amen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat veel mensen niet schijnen door te hebben (en dan met name de jeugd van nu) is dat websites zoals Hyves en Facebook en apps zoals Whatsapp soms eerder kunnen leiden tot vervreemding dan tot toenadering. Iedereen zit tegenwoordig maar met zijn snufferd achter de pc en telefoon, terwijl je veel meer te weten komt over iemand wanneer je elkaar in de ogen kunt kijken of iemand's stem hoort... Gebruik die fucking telefoon eens waar 'ie voor is bedoeld!
Hm nee. Ik voel iig al de hele dag een spanning. :x Benieuwd wat er gaat gebeuren. Eerst had ik ook een gevoel dat er sws iets fout gaat, dat is nu gelukkig minder.quote:
Nou het is net een dag uit. En heb dus nog net kunnen regelen dat ik om 12uur bij een vriend van me en zijn familie ben. Maar heb dus geen zin om als het gelukkig nieuw jaar moment is dat ik breek en hun avond er ook meteen door verneuk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hm nee. Ik voel iig al de hele dag een spanning. :x Benieuwd wat er gaat gebeuren. Eerst had ik ook een gevoel dat er sws iets fout gaat, dat is nu gelukkig minder.
Waar zie je tegen op?
Grafiek is erg herkenbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef Atemno het volgende:
[..]
Nou ik zag toevallig laatst in de NRC-Next een grafiek van wanneer de meeste relaties uitgaan. 2 weken voor kerst was dus ook een enorme piek, en daar ging het artikel over.
Ah gevonden:
[ afbeelding ]
Bij mij klopte die ook, helaas.
Zeg dat maar eens tegen mijn ex-to-be ... die WA't heel veel met die ander en denkt dat daar zeer diepere gevoelens voor te hebben en mij afrekenen op het feit dat ik me er niet zo druk om moet maken.... sjugtquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat veel mensen niet schijnen door te hebben (en dan met name de jeugd van nu) is dat websites zoals Hyves en Facebook en apps zoals Whatsapp soms eerder kunnen leiden tot vervreemding dan tot toenadering. Iedereen zit tegenwoordig maar met zijn snufferd achter de pc en telefoon, terwijl je veel meer te weten komt over iemand wanneer je elkaar in de ogen kunt kijken of iemand's stem hoort... Gebruik die fucking telefoon eens waar 'ie voor is bedoeld!
Ik snap het niet helemaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:48 schreef formerjellybean het volgende:
He maar even iets ander qua facebook , zou je er ok mee zijn als een ex die niet meer in je vriendenlijst zit je steeds begluurt via facebook en ook via spreuken laten merken dat die op je facebook ?? Dat was voor mij overigens de reden om hem te blokkeren
oh okequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik iemand niet maar een vriend van hem wel dan staat mijn profiel open voor vrienden van vrienden. Ik ben er toen dus achtergekomen en heb hem op blokkeer gezet zodat die dus niet meer op mijn profiel kan . Ik sta redelijk open op facebook maar dat komt doordat ik ook teken en die ook gewoon wil laten zien .
Ze kunnen pas niets zien als ik ze blokkeer . En ik vind een glurende ex een goede reden om te blokkeren
Hij wil duidelijk aandacht van je door die spreuken neer te plempen. Blokkeren is dus een goeie optie. Je kunt natuurlijk ook een extra FB pagina aanmaken voor je artistieke werk, of een pagina op bv Deviantart.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik iemand niet maar een vriend van hem wel dan staat mijn profiel open voor vrienden van vrienden. Ik ben er toen dus achtergekomen en heb hem op blokkeer gezet zodat die dus niet meer op mijn profiel kan . Ik sta redelijk open op facebook maar dat komt doordat ik ook teken en die ook gewoon wil laten zien .
Ze kunnen pas niets zien als ik ze blokkeer . En ik vind een glurende ex een goede reden om te blokkeren
Jezus gast, heb je bel-angst ofzo?? Dan zeg je dat Whatsappen slecht is voor je relatie en dan ga je zitten sms'en... Dat wordt 'm zo niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:33 schreef marcokloon het volgende:
Heb net een sms gestuurd (heb het gesprek op WA wat ik met haar had verwijderd omdat ik anders telkens zag dat ze online was) met daarin dat ik een fijn oud & nieuw wens en hoop dat ze een leuke avond heeft.
Wat betreft emoties/redelijkheid wat ik eerder voorbij zag komen. Ik heb inderdaad dat de emotie-periodes aardig kort zijn en ik de rest met logica bekijk (is niet altijd een voordeel).
En het praten dmv WA heeft bij mij ook een paar keer voor onduidelijkheid gezorgd wat daarna weer moest worden rechtgepraat. Huilen over de telefoon is echt veel beter, geloof me.
Je haalt het door elkaar. Mijn reactie op whatsapp is als je dingen hebt te bespreken en dingen wilt uitpraten. Sinds afgelopen maandag is het uit en heb ik gezegd dat ik geen contact wilde hebben totdat ik er aan toe was.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Jezus gast, heb je bel-angst ofzo?? Dan zeg je dat Whatsappen slecht is voor je relatie en dan ga je zitten sms'en... Dat wordt 'm zo niet.
Jij ook een goed nieuw jaar toegewenst al is het niet zo tof dat je nu huilt want dat zou eigenlijk niet moetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:34 schreef Mickeys het volgende:
Nog een half uur en dan is het nieuwe jaar een feit.... een jaar dat begint met verdriet, heel veel verdriet. Soms vraag ik mij af hoe ik dit moet overleven en met welk doel en het volgende moment ga ik weer voor. Wel doet mijn lijf pijn en zit hier te huilen...
Hoop dat het jullie ietwat beter afgaat. In ieder geval een goed nieuwjaar toegewenst!
Precies dat dus! En mickeys je hebt een pm!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Jij ook een goed nieuw jaar toegewenst al is het niet zo tof dat je nu huilt want dat zou eigenlijk niet moeten![]()
Nou gewoon niet doen dusquote:Op zondag 1 januari 2012 00:46 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrrrr voel de neiging om een sms te gaan sturen maar dat kan ik beter laten.
Is gewoon een extra aansporing om je voor fouten en spijt te behoedenquote:Op zondag 1 januari 2012 00:49 schreef formerjellybean het volgende:
ik doe het ook niet want ik vind het al irritant genoeg dat die neiging naar boven komt . Hij verdient het ook niet .
Hij belde mijquote:Op zondag 1 januari 2012 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Denk dat meerderen in die valkuil vallen maar aangezien ik toch al knallende ruzie met hem heb en ik echt niet degene ben die zijn excuses aan moet bieden maar hij is, en als ik iets zou sturen zou ik het hem even niet gunnen
Op zich wel, vandaar ook de songtekst. Maar hij zit nog zo diep in mijn hart en weet echt niet hoe ik hem moet gaan loslatenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ik neem dus aan dat dan geen lekker gesprek was dan aan je stemming te merken
Mickeys, denk nu gewoon heel even aan jezelf!! Het komt echt wel goed, maar ga daar ook zelf in geloven!!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Op zich wel, vandaar ook de songtekst. Maar hij zit nog zo diep in mijn hart en weet echt niet hoe ik hem moet gaan loslaten
Ik ga er voor hoor, maar laat nu even alles lopen, zit het al 3 weken voor iedereen op te houden,,,quote:Op zondag 1 januari 2012 01:14 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Mickeys, denk nu gewoon heel even aan jezelf!! Het komt echt wel goed, maar ga daar ook zelf in geloven!!
Dus stop met huilen en het komt allemaal goed!! Er komen betere tijden, echt waar!! Al geloof ik daar nu zelf ook niet echt in, het komt echt goed!
Ik kreeg een standaard smsje van mijn ex, en dan bel ik terug en dan pakt ze niet op
Wat is nou 3 weken? Begrijp me niet verkeerd! Maar het komt echt wel goed!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ga er voor hoor, maar laat nu even alles lopen, zit het al 3 weken voor iedereen op te houden,,,
voor jou natuurlijk ook heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |