abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:02:46 #1
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106245888

Release Date
Vrijdag 11 november 2011

Platforms
PC, PS3 & Xbox 360

Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750

Reviews
IGN!
Gamekings!
Game-Informer!
Tweakers.net

Linkje naar overzicht van powers en skills per ras
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Races

Aan te raden graphische mods voor PC:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106245894
_O_ Skyrim _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:04:08 #3
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106245938
Skyrim: ^O^ en :O
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_106246009
Haha mijn housecarl is dood

Is er een cheat om mensjes levend te maken :D
pi_106246013
Ze moeten idd wat doen aan die Journal. In Morrowind was het goed uitgewerkt.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:06:26 #6
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106246017
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:54 schreef vosss het volgende:
Ga er een avond goed voor zitten en neem geen nieuwe meer aan Luctor.et.Emergo.
Zoals gezegd heb ik dat ook gedaan, het was flink buffelen en afzien, maar op zich is het wel te doen.

Ik heb alles met fasttravel gedaan (wat ik normaal nooit doe), gewoon omdat ik het overzicht compleet kwijt was.

Nu heb ik alleen nog de MQ en max 5 SQ's en max 5 misc quests. Het speelt een stuk prettiger nu omdat je gewoon weet wat je aan het doen bent.

Ik neem ook gewoon niet meer quests aan dan dat.

Als ik dit niet gedaan had dan denk ik dat ik de game weg had gelegd door het gebrek aan info in je journal. Dus ga er lekker voor zitten en als je gewoon 1 voor 1 ff alles fasttravelt dan is het met een hele avond best te doen om het allemaal overzichtelijker te krijgen.

Mij heeft het in elk geval geholpen om meer plezier aan Skyrim te beleven :Y
De meeste quests zijn enkel nog even praten met de opdrachtgever en dan de reward in ontvangst nemen. Maar ik doe het op regio. Want ik ben nu in omgeving Riften, maar heb ook nog een stuk of 3/4 quests die doorgaan in Solitude. Daarnaast nog iets teruggeven (2 quests) in Markarth. En nog verspeid nog een aantal. Ook nog een aantal zonder markering op mijn kaart.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:07:10 #7
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106246055
Dat vuurwerk hier leid af. :X Denk steeds dat zo'n harde knal ingame is. :')
Fuck the EBU.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:07:52 #8
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106246094
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ze moeten idd wat doen aan die Journal. In Morrowind was het goed uitgewerkt.
Ja, na een patch. Er zat niet eens een journal in dat spel.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:08:42 #9
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106246123
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat vuurwerk hier leid af. :X Denk steeds dat zo'n harde knal ingame is. :')
vuurwerk op skyrim nabootsen is echt te gek :P
pi_106246161
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:07 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ja, na een patch. Er zat niet eens een journal in dat spel.
Geen patch maar een uitbreiding. Tribunal of Bloodmoon. Er zat wel een journal in het vanillaspel hoor. Alleen was dat journal niet zo georganiseerd.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:10:32 #11
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106246189
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Geen patch maar een uitbreiding. Tribunal of Bloodmoon. Er zat wel een journal in het vanillaspel hoor. Alleen was dat journal niet zo georganiseerd.
Klopt, tijdje geleden al weer.
pi_106246306
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:10 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Klopt, tijdje geleden al weer.
Het zij je vergeven, mijn zoon. Nu, gaat heen en vermenigvuldigt u!
pi_106246999
ANTWOORD OP VRAAG:
Volgens mij stond er uit het vorige draadje nog een vraag open over hoe je 2 enchantments op een item gooit.

Je kan geen extra enchantments gooien op een item dat al iets heeft. De vraagsteller gaf aan dat na de eerste hij het item niet meer kon vinden en dat klopt dus. Wat je moet doen is EIGENLIJK heel simpel. AL je gaat enchanten heb je nu gewoon 2 enchantment slots dus je kan METEEN 2 enchantments selecteren. Het kost je dus ook maar 1 soulgem per item en niet 1 per enchantment.
Die skill is trouwens ERG goed.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:06 schreef Terriroty het volgende:
Haha mijn housecarl is dood

Is er een cheat om mensjes levend te maken :D
Ja dat is er maar eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe. Ik heb het een keer moeten doen omdat ik een bepaalde toren van de verkeerde kant inkwam en een bepaalde heks al gedood had voor ik de questgiver tegenkwam. maar toen stond de hele commandline op de UESP.

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Console

hier staat meer. Als ik het zosnel lees dan kan je als je nog naast de NPC staat deze selecteren en dan in de console - resurrect 1 - typen. Als je al weg bent is het lastiger dan moet je eerst de NPC selectere met de console - Prid (ID van de persoon, staat denk ik ook op UESP als je zoekt)
dan resurrect, dan moveto player en dan enable.
dus
~ (console openen)
Prid (ID) (enter)
resurrect (enter)
moveto player (enter)
enable (enter)

TIP van de dag:
Als je de thieves guild wil gaan doen start er dan zsm mee en vraag meteen en met regelmaat bij degenen die erover gaan (D en V dus) hun "random" quests. Ik begon er laat mee en deed eerst de thievesguild main quest en kan nu dus echt tog keer de hele kaart over om dit nog te doen, anders kan je het mooi in de rest van het spel inbouwen.

KLAGEN:
Overigens was er een "analyse" van Skyrim hier op FOK die echt kant nog wal raakt. Ik heb zó'n hekel aan mensen die Morrowind zoveel beter vinden. Ok als je de voorkeur hebt voor die setting, dat mag, ik vond dat ook leuk.. maar doe niet alsof het hele spel daarom draait en of dat meteen de rest ook beter maakt. Ik bedoel zeggen dat de dungeons in Morrowind beter waren slaat echt NERGENS op, in Skyrim zijn ze langer, meer gevarieerd etc etc. En als je de achteruitgang die nu standaard in de dungeons zit niet wil dan hoef je die niet te gebruiken, ik geef toe dat het niet helemaal realistisch is maar doe nou niet alsof het zoveel meer waarde had dat je de hele dungeon terug moest lopen.
I'm right and you know it
pi_106247384
Na 178 uur iets nieuws gevonden: slaughterfish

Ik dacht dat de loadscreen waarin staat dat in alle wateren in skyrim slaughterfish zitten en de opgezette slaughterfish aan de muren een grapje waren. (en dat vond ik niet erg wat een kolere beesten vond ik dat in Oblivion) Maar na vrijwel alle quests gedaan te hebben (in ieder geval alle quest lines) heb ik er nu 2 gevonden in purewater run.

Ligt het aan mij of klopt die loadscreen iig niet.. ik heb ze echt verder NERGENS gezien.
pi_106247887
Teringtyfus wat is dat Vampiergedoe irritant. Ik ga bijna uit wanhoop maar een nieuw spel beginnen. Gatverdamme.
pi_106248484
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Aezeal het volgende:

Ik dacht dat de loadscreen waarin staat dat in alle wateren in skyrim slaughterfish zitten en de opgezette slaughterfish aan de muren een grapje waren. (en dat vond ik niet erg wat een kolere beesten vond ik dat in Oblivion) Maar na vrijwel alle quests gedaan te hebben (in ieder geval alle quest lines) heb ik er nu 2 gevonden in purewater run.

Ligt het aan mij of klopt die loadscreen iig niet.. ik heb ze echt verder NERGENS gezien.
Die kom je juist best veel tegen, tenminste ik wel. Vlakbij Riverwood bijvoorbeeld als je op weg bent naar Whiterun zitten ze ook in dat water.
pi_106248535
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Aezeal het volgende:

TIP van de dag:
Als je de thieves guild wil gaan doen start er dan zsm mee en vraag meteen en met regelmaat bij degenen die erover gaan (D en V dus) hun "random" quests. Ik begon er laat mee en deed eerst de thievesguild main quest en kan nu dus echt tog keer de hele kaart over om dit nog te doen, anders kan je het mooi in de rest van het spel inbouwen.
Je bedoelt die quests dat je moet inbreken en alle waardevolle items moet meenemen? Of dat je 1 bepaalde item moet zoeken? Of dat je de getallen in die businessledgers moet veranderen zodat niemand door heeft dat de TG geld van dat bedrijf heeft gehad? Het is een goede manier om geld te verdienen vroeg in het spel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Aezeal het volgende:

Ik kom ze vaak genoeg tegen, vooral in grote meren en in de zee.
pi_106249003
Hmmm spoilers dus geen probleem :D ja ik bedoel die standaard inbraak quests.. je moet er in elke stad 5 doen voor je de "speciale" missie krijgt zodat je je invloed in die stad kan uitbreiden. (je krijgt dan een fence en een nieuwe handelaar in the ragged flagon. IIg voor ik er 5 in Markath had gedaan heb ik er denk ik wel 15 in solitude en 10 i Windhelm gedaan.. dus dat was vaak het hele land op en neer reizen. Op zich geen probleem maar aangezien ik alles wat er verder te doen was zo ongeveer wel gedaan had werd het wel een beetje monotoon.

Overigens: geld verdienen in het spel... waarom zou je het enige wat ik gekocht heb zijn zo ongeveer de huizen en die kosten niet erg veel. Ik neem meestal bijna geen loot meer mee omdat je het toch alleen maar moet verkopen en ik met het geld niets doe :D. Ik loop nu met 220K oid en dat is na alle huizen gekocht te hebben en sinds de 100 K (achievement) doe ik er eigenlijk geen moeite meer voor.

En over die slaughterfish: ik maak er eerlijk gezegd geen gewoonte van om door meren te struinen maar de zee in het noorden heb ik regelmatig over gestoken. en ik heb ook uitgebreid zitten zwemmen in het meer bij Riften bij de inbraak op die eilandjes en om iets te zoeken wat onderwater ligt daar en er nooit een gezien ...

ach ja altijd wat nieuws.. maar goed ook, als mage kan ik niet zoveel tegen beesten in het water :D
pi_106249250
"je moet er in elke stad 5 doen voor je de "speciale" missie krijgt zodat je je invloed in die stad kan uitbreiden. (je krijgt dan een fence en een nieuwe handelaar in the ragged flagon".

Dat wist ik niet. Nadat ik een paar van zulke dingen had gedaan vond ik het eentonig worden dus ben ik ermee gestopt. Ik had het geld ook niet echt nodig.

Ik neem altijd wel loot mee, elk enchanted wapen/armor dat ik tegenkom moet ik hebben :P

Ik neem ook alle potions mee die ik vind, en alle jewelry, en alle edelstenen. En ik probeer al m'n armorsetjes compleet te krijgen. Net een compleet Falmer-armorsetje gevonden _O_
pi_106250148
Hoe trouw je op skyrim? :P

En wat is daar het voordeel van.
pi_106250161
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:19 schreef DeHovenier het volgende:
"je moet er in elke stad 5 doen voor je de "speciale" missie krijgt zodat je je invloed in die stad kan uitbreiden. (je krijgt dan een fence en een nieuwe handelaar in the ragged flagon".

Dat wist ik niet. Nadat ik een paar van zulke dingen had gedaan vond ik het eentonig worden dus ben ik ermee gestopt. Ik had het geld ook niet echt nodig.

Ik neem altijd wel loot mee, elk enchanted wapen/armor dat ik tegenkom moet ik hebben :P

Ik neem ook alle potions mee die ik vind, en alle jewelry, en alle edelstenen. En ik probeer al m'n armorsetjes compleet te krijgen. Net een compleet Falmer-armorsetje gevonden _O_
Dat is voor de one with the shadows achievement. Ook krijgt je fence in de Flagon dan steeds meer cash (aan het eind 4K)

Over die armor setjes: Ik verzamel ze nu niet. Ik ben nu ook even gestopt. Als de Creation kit er is ga ik een mooi kasteel maken met ook genoeg mannequins etc. Ik heb al wat ideeen :D. Daarna denk ik met een archery character spelen. Aangezien ik weet dat geld overbodig is en lockpicken ook zonder perks niet moeilijk is kan ik ook als sneak/archery type die perks tenminste naast me laten liggen.
pi_106250194
Trouwens heeft iemand die perk bij lockpicking dat je 50% meer kans hebt om goede loot te vinden in kistjes? Zag hem staan en dat lijkt me toch wel handig. Je moet er volgens mij echter wel level 70 lockpicking voor zijn dus daar gaan wel wat uurtjes in zitten.
Flesje bier
pi_106250283
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Teringtyfus wat is dat Vampiergedoe irritant. Ik ga bijna uit wanhoop maar een nieuw spel beginnen. Gatverdamme.
Nee, maar serieus. Overdag heb ik niet genoeg mana voor die soul catch spell of zo. Dan moet ik dan 's avonds doen, maar als ik dat doe, ben ik tegen de ochtend alweer phase 4 waardoor iedereen me aanvalt en ik niet eens bij die vampierexpert kan komen zonder afgeslacht te worden. Om een phase minder te worden moet op je iemand feeden, maar dat kan alleen maar in iemands slaap. Om in de buurt van een bed te komen moet je goed kunnen sneaken, maar dat kan ik niet. Is nu de enige optie om maar een paar uur sneakend rond te lopen om de skill te boosten of heeft iemand anders nog een idee?
pi_106250293
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:40 schreef Terriroty het volgende:
Hoe trouw je op skyrim? :P

En wat is daar het voordeel van.
Je moet een amulet of mara hebben. Soms vind je (als loot of in winkels) maar ip moet je ze halen bij de temple van Mara in Riften. Dan moet je rondlopen met dat amulet en sommige NPC zeggen dat dingen als "" dat jij nog op zoek bent" etc etc iig dingen die hun interesse weergeven. Dan kan je zeggen dat je wil trouwen.... ja.. dat is de hele romantiek :D
Dan loopt de quest vanzelf (je moet je geloof ik melden bij die temple en dan in de avond weer terugkomen voor het huwelijk) je partner kan eten voor je koken en verdiend geld in een winkel (100 gc/dag)
pi_106250622
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:40 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens heeft iemand die perk bij lockpicking dat je 50% meer kans hebt om goede loot te vinden in kistjes? Zag hem staan en dat lijkt me toch wel handig. Je moet er volgens mij echter wel level 70 lockpicking voor zijn dus daar gaan wel wat uurtjes in zitten.
Die heb ik. Ik vind wel wat meer ja, maar dat zijn voornamelijk enchanted wapens die zo'n 1.5k waard zijn gemiddeld.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 december 2011 @ 15:55:06 #26
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106250776
quote:
Ik heb nog nooit lockpickperks gebruikt en ben het ook niet van plan :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_106250803
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:51 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die heb ik. Ik vind wel wat meer ja, maar dat zijn voornamelijk enchanted wapens die zo'n 1.5k waard zijn gemiddeld.
Vind 1,5k toch een net bedrag hoor. Overigens komen enchanted wapens altijd goed uit ivm de enchanting skill natuurlijk. Toch maar eens overwegen om lockpicken te gaan levellen dan. :)
Flesje bier
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 december 2011 @ 15:58:34 #28
Rawr
pi_106250953
Zometeen maar eens het derde deel van Mehrunes' Razor ophalen (achter Markarth), voor de eerste twee heb ik 800g per stuk gekregen, levert lekker wat op :9
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_106251090
quote:
Tegen de tijd dat je 70 lockpicking hebt heb je denk ik al genoeg geld dat dit er niet meer toe doet. Ik vond geen van de speech of lockpick perks erg nuttig moet ik zeggen (zelfs met lage speech haalde je al veel van de checks (en die zijn niet veel voorkomend) en anders betaald je gewoon wat :D Lockpicken is al niet heel moeilijk zonder perks en al die dingen die over geld gaan.. nou ja heb ik al genoeg over gezegd denk ik.
pi_106251135
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Aezeal het volgende:
(ID van de persoon, staat denk ik ook op UESP als je zoekt)
Die kun je inderdaad op uesp vinden, maar makkelijk is om de ingebouwde help functie te gebruiken, als je help lydia 0 of iets in die trant doet dan zoekt het commando alle objecten in het spel met die naam, waaronder ook de NPC, inclusief ID _O_
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 december 2011 @ 16:03:52 #31
Rawr
pi_106251195
pi_106251295
Ik vind arrow in the knee wel grappig.. maar zelf vond ik hun gemompel over
"Maybe I'm the dragonborn and I just don't know it yet" net zo humor.
pi_106252158
Omg ik heb dus dat amulet.
Wil trouwen met hroki die ene vrouw in markarth .
Maar ze toond geen intresse :P
Met wie zijn jullie getrouwd?
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:31:18 #34
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_106252550
Ik zit met een probleem, voor een missie moest ik iets stelen in Markarth, toen kwamen er allemaal bewakers aan, ik vluchtten, nu heb ik een bounty. Dus voor een missie moet ik naar Markarth, komt er zo'n bewaker aan, wil me arresteren. Ik kies dus: submit, take me to jail. Dan zegt ie dat ik er nooit meer wegkom. En dan kan ik niet naar de gevangenis.

Iemand een oplossing, want ik kom hele tijd bewakers tegen die me dus willen arresteren, dat eindigt dus in een gevecht tegen 7 bewakers....
pi_106252605
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik zit met een probleem, voor een missie moest ik iets stelen in Markarth, toen kwamen er allemaal bewakers aan, ik vluchtten, nu heb ik een bounty. Dus voor een missie moet ik naar Markarth, komt er zo'n bewaker aan, wil me arresteren. Ik kies dus: submit, take me to jail. Dan zegt ie dat ik er nooit meer wegkom. En dan kan ik niet naar de gevangenis.

Iemand een oplossing, want ik kom hele tijd bewakers tegen die me dus willen arresteren, dat eindigt dus in een gevecht tegen 7 bewakers....
Kun je niet gewoon de bounty betalen?
Flesje bier
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:34:27 #36
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_106252699
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Gezicht het volgende:

[..]

de bounty is 4000 gold, ik heb 6000 gold, maar ik zag hem niet staan.
pi_106252747
Thane of Winterhold *O*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 december 2011 @ 16:43:12 #38
Rawr
pi_106253189
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef DeHovenier het volgende:
Thane of Winterhold *O*
*O*

Ik van Morthal en Falkreath :9
pi_106253477
Geen thane van Whiterun zijn :')!
Flesje bier
pi_106254637
Ik moet alleen nog thane van solitude worden..
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_106254874
Ik ben alleen Thane van Winterhold en Whiterun. Misschien ook van Riften.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 december 2011 @ 17:23:34 #42
Rawr
pi_106254982
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Gezicht het volgende:
Geen thane van Whiterun zijn :')!
Gast, dat is standaard, dat hoeft niet vermeld te worden :D
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:25:52 #43
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106255094
*O* Ik heb mijn companion weer terug. :D

Sinds Ivarstead was ik hem kwijt en nu ik een aantal quests in Riften gedaan heb en vervolgens weer naar Windhelm getrokken en daar het vervorg van de quest m.b.t.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
, staat hij weer achter me. :D
Fuck the EBU.
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:32:55 #44
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_106255414
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Gezicht het volgende:

[..]

er staat nergens dat ik een bounty kan betalen..
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:50:42 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106256085
Wie is er Thane van Dawnstar (the pale)? Ik heb het idee dat je dat niet kan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:51:44 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106256131
quote:

Gewoon naar de gevangenis gaan, dan krijg je daar een speciale missie waarbij je kunt ontsnappen.
Overigens is er een achievement voor het ontsnappen uit een andere gevangenis.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106256387
Ik ben Thane van Whiterun en van Solitude.

Ik zie er weinig meerwaarde van in; dus de rest hoef ik niet.

2 huizen is ook meer dan genoeg plek om al mijn troep in te flikkeren :)
vosss is de naam,
pi_106256633
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:56 schreef vosss het volgende:
Ik ben Thane van Whiterun en van Solitude.

Ik zie er weinig meerwaarde van in; dus de rest hoef ik niet.

2 huizen is ook meer dan genoeg plek om al mijn troep in te flikkeren :)
Ach, gewoon weer een paar quests erbij en dan een huisje kopen om nog iets met je geld te kunnen doen :P
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 december 2011 @ 18:18:08 #49
Rawr
pi_106257195
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:50 schreef Maanvis het volgende:
Wie is er Thane van Dawnstar (the pale)? Ik heb het idee dat je dat niet kan.
Daar was wat gedoe om idd, vooral omdat de museumquest niet mee zou tellen voor de "assist the people" dinges :')
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:20:00 #50
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_106257254
quote:

Ik had hetzelfde probleem nadat ik die speciale gevangenis missie had gedaan, 1 of andere glitch zorgt ervoor dat je je bounty niet meer op een normale manier kan afbetalen/uitzitten.
Ik heb het opgelost door de stormcloaks te joinen en Markarth te veroveren, het nieuwe bewind geeft niks om de oude bountys. Gelukkig maar want mijn bounty was 11000+ :')
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_106257265
Ik zag net dat er een draadje was met episch game momenten elders op het forum.. met dat in gedachten wil ik een verhaal van Skyrim met jullie delen.

I was bezig met de mages guild quest. ik ga ervan uti dat jullie weten wat er gebeurd: normaliter haal je op een gegeven moment een focussing crystal en als je dan terugkomt ga je naar de hall en worden jij en de archmage weggeblazen, arch mage dood (ligt buiten), Thalmor nog lekker veilig binnen etc en jij gaat verder maar moet eerst de magic anomalies doden..

Het kan iets anders:
Ik en de archmage werde weggeblazen. Ik ga naar buiten zie dat de archmage dood is en hoor dat ik naar de stad moet. Onder tussen (maar dat wist ik pas na de reload) is er op de college een draak geland. Ik ren naar de stad met 2 andere mages (dat is normaal) maar omdat de draak er ook is gaan de anderen die buitenstaan in de college ook vechten. De conjurer raist de archmage (:D) en die summoned weer een Frost atronach. De draak vliegt weer achter mij aan en bij in Winterhold ontstaat er een gigantische matpartij.

Ik vond het echt hilarisch. Bij toeval land op het moment van grote crisis daar OOK nog eens een draak en wordt volledig respectloos de archmage geraised en die summoned dan weer een atronach...

Echt machtig...
pi_106257323
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daar was wat gedoe om idd, vooral omdat de museumquest niet mee zou tellen voor de "assist the people" dinges :')
Ik ben wel thane.. ik heb die gozer op de boot geholpen, de nachtmerries, de razor opnieuw gemaakt. Ik dacht dat dat mijn 3 quests waren.
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:35:52 #53
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_106257882
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gewoon naar de gevangenis gaan, dan krijg je daar een speciale missie waarbij je kunt ontsnappen.
Overigens is er een achievement voor het ontsnappen uit een andere gevangenis.
Dat is het rare, als ik dat doe komt er te staan, what's the problem? en dan kan ik opnieuw kiezen.
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:38:38 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106258007
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:35 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Dat is het rare, als ik dat doe komt er te staan, what's the problem? en dan kan ik opnieuw kiezen.
dan is je quest bugged.
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:41:58 #55
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_106258142
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan is je quest bugged.
dat was na dat dwergenmuseum gedoe... als je laat arresteren gaat dat gestolen spul weg. dus kon je niet naar de gevangenis. en nu kan ik dus geen quests doen in markarth?
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:48:06 #56
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_106258388
Iemand een oplossing voor mijn probleem? :)
pi_106258491
Met wie zal ik trouwen :D

Hroki ( via hack)

Of Ysolda ? :P

Of een andere ? ( zeg dan welke :D)
pi_106258525
Ik kan me zo niets bedenken. Denk dat je het beste het officiële elder scrolls forum kunt raadplegen.
Flesje bier
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:52:29 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106258571
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:48 schreef Toilutpaper het volgende:
opnieuw beginnen.l
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:54:18 #60
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_106258642
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

opnieuw beginnen.l
en als ik dat nou niet van plan ben... :P
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:00:10 #61
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_106258850
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:48 schreef Toilutpaper het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef -Techno- het volgende:
Ik heb het opgelost door de stormcloaks te joinen en Markarth te veroveren, het nieuwe bewind geeft niks om de oude bountys. Gelukkig maar want mijn bounty was 11000+ :')
Anders opnieuw beginnen of wachten op een patch.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 december 2011 @ 19:01:46 #62
Rawr
pi_106258914
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:50 schreef Terriroty het volgende:
Met wie zal ik trouwen :D

Hroki ( via hack)

Of Ysolda ? :P

Of een andere ? ( zeg dan welke :D)
Jordis the Sword-Maiden :7
pi_106258970
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:35 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Als je wat doet komt dat er te staan?
pi_106259234
Mijn eerste random draak verslagen! Nouja.. Lydia en een of andere mage die mij achterna zat :p. Ik stond op een mooie afstand om het spectakel te bekijken en ik heb ook de soul opgezogen :)
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:15:33 #65
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_106259364
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:03 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Als je wat doet komt dat er te staan?
als je zegt:
i'll go the prison"", zegt ie dat ik er nooit meer weg zal komen.
dan komt er als enigste mogelijkheid te staan te zeggen: 'what's the problem'.
dan zegt hij wat je verkeerd gedaan hebt
en dan kun je kiezen
1) ik ben van de thieves guild blabla
2) ik ben er ingeluisd
3) ik ga na de gevangenis
4) ik ga liever dood

als je 1/2 doet zegt hij: 'nee, niet voor dit, ga mee naar de gevangenis.

en dan gaat het de hele tijd overnieuw.
pi_106260473
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik ben wel thane.. ik heb die gozer op de boot geholpen, de nachtmerries, de razor opnieuw gemaakt. Ik dacht dat dat mijn 3 quests waren.
De museumquest in dawnstar telt niet voor thane, maar de smid wil graag een boek hebben voor z'n redguard wijf.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_106260479
:O Ik ben dus net getrouwd met Hroki

En toen we allebij ja hadden gezegt liep ze kei hard de tempel uit :S
En nu weet ik niet waar ze is :(

Was dit ook bij jullie :O
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:51:19 #68
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_106260660
Ik ben Thane van BritThanië O-)
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:53:25 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106260743
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:46 schreef Terriroty het volgende:
:O Ik ben dus net getrouwd met Hroki

En toen we allebij ja hadden gezegt liep ze kei hard de tempel uit :S
En nu weet ik niet waar ze is :(

Was dit ook bij jullie :O
ze gaat naar je hoofdhuis.
Een gedicht over Maanvis
pi_106260860
quote:
ze gaat naar je hoofdhuis.
Ik heb maar 1 huis in whiterum :P

En daar is ze niet
of moet ik een paar dagen vooruit gaan
  zaterdag 31 december 2011 @ 20:00:11 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106260999
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:57 schreef Terriroty het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 huis in whiterum :P

En daar is ze niet
of moet ik een paar dagen vooruit gaan
zo snel reizen NPC's idd niet.
Een gedicht over Maanvis
pi_106261030
oww oke dankje
pi_106261371
Moge hij ruste in vrede ;(

zaterdag 31 december 2011 @ 20:15:17 #74
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106261475
@ DeHovenier

Wel de treasure map meenemen.
pi_106261976
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 20:15 schreef The_Substitute het volgende:
@ DeHovenier

Wel de treasure map meenemen.
Zeker weten :7

En natuurlijk The Lusty Argonian Maid :D
pi_106262080
hoelang duurt het voor een npc om van riften naar whiterum te reizen :P
Ik ben nu al 15 dagen na de bruiloft en mijn vrouw is er nog steeds niet :O
pi_106262244
wacht ze was in die tempel aan het wachten :P
pi_106262303
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 20:44 schreef Terriroty het volgende:
wacht ze was in die tempel aan het wachten :P
:')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_106262544
Net een setje Flawless Scaled armor gemaakt, en voor Lydia Flawless Steel.. Had eigenlijk spijt dat ik de steel-perk had gekozen, omdat ik zelf light draag, maar achteraf toch wel fijn :D
pi_106262846
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

als je zegt:
i'll go the prison"", zegt ie dat ik er nooit meer weg zal komen.
dan komt er als enigste mogelijkheid te staan te zeggen: 'what's the problem'.
dan zegt hij wat je verkeerd gedaan hebt
en dan kun je kiezen
1) ik ben van de thieves guild blabla
2) ik ben er ingeluisd
3) ik ga na de gevangenis
4) ik ga liever dood

als je 1/2 doet zegt hij: 'nee, niet voor dit, ga mee naar de gevangenis.

en dan gaat het de hele tijd overnieuw.
Ga gewoon naar de gevangenis?
pi_106263033

Ja tuurlijk :')
  zondag 1 januari 2012 @ 02:26:56 #82
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_106269928
Gelukkig 2012 allen! ^O^

Paar weekjes geen Skyrim gespeeld, gisteren weer overnieuw begonnen en nu zit ik te twijfelen wat ik moet gaan doen. Misschien wel aardig om eindelijk eens de civil war quests te gaan doen. De kant van de Imperials uiteraard. _O_

Was wel vreemd trouwens. Ik kwam een groepje Thalmor tegen en vanuit een reflex begin ik op ze in te hakken. Krijg ik echter opeens een bounty op mijn hoofd! Die werd uiteindelijk wel verwijderd toen ik de laatste van het drietal doodde, maar toch... Of moet je ze eerst uitlokken door te zeggen dat Talos je homeboy is?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_106270109
Je bent altijd "bounty-gevoelig" als je levende wezens (met uitzondering van wilde dieren als herten en vossen) aanvalt terwijl ze jou wel met rust laten. Dan krijg je gewoon problemen.

Tenzij ze ver buiten de bewoonde wereld leven zonder getuigen in de buurt. Of als je alle getuigen ook vermoordt (dan staat er iets van witness killed, bounty removed).

Gelukkig nieuwjaar. *O*
  Forum Admin zondag 1 januari 2012 @ 02:35:37 #84
35723 crew  GGMM
pi_106270161
Die van mij freezed nu de hele tijd als ik een bounty betaal :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 1 januari 2012 @ 03:26:19 #85
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106271001
Waarom the fuck gaan die followers allemaal in 1 klap dood, tering ik ben lydia al verloren en nu ook nog een paar andere neger
  zondag 1 januari 2012 @ 04:49:24 #86
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106271446
Geef je ze wel gewoon Flawless armor sets en imba wapens dan?
  zondag 1 januari 2012 @ 04:58:02 #87
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106271476
nee tuurlijk niet
  zondag 1 januari 2012 @ 08:36:40 #88
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_106271926
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk :')
maik?

[edit] ah m'aiq in dit deel dus :D prachtig figuur :D
  zondag 1 januari 2012 @ 11:37:02 #89
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106272894
Die quest van het terugbrengen van die Lexicon is wel heel simpel. :{ Niet eens een echt gevecht.

SPOILER
En het uitroeien van die spinnen in Red...(nowat) mine bij Shor's Stone was ook wel vrij simpel. :{
Fuck the EBU.
pi_106272932
Ik ben hem nog nooit tegen gekomen :(
vosss is de naam,
  zondag 1 januari 2012 @ 12:40:16 #91
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_106273820
Mijn Skyrim / savegame lijkt bugged sinds de Dark Brotherhood storyline is geactiveerd. Ik hoor andere teksten dan ik in beeld krijg. Erg storend.

FF Googlen leverde de oplossing om Skyrim + patches te deïnstalleren en opnieuw te installeren, alleen blijft de installatie dan 'hangen' op 94%. :')

Dus nu mijn PS3 maar es helemaal opnieuw installeren, nog nooit gedaan sinds de aanschaf, en heb 'm nu zeker al een jaar of drie. Hopen dat dat wel gaat helpen. Zo niet, dan check ik de rest van de storyline wel via YouTube. Met meer dan 120 uur spelen, ga ik niet meer opnieuw beginnen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 1 januari 2012 @ 13:51:12 #92
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106275334
quote:
15s.gif Op zondag 1 januari 2012 04:58 schreef Nectar het volgende:
nee tuurlijk niet
Het loont wel om Lydia betere armor te geven, aangezien ze als een dwaas overal head-first in sprint:')
  zondag 1 januari 2012 @ 14:30:08 #93
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106276102
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 13:51 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Het loont wel om Lydia betere armor te geven, aangezien ze als een dwaas overal head-first in sprint:')
maar ze heeft al toch iets aan van het begin, niet dat het nu nog veel maakt gezien ze dood is :')
  zondag 1 januari 2012 @ 14:40:23 #94
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106276340
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:30 schreef Nectar het volgende:

[..]

maar ze heeft al toch iets aan van het begin, niet dat het nu nog veel maakt gezien ze dood is :')
Ja, gewone steel armor, zonder helm.. Als je die vervangt voor Dwarven, of Flawless steel ofzo gaat ze beduidend langer mee :P En met een warhammer doet ze ook lekker veel schade...
En ik neem aan dat je andere companions ook betere gear kan geven. Als je het aan hem/haar geeft, en ze equippen het direct is het beter dan dat wat ze hadden.
pi_106276816
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:30 schreef Nectar het volgende:

[..]

Followers kunnen helemaal niet dood tenzij je haar zelf vermoord :')
pi_106276908
Al dat gezeik met followers. Zelfs als ze wel een normale AI hadden en enigszins redelijk over hun acties zouden nadenken zou ik ze nog niet meenemen. Zo'n companion haalt voor mij een heel stuk sfeer weg uit het spel ;(

Beetje het gevoel dat iemand anders het spel voor je gaat spelen.
Conscience do cost.
  zondag 1 januari 2012 @ 15:11:20 #97
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106276963
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef forumnerd het volgende:

[..]

Dat kan wel hoor. :o
Fuck the EBU.
pi_106277177
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 08:36 schreef Under_Score het volgende:

[..]

maik?

[edit] ah m'aiq in dit deel dus :D prachtig figuur :D
Idd, ik kom hem overal tegen :')

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die quest van het terugbrengen van die Lexicon is wel heel simpel. :{ Niet eens een echt gevecht.

SPOILER
En het uitroeien van die spinnen in Red...(nowat) mine bij Shor's Stone was ook wel vrij simpel. :{
Idd, dat was wel jammer. Kijk eens bij je Active Effects?

Red Belly Mine? Dat viel ook tegen idd, veel te weinig spinnen :P

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:08 schreef ems. het volgende:
Al dat gezeik met followers. Zelfs als ze wel een normale AI hadden en enigszins redelijk over hun acties zouden nadenken zou ik ze nog niet meenemen. Zo'n companion haalt voor mij een heel stuk sfeer weg uit het spel ;(

Beetje het gevoel dat iemand anders het spel voor je gaat spelen.
Inderdaad.
  zondag 1 januari 2012 @ 15:28:33 #99
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106277338
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, dat was wel jammer. Kijk eens bij je Active Effects?
Zal daar later eens kijken. :)
quote:
Red Belly Mine? Dat viel ook tegen idd, veel te weinig spinnen :P

Ja zoiets heette die mijn, inderdaad veel te weinig spinnen. Een stuk of 5/6 of zo. En toen kreeg ik al de melding dat ik de quest had volbracht. :') Ik dacht echt van... "Oh, was dit alles" :?
Fuck the EBU.
pi_106277348
Heeft iemand nog goede mods?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 1 januari 2012 @ 15:35:44 #101
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106277480
quote:

[..]

Volgens mij wel.. Op 'n gegeven moment vallen ze op hun knieen, en als ze dan nog 1x geraakt worden gaan ze dood.
Alleen focussen vijanden zich dan niet meer op hun. Maar ze kunnen wel dood dacht ik.
pi_106277518
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:35 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Volgens mij wel.. Op 'n gegeven moment vallen ze op hun knieen, en als ze dan nog 1x geraakt worden gaan ze dood.
Alleen focussen vijanden zich dan niet meer op hun. Maar ze kunnen wel dood dacht ik.
Alleen als je ze daarna zelf raakt dacht ik.
  zondag 1 januari 2012 @ 15:44:49 #103
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106277660
quote:

[..]

Helemaal wel, ze ging dood voor mijn ogen :'), zonder dat ik haar aanraakte, in een of andere dungeon. Ook bij giants zijn al een aantal keer followers de tering ingeslagen :')
pi_106277773
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zal daar later eens kijken. :)

[..]

Ja zoiets heette die mijn, inderdaad veel te weinig spinnen. Een stuk of 5/6 of zo. En toen kreeg ik al de melding dat ik de quest had volbracht. :') Ik dacht echt van... "Oh, was dit alles" :?
Met Ancient Knowledge
SPOILER
  zondag 1 januari 2012 @ 16:02:10 #105
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_106278015
quote:
9s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:40 schreef AirwiN het volgende:
Mijn Skyrim / savegame lijkt bugged sinds de Dark Brotherhood storyline is geactiveerd. Ik hoor andere teksten dan ik in beeld krijg. Erg storend.

FF Googlen leverde de oplossing om Skyrim + patches te deïnstalleren en opnieuw te installeren, alleen blijft de installatie dan 'hangen' op 94%. :')

Dus nu mijn PS3 maar es helemaal opnieuw installeren, nog nooit gedaan sinds de aanschaf, en heb 'm nu zeker al een jaar of drie. Hopen dat dat wel gaat helpen. Zo niet, dan check ik de rest van de storyline wel via YouTube. Met meer dan 120 uur spelen, ga ik niet meer opnieuw beginnen.
Alles opgelost met een herinstallatie. *O* blij *O*
  zondag 1 januari 2012 @ 16:03:21 #106
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106278038
op de ps3 is ie nog versie 1.3.5 dus die chille glitches werken nog zoals gratis huis je weet toch
  zondag 1 januari 2012 @ 16:14:18 #107
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_106278245
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:03 schreef Nectar het volgende:
op de ps3 is ie nog versie 1.3.5 dus die chille glitches werken nog zoals gratis huis je weet toch
Ik heb voldoende skills om zulke glitches niet nodig te hebben. :7
  zondag 1 januari 2012 @ 16:15:08 #108
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106278255
quote:
12s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:14 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik heb voldoende skills om zulke glitches niet nodig te hebben. :7
Ik ook maar ik zeg het maar ff ja toch
pi_106278397
Ik zit in de Limbo :S

zondag 1 januari 2012 @ 16:26:19 #110
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106278486
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef DeHovenier het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aight!
pi_106278496
Hoeveel zou je kwijt zijn aan een laptop die Skyrim gewoon goed draait?
pi_106278562
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speel je op de pc?
Dan moet je ff op ` drukken om de console in te gaan, en dan "tcl" intypen en op enter drukken, dan kun je door de muren heen terug het spel in.
Als op een console speelt zul je een oude save moeten herladen, het is niet anders :P
  zondag 1 januari 2012 @ 17:07:32 #113
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106279734
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je toevallig nog hoe je dr terecht bent gekomen? :P Ik heb het in Skyrim nog niet meegemaakt (in Oblivion volgens mij ook niet) maar in Morrowind waren er een paar dingen die je ECHT niet moest doen :')
O.a in de lucht saven in Vivec (Ik bunnyhopte overal heen :P ) boven die bruggetjes.. Dan viel je minimaal door de brug, en soms pleurde je dan ook die "underworld" in :')
pi_106280267
Ik heb net een kleine misc. quest ontdekt bij Moss Mother Cavern. Ligt tussen Whiterun en Markarth in, bijna in een rechte lijn onder Morthal. Als je daar aankomt dan zit er iemand die erg blij is met je komst.

SPOILER: Wat er aan loot te vinden is:
  zondag 1 januari 2012 @ 18:27:52 #115
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_106282127
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:26 schreef thettes het volgende:
Hoeveel zou je kwijt zijn aan een laptop die Skyrim gewoon goed draait?
1200 euro
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 1 januari 2012 @ 18:29:31 #116
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_106282172
Ik deed fast-travel naar Solitude, en toen kwam er een draak in de stad. Nu ligt dat skelet pontificaal voor een huis, staat iedereen er om heen te staren :')

Is dit normaal? (PS3)
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  zondag 1 januari 2012 @ 18:44:06 #117
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106282609
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Met Ancient Knowledge
SPOILER
thnx
Fuck the EBU.
pi_106282622
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Grielen het volgende:
Ik deed fast-travel naar Solitude, en toen kwam er een draak in de stad. Nu ligt dat skelet pontificaal voor een huis, staat iedereen er om heen te staren :')

Is dit normaal? (PS3)
ja.
Conscience do cost.
  zondag 1 januari 2012 @ 19:20:33 #120
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106283750
met Skyrim HD krijg ik gelijk ctd. Ik haal em er gelijk maar weer vanaf :{
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  zondag 1 januari 2012 @ 19:22:21 #121
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106283825
Ik heb zojuist Skyrim gekocht met de Steam Sales. Ik ben benieuwd!
pi_106286088
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef wise het volgende:
met Skyrim HD krijg ik gelijk ctd. Ik haal em er gelijk maar weer vanaf :{
In het begin had ik dat heeeel vaak. Met de 4GB Launcher nog maar zelden. Sinds de 1.3 patch nooit meer.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:19:58 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106286123
quote:
14s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:22 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb zojuist Skyrim gekocht met de Steam Sales. Ik ben benieuwd!
wat kostte jou dat?
Een gedicht over Maanvis
pi_106286172
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wat kostte jou dat?
33,50 zo te zien.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:23:22 #125
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106286296
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Grielen het volgende:

Is dit normaal? (PS3)
Klinkt vet :P
  zondag 1 januari 2012 @ 20:31:53 #126
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_106286707
Zullen er echt mensen zijn die alle boeken ingame lezen?
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_106287096
Jup. Dat zijn meestal mannen met staarten die linux draaien.
Conscience do cost.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:44:09 #128
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106287301
Dat stukje in Ustengrav Depths met die oplichtende stenen was nog best lastig. Of ik faal gewoon hard. :@ :')
Fuck the EBU.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:44:47 #129
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106287328
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

33,50 zo te zien.
Helemaal juist.
pi_106287515
quote:
15s.gif Op zondag 1 januari 2012 03:26 schreef Nectar het volgende:
Waarom the fuck gaan die followers allemaal in 1 klap dood, tering ik ben lydia al verloren en nu ook nog een paar andere neger
Als het goed is gaan ze alleen wat uitpuffen als tegenstanders ze op 0 health krijgen. Alleen jij zou ze helemaal dood krijgen... je moet ze dus niet met 1000 damage hitten.

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:44 schreef ems. het volgende:

[..]

ja.
Op de PC heb ik zoiets in Riften; ik weet niet of ik het beest ooit zelf gedood heb maar altijd als ik de stad in kom en soms ook elders in de regio daar ligt dat dooie beest ergens... niet te looten overigens.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:56:21 #131
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106287949
quote:
14s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

In het begin had ik dat heeeel vaak. Met de 4GB Launcher nog maar zelden. Sinds de 1.3 patch nooit meer.
heb 1.3, Probeer nu even de light versie :P
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Moderator / Redactie FP zondag 1 januari 2012 @ 21:32:36 #132
Rawr
pi_106289732
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat stukje in Ustengrav Depths met die oplichtende stenen was nog best lastig. Of ik faal gewoon hard. :@ :')
Whirlwind Shout is je vriend :P
  zondag 1 januari 2012 @ 21:33:58 #133
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106289793
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef wise het volgende:

[..]

heb 1.3, Probeer nu even de light versie :P
ook daar kut, heel de texture pack weggehaald en skyrim draait weer als een zonnetje. wacht wel ff tot de volgende patch van skyrim of patch van texture pack.
VIVA LA ASSANGE¡
  zondag 1 januari 2012 @ 21:36:27 #134
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106289876
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Whirlwind Shout is je vriend :P
Ja, maar ook pas na een aantal pogingen daarmee lukte het me pas. :')
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 1 januari 2012 @ 21:45:15 #135
Rawr
pi_106290254
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ja, maar ook pas na een aantal pogingen daarmee lukte het me pas. :')
Whehe :D

Ik zat de eerste keer nog langer aan te kloten trouwens :') Ik ging skeletten oppakken en voor de stenen leggen, overal rondzoeken naar switches, wilde het opgeven en dacht ineens: "jamaar wacht es! Shout! :D"
  zondag 1 januari 2012 @ 22:18:06 #136
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106291576
Wel, dat begint al lekker. Ik kom in het hoofdmenu, wat er al meteen raar uit ziet, en als ik een spel opstart zweef ik ergens boven de grond. Ik kan nu niet verder.
pi_106291686
Hehe, m'n random questenlijst wat opgeschoond. Ik moet echt eens met de mainquest verder, m'n level is 54, en ik moetnnog naar dat feest in Solitude. :')
  zondag 1 januari 2012 @ 22:32:12 #138
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106292131
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef Amoeba het volgende:
Hehe, m'n random questenlijst wat opgeschoond. Ik moet echt eens met de mainquest verder, m'n level is 54, en ik moetnnog naar dat feest in Solitude. :')
Ja, nadeel van het spel is dat het te uitgebreid is met al die random shit :'), zoals iemand al een keer zei: "Het lijkt wel alsof je voor elke quest die je afmaakt 2 er voor terug krijgt"
  zondag 1 januari 2012 @ 22:39:51 #139
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_106292403
quote:
ik dacht dat level 50 het hoogste was.
  zondag 1 januari 2012 @ 22:40:49 #140
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106292436
Ik heb er weer een quest-reeks bij. :')
Fuck the EBU.
  zondag 1 januari 2012 @ 22:54:50 #141
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106292905
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb er weer een quest-reeks bij. :')
Wat heb je dan op Fok! te zoeken?
  zondag 1 januari 2012 @ 22:58:25 #142
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106293046
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:54 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Wat heb je dan op Fok! te zoeken?
Ik heb er nog wel een stuk op 13 nu. :')
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 1 januari 2012 @ 23:01:32 #143
Rawr
pi_106293185
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:39 schreef Under_Score het volgende:

[..]

ik dacht dat level 50 het hoogste was.
81 oid ;)
pi_106293351
Zeg, hoe zit dat nou eigenlijk met die steamworks en mods via dat downloaden en de construction set enzo? Is dat al een beetje in beweging? O+
Conscience do cost.
  zondag 1 januari 2012 @ 23:26:46 #145
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106294254
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef ems. het volgende:
Zeg, hoe zit dat nou eigenlijk met die steamworks en mods via dat downloaden en de construction set enzo? Is dat al een beetje in beweging? O+
Ja.
  zondag 1 januari 2012 @ 23:49:54 #146
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106295175
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Er zitten wel leuke tussen hoor.. Breathing Water was leuk (weet niet of die ook in Skyrim zit), en the Armorer's Challenge. Er zijn wel meer pareltjes, maar het meeste is langdradige lore historie (dat skip ik..)
  zondag 1 januari 2012 @ 23:51:50 #147
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_106295244
quote:
Ik had laatst nog een quest waarvoor je een boek moest lezen... Deed je dat niet kom je niet verder...

SPOILER
Flesje bier
  Moderator / Redactie FP maandag 2 januari 2012 @ 00:15:38 #148
Rawr
pi_106296227
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik had laatst nog een quest waarvoor je een boek moest lezen... Deed je dat niet kom je niet verder...

SPOILER
Oh, die 3 of 4 pagina's :P
  maandag 2 januari 2012 @ 00:30:25 #149
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_106296813
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oh, die 3 of 4 pagina's :P
Ik heb er 10 minuten over gedaan. :'(

Nee als je te lam bent om even 3/4 pagina's met op elke pagina nog geen 20 regels te lezen dan zijn TES games volgens mij sowieso niet voor je weggelegd.
Flesje bier
pi_106297158
ik speel dus skyrim op de pc

Maar soms valt die spontaan uit :S
is dit ook bij jullie / Wat kan ik er aan doen
pi_106300752
quote:
Ik ben bij "Diplomatic Immunity", ook op level 54 :')
  maandag 2 januari 2012 @ 04:48:59 #152
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106301127
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 03:14 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Hey daar ben ik precies ook! alleen ik ben level 20 ofzo
  maandag 2 januari 2012 @ 04:59:16 #153
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_106301159
quote:
6s.gif Op maandag 2 januari 2012 04:48 schreef Nectar het volgende:

[..]

Zal ik jullie eens wat vertellen ? Ik ben daar allang voorbij. Ook ben ik al level 40 (8>

nee ik heb niet tot 5 uur snachts skyrim gespeeld hoor O-)
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_106301337
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 04:59 schreef BurnaBoy het volgende:
nee ik heb niet tot 5 uur snachts skyrim gespeeld hoor O-)
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 06:41:58 #155
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106301407
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:39 schreef Terriroty het volgende:
ik speel dus skyrim op de pc

Maar soms valt die spontaan uit :S
is dit ook bij jullie / Wat kan ik er aan doen
- zorgen dat je drivers allemaal up to date zijn
- kijken of je mods hebt die het veroorzaken
- je instellingen tweaken (probeer eens wat lichtere settings ed.)

En soms valt er weinig of niks aan te doen, kom je er nooit achter wat het is en heb je pech.

Een paar CTD's zul je altijd wel houden. In al die tijd is hij er bij mij nog maar twee keer uitgeklapt maar dat is eerder uitzondering dan regel als je de verschillende fora leest.

Regelmatig saven blijft een must.
pi_106302030
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 06:41 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

- zorgen dat je drivers allemaal up to date zijn
- kijken of je mods hebt die het veroorzaken
- je instellingen tweaken (probeer eens wat lichtere settings ed.)

En soms valt er weinig of niks aan te doen, kom je er nooit achter wat het is en heb je pech.

Een paar CTD's zul je altijd wel houden. In al die tijd is hij er bij mij nog maar twee keer uitgeklapt maar dat is eerder uitzondering dan regel als je de verschillende fora leest.

Regelmatig saven blijft een must.
Voor de laatste patch (voor 4 Gb geheugen) kreeg ik op Ultra settings (ik was verbaasd dat mijn comp dat kon eigenlijk) af en toe (elke 1-2 uur gamen ongeveer, meestal net als ik een nieuw gebeid/dungeon binnenkwam; dus dan wel net een autosave... handig) shut downs of problemen met textures (ze waren er niet en dan dus dat vage paars). Sinds de 4 gb patch heb ik dat niet meer.
  Lieve Belg maandag 2 januari 2012 @ 11:02:28 #157
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_106304072
Mijn soundtrack cd is toegekomen *O*
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_106304594
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Speel je op de pc?
Dan moet je ff op ` drukken om de console in te gaan, en dan "tcl" intypen en op enter drukken, dan kun je door de muren heen terug het spel in.
Als op een console speelt zul je een oude save moeten herladen, het is niet anders :P
pc idd. Gelukkig zat ik er niet helemaal in, dus ik kon wel makkelijk terug. Gewoon naar achter lopen.

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:07 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Weet je toevallig nog hoe je dr terecht bent gekomen? :P Ik heb het in Skyrim nog niet meegemaakt (in Oblivion volgens mij ook niet) maar in Morrowind waren er een paar dingen die je ECHT niet moest doen :')
O.a in de lucht saven in Vivec (Ik bunnyhopte overal heen :P ) boven die bruggetjes.. Dan viel je minimaal door de brug, en soms pleurde je dan ook die "underworld" in :')
Ik zit in de Ansilvund Excavation. Ik ging zo'n kamer verkennen en ik loop dus tegen zo'n rotswand aan, en toen zag ik dat.

Idd, die bruggetjes in Vivec waren berucht :D
Ben er vaak geoeg doorheen gevallen en toen moest je weer een stuk zwemmen om terug te komen waar je eerst stond _O-

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

81 oid ;)
Dan heb ik nog 19 levels te gaan! *O*

quote:
:Y

quote:
15s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
Wel, dat begint al lekker. Ik kom in het hoofdmenu, wat er al meteen raar uit ziet, en als ik een spel opstart zweef ik ergens boven de grond. Ik kan nu niet verder.
Ben je al verder gekomen?

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 03:14 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Level 63 hier, en ik ben pas ook daar :')
  maandag 2 januari 2012 @ 12:14:14 #159
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106306169
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:02 schreef Jump het volgende:
Mijn soundtrack cd is toegekomen *O*
:9~ *O*
Fuck the EBU.
  maandag 2 januari 2012 @ 13:29:42 #160
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_106308815
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef ems. het volgende:
Stond voor januari en gezien het gebrek aan online rumoer verwacht ik dat dat eind januari wordt...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:33:32 #161
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106311195
quote:
6s.gif Op maandag 2 januari 2012 04:48 schreef Nectar het volgende:

[..]

Dat is toch die missie die je krijgt van dat vrouwtje wat die
SPOILER
Daar ben ik ook nu.. Straks denk ik verder mainquesten.
Is hij lang eigenlijk, vergeleken met de Morrowind MQ? (Oblivion heb ik nooit afgemaakt.. Kutgates :') )
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 januari 2012 @ 15:07:37 #162
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_106312438
Hij lijkt lang omdat je Alftand+Blackreach door moet en omdat je twee keer heen en weer moet lopen tussen Whiterun en Throat of the World :') (mits geen fast-travel).
PSN: ardpsiko
pi_106317536
Net klaar met "Revealing the Unseen", duurde gvd 2uur voordat ik die complete had.

SPOILER
  maandag 2 januari 2012 @ 20:26:15 #164
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106326286
"As the saying goes; You do not need to be faster than the dragon; You need only be faster than your friends!" -Khajit die voor z'n tentje bij Whiterun zit te chillen :P
  maandag 2 januari 2012 @ 20:51:31 #165
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106327673
Zijn er companions die minder achterlijk zijn dan Lydia? :')
Ze lijkt niet te snappen dat recht op Giants afsprinten met een Battleaxe in de hand GEEN effectieve tactiek is :')
Sneakt ze helemaal netjes met je mee een rots op, voor een mooie positie, overzicht, mogelijkheid om dekking te zoeken achter rotsen.. Je schiet 1 pijl, en Lydia denkt dat dat haar cue is de dood tegemoed te rennen :')

edit: Over companions gesproken.. Ik zou zweren dat ik ergens 'n hond had gekocht =/
Zeker ergens blijven steken/dood :@
  maandag 2 januari 2012 @ 20:53:59 #166
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106327809
Mijn Companions gaan ook vaak in de weg staan. Gaan ze tussen mij met pijl en boog en de vijand in staan. En dan klagen: "Hey, I'm on your side."
"get out of the way then, you stupid ... }:| ... ."
Fuck the EBU.
  maandag 2 januari 2012 @ 20:54:01 #167
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_106327812
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Jeff89 het volgende:
Zijn er companions die minder achterlijk zijn dan Lydia? :')
Ze lijkt niet te snappen dat recht op Giants afsprinten met een Battleaxe in de hand GEEN effectieve tactiek is :')
Sneakt ze helemaal netjes met je mee een rots op, voor een mooie positie, overzicht, mogelijkheid om dekking te zoeken achter rotsen.. Je schiet 1 pijl, en Lydia denkt dat dat haar cue is de dood tegemoed te rennen :')

edit: Over companions gesproken.. Ik zou zweren dat ik ergens 'n hond had gekocht =/
Zeker ergens blijven steken/dood :@
Ik ben Lydia ook altijd kwijt :/
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 2 januari 2012 @ 20:55:48 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106327911
Hond kopen? :o

Ik had eens een paard gekocht, maar die was ook alweer vrij snel dood, dus sindsdien loop ik alles wel weer.
Fuck the EBU.
  maandag 2 januari 2012 @ 20:56:57 #169
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_106327980
die sneakykoprol is trouwens ideal om snel heen en weer te sneaken. een soort ontzichtbare sprint :D *O* en als je je wapen voor je hebt, kun je de knop vasthouden en blijf je rollen tot je stamina op is ^O^
pi_106328247
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Jeff89 het volgende:
"As the saying goes; You do not need to be faster than the dragon; You need only be faster than your friends!" -Khajit die voor z'n tentje bij Whiterun zit te chillen :P
De Khajiit _O_
pi_106328257
Ik heb een hele zooi mods geïnstalleerd, speelt wel beter nu.

.. Nog suggesties? Ik zou wel wat meer muziek willen hebben tbh.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 2 januari 2012 @ 21:04:38 #172
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_106328375
is er ook een mod die on geoptimaliseerde indoor omgevingen verbeterd? belachelijk dat he spel hele dorpen kan renderen zonder problemen, maar binnen bij het zien van een wenteltrap ineens wegzakt in de FPS. :( -O-
  maandag 2 januari 2012 @ 21:31:26 #173
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_106329817
Ik vind die glimmende stenen overal zo apart.
  maandag 2 januari 2012 @ 22:21:15 #174
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106332261
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hond kopen? :o

Ik had eens een paard gekocht, maar die was ook alweer vrij snel dood, dus sindsdien loop ik alles wel weer.
Ja, ik had ergens een hond gekocht.. Bij de Stables van een bepaalde stad, binnen, maar ik weet niet welke stad :P
Ik ben 'm ergens kwijtgeraakt, maar ik was 'm eigenlijk ook een beetje vergeten :')
  maandag 2 januari 2012 @ 22:43:05 #175
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106333451
Markarth ws.
pi_106333591
Ik ga nu Skyrim kopen op Steam.... eerste keer dat ik iets koop op Steam...
pi_106333805
Voor iedereen die een follower wilt die niet doodgaat moet Cicero nemen. Hij gaat nooit dood en hij is hilarisch.
pi_106333859
Jezus, dat downloaden duurt lang zeg....
pi_106334012
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik vind die glimmende stenen overal zo apart.
Stones of Barenziah?
  maandag 2 januari 2012 @ 23:00:12 #180
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_106334429
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef golfo het volgende:
Voor iedereen die een follower wilt die niet doodgaat moet Cicero nemen. Hij gaat nooit dood en hij is hilarisch.
Ik heb zo'n hekel aan hem he. Denk ook niet dat hij een follower van mij wil worde, heb ruzie met 'm :P
pi_106335245
Wil het spelen gvd.....kut Steam, zo traag.
pi_106335365
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:14 schreef Skillstorm het volgende:
Wil het spelen gvd.....kut Steam, zo traag.
Nog ff geduld ja, toen ik m binnen had moest ie nog een uur gaan updaten -O-
pi_106335419
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nog ff geduld ja, toen ik m binnen had moest ie nog een uur gaan updaten -O-
Wat?... na de download nog updates?...
  maandag 2 januari 2012 @ 23:17:53 #184
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106335452
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wees daar maar blij mee.
pi_106335480
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Wees daar maar blij mee.
Waarom? :o

Moet morgen werken, wilde nog even spelen maar.... lijkt erop dat dat niet door gaat.
pi_106335628
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:00 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik heb zo'n hekel aan hem he. Denk ook niet dat hij een follower van mij wil worde, heb ruzie met 'm :P
Haha je kan hem op een gegeven moment dood maken.
pi_106336157
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

pi_106336209
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

-.-
pi_106336713
Moet ik die Bleak Falls Barrow quest doen voor die Golden Claw? Is het van toepassing op het hoofdverhaal of kan ik het makkelijk overslaan ..
pi_106336728
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Companions gaan ook vaak in de weg staan. Gaan ze tussen mij met pijl en boog en de vijand in staan. En dan klagen: "Hey, I'm on your side."
"get out of the way then, you stupid ... }:| ... ."
Ik ben niet zo van de followers (Companions zijn een factie in het spel).. maar ik zou ook alleen ranged followers nemen. Conjuration summons voor de melee (frost atronach of dremora).
pi_106336869
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
Moet ik die Bleak Falls Barrow quest doen voor die Golden Claw? Is het van toepassing op het hoofdverhaal of kan ik het makkelijk overslaan ..
Je kan het overslaan is gewoon een side quest, en de golden claw is niet het doel maar het middel :D, het is een soort sleutel, je krijgt deze claws in alle soorten en maten meestal in de dungeon waar je zo ook moet gebruiken.
  maandag 2 januari 2012 @ 23:47:45 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106337181
Heb vanavond weer twee miscs afgerond. :D Nog steeds te veel, maar toch weer wat minder. :D

De imperial soldiers vallen me ook niet meer aan. *O*

Morgen verder, ben nu weer voorlopig klaar in Solitude. Morgen naar Markarth trekken om daar een aantal quests af te ronden.
Fuck the EBU.
pi_106337432
haha okay! Ik krijg pas overmorgen Skyrim, maar was wat playthroughs aan het kijken op youtube O+.

Ben ik trouwens het enige meisje wat Skyrim hier speelt?
  maandag 2 januari 2012 @ 23:53:40 #194
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106337504
Zijn er meer hoor.

Isabeau bvb.
pi_106337521
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef Snowbells het volgende:
haha okay! Ik krijg pas overmorgen Skyrim, maar was wat playthroughs aan het kijken op youtube O+.

Ik wil het ook, het is nu aan het downloaden.
pi_106338117
(quote werkt niet vreemd genoeg)
Hoelang duurt het nog dan, Skillstorm?
pi_106338321
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef Snowbells het volgende:
(quote werkt niet vreemd genoeg)
Hoelang duurt het nog dan, Skillstorm?
Nog anderhalf uur, en daarna nog updates....
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 00:23:59 #198
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106338847

:')
pi_106339042
quote:
-O- :r
pi_106339045
quote:
Heb ik daar 50 euro voor neergeteld?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 00:31:11 #201
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_106339104
Veel plezier Snowbells, ik heb er 94 uur in zitten tot nu toe, heerlijk spel :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_106339286
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:29 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Heb ik daar 50 euro voor neergeteld?
Geen enkele vrouw is zo in het spel hoor :D
  dinsdag 3 januari 2012 @ 00:38:25 #203
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106339330
Da's geen mod die in de OP hoeft. :P
pi_106339342
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:37 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Geen enkele vrouw is zo in het spel hoor :D
Trouwens, dit zijn mijn specs:

4GB RAM
i5 2500 Processor
GTX460 videokaart

Kan het makkelijk aan toch? (zelf gebouwd)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 00:40:32 #205
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106339409
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

4GB RAM
i5 2500 Processor
GTX460 videokaart

Je zit precies goed met je geheugen. Want een van die updates zorgt ervoor dat Skyrim gebruik gaat maken van 4GB i.p.v. maar 2.
pi_106339443
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

4GB RAM
i5 2500 Processor
GTX460 videokaart

Ja hoor, prima.
pi_106339447
Ik heb die nude bitches mod, en nog een extra mod waarmee ik van alle vrouwen de bovenkleding uit kan trekken (A) ~ bat undresstop
pi_106339596
nu ik zie dat ze over specs praten, mijn laptop kan Skyrim wel aan toch?

6GB RAM, Radeon HD 6720G2 1 GB en amd vision a6?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 januari 2012 @ 00:47:38 #209
Rawr
pi_106339622
quote:
_O-
pi_106339626
Ram is goed, videokaart ken ik niet en van amd vision a6 heb ik nooit gehoord :P
pi_106339657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
nu ik zie dat ze over specs praten, mijn laptop kan Skyrim wel aan toch?

6GB RAM, Radeon HD 6720G2 1 GB en amd vision a6?
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
pi_106339812
Wisten jullie al dat je Morrowind kunt ingaan vanaf Skyrim mits pc?

Ik ben daar vandaag pas achter gekomen :(

Wel vet hoop dat ze er wat mee doen.
pi_106339826
Ah het kan het spel aan O+
pi_106339856
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:54 schreef Snowbells het volgende:
Ah het kan het spel aan O+
Bij mij stond die helemaal vol tot het einde met groen. :P Die balk bedoel ik.
pi_106340264
Bij mij herkend die alleen de videokaart niet, die was dus oranje :'(
pi_106340308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Snowbells het volgende:
Bij mij herkend die alleen de videokaart niet, die was dus oranje :'(
Vercrackde vage videokaart ofzo. :P
pi_106340433
Bijna klaar met download!
pi_106340522
Nu updaten.
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 01:19:22 #219
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106340529
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O-
Deze is ook wel droog :)

http://i.imgur.com/1iKvl.jpg
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 januari 2012 @ 01:20:13 #220
Rawr
pi_106340550
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Deze is ook wel droog :)

http://i.imgur.com/1iKvl.jpg
Hhahahaha _O- _O- _O-
pi_106342279
Goed spel. _O_
  dinsdag 3 januari 2012 @ 03:06:34 #222
171357 Rikketik
pi_106342460
Het klinkt misschien heel gek, maar ik vind het begin van het spel nog steeds het leukst. Alles is zo.. simpel, zo ongecompliceerd. Geen geouwehoer met overdadig veel loot in je inventory, geen duizend en één quests in je questlog... Gewoon ik, mijn armor, mijn boog en de wereld die nog compleet open ligt. O+

Misschien moet ik gewoon eens een character gaan roleplayen die zo simpel mogelijk leeft, in plaats van eentje die op elk gebied het beste van het beste wil bereiken (de beste armor, het meeste geld, de mooiste huizen, etc.). :D
pi_106342602
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 03:06 schreef Rikketik het volgende:
Het klinkt misschien heel gek, maar ik vind het begin van het spel nog steeds het leukst. Alles is zo.. simpel, zo ongecompliceerd. Geen geouwehoer met overdadig veel loot in je inventory, geen duizend en één quests in je questlog... Gewoon ik, mijn armor, mijn boog en de wereld die nog compleet open ligt. O+

Misschien moet ik gewoon eens een character gaan roleplayen die zo simpel mogelijk leeft, in plaats van eentje die op elk gebied het beste van het beste wil bereiken (de beste armor, het meeste geld, de mooiste huizen, etc.). :D
Bij dat deel ben ik nu dus.
pi_106343329
Ik ga maar eens slapen :')
  dinsdag 3 januari 2012 @ 06:33:14 #225
171357 Rikketik
pi_106343462
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 03:17 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Bij dat deel ben ik nu dus.
Hoe bevalt het tot nu toe? En voor welke race heb je gekozen en zulks?

Ik lag net weer eens helemaal dubbel. Ik loop voor het eerst Whiterun binnen, schiet uiteraard meteen Nazeem dood en ga vervolgens op klaarlichte dag met het lijk door te stad zeulen om het uiteindelijk onder het bruggetje net voor de stadspoort te dumpen... en geen haan die er naar kraait! :') :D

Liet hem onderweg ook nog per ongeluk uit mijn handen glippen. Liep er net iemand anders voorbij. Ik dacht van, kut, nu ben ik natuurlijk de sjaak. Nee hoor! Die gast stopt even, kijkt naar het lijk, zegt "What happened here?!" en loopt verder alsof het hem geen fuck kan schelen, terwijl ik weer met dat lijk begin te slepen op weg naar het bruggetje. De AI is zeker niet briljant, maar het levert wel mooie situaties op. :D
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 07:15:22 #226
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106343569
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 03:06 schreef Rikketik het volgende:

Weet precies wat je bedoelt :Y

Eén huisje nemen voor opslag. Alleen armor en wapens gebruiken die je in het spel tegenkomt. Smithing alleen gebruiken om die te upgraden. Enchanting negeren, alchemy alleen als het nodig is. Alleen je basis equipment houden, de rest direct verkopen of opslaan. Zelfs dan zo nu en dan alle overbodige dingen uit je inventory in een kist stouwen en alleen houden wat je ook echt gebruikt. Vooral geen honderden potions meeslepen.

Zo speel ik nu en vind het idd veel leuker zo. Heb alleen mijn Dark Brotherhood kloffie en een paar boots met frost en fire resistance voor gevechten met draken, nog eentje met fortify carry en smithing gloves. Allemaal verschillende soorten (light armor) door elkaar, leer, elven, scaled, maar net wat je toevallig vindt. Een elven schild met magic resist, de Blades Sword, een elven dagger en nog steeds de Bow of the Hunt die ik helemaal aan het begin heb gevonden. Die is nou legendary en doet in de 90 base damage. Is echt zat. Ik upgrade alles zover mogelijk mbv smithing potions en thats it.

Zo blijft het vrije gevoel van exploren met alleen een basis uitrusting veel langer en blijven bijvoorbeeld bossloots de kans houden dat je een beter item of iets bruikbaars vindt. :)

Het is ook meer gebalanceerd op deze manier. Je bent niet overpowered maar je verzamelde gear is bij elkaar wel toereikend om alles aan te kunnen.
pi_106343614
Het begint wel saai te worden. Het enige leuke moment was gisteren dat ik zo'n crypt uitspeelde, en als boss kreeg ik 20 draugr, waaronder een paar deathlords. Keihard in elkaar geslagen met mijn Ebony Sword (Flawless).
  dinsdag 3 januari 2012 @ 10:00:06 #228
123411 LinQ
Met een Q
pi_106345190
Ik vergeet elke keer tussentijds te saven... En dan wordt ik, met mijn lvl 5, vervolgens aangevallen door een draak of "sterke" bandit en kan ik weer 15 min overnieuw spelen :( frustrerend!
Laten we lekker linQ gaan doen!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 10:05:42 #229
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_106345279
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:00 schreef LinQ het volgende:
Ik vergeet elke keer tussentijds te saven... En dan wordt ik, met mijn lvl 5, vervolgens aangevallen door een draak of "sterke" bandit en kan ik weer 15 min overnieuw spelen :( frustrerend!
Komt bekend voor :P
pi_106345522
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef Snowbells het volgende:
Nee
Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
pi_106345546
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 06:33 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Hoe bevalt het tot nu toe? En voor welke race heb je gekozen en zulks?

Ik lag net weer eens helemaal dubbel. Ik loop voor het eerst Whiterun binnen, schiet uiteraard meteen Nazeem dood en ga vervolgens op klaarlichte dag met het lijk door te stad zeulen om het uiteindelijk onder het bruggetje net voor de stadspoort te dumpen... en geen haan die er naar kraait! :') :D

Liet hem onderweg ook nog per ongeluk uit mijn handen glippen. Liep er net iemand anders voorbij. Ik dacht van, kut, nu ben ik natuurlijk de sjaak. Nee hoor! Die gast stopt even, kijkt naar het lijk, zegt "What happened here?!" en loopt verder alsof het hem geen fuck kan schelen, terwijl ik weer met dat lijk begin te slepen op weg naar het bruggetje. De AI is zeker niet briljant, maar het levert wel mooie situaties op. :D
Nou....het is een erg leuk spel, heb gekozen voor Nord.

Ik viel recentelijk een kip aan. Zie ik opeens een guard op mij afstormen....
pi_106345587
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:53 schreef ufopiloot12 het volgende:
Wisten jullie al dat je Morrowind kunt ingaan vanaf Skyrim mits pc?

Ik ben daar vandaag pas achter gekomen :(

Wel vet hoop dat ze er wat mee doen.
Ja, er schijnt ergens een pad te zijn die daarheen gaat, al kan je zelf niet verder lopen omdat het de grens van het spel is. Maar iemand heeft een mod gemaakt waarmee dat wel kan. Een user heeft een youtubefilmpje hier gepost een paar delen geleden.
pi_106345692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nou....het is een erg leuk spel, heb gekozen voor Nord.

Ik viel recentelijk een kip aan. Zie ik opeens een guard op mij afstormen....
Neem dan ook iemand van je eigen grootte, dierenbeul! :(

:P
pi_106345901
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:26 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Neem dan ook iemand van je eigen grootte, dierenbeul! :(

:P
Oh ja?! Ik viel net een mammoet aan die ik tegenkwam, stond geen schijn van kans. Toen ik weer mijn save game had geload had ik het op Apprentice gezet en dacht die Giant wel aan te kunnen.

Ik werd honderden meters de lucht in geslingerd.... :'(
pi_106345914
quote:
Komt mij zeer bekend voor. :(
pi_106345974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:22 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja, er schijnt ergens een pad te zijn die daarheen gaat, al kan je zelf niet verder lopen omdat het de grens van het spel is. Maar iemand heeft een mod gemaakt waarmee dat wel kan. Een user heeft een youtubefilmpje hier gepost een paar delen geleden.
Hmm, ik ben zeer benieuwd. Zou echt vet zijn als er wat mee doen.
pi_106346105
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:38 schreef ufopiloot12 het volgende:

[..]

Hmm, ik ben zeer benieuwd. Zou echt vet zijn als er wat mee doen.
Filmpje:
pi_106346388
Kom net een bandietenkamp tegen. Heb ik uitgemoord, had ook een worsteling met een sabre cat die ik net aan dood kreeg.

Dit spel. _O_

Helaas moet ik nu werken.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:05:21 #239
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_106346658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:22 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Geen mod voor nodig, alleen no clip via console en je speed wat omhoog schroeven omdat je anders 5 uur kunt lopen...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:25:18 #240
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106347174
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:35 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Oh ja?! Ik viel net een mammoet aan die ik tegenkwam, stond geen schijn van kans. Toen ik weer mijn save game had geload had ik het op Apprentice gezet en dacht die Giant wel aan te kunnen.

Giants en mammoeten kan je beter met rust laten. :D
Fuck the EBU.
pi_106347407
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
Bleak Falls Barrow quest moet je wél doen, je vind daar namelijk een item wat je nodig hebt in de mainquest die komt als je in Whiterun bent. De golden claw is bijzaak maar kan je wel mooi tegelijk doen (en het levert je een extra zakcentje op ;))
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:35:23 #242
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106347488
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb vanavond weer twee miscs afgerond. :D Nog steeds te veel, maar toch weer wat minder. :D

Ik met pijn en moeite, en veel saven en reloaden zo'n Giant bij Whiterun gekilled voor de bounty (giant doodmaken was niet zo moeilijk, Lydia in leven houden des te meer.. Ik denk dat ik dr ga dumpen =/ ) Ga ik terug... 100 gold reward :(
Maak volgende keer zelf die giant maar dood, fucking gieren :{w

Zijn al die misc rewards zo karig?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:36:25 #243
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106347533
Hoe kan ik een huis kopen in Solitude?
Fuck the EBU.
pi_106347539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik met pijn en moeite, en veel saven en reloaden zo'n Giant bij Whiterun gekilled voor de bounty (giant doodmaken was niet zo moeilijk, Lydia in leven houden des te meer.. Ik denk dat ik dr ga dumpen =/ ) Ga ik terug... 100 gold reward :(

Bij mij lag er laatst een giant precies voor de poort als je Whiterun uitloopt. De guards hadden er mee afgerekent. Hoe die daar uberhaupt is gekomen is me vooralsnog een raadsel...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:36:53 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106347547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik had een misc en daar kreeg ik 1500 gold voor. Maar geen idee meer welke.
Fuck the EBU.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:44:36 #246
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106347809
quote:
Het is net als Fokken zonder auto update :P "F5 F5 F5!!"
En er dan achter komen dat Lydia weer met dr gezicht omlaag in de modder ligt.. Kan je als nog een 10 minuten oude autosave laden..

quote:
11s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik een huis kopen in Solitude?
Niet gewoon op dezelfde manier als Whiterun? Vriendjes worden met de Jarl, en dan gewoon kopen?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:47:58 #247
123411 LinQ
Met een Q
pi_106347918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Het is net als Fokken zonder auto update :P "F5 F5 F5!!"
En er dan achter komen dat Lydia weer met dr gezicht omlaag in de modder ligt.. Kan je als nog een 10 minuten oude autosave laden..

[..]

Lydia is bij mij al gekilled door een yeti, is dat ernstig dan? :P Ben gewoon stom verder gelopen. Ik bedoel, ik ben dragon born, ik heb geen huisvrouw nodig die mij beschermd :{w
pi_106348320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef LinQ het volgende:

[..]

Lydia is bij mij al gekilled door een yeti, is dat ernstig dan? :P Ben gewoon stom verder gelopen. Ik bedoel, ik ben dragon born, ik heb geen huisvrouw nodig die mij beschermd :{w
Ik gebruikte haar om mijn spullen vast te houden, verder was ze waardeloos.
pi_106348514
Lydia kopte bij mij een Fireball, dat was ook het einde :').

Daarna nog een andere knakker ingehuurt, uiteindelijk naar huis gestuurd omdat de quest bugde en later kreeg ik een brief dat ie stuk was :').
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:15:51 #250
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106348918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef LinQ het volgende:

[..]

Ze draagt meestal wat zooi voor me, die ik zelf niet meer kan dragen.. Iedere keer dat ik bij m'n huis ben neem ik me voor om haar daar achter te laten, inc. de zooi die ze draagt, maar ik neem d'r tegen beter weten in steeds weer mee..
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:25:21 #251
123411 LinQ
Met een Q
pi_106349241
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ze draagt meestal wat zooi voor me, die ik zelf niet meer kan dragen.. Iedere keer dat ik bij m'n huis ben neem ik me voor om haar daar achter te laten, inc. de zooi die ze draagt, maar ik neem d'r tegen beter weten in steeds weer mee..
Je zit volgens mij gewoon onder de plak ;)
pi_106349444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:35 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Dat zeg ik, neem iemand van je eigen grootte :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 13:01:45 #253
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106350569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef LinQ het volgende:

[..]

Je zit volgens mij gewoon onder de plak ;)
Haha, ik vind companions gewoon tof.. In Fallout wilde ik ze ook altijd zo lang mogelijk in leven houden (hoewel ze daar wel wat meer persoonlijkheid hadden, en een questlijn voor iedere companion).
Maar Lydia begint wel een beetje teveel aandacht op te eisen :')
  dinsdag 3 januari 2012 @ 13:25:27 #254
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106351606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Niet gewoon op dezelfde manier als Whiterun? Vriendjes worden met de Jarl, en dan gewoon kopen?
Dan ben ik nog geen vriendje met de Jarl daar -O-
Fuck the EBU.
pi_106351638
Dovahkiin, Dovahkiin
naal ok zin los vahriin
wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal!
Ahrk fin norok paal graan
fod nust hon zindro zaan
Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

Kippevel
  dinsdag 3 januari 2012 @ 13:26:21 #256
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106351644
ik vond het altijd een zwaar drama als mijn companions in Fallout 1 en 2 stierven ;( :'(

met dit spel boeit t me vrij weinig eerlijk gezegd
pi_106352276
Is de labyrinthian mogelijk te halen op lvl 15? Lijkt me echt moeilijk :(
  dinsdag 3 januari 2012 @ 13:52:38 #258
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106352700
Waarom vallen er bij mij steeds dieren vanuit de lucht dood op de grond. :'(
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:01:00 #259
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106353127
Die Potena of hoe heet ze was best pittig, of ik faal gewoon hard. :@ Of beide natuurlijk :P
Fuck the EBU.
pi_106353283
Na een paar weken niet gespeeld te hebben heb ik maar besloten het spel te laten voor wat het is. Ik wacht met een bonsend hartje op mods die het spel weer enigszins uitdagend gaan maken want de godmode die ik nu bij elkaar heb gesmith/geenchant maakt skyrim denk ik wel één van de simpelste spellen van afgelopen jaren. Erg jammer dat ze daar zo mee de mist in zijn gegaan, maar ik heb goede hoop voor de community O+
Conscience do cost.
pi_106353284
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom vallen er bij mij steeds dieren vanuit de lucht dood op de grond. :'(
Teken van de eindtijd
http://www.dailymail.co.u(...)es-beach-Norway.html
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:12:47 #262
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106353676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:04 schreef ems. het volgende:
Na een paar weken niet gespeeld te hebben heb ik maar besloten het spel te laten voor wat het is. Ik wacht met een bonsend hartje op mods die het spel weer enigszins uitdagend gaan maken want de godmode die ik nu bij elkaar heb gesmith/geenchant maakt skyrim denk ik wel één van de simpelste spellen van afgelopen jaren. Erg jammer dat ze daar zo mee de mist in zijn gegaan, maar ik heb goede hoop voor de community O+
Hoezo de mist in gegaan? :') Je bepaalt toch altijd zelf nog wat je wel en niet doet?
In Morrowind kon je potions craften die het spel letterlijk lieten crashen, zo krachtig als dat ze waren (in een buitenlocatie weglopen met 12934971293athletics gaf heeeele vreemde effecten :') ), maargoed.. Niemand dwingt je om dat soort dingen ook daadwerkelijk te doen. Ik vond het juist kut dat ze in Oblivion expres de alchemy zo begrensd hadden. Als ik 15 potions wil atten, moet dat kunnen vind ik :P

Ik ben nu level 24 ofzo, op Adept, en ik kom soms vrij taaie enemies tegen. Maargoed, ik doe dan ook niets met enchant, en ik draag light armor, dus ik moet een beetje op m'n health letten. Ik had 'm laatst ff naar Expert gezet, en dat is op zich prima te doen, alleen dan slaan Giants je ineens in 1x dood :')
pi_106354060
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:12 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Hoezo de mist in gegaan? :') Je bepaalt toch altijd zelf nog wat je wel en niet doet?

Precies nu speel ik hem met een battlemage die behoorlijk krachtige gear in elkaar heeft geflansd (100 smithing en 100 enchanting) en gaat het me redelijk makkelijk af.

Mijn volgende character wordt een thief waarmee ik de thief guild en dark brotherhood quests ga doen, maar dan ook echt met skills als speechcraft, sneak en lockpicking. Gewoon om lekker in die rol te zitten. Ohja en als het even kan moet ie ook altijd op de knieschijven mikken :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:30:48 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_106354468
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:39:18 #265
171357 Rikketik
pi_106357751
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 07:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Weet precies wat je bedoelt :Y

Eén huisje nemen voor opslag. Alleen armor en wapens gebruiken die je in het spel tegenkomt. Smithing alleen gebruiken om die te upgraden. Enchanting negeren, alchemy alleen als het nodig is. Alleen je basis equipment houden, de rest direct verkopen of opslaan. Zelfs dan zo nu en dan alle overbodige dingen uit je inventory in een kist stouwen en alleen houden wat je ook echt gebruikt. Vooral geen honderden potions meeslepen.

Zo speel ik nu en vind het idd veel leuker zo. Heb alleen mijn Dark Brotherhood kloffie en een paar boots met frost en fire resistance voor gevechten met draken, nog eentje met fortify carry en smithing gloves. Allemaal verschillende soorten (light armor) door elkaar, leer, elven, scaled, maar net wat je toevallig vindt. Een elven schild met magic resist, de Blades Sword, een elven dagger en nog steeds de Bow of the Hunt die ik helemaal aan het begin heb gevonden. Die is nou legendary en doet in de 90 base damage. Is echt zat. Ik upgrade alles zover mogelijk mbv smithing potions en thats it.

Zo blijft het vrije gevoel van exploren met alleen een basis uitrusting veel langer en blijven bijvoorbeeld bossloots de kans houden dat je een beter item of iets bruikbaars vindt. :)

Het is ook meer gebalanceerd op deze manier. Je bent niet overpowered maar je verzamelde gear is bij elkaar wel toereikend om alles aan te kunnen.
Precies! Zo ga ik het ook doen dit keer. Ik roof nu ook niet meer iedere dungeon leeg die ik tegenkom. Ik pak alleen nog het spul mee dat meteen voor mij van pas komt of dat van uitzonderlijke waarde is, meer niet.

Ik ga ook verder niet meer alles voor mezelf smithen, ik upgrade alleen nog de armor en de wapens die ik op dat moment bij me draag. Maar ik loop nu dus rond met een hunting bow en als ik zou willen kan ik best een elven bow smeden, maar het is toch veel leuker om zo'n ding ergens in een dungeon tegen te komen? Dan heb je tenminste nog het gevoel dat je er echt voor gewerkt hebt. :Y
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:47:05 #266
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106358101
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Precies! Zo ga ik het ook doen dit keer. Ik roof nu ook niet meer iedere dungeon leeg die ik tegenkom. Ik pak alleen nog het spul mee dat meteen voor mij van pas komt of dat van uitzonderlijke waarde is, meer niet.
Ik loot gewoon alles wat pak 'm beet 10 gold per pound of meer waard is..
pi_106359369
Ik probeer niks meer te looten, je hebt op training en huizen na geen echte doelen voor je rijkdommen behalve dat het ontzettend tijdrovend is om uberhaupt rijk te worden :P.

Potions, gems, ingredients en ore neem ik mee, de rest is het niet meer waard om mee te zeulen.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:31:53 #268
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106360271
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik probeer niks meer te looten, je hebt op training en huizen na geen echte doelen voor je rijkdommen behalve dat het ontzettend tijdrovend is om uberhaupt rijk te worden :P.

Potions, gems, ingredients en ore neem ik mee, de rest is het niet meer waard om mee te zeulen.
Ik MOET looten.. Dwangneurotisch alles meenemen..
Ik gebruik niet eens alchemy en ik heb kisten vol met ingredients.. :@
pi_106360827
Skyrim bevriest weer :(

Wel de 3e x dat dit gebeurt, in 100+ uur spelen.
pi_106361186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:31 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik MOET looten.. Dwangneurotisch alles meenemen..
Ik gebruik niet eens alchemy en ik heb kisten vol met ingredients.. :@
Had ik ook :P
Alchemy is wel relaxed hoor, ik had 90 magicka pots gemaakt met +176 magicka :)
pi_106361958
op welk platform spelen jullie dan?
pi_106362027
Heb Skyrim ff tijdjes niet aangeraakt, is die 4Gb mod nu nog nodig of was dat met een patch gefixed?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:57:26 #273
171357 Rikketik
pi_106363642
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:10 schreef Snowbells het volgende:
op welk platform spelen jullie dan?
PS3. :')

Op mijn laptop had sowieso niet gekund (want: brakke specs en besturingssysteem dat niet ondersteund wordt), maar ik had hem ook voor de X360 kunnen halen. Nu dacht ik: de PS3 schijnt de betere hardware te hebben, laat ik dan maar voor die gaan...

...blijkt uiteraard de PS3-versie de enige te zijn die, in vergelijking met de andere twee, gewoon kut loopt.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:58:01 #274
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_106363665
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb Skyrim ff tijdjes niet aangeraakt, is die 4Gb mod nu nog nodig of was dat met een patch gefixed?
Zou gefixxed moeten zijn maar aangezien de mod bij mij nog werkt als launcher gebruik ik die gewoon alsnog...
pi_106363690
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:57 schreef Rikketik het volgende:

[..]

PS3. :')

Op mijn laptop had sowieso niet gekund (want: brakke specs en besturingssysteem dat niet ondersteund wordt), maar ik had hem ook voor de X360 kunnen halen. Nu dacht ik: de PS3 schijnt de betere hardware te hebben, laat ik dan maar voor die gaan...

...blijkt uiteraard de PS3-versie de enige te zijn die, in vergelijking met de andere twee, gewoon kut loopt.
Wat loopt er precies kut dan? Veel vastlopen?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:00:16 #276
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_106363750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:58 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Wat loopt er precies kut dan? Veel vastlopen?
Savegame glitches waardoor je last krijgt van framedrops is volgens mij wel het enige ps3 specifieke issue. Met dit soort games hou je bugs en crashes toch wel, zolang het niet te vaak gebeurt is het geen ramp. Denk maar niet dat de x360 en pc versie gevrijwaard is van issues...

Als je een pc hebt die het trekt, dan is dat altijd nog de beste optie...
pi_106363815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:00 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Savegame glitches waardoor je last krijgt van framedrops is volgens mij wel het enige ps3 specifieke issue. Met dit soort games hou je bugs en crashes toch wel, zolang het niet te vaak gebeurt is het geen ramp. Denk maar niet dat de x360 en pc versie gevrijwaard is van issues...

Als je een pc hebt die het trekt, dan is dat altijd nog de beste optie...
Ik krijg 'm morgen ( *O* ) voor pc, alleen ik denk erover n zo'n xbox joystick geval te kopen, dat ik daarmee dan speel op m'n laptop.. maar zijn laptop controls fijner denk je? :@
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:05:05 #278
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_106363886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:02 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ik krijg 'm morgen ( *O* ) voor pc, alleen ik denk erover n zo'n xbox joystick geval te kopen, dat ik daarmee dan speel op m'n laptop.. maar zijn laptop controls fijner denk je? :@
Dat vraag je nou net aan de verkeerde. Mijn ervaring is dat het hele "keyboard+mouse vs controller" -gedoe een kwestie van gewenning is. Ikzelf ben defenitely een pc gamer, dus ik zal altijd het toetsenbord en muis prefereren boven controller/joystick, maar vraag het een echte console-gamer en die zal het tegenovergestelde beweren.

Ben je geen van beiden? Dan probeer het allebei voor een uurtje, dan weet je heus wel wat jou het beste bevalt ;)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:13:21 #279
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_106364088
Mijn broertje is weer helemaal verslaafd dus weer even geen Skyrim voor mij. ;(
Flesje bier
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:14:04 #280
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106364104
Dit is trouwens het laatste spel wat ik gekocht heb van the elder scrolls. Ik denk dat ik sowieso niet veel spellen meer ga kopen. Ik ben namelijk nogal wat game-af en heb de meeste spellen al wel 10 duizend uur eerder door. Alles is zo voorspelbaar tegenwoordig :{w

(hoewel ik vroeger dacht dat ik zou gamen totdat ik bejaard was, zie ik nu in dat ik dat niet ga doen)
pi_106364201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Dit is trouwens het laatste spel wat ik gekocht heb van the elder scrolls. Ik denk dat ik sowieso niet veel spellen meer ga kopen. Ik ben namelijk nogal wat game-af en heb de meeste spellen al wel 10 duizend uur eerder door. Alles is zo voorspelbaar tegenwoordig :{w

(hoewel ik vroeger dacht dat ik zou gamen totdat ik bejaard was, zie ik nu in dat ik dat niet ga doen)
pi_106364379
Ik ga hem kopen *O* op PS3, hoe zit het daar nu precies mee?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:25:45 #283
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_106364492
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:22 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga hem kopen *O* op PS3, hoe zit het daar nu precies mee?
Wat een kutvraag.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_106364506
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef RickoKun het volgende:

pi_106364527
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:25 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Wat een kutvraag.
Klopt :D
Maar zitten er meer bugs/glitches in dan op de Xbox of pc?
pi_106364639
Hoe kom ik van werewolf mode af? Ik vind het niks maar nu loop ik er mooi de hele tijd mee omdat ik er niet vanaf kom...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:30:57 #287
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_106364667
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:26 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Klopt :D
Maar zitten er meer bugs/glitches in dan op de Xbox of pc?
Ik heb zelf op de PS3 weinig tot geen problemen. Volgens mij 2 freezes gehad in 50-60 gespeelde uren. Verder ook geen serieuze glitches ofzo tegengekomen.
Flesje bier
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:31:54 #288
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_106364701
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:30 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe kom ik van werewolf mode af? Ik vind het niks maar nu loop ik er mooi de hele tijd mee omdat ik er niet vanaf kom...
Ligt eraan hoe ver je in de companions questline bent:

SPOILER
Flesje bier
pi_106364735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:12 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ja. En ik bepaalde dat ik graag op die manier door het spel zou willen gaan voordat ik erachter kwam dat ik net zo goed had kunnen cheaten in console om hetzelfde te bereiken. Er is geen uitdaging meer aan het spel op deze manier.
quote:
In Morrowind kon je potions craften die het spel letterlijk lieten crashen, zo krachtig als dat ze waren (in een buitenlocatie weglopen met 12934971293athletics gaf heeeele vreemde effecten :') ), maargoed.. Niemand dwingt je om dat soort dingen ook daadwerkelijk te doen. Ik vond het juist kut dat ze in Oblivion expres de alchemy zo begrensd hadden. Als ik 15 potions wil atten, moet dat kunnen vind ik :P
Nogmaals; ik wilde het spel zo spelen en ik wist ook niet van tevoren dat ik daarna een invincible knight of endless earrape zou zijn. Ik vind het ondoordacht dat je zo sterk kan worden in een spel. Dat morrowind, een spel van 10 jaar terug, ook dit 'probleem' had draagt alleen maar bij aan mijn wanhoop :P

quote:
Ik ben nu level 24 ofzo, op Adept, en ik kom soms vrij taaie enemies tegen. Maargoed, ik doe dan ook niets met enchant, en ik draag light armor, dus ik moet een beetje op m'n health letten. Ik had 'm laatst ff naar Expert gezet, en dat is op zich prima te doen, alleen dan slaan Giants je ineens in 1x dood :')
Ik heb hem op master en het enige wat nog een "uitdaging" is zijn mages die je om de een of andere reden kunnen oneshotten waar 4 draken tegelijkertijd dat niet kunnen. Echter ga ik dan gewoon achter een muurtje staan en onthoofd ik hem met één klap als hij komt kijken waar ik ben :') Als het difficulty systeem nog enigszins zou werken was het een ander verhaal geweest. Nu heb ik geeneens de behoefte om alduin te killen.

"Dan speel je toch niet zo" geeft alleen maar aan dat het spel, ondanks zijn duidelijke briljantheid, een paar core-gameplay zaken gewoon verschrikkelijk slecht heeft aangepakt. En dat vind ik op z'n minst opmerkelijk te noemen voor een moderne high-budget game.
Conscience do cost.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:33:26 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106364750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:31 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe ver je in de companions questline bent:

SPOILER
Maar well rested bonus krijg je nooit meer.
Een gedicht over Maanvis
pi_106364794
Wat zijn de sterke en zwakke punten van Skyrim eigenlijk precies :@?
pi_106365165
Aw ik kan de graphics niet op ultra zetten :'(
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:46:31 #293
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106365198
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:32 schreef ems. het volgende:

Nogmaals; ik wilde het spel zo spelen en ik wist ook niet van tevoren dat ik daarna een invincible knight of endless earrape zou zijn. Ik vind het ondoordacht dat je zo sterk kan worden in een spel. Dat morrowind, een spel van 10 jaar terug, ook dit 'probleem' had draagt alleen maar bij aan mijn wanhoop :P
Ze hebben in Oblivion heel veel gedaan om dat soort dingen uit te bannen, en toen ging mensen zoals ik weer klagen, dus zit 't er nu weer in :P Ben bang dat ze daar niet uit gaan komen..

quote:
Ik heb hem op master en het enige wat nog een "uitdaging" is zijn mages die je om de een of andere reden kunnen oneshotten waar 4 draken tegelijkertijd dat niet kunnen. Echter ga ik dan gewoon achter een muurtje staan en onthoofd ik hem met één klap als hij komt kijken waar ik ben :') Als het difficulty systeem nog enigszins zou werken was het een ander verhaal geweest. Nu heb ik geeneens de behoefte om alduin te killen.
Mja, is jammer idd.. Maar waarom begin je niet gewoon opnieuw? Of gooi je het over een nadere boeg? (switchen van armor en wapens, of word mage ofzo.. )
quote:
"Dan speel je toch niet zo" geeft alleen maar aan dat het spel, ondanks zijn duidelijke briljantheid, een paar core-gameplay zaken gewoon verschrikkelijk slecht heeft aangepakt. En dat vind ik op z'n minst opmerkelijk te noemen voor een moderne high-budget game.
In Morrowind had je de vrijheid om zo overpowered to worden als je zelf wilde, en in Oblivion hadden ze die vrijheid danig beperkt.. Persoonlijk ben ik blij dat die vrijheid weer terug is, maargoed, dat zal een kwestie van smaak zijn.

Ik blijf er bij dat je niet verbaasd moet zijn dat je wapens/armor heel sterk zijn als je ze op alle mogelijke manieren boost :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:34:27 #294
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106367176
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:45 schreef Snowbells het volgende:
Aw ik kan de graphics niet op ultra zetten :'(
Hij gaf bij mij aan dat ik High aan zou kunnen. Heb hem gewoon op Medium gezet, dat loopt wat vloeiender.
pi_106367504
Bij
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:34 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Hij gaf bij mij aan dat ik High aan zou kunnen. Heb hem gewoon op Medium gezet, dat loopt wat vloeiender.
Op zo'n site bij mij low en medium, maar ik kan altijd nog high uit proberen..
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:43:26 #296
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_106367534
Binnenkort even die über-Dragon Mask maken :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:53:39 #297
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_106367986
Ik ondervind geen enkel probleem op de PS3 met skyrim hoor. Besturing was even wennen, omdat ik alleen nog maar Fifa 12 en GT5 heb gespeeld op de PS3, maar het lukt na wat oefening aardig, het gaat met m'n boog (glass superior) ook steeds beter.

Ik heb dernet een bambi O+ vermoord :'( Schoot een pijl in z'n reet *)
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_106369944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ze hebben in Oblivion heel veel gedaan om dat soort dingen uit te bannen, en toen ging mensen zoals ik weer klagen, dus zit 't er nu weer in :P Ben bang dat ze daar niet uit gaan komen..
Misschien wel, misschien niet. Het gaat mij erom dat de meeste rpg's van tegenwoordig, hoe veel slechter ze ook zijn dan Skyrim, in ieder geval een soort van 'balans' hebben. Natuurlijk moet je sterke shit kunnen maken als je smithing en enchanting trained, echter is het in skyrim zo ver doorgeslagen dat je op level 20 al zo goed als geen problemen meer hebt om dungeons door te komen of draken te leggen. Tegen level 30-40 aan is het scenario eigenlijk één grote sight-seeing geworden waardoor de game in mijn ogen net iets teveel leunt op je eigen inlevingsvermogen ipv op een echte game-ervaring leveren.
quote:
Mja, is jammer idd.. Maar waarom begin je niet gewoon opnieuw? Of gooi je het over een nadere boeg? (switchen van armor en wapens, of word mage ofzo.. )
Dit was mijn 2e mannetje. Ik begon met een assassin/archer/thief, maar toen ik level 37 was begaf mijn schijf het en mocht ik opnieuw beginnen. (Mijn frustratie staat ergens in een eerder deel van dit topic :P ). Ook op die eerste char had ik toch weer dat die sneak attacks net wat te sterk zijn en dat het op een gegeven moment wel erg simpel werd allemaal. Niets had me echter voorbereid op het 2e mannetje waar ik het dus nu over heb.

[..]
quote:
In Morrowind had je de vrijheid om zo overpowered to worden als je zelf wilde, en in Oblivion hadden ze die vrijheid danig beperkt.. Persoonlijk ben ik blij dat die vrijheid weer terug is, maargoed, dat zal een kwestie van smaak zijn.
Ik begrijp wat je bedoelt en ik heb er an sich geen problemen mee om overpowered te zijn. Ik vind het alleen jammer dat het in zo'n vroeg stadium zo erg sterk is. Als je level 50 bent kan ik het begrijpen maar dit maakt vrijwel het hele spel een breeze, waarna je aan je lot wordt overgelaten met een zeer mwaaaaaaa uitgewerkte moeilijkheidsgraad.

Nogmaals, ik vind Skyrim een prachtig spel en ik weet zeker dat met de toevoeging van een hoop mods ik deze game de komende jaren nog regelmatig zal reinstallen. Ik vind het alleen jammer om te zien dat, hoewel er tal van goede verbeteringen zijn doorgevoerd sinds de vorige delen, bethesda nog steeds geen echt goede balans heeft gevonden in de kracht van skills en de moeilijkheidsgraad die daarmee gepaard gaat.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 januari 2012 @ 21:45:40 #299
Rawr
pi_106373345
Ah, eindelijk een doel voor Lydia gevonden op m'n huidige char:

SPOILER
:7

Ben trouwens inmiddels lvl 30, Altmer Spellsword met deze stats:

Conjuration: 74
Destruction: 54
Enchanting: 57
One-handed: 58
Light Armor: 53
Smithing: 77

Draag een Glass armor set met in totaal +75 magicka, en een Dragonscale Helmet met +20 magicka :9

Volgende char wil ik weer eens wat anders doen (best kans dat ik hem zometeen maak :') ), minder op magic gericht, dus zal wel een Nord Warrior, Heavy armor, 2h en Archery worden oid...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:54:12 #300
312608 Nectar
Ain't that sweet
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:54:22 #301
312608 Nectar
Ain't that sweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')