankzij mijn motivatie.

Begin november ging het weer mis. Ik was zo misselijk op een dag. Had ruzie met hem, want hij had meisje uitgenodigd uit zijn klas (zij was 16) om bij hem thuis te komen, iets voor school afmaken, was belangrijk. Toen gingen mijn alarmbellen al rinkelen! Ruzie ruzie, hij maakte het bijna uit (riep hij heel erg vaak..). Dus ik vriendin langsgevraagd om mijn hart bij haar te luchten.
Een charmante jongen met een pubermeisje..ik weet wel hoe ik was op mn 16e tegenover oudere leuke mannen/jongens! Om kwart over 8 keek ik op de klok en zei tegen vriendin "hij is dr nu vast aan het zoenen!!!". 2 uur later had zij hem gezoend, mondjes dicht, maar hij heeft r niet weggeduwd. Hoorde het van die vriendin, 2 weken later, hij loog in mijn gezicht want ik had mijn gevoel aan hem verteld.

Hij blowt nog wel, omdat hij niet goed met z'n ADHD medicatie om kan gaan. Blabla heeft een speedverslaving gehad in z'n "player" jaren. Dus amfetamine in je medicatie maakte hem ook niet de allerbeste. Zonder kon het wel, was hij gewoon erg druk en had er zelf veel last van. Dilemma.

Ik mis hem heel erg. We hadden de laatste 3 maanden zowat 2x op een dag ruzie. Maar de fijne momenten waren echt ge-wel-dig. Dat hij tegen me aankroop in bed als ik wakker moest worden, dat hij altijd onwijs lekker kookte als ik uit werk kwam, of als we weekenden samen waren. Hij deed altijd hetzelfde tegen me ook al waren z'n vrienden erbij. Niet bang om affectie naar mij toe te tonen. Nam me mee naar feestjes. was heel attent met de kado's die ik van hem kreeg. Heb nog nooit zulke perfecte kado's van een jongen gehad! Zijn complimentjes over mij, en mijn uiterlijk..niet oppervlakkig, ze maakten me intens gelukkig..

Mis hem heel erg, en dan heb ik het zelf uitgemaakt. Familie juicht (een beetje). Die zagen het misgaan. Het moeilijkst vind ik dat ik hem al sinds mn 13e ken..ik ben nu 21. Hij is 26.
Ik heb een drukke verantwoordelijke baan, was op mn 19e klaar met HBO opleiding. Hij heeft geen opleiding, wajong, blowt en is gek op meisjes en keek naar mijn idee teveel porno (begon met soms een paar keer per dag..later een paar keer per week). Doet poging alsnog havo te halen, maar gaat ermee stoppen want hij kan de motivatie niet vinden.

Maar toch...aaaaaaahhh! Ik wil hem gewoon niet loslaten, en hij mij schijnbaar ook niet. Ik zou willen dat hij verandert. Ben ook eerlijk geweest en gezegd; als jij een baan neemt waar je verantwoordelijkheid voor moet tonen, je rijbewijs (heb mijne al 2 jaar..) haalt, en ik je echt kan vertrouwen neem ik je zo terug! Ben bang dat dat een mooie droom is. En bang dat niemand mij zoals ik ben zal accepteren..me echt zal waarderen. En vooral echt trouw aan me zal blijven. Een man die leuk, lief, intelligent, attent en aantrekkelijk is. Bluh.

Sorry voor het lange verhaal! Ben benieuwd of meer mensen een ex met adhd hebben..of iemand al zo lang kennen.

Over m'n 1e serieuze ex was ik zo heen btw. Hij was een eersteklas eikel. En het hielp mij dattie gelijk al een ander had. De vriendin van zijn beste vriend haha. Ik haat hem nog steeds, gelukkig.
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:02:13 #189
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106392140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:59 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat uitpraten is dan een uitvloeisel van een vorm van sluimerende hoop, althans in dit stadium. Het uitpraten biedt je waarschijnlijk niks op dit moment, omdat het nog te vers is en het moeilijker is om er objectief naar te kijken. Hoe zeer mensen ook beweren dat ze dat best kunnen zo snel na de relatie, is dat gewoon onzin. Pas na verloop van tijd begin je je te realiseren dat je alles behalve objectief was.
Nee natuurlijk, heb je ook gelijk in. Maar toch denk ik, in mijn geval dan, praten beter is dan negeren. Zij heeft een, mijns inziens, verkeerd beeld van mij verkregen de laatste maanden van onze relatie. Maar ik krijg nu een, waarschijnlijk, heel verkeerd beeld van haar.

Terwijl dat mij nergens voor nodig lijkt. Maar dat zijn verschillende opvattingen van verschillende mensen :)
pi_106392290
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:02 schreef Lauwra het volgende:

Wil toch ook wel mijn verhaal doen..ben benieuwd wat jullie er op te zeggen hebben :)!

Ik heb het zelf uitgemaakt met mijn vriend, begin december. Vind het vreselijk! T Wordt steeds moeilijker, in het begin was het nog wel oke en was ik vooral boos op hem. Hij stuurde me hele gefrustreerde smsjes en mails, en bleef maar smeken dat hij zo aan het veranderen was (binnen 1 week) en ik hem terug moest nemen.

Niet gedaan natuurlijk. Je kunt niet eens in een maand zoveel veranderen. Hij blijft volhouden..de ene dag dat hij smst/een mail stuurt is het lief, en aardig. Een andere dag is het weer pure frustratie, en wil en kan hij me nooit meer zien of spreken als ik hem niet meteen terugneem.

Dan ben ik weer boos en kan ik beter m'n afstand bewaren. Heel irritant, maar voor het moment voelt dat voor mij wel fijn. Maarja, dan hoor ik weer niks van hem en ga ik me weer onwijs rot voelen! Ik voed me echt op zijn aandacht, of dat nou positief of negatief is. Als het negatief is, voel ik me beter. AARGH! Als ik niks hoor, is het niet goed en kan ik de hele dag janken. Ondanks dat ik het zelf uitmaakte.

Ik ken deze jongen als sinds m'n 13e (op msn welliswaar). En op m'n 14e hebben we elkaar voor het eerst in het echie gezien. Heel leuk, hij is onwijs charmant en is aantrekkelijk en goed lichaam.
Afijn, we spraken elkaar zo af en toe op msn, mailtjes over en weer. Tot ik 19 was en we besloten weer eens af te spreken. Hij zat in de kliniek voor z'n blow en drink verslaving. Is vroegtijdig ermee gestopt. Afspraakje was heel leuk. Wij konden altijd niks doen, en het geweldig hebben.

Hij heeft ADHD, is erg verslavingsgevoelig, en houdt van de vrouwtjes. Ik was op vakantie met m'n ouders, en voelde dat me iets enorm dwars zat. Heb 2 weken lang lopen mokken, en de keren dat ik met hem afsprak op msn was hij niet online. Kwam er 2 weken na de vakantie achter dattie wel heel intiem op msn was geweest met een ander meisje die hij ook al langer kende.
Heb hem laten kiezen. Hij had alles van haar verwijderd. Kwam er toch achter dat hij in de 3 maanden erna nog een paar keer haar gemaild had. Met de vraag of alles goed met haar ging enz.

Enorm boos geworden. Daarna heeft hij eindelijk alle contact met haar gestaakt, maar ik was al erg wantrouwig geworden (ben al niet makkelijk van vertrouwen..dit hielp niet echt).
Daarna onwijs leuke tijden, samen naar kroatie. Helemaal niks te doen daar, maar we hebben ons 15 dagen uitstekend vermaakt met z'n 2en. En minder ruzie dan gemiddeld zelfs!
Toen begon zijn alcoholverslaving toe te nemen, en wassie elke avond dronken. Uiteindelijk na 9 maanden relatie afgekickt. En nu helemaal clean van alcohol sinds 7 maanden. Dankzij mijn motivatie.

Begin november ging het weer mis. Ik was zo misselijk op een dag. Had ruzie met hem, want hij had meisje uitgenodigd uit zijn klas (zij was 16) om bij hem thuis te komen, iets voor school afmaken, was belangrijk. Toen gingen mijn alarmbellen al rinkelen! Ruzie ruzie, hij maakte het bijna uit (riep hij heel erg vaak..). Dus ik vriendin langsgevraagd om mijn hart bij haar te luchten.
Een charmante jongen met een pubermeisje..ik weet wel hoe ik was op mn 16e tegenover oudere leuke mannen/jongens! Om kwart over 8 keek ik op de klok en zei tegen vriendin "hij is dr nu vast aan het zoenen!!!". 2 uur later had zij hem gezoend, mondjes dicht, maar hij heeft r niet weggeduwd. Hoorde het van die vriendin, 2 weken later, hij loog in mijn gezicht want ik had mijn gevoel aan hem verteld.

Hij blowt nog wel, omdat hij niet goed met z'n ADHD medicatie om kan gaan. Blabla heeft een speedverslaving gehad in z'n "player" jaren. Dus amfetamine in je medicatie maakte hem ook niet de allerbeste. Zonder kon het wel, was hij gewoon erg druk en had er zelf veel last van. Dilemma.

Ik mis hem heel erg. We hadden de laatste 3 maanden zowat 2x op een dag ruzie. Maar de fijne momenten waren echt ge-wel-dig. Dat hij tegen me aankroop in bed als ik wakker moest worden, dat hij altijd onwijs lekker kookte als ik uit werk kwam, of als we weekenden samen waren. Hij deed altijd hetzelfde tegen me ook al waren z'n vrienden erbij. Niet bang om affectie naar mij toe te tonen. Nam me mee naar feestjes. was heel attent met de kado's die ik van hem kreeg. Heb nog nooit zulke perfecte kado's van een jongen gehad! Zijn complimentjes over mij, en mijn uiterlijk..niet oppervlakkig, ze maakten me intens gelukkig..

Mis hem heel erg, en dan heb ik het zelf uitgemaakt. Familie juicht (een beetje). Die zagen het misgaan. Het moeilijkst vind ik dat ik hem al sinds mn 13e ken..ik ben nu 21. Hij is 26.
Ik heb een drukke verantwoordelijke baan, was op mn 19e klaar met HBO opleiding. Hij heeft geen opleiding, wajong, blowt en is gek op meisjes en keek naar mijn idee teveel porno (begon met soms een paar keer per dag..later een paar keer per week). Doet poging alsnog havo te halen, maar gaat ermee stoppen want hij kan de motivatie niet vinden.

Maar toch...aaaaaaahhh! Ik wil hem gewoon niet loslaten, en hij mij schijnbaar ook niet. Ik zou willen dat hij verandert. Ben ook eerlijk geweest en gezegd; als jij een baan neemt waar je verantwoordelijkheid voor moet tonen, je rijbewijs (heb mijne al 2 jaar..) haalt, en ik je echt kan vertrouwen neem ik je zo terug! Ben bang dat dat een mooie droom is. En bang dat niemand mij zoals ik ben zal accepteren..me echt zal waarderen. En vooral echt trouw aan me zal blijven. Een man die leuk, lief, intelligent, attent en aantrekkelijk is. Bluh.

Sorry voor het lange verhaal! Ben benieuwd of meer mensen een ex met adhd hebben..of iemand al zo lang kennen.

Over m'n 1e serieuze ex was ik zo heen btw. Hij was een eersteklas eikel. En het hielp mij dattie gelijk al een ander had. De vriendin van zijn beste vriend haha. Ik haat hem nog steeds, gelukkig.
Met alle respect, maar dat is nou niet echt bepaald ideaal relatiemateriaal.

Als ik je post zo leeg, dan schemert het er een beetje doorheen dat je meer het hebben van een relatie mist, omdat je allemaal 'relationele' aspecten beschrijft, en niet zozeer hemzelf.
pi_106392355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:02 schreef Lauwra het volgende:

Wat een verhaal. Je verlangt terug naar de goede momenten, die overheersen de slechte momenten. Vraag jezelf af wat voor leven je wacht als je dat met hem gaat delen. Waarschijnlijk met 1 week weer de eerste frustraties omtrent flirts/verslavingen. Is een robbertje vechten wat gevoel en verstand met elkaar zullen moeten uitknokken... Maar als je dolgraag wilt kijken of het nog kan werken.. Kun je dat gewoon doen, al weten anderen en jezelf waarschijnlijk wel dat het schip snel zal stranden..

Sterkte
pi_106392463
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja bij mij is het eind november uit gegaan, opzich gingen de feestdagen wel. Vooral tijdens kerst was het wel even moeilijk we hadden al plannen gemaakt ook voor O&N enzo, maar daar had ik mede door de gezelligheid met vrienden er wat minder moeite mee.

Zij vindt dat er met mij niet over een breed scala aan onderwerpen te praten valt, dus bijvoorbeeld dingen die uiteen lopen van kunst tot aan biologie en van archeologie tot geschiedenis. Terwijl ik juist iemand ben die in heel veel dingen geïnteresseerd is, het is niet alsof ik enkel op de bank hang en een beetje voetbal aan het kijken ben en loop te gamen ofzo ;) En verder vond ze mij niet volwassen genoeg omdat ik nog thuis woonde en zij, mede door thuis situatie, al 4 jaar opzich zelf woonde. Dit alles terwijl we vanaf februari/maart zouden gaan samenwonen :)

Als je tussen de regels doorleest is dit gewoon een manier om te zeggen , ik heb een andere leefstijl , we zijn elkaar ontgroeid en ik denk dat ik op zoek moet naar iemand die meer bij mijn leefstijl pas.

Dat heeft niets met interesses te maken maar gewoon soms ontgroeien mensen elkaar en waar dus minder mee bots.

Waarschijnlijk is er redelijk vroeg mee geweest voor het samenwonen en is dit goed , want heel eerlijk ik denk dat je beter eerst op jezelf kan wonen voor je gaat samenwonen. Ik hoor namelijk te vaak verhalen van mensen die meteen gaan samenwonen gelijk van huis uit en in de problemen komen doordat het samenwonen toch niet uitpakte zoals ze hoopten.
pi_106392486
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Elk einde van een relatie is triest, omdat er veel energie, liefde etc ingestoken word. Wel een wat eigenaardige reden om de relatie te beeindigen, klinkt een beetje als mijn einde, beetje redenen opgeven die eigenlijk niet "geldig" zijn voor je gevoel, maar net als mij en mn ex: ze zal je niet leuk genoeg gevonden hebben blijkbaar. Wel prettig dat je feestdagen niet verziekt zijn gelukkig :)
pi_106392540
Jullie gaan snel :o :o Zo allemaal maar eens even lezen. :) Het gaat met mij wel steeds beter heb ik het idee. *O* Ik heb normaal geslapen. Kan soms ook weer over anderen dingen nadenken. Dat ik echt maf dan denk ik over iets na. en na een tijdje denk ik dan: he dat ging niet over haar.
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:16:35 #195
274401 Lauwra
Save the horse ride a cowboy
pi_106392597
@ Toefjes en Marhabal tnx! :)

Misschien mis ik dat idd.
Het is gewoon de angst dat ik niemand vind die mij leuk vind, en ik diegene niet.
Deze jongen is er al die tijd geweest..door m'n puberjaren heen beetje giebelen en grapjes en ook serieuze gesprekken met elkaar via de mail/msn. Hij belde me 1x op toen ik was met mijn 1e ex had, liet de telefoon gewoon uit m'n handen vallen. Toen droomde ik al van hem.

Bang dat er geen andere leuke(re) man is waarme ik de hele dag lol in de ikea kan hebben. Die naast me zit op een bankje en we niet eens wat hoeven te zeggen om elkaar te begrijpen..Zielsmaatjes.

Ik hoop dat het snel over gaat! Helpt ook niet dat ik sinds m'n 14e niet echt langer dan 3 maanden vrijgezel was. Nu wil ik echt niemand.
pi_106392758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:16 schreef Lauwra het volgende:

Het is gewoon de angst dat ik niemand vind die mij leuk vind, en ik diegene niet.
Deze jongen is er al die tijd geweest..door m'n puberjaren heen beetje giebelen en grapjes en ook serieuze gesprekken met elkaar via de mail/msn. Hij belde me 1x op toen ik was met mijn 1e ex had, liet de telefoon gewoon uit m'n handen vallen. Toen droomde ik al van hem.

Bang dat er geen andere leuke(re) man is waarme ik de hele dag lol in de ikea kan hebben. Die naast me zit op een bankje en we niet eens wat hoeven te zeggen om elkaar te begrijpen..Zielsmaatjes.

Ik hoop dat het snel over gaat! Helpt ook niet dat ik sinds m'n 14e niet echt langer dan 3 maanden vrijgezel was. Nu wil ik echt niemand.
Ik denk je meer moet zien dan als een afscheid van een periode en tijd dat je dus verder kan kijken naar andere mensen andere personen.
Nu doet het misschien nog even pijn maar ik denk als ik heel eerlijk ben dat je later terugdenkt van gelukkig is dit niet geworden zoals is het is want ik denk dat je er uiteindelijk alleen maar pijn van had gehad.

Er komen heus wel weer betere mensen op je pad en beter alleen dan in een relatie zitten die niet goed voor je is .
pi_106392791
quote:

Ik ben ook nooit single geweest, en nu al 9 maanden. En weet je? Zodra je de voordelen ontdekt van het single zijn, ga je het oprecht waarderen. Sterker nog: met oud en nieuw op bezoek geweest bij vrienden, en moest lachen om de verzadigde stelletjes op de bank.

Je zult echt ooit wel iemand vinden die op dezelfde golflengte zit als jij, maar zolang jij in je hoofd nog verlangt naar wat was, zul je nooit kunnen waarderen wat je nu hebt en ook niet open staan voor wat er in de toekomst op je pad komt, of wellicht al op je pad is geweest.

Wat voor mij heeft geholpen is alles opschrijven. Alle nare kanten die de relatie kende. Alle momenten dat ze me rot, of onzeker liet voelen. En elke keer als ik weer naar dr terug verlangde, even dat papiertje erbij. Het heeft bij mij geholpen.

En altijd alleen? Desnoods. Ik ga in elk geval voor de perfecte relatie en niet om "maar iemand te hebben", dat gebeurt te veel om me heen. Altijd alleen is geen doem scenario meer, en er komt ook een dag dat jij dat inzicht zal krijgen ^O^
pi_106393252
Precies, dat altijd alleen scenario zit in je hoofd. Er komt een dag dat je denkt 'waarom zou ik in godsnaam altijd alleen blijven, ik ben een fantastisch persoon'. Of misschien denk je wel 'wat is er mis met alleen'.

Het is nu gewoon een fase waar je doorheen moet. Uiteindelijk gaan we er allemaal doorheen.
pi_106393276
quote:

Waarom zou je niemand anders kunnen vinden? Snap dat je er nu niet op zit te wachten. en dat nog wel even zo zou blijven. Maar waarom zou he over 1.5jaar of weet ik veel hoelang het niet kunnen? :)
pi_106393523
Ik heb soms dat het helemaal goed gaat, dat ik hem gewoon even vergeet en dat ik blij ben enzo maar dan als ik ‘s avonds ik bed lig dan denk ik weer aan hem en dan moet ik mezelf tegenhouden om te huilen :’) pff. Maar gaat al wel wat beter.. gelukkig.
XO till we overdose
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')