Ze ligt ook eigenlijk nooit gewoon op haar buik, meestal op haar zij. Voor de rest stuitert ze vrolijk door het huis maar de buik zit af en toe dus wel in de weg. Ik kan hem er echt wel af kijken, want het is uiteindelijk toch niet normaal. Ze blijft onder controle van de dierenarts staan en als hij nog steeds niet weg gaat zal weer verder onderzocht worden waar het aan ligt. Ze kan niet gecastreerd en geplaatst worden tot ze in orde is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:35 schreef Mry het volgende:
Leuke update weer!![]()
Ik vind vooral die foto's van Maya in het mandje super schattig. Hopelijk komt ze nog van die dikke buik af want het lijkt me erg oncomfortabel.
Een Janus kop...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
En zo vallen ze dan op een hoopje in slaap;
[ afbeelding ]
Volgens mij is Maya al wat afgevallen dus haar dieet lijkt wel goed te gaan, alleen vandaag niet. Toen ik vanochtend in de keuken kwam bleek dat m'n man na het voeren de rest Maya's dagportie voer op het aanrecht had laten staan, en nu was het allemaal op. Dus alles wat ze vanavond nog krijgt is extra.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:25 schreef Cwen het volgende:
Wat een mooie tieners allemaal! Ik moest wel even lachen om Maya's dikke buik... Blijkbaar is ze net als onze Amy: alleen maar vetopslag op haar buik. Als je amy van boven ziet, is het en mooi slank poesje met zelfs een taille (en dat wil wat zeggen voor een Brit!) maar als ze gaat zitten og liggen... Ahum, vloer dweilen, anyone?
ter geruststelling: bij Amy krijgen we het eraf met de helft van het voer dat ze eerst kreeg. het is alleen wel lastig uitleggen dat je het doet voor haar bestwil, ja...
En dan gelijk op de uitgang liggenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:44 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
En dan lekker met Mascha spelen, maar soms lopen de dingen niet helemaal zoals je had verwacht en dan komt ineens Ernesto langs![]()
Wij willen als iedereen geplaatst is graag even een rustpauze houden, dus ik hoop dat de stortvloed kittens niet al te vroeg komt dit jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:46 schreef Oognip het volgende:
Wat een lieve foto's
Maar het wordt nu wel hoog tijd dat ze allemaal een blijvend huisje krijgen zeg!helemaal voordat al die kleine kittens weer worden geboren...
Helaas niet. Gisteren sprak ik een vriendin van ons die ook opvangt voor de stichting en zij had misschien nog een leuk adres (bij iemand die we via haar ook kennen), dus ik hoop dat diegene contact met ons opneemt. En anders vinden we wel iemand anders voor hem, voorheen ook genoeg aanvragen gehad voor hem alleen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:42 schreef BlueEyes het volgende:
En?
Hebben de nieuwe baasjes van Tony ook besloten Robin erbij te nemen?
Wij vinden het ook echt leuk, zeker omdat het bij iemand is die we viavia kennen, zaterdag gaan we naar een verjaardagsfeestje dus dan zullen we wel in persoon horen hoe het gaat, dan hoor je toch sneller iets dan wanneer mensen steeds moeten mailen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:45 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Goed te horen dat Robin (Boes) ook goed terecht is gekomen!
En Maya is echt een deugniet, dat straalt er gewoon vanaf! (is er ook een met standaard een glimlach om haar lippen!)
Foto's van de tuinafzetting;quote:Zo ff een kleine update
Kan alleen maar zeggen ze zijn de leukste katjes ter wereld
Het gaat goed met Floortje & Gijsje....ze groeien (te) goed), eten (te) goed, spelen erg leuk saampjes maar ook met ons.
In februari zijn ze geholpen...dus konden ze daarna veilig naar buiten.
Tuin is afgezet.....vliegen dus door de gehele tuin heen.
Het gaat gewoon lekker...en daar zijn wij heel blij mee!!
Bedankt, ze zijn ook echt heel leukquote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef L-E het volgende:
Wat zijn dat twee verschrikkelijk leuke poezen zeg! Ik ben oprecht onder de indruk van zeHier is wel ruimte voor een kat (of twee..) erbij maar onze dominante kater gaat vermoedelijk niet goed met de wat angstig aangelegde Mascha. Ik hoop echt dat ze een fijn (blijvend) huisje zullen vinden.
Wat naar van je kat, sterkte. Wel toevallig van die naam ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:39 schreef Chell het volgende:
Oooh... wat zijn Maya en Mascha leuk!Hier is ook ruimte voor een kat (of twee :p) erbij, maar er loopt hier ook nog een hele bijdehandte Heilige Birmaan rond, ik weet niet of dat goed zou gaan.
En tis ook wat snel, ik moet eerst nog wennen aan het feit dat mijn andere kat er niet meer is (sinds donderdag pas)
Maar ik ben wel een beetje verliefd! Mascha doet me qua uiterlijk heel erg denken aan Mischa, mijn eerste kat. En dan ook nog eens bijna dezelfde naam
Gelukkig zijn er altijd mensen die juist geen kittens willen, maar nu er weer volop kittens zijn is de kans 2 poezen van 9 maanden te plaatsen wel kleiner dan in de winter toen de mensen weinig te kiezen hadden. Voor de stichting zou het ook fijn zijn als de dames geplaatst werden want dan hebben wij weer plek om kittens op te vangen, maar ze zitten gewoon niet op de schopstoel, ze mogen blijven tot we een goed adres gevonden hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 04:29 schreef Ansu het volgende:
Misschien een rare vraag, en geheel niet negatief bedoeld want vind het fantastisch wat jullie allemaal doen, maar is het realistisch dat deze lieve poezen geadopteerd zullen worden komende tijd? Ik heb altijd zo'n gevoel dat mensen altijd meer focussen op kittens, en gezien de tijd (en de vele topics hier) stroomt dat aantal ook alweer over! Wat doen jullie anders?
Mama heeft inderdaad goed voor ze gezorgd. Ze zijn nu vier weken en 2 dagen, geboren op 25 mei, Lava is de oudste, die is geboren om 17 uur. Voorheen alleen moederloze kittens gehad, dit is de eerste keer dat ik het zo precies weetquote:Op zondag 24 juni 2012 14:12 schreef Oognip het volgende:
Wat een prachtige kittens! En wat een mooie gewichtjes! Ze zijn nog maar 4 weken (toch?) en 2 al zwaarder dan mijn kittens haha. Moeder heeft slagroom
Dat is ook wel een keer leuk! Ga je de moederpoes ook in de ruimtes laten waar je eigen katten komen? Of gaat ze terug zodra ze gecastreerd is?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Mama heeft inderdaad goed voor ze gezorgd. Ze zijn nu vier weken en 2 dagen, geboren op 25 mei, Lava is de oudste, die is geboren om 17 uur. Voorheen alleen moederloze kittens gehad, dit is de eerste keer dat ik het zo precies weet
En zwaarder dan de mijne met 4 weken.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:12 schreef Oognip het volgende:
Wat een prachtige kittens! En wat een mooie gewichtjes! Ze zijn nog maar 4 weken (toch?) en 2 al zwaarder dan mijn kittens haha. Moeder heeft slagroom
Het lijkt me vooralsnog voor alle partijen fijner om Ruby apart te houden. De kittens willen we sowieso als ze wat ouder zijn aan de rest van het huis en de andere katten laten wennen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook wel een keer leuk! Ga je de moederpoes ook in de ruimtes laten waar je eigen katten komen? Of gaat ze terug zodra ze gecastreerd is?
Bij een tamme moeder is dat aan te bevelen, bij een wilde moeder kan het zijn dat de kittens haar (nadelige) gedrag over gaan nemen en dan is het beter ze eerder te scheiden.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:30 schreef mangalie het volgende:
Laat je de kittens ook 13 weken bij hun moeder? Of is dit te lang in deze situatie?
Na terugkijken vind ik het ietsje minder grappigquote:
Waarschijnlijk is het gebeurd omdat de waterbak in de bench was omgevallen en de mand alle vocht had opgezogen waardoor de kittens een flinke tijd in een drijfnatte mand gelegen hebben en onderkoeld zijn geraaktquote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zwaarder dan de mijne met 4 weken.![]()
Mooie poesjes zeg.Enig idee waarom de andere kittens overleden zijn? Dat is zo te zien heel kort na de bevalling gebeurd.
Leuke foto's en leuke kittens (de grote katten ook hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het gaat gelukkig al beter nu ze wat groter zijn maar de afgelopen tijd leek het soms wel alsof er een bom ontploft was wanneer ik 's ochtends het kamertje in kwam, overal grit en meestal ook water/voer waar de kleintjes doorheen gebanjerd waren. Dan eerst maar even mandjes en kleedjes in de was gooien, de vloer aanvegen, voer en water verversen. Tijdens het vegen joeg Lava dan op de stoffer. Hier had ik hem even neergelegd en zat ze er gelijk bovenop;
[ afbeelding ]
Carmine;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scarlett slaapt en Lava neemt een soort bevallige playboy-poezenpose aan;
[ afbeelding ]
Hier had ik haar op haar buikje gekriebeld en bleef ze gewoon zo liggen wanneer ik mijn hand weghaalde;
[ afbeelding ]
Scarlett;![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het grut maandag voor het eerst een deel van de dag in de bijkeuken gelaten en dinsdag de deur permanent open gezet.
Klein katertje in een grotere kamer;
[ afbeelding ]
Het eerste wat de kittens in de bijkeuken ontdekten was het "flowerpower" speelgoed. Vooral Lava kan er geen genoeg van krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeder en zoon op verdere verkenning van hun nieuwe ruimte;
[ afbeelding ]
Ruby ontdekt de krabpaal (ze heeft een paar minuten zo staan nadenken)
[ afbeelding ]
Naar buiten kijken (helaas alleen uitzicht op de tuinmuur);
[ afbeelding ]
Flynn kwam even buurten, iedereen kwam even kijken wat die grote meneer nu met hun bak aan het doen was;
[ afbeelding ]
dEUS kwam later ook even kennismaken, dEUS is onze kleinste kat maar alsnog groter dan Ruby, Carmine vond het best spannend;
[ afbeelding ]
Lava kwam echt aanzetten met zo'n houding van "ik ben heus niet bang van jou, grote poes !"
[ afbeelding ]
Ruby stelt zich niet bezorgd en al helemaal niet agressief op als andere katten komen kijken. Ze vindt onze katten juist enorm interessant, wil graag kennismaken. Helaas voor haar krijgt ze meestal nog een blaas. dEUS is tot nu toe nog de vriendelijkste.
Toen Flynn eens aan het rondsnuffelen was heeft Scarlett hem uit speelsigheid in zijn staart gehapt. Hij schrok, draaide zich om en gaf haar een tik. Ik weet niet of hij haar nu ongelukkig raakte of dat het de schrik was maar ze zette al haar haren rechtop en begon keihard te blazen. Dat doet ze nu elke keer als één van onze katten haar benadert. Hopelijk raakt ze daar na een tijdje nog overheen.
Hier roept Ruby met een hoop prrr prrr haar kinderen bijeen om te komen drinken, de eerste avond moesten ze daarvoor nog mee naar hun vertrouwde kamertje;
[ afbeelding ]
Toen ik na een poosje om het hoekje gluurde zat ze Carmine zittend te zogen terwijl de zusjes aan het stoeien waren;
[ afbeelding ]
Nog wat later trof ik ze zo aan;
[ afbeelding ]
Het komt op de foto niet zo over maar het zag eruit alsof Carmine elk moment naar beneden kon storten;
[ afbeelding ]
Uiteindelijk was het Scarlett die er af viel;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Groepsfoto op de wasmand;
[ afbeelding ]
Ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:50 schreef mangalie het volgende:
Wat hebben ze het toch goed bij jullie.!!
Ehmmmm...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ook zijn er twee kittens gevangen van de witte poes waar ik het eerder over gehad heb.
.....
Alle gastgezinnen zitten vol, dus waar ze heen moeten is sowieso nog even puzzelen, ze zitten nu bij de dierenarts.
We hebben al een paar katten teruggezet op de plek waar Ruby vandaan komt en de man van dat stel wil niet dat er nog meer terugkomen. Anders was Ruby deze week misschien wel teruggegaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:13 schreef BlueEyes het volgende:
En oh oh oh, die twee op de wc.
Hoop dat ze snel bijkomen in gewicht en dat ze snel wat tammer worden en dan bij de andere kittens kunnen.
Is dat ook raadzaam met iets minder sociale (naar mensen) moederpoes erbij? Of zal dat niet veel effect hebben omdat die andere 3 wel goed reageren op mensen en aandacht?
En waarom kan Ruby niet teruggeplaatst daar buiten?
Situatie gewijzigd of onveilig?
En heel erg leuk voor de mensen die je topic volgenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik ben nog niet eens klaarIk maak echt o-ve-ral foto's van want dat lijkt me leuk voor de nieuwe eigenaren, die beestjes zijn maar 1x zo klein.
Wat een leuke foto's en wat fijn dat het met Fera en Feline ook al zo goed gaat en ze al zo tam zijn!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik ben nog niet eens klaarIk maak echt o-ve-ral foto's van want dat lijkt me leuk voor de nieuwe eigenaren, die beestjes zijn maar 1x zo klein.
DVD's, het past meestal niet op eentjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:05 schreef Oognip het volgende:
Wat doe je met de foto's voor de nieuwe eigenaren? Brand je die op een dvd of zo voor ze?
Tony is helaas ziek terug gekomen uit het pension, maar gelukkig lijkt hij inmiddels wat aan de beterende hand.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het vrouwtje van Tony (nu Tommie) is hier op visite geweest vorige week, ze is nu een weekje met vakantie en Tony is naar een pension. Ben benieuwd wat hij daarvan vond.
De symptomen die zijn baasje beschreef klinken als Herpes (een niesziekte virus wat oa op de ogen slaat), daar leek hij als kitten ook last van gehad te hebben. Het kan zijn dat dat door stress is opgeflakkerd.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:37 schreef BlueEyes het volgende:
Fijne update van je voormalige opvangers!
Ondanks dat Tony ziek is geworden, hoop dat hij snel opknapt.
Is hij ziek geworden van heimwee, of door met andere beestjes/voedsel/omgeving in aanraking gekomen?
Ik vind Ruby echt zo lief met de kittens, ik geniet er wel van om ook eens een mamapoes erbij te hebben.quote:Je huidige stel, wat gaat dat toch weer flitsend, en hoe mams die andere twee r even bij adopteert alsof het haar eigen zijn. Heerlijk om te zien.
Ja bedanktquote:of zoals ik van het weekend heb gedaan, mijn bestelling bij Zooplus gedaan via Scheldekat zodat daar ook een kleine bijdrage weer naartoe gaat!
Haha, die had ik nog nooit zo gelezen. Ik heb in mijn kerstpakket ooit eens 'voetengel' gekregen. Leek me een hemels spulletje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:23 schreef teirnon het volgende:
Die foto's.
Ik moest het woord 'entreactie' echt een paar keer lezen voordat ik snapte wat er stond."Entre-actie? Wat is dat nou weer?
"
Ik moest weer even goed lezen voordat ik het begreep.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Haha, die had ik nog nooit zo gelezen. Ik heb in mijn kerstpakket ooit eens 'voetengel' gekregen. Leek me een hemels spulletje.
Owh fijn, dan zie ik nog wel wat foto's van Lava de komende weken hoop ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Lava's blijft nog ongeveer 3 weken omdat zijn nieuwe baasjes eerst op vakantie gaan.
Hopelijk daarna ook, de man van het stel maakt hele mooie foto's heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh fijn, dan zie ik nog wel wat foto's van Lava de komende weken hoop ik
Dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Hopelijk daarna ook, de man van het stel maakt hele mooie foto's heb ik al gezien.
Voor de rest hoor ik af en toe dat er voorzichtige interesse is maar die mensen hebben mij allemaal nog niet gebeld. Nee dus.quote:
Terugzetten mocht niet meer omdat de mensen die haar de eerste weken hebben opgevangen vonden dat er al genoeg katten zijn teruggezet bij hen. We gaan mikken op een plekje als kat die binnen mag in huis maar verder haar eigen gangetje mag gaan, ze hoeft niet per sé als schuurpoes. Haar echt als huispoes te plaatsen vind ik nog niet kloppen naar de nieuwe eigenaren of naar Ruby, maar ze is hier nu zes weken en ze doet het eigenlijk best OK, wie weet wat er van komt als ze hier langer is of wanneer ze langere tijd bij iemand woont.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:47 schreef Ansu het volgende:
Mogelijk heb ik het gemist, maar wat gaat er nu gebeuren met Ruby? Wel weer naar buiten of proberen een gezinnetje te vinden?
Jeetje, om moedeloos van te worden die mevrouwquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ruby heeft gisteren eventjes voor me geposeerd;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar niet te lang, want Lava had dorst. Ruby ging daar eventjes in mee, maar al snel ging ze bij mij bedelen om lekkere multivitamine pasta. Dat kreeg ze dan natuurlijk ook. Het is alweer een piepklein stapje vooruit dat ze zelf naar me toekomt.
De twee rode broers;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren zijn Marleen en ik weer gaan vangen in Schore. We hadden daar afgelopen maandag een wit katertje (Malo) en een blacktabby poesje met veel wit (Maeve) gevangen. Een laatste kitten en de moederpoes liepen er nog.
We waren wat vroeg in de avond gegaan omdat we hadden gehoord dat de katten altijd om 7 uur gevoerd werden. Groot nadeel was helaas wel dat de complete bevolking van Schore met een leeftijd onder de twaalf jaar nog op straat rondliep en niet weg kon blijven van wat we aan het doen waren, er kwamen af en toe complete hordes kinderen aanzetten. Wegsturen hielp telkens maar eventjes.
De moederpoes liep gewillig de kooi in maar dat schoot niet op, we moesten éérst het kitten vangen want dat laten we niet achter zonder moeder. Het kitten hadden we afgelopen maandag ook al even in de kooi gehad maar toen is het met grote schrik eruit gevlucht, dat had het duidelijk onthouden want het wilde er nu echt niet meer in. Het liep er maar omheen te drentelen en ging er zelfs tegenaan liggen slapen !
[ afbeelding ]
Moeder zat lekker in de kooi te eten en kitten zit ervoor.
Tot overmaat van ramp kwamen de eigenaren van de ongecastreerde witte kater ook nog opdagen, die mevrouw liep (in haar nachthemd !!) recht op de kooi af en er ging er pontificaal voor staan "om foto's te maken" . Moeder en kitten waren natuurlijk gelijk weg. Ze wilde nog niet weggaan ook, het kwam bijna tot een woordenwisseling maar uiteindelijk bleef ze nog lang in haar nachtkleding op de stoep staan terwijl ze vertelde hoe goed ze voor haar (vieze, magere, mottige) kater zorgde en dat hij verdrietig was dat we zijn kittens hadden weggehaald. Maar gelukkig (?!) waren er genoeg ongeholpen poesjes in het dorp waar hij wel nieuwe kittens zou kunnen maken![]()
Na een tijdje gingen we weer verder met vangen. Marleen besloot dat we het moesten proberen met een gewone reisbench met een touwtje aan de deur, daar liep het kitten onmiddelijk in![]()
Moeder zat daarna ook binnen mum van tijd in de kooi, dus toen konden we huiswaarts, wel via Middelburg, onze dierenarts is altijd zo lief dat we katten 's avonds na het vangen mogen brengen. Moederpoes wordt gecastreerd en daarna gaan zij en haar kitten naar hetzelfde gastgezin als waar Malo en Maeve al zijn ondergebracht.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Maar waarom ik even iets móet schrijven hier; Ruby heeft net uitgebreid met me gespeeld![]()
Jeej!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Maar waarom ik even iets móet schrijven hier; Ruby heeft net uitgebreid met me gespeeld![]()
Wat een prachtbeestje! Ik geloof dat ik toch een zwak heb voor rode haarballenquote:
We willen eerst zeker weten dat hem echt verder niets scheelt en dan zoeken we inderdaad een nieuw adres voor hem. Hij is een relaxt type en lijkt gelukkig niet van zijn stuk door het verhuizen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gaat Lava nou niet meer terug naar de vorige baasjes?
Dank je wel. Niet alleen Marleen en ik maar ook de rest van onze vrijwilligers, we hebben er dit jaar gelukkig weer een paar hele goede bij gekregen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:32 schreef Oognip het volgende:
Ruby, wat doen jij en Marleen toch fantastisch werk!Jullie gaan echt door vuur voor alle katjes. Geweldig!
Op het moment dat ik uit die auto stapte en door de berm liep te rennen liep ik ook nog eens mijn zonden te overdenken, want ik had een beetje gemopperd tegen Marleen en Renske dat er eens wat minder binnen moest komen, we zaten propvol dus ze moesten toch eens vaker proberen nee te zeggen hoe moeilijk dat ook is (want als we iemand niet kunnen helpen maken we ons gewoon zorgen). En daar liep ik dan, vastbesloten dat kitten te pakken te krijgen. Instant karma. De andere dames hebben me gelukkig niet al te erg geplaagdquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:46 schreef lisa het volgende:
Wat een idioten om de poezels te vangen met een rattenkooi. En ik denk dat het bedrijf snel terug gaat komen van deze beslissing. Die zitten binnen de kortste keren met een muizen- of rattenplaag.
Ik wist trouwens niet dat een ongediertebestrijder ook katten mocht vangen. Ik begrijp het ook niet zo goed want ze trekken vanzelf wel weg als ze geen eten krijgen.
En wat moeilijk voor de katten, hun hele leven al half wild leven en dan in een bench te moeten zitten. Je kunt niet anders, maar nu maar snel hopen op een adresje waar ze terecht kunnen.
Maar ik zie het al helemaal voor me hoe je daar loopt te rennen in de berm in een groene cape met een zakje voer
Vanaf nu werken we met een contractquote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef PeuRac het volgende:
wat ik me afvraag, was er geen contract met dat bedrijf? Want als de katten eigendom zijn van de stichting, lijkt me dat toch wel handig?
Plus dat het wel handig lijkt om het een en ander juridisch uit te zoeken inderdaad van hoe het bedrijf om is gegaan met de situatie.
Daar valt gelukkig nog gewoon wel mee te leven, al is het wel irritant...quote:Op maandag 1 april 2013 01:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Allergie is gewoon oneerlijk![]()
Dunc is waarschijnlijk een beetje allergisch, sinds wij katten hebben heeft hij voortdurend last van z'n neus en ruikt hij slecht, maar hij wil er niet over horen dat het wel eens door zijn beestjes kan komenGelukkig is het niet erger dan dat.
Leuk om te horen!quote:Hij vond het trouwens erg jammer dat hij niet wist dat jij achter de naam HetKluskonijn schuilging, want hij vond dat altijd al een coole naam + ondertitel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |