Bedankt, ze zijn ook echt heel leukquote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef L-E het volgende:
Wat zijn dat twee verschrikkelijk leuke poezen zeg! Ik ben oprecht onder de indruk van zeHier is wel ruimte voor een kat (of twee..) erbij maar onze dominante kater gaat vermoedelijk niet goed met de wat angstig aangelegde Mascha. Ik hoop echt dat ze een fijn (blijvend) huisje zullen vinden.
 Mascha is naar andere katten niet bang en heel sociaal, dat zou waarschijnlijk niet eens een probleem zijn, maar Maya wil ook graag de baas zijn en het mooiste zou zijn als ze ergens heen kunnen zonder andere katten (en zonder honden of kinderen) waar zij lekker de koningin van het huis kan zijn.
 Mascha is naar andere katten niet bang en heel sociaal, dat zou waarschijnlijk niet eens een probleem zijn, maar Maya wil ook graag de baas zijn en het mooiste zou zijn als ze ergens heen kunnen zonder andere katten (en zonder honden of kinderen) waar zij lekker de koningin van het huis kan zijn.Wat naar van je kat, sterkte. Wel toevallig van die naam ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:39 schreef Chell het volgende:
Oooh... wat zijn Maya en Mascha leuk!Hier is ook ruimte voor een kat (of twee :p) erbij, maar er loopt hier ook nog een hele bijdehandte Heilige Birmaan rond, ik weet niet of dat goed zou gaan.
En tis ook wat snel, ik moet eerst nog wennen aan het feit dat mijn andere kat er niet meer is (sinds donderdag pas)
Maar ik ben wel een beetje verliefd! Mascha doet me qua uiterlijk heel erg denken aan Mischa, mijn eerste kat. En dan ook nog eens bijna dezelfde naam
 ;
 ; ;
 ; 

Gelukkig zijn er altijd mensen die juist geen kittens willen, maar nu er weer volop kittens zijn is de kans 2 poezen van 9 maanden te plaatsen wel kleiner dan in de winter toen de mensen weinig te kiezen hadden. Voor de stichting zou het ook fijn zijn als de dames geplaatst werden want dan hebben wij weer plek om kittens op te vangen, maar ze zitten gewoon niet op de schopstoel, ze mogen blijven tot we een goed adres gevonden hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 04:29 schreef Ansu het volgende:
Misschien een rare vraag, en geheel niet negatief bedoeld want vind het fantastisch wat jullie allemaal doen, maar is het realistisch dat deze lieve poezen geadopteerd zullen worden komende tijd? Ik heb altijd zo'n gevoel dat mensen altijd meer focussen op kittens, en gezien de tijd (en de vele topics hier) stroomt dat aantal ook alweer over! Wat doen jullie anders?

Mascha/Puk verstopte zich, maar dat hadden we ook wel verwacht.
  Mascha/Puk verstopte zich, maar dat hadden we ook wel verwacht. 

bij haar nieuwe vrouwtje die me daar gelijk een opgetogen email over stuurde
 bij haar nieuwe vrouwtje die me daar gelijk een opgetogen email over stuurde   Maya moet af en toe de kamer uit om Mascha rustig te laten eten want dat deed ze vanwege de spanning nog niet zo goed, ze heeft het huis al een beetje verkend en al gegluurd naar Toeter. Dan doet ze blijkbaar heel stoer om daarna snel weg te lopen, de kleine bazige bluffer dat ze is
 Maya moet af en toe de kamer uit om Mascha rustig te laten eten want dat deed ze vanwege de spanning nog niet zo goed, ze heeft het huis al een beetje verkend en al gegluurd naar Toeter. Dan doet ze blijkbaar heel stoer om daarna snel weg te lopen, de kleine bazige bluffer dat ze is   
  Dus wij zijn nu eventjes kittenloos en dat is ook wel lekker. Het kan ook zomaar weer over zijn, we weten nog kittens te lopen die nog gevangen gaan worden.
 Dus wij zijn nu eventjes kittenloos en dat is ook wel lekker. Het kan ook zomaar weer over zijn, we weten nog kittens te lopen die nog gevangen gaan worden.

Die klein bolle ziet zeker liga's en fruithapjes in haar toekomst
  Die klein bolle ziet zeker liga's en fruithapjes in haar toekomst   

) en later door een zwarte kater.
 ) en later door een zwarte kater.  

Mama heeft inderdaad goed voor ze gezorgd. Ze zijn nu vier weken en 2 dagen, geboren op 25 mei, Lava is de oudste, die is geboren om 17 uur. Voorheen alleen moederloze kittens gehad, dit is de eerste keer dat ik het zo precies weetquote:Op zondag 24 juni 2012 14:12 schreef Oognip het volgende:
Wat een prachtige kittens! En wat een mooie gewichtjes! Ze zijn nog maar 4 weken (toch?) en 2 al zwaarder dan mijn kittens haha. Moeder heeft slagroom

Dat is ook wel een keer leuk! Ga je de moederpoes ook in de ruimtes laten waar je eigen katten komen? Of gaat ze terug zodra ze gecastreerd is?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Mama heeft inderdaad goed voor ze gezorgd. Ze zijn nu vier weken en 2 dagen, geboren op 25 mei, Lava is de oudste, die is geboren om 17 uur. Voorheen alleen moederloze kittens gehad, dit is de eerste keer dat ik het zo precies weet

En zwaarder dan de mijne met 4 weken.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:12 schreef Oognip het volgende:
Wat een prachtige kittens! En wat een mooie gewichtjes! Ze zijn nog maar 4 weken (toch?) en 2 al zwaarder dan mijn kittens haha. Moeder heeft slagroom

Enig idee waarom de andere kittens overleden zijn? Dat is zo te zien heel kort na de bevalling gebeurd.
   Enig idee waarom de andere kittens overleden zijn? Dat is zo te zien heel kort na de bevalling gebeurd.

Het lijkt me vooralsnog voor alle partijen fijner om Ruby apart te houden. De kittens willen we sowieso als ze wat ouder zijn aan de rest van het huis en de andere katten laten wennen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook wel een keer leuk! Ga je de moederpoes ook in de ruimtes laten waar je eigen katten komen? Of gaat ze terug zodra ze gecastreerd is?
Bij een tamme moeder is dat aan te bevelen, bij een wilde moeder kan het zijn dat de kittens haar (nadelige) gedrag over gaan nemen en dan is het beter ze eerder te scheiden.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:30 schreef mangalie het volgende:
Laat je de kittens ook 13 weken bij hun moeder? Of is dit te lang in deze situatie?
Na terugkijken vind ik het ietsje minder grappigquote:
 Volgens mij kun je op 00:35 een flitsje zien als ze mijn broek aanraakt, ze kreeg waarschijnlijk een statisch schokje.
  Volgens mij kun je op 00:35 een flitsje zien als ze mijn broek aanraakt, ze kreeg waarschijnlijk een statisch schokje.Waarschijnlijk is het gebeurd omdat de waterbak in de bench was omgevallen en de mand alle vocht had opgezogen waardoor de kittens een flinke tijd in een drijfnatte mand gelegen hebben en onderkoeld zijn geraaktquote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zwaarder dan de mijne met 4 weken.
Mooie poesjes zeg.Enig idee waarom de andere kittens overleden zijn? Dat is zo te zien heel kort na de bevalling gebeurd.

Hopelijk kan ze toch een beetje aan jullie wennen zodat haar verblijf niet te stressvol wordt.
   Hopelijk kan ze toch een beetje aan jullie wennen zodat haar verblijf niet te stressvol wordt.

ik zou me daar zo schuldig/naar over voelen
 ik zou me daar zo schuldig/naar over voelen 

)
 )

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |