SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste quests zijn enkel nog even praten met de opdrachtgever en dan de reward in ontvangst nemen. Maar ik doe het op regio. Want ik ben nu in omgeving Riften, maar heb ook nog een stuk of 3/4 quests die doorgaan in Solitude. Daarnaast nog iets teruggeven (2 quests) in Markarth. En nog verspeid nog een aantal. Ook nog een aantal zonder markering op mijn kaart.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:54 schreef vosss het volgende:
Ga er een avond goed voor zitten en neem geen nieuwe meer aan Luctor.et.Emergo.
Zoals gezegd heb ik dat ook gedaan, het was flink buffelen en afzien, maar op zich is het wel te doen.
Ik heb alles met fasttravel gedaan (wat ik normaal nooit doe), gewoon omdat ik het overzicht compleet kwijt was.
Nu heb ik alleen nog de MQ en max 5 SQ's en max 5 misc quests. Het speelt een stuk prettiger nu omdat je gewoon weet wat je aan het doen bent.
Ik neem ook gewoon niet meer quests aan dan dat.
Als ik dit niet gedaan had dan denk ik dat ik de game weg had gelegd door het gebrek aan info in je journal. Dus ga er lekker voor zitten en als je gewoon 1 voor 1 ff alles fasttravelt dan is het met een hele avond best te doen om het allemaal overzichtelijker te krijgen.
Mij heeft het in elk geval geholpen om meer plezier aan Skyrim te beleven
Ja, na een patch. Er zat niet eens een journal in dat spel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ze moeten idd wat doen aan die Journal. In Morrowind was het goed uitgewerkt.
vuurwerk op skyrim nabootsen is echt te gekquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat vuurwerk hier leid af.Denk steeds dat zo'n harde knal ingame is.
Geen patch maar een uitbreiding. Tribunal of Bloodmoon. Er zat wel een journal in het vanillaspel hoor. Alleen was dat journal niet zo georganiseerd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:07 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, na een patch. Er zat niet eens een journal in dat spel.
Klopt, tijdje geleden al weer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen patch maar een uitbreiding. Tribunal of Bloodmoon. Er zat wel een journal in het vanillaspel hoor. Alleen was dat journal niet zo georganiseerd.
Het zij je vergeven, mijn zoon. Nu, gaat heen en vermenigvuldigt u!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Klopt, tijdje geleden al weer.
Ja dat is er maar eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe. Ik heb het een keer moeten doen omdat ik een bepaalde toren van de verkeerde kant inkwam en een bepaalde heks al gedood had voor ik de questgiver tegenkwam. maar toen stond de hele commandline op de UESP.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:06 schreef Terriroty het volgende:
Haha mijn housecarl is dood
Is er een cheat om mensjes levend te maken
Die kom je juist best veel tegen, tenminste ik wel. Vlakbij Riverwood bijvoorbeeld als je op weg bent naar Whiterun zitten ze ook in dat water.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Aezeal het volgende:
Na 178 uur iets nieuws gevonden: slaughterfish
Ik dacht dat de loadscreen waarin staat dat in alle wateren in skyrim slaughterfish zitten en de opgezette slaughterfish aan de muren een grapje waren. (en dat vond ik niet erg wat een kolere beesten vond ik dat in Oblivion) Maar na vrijwel alle quests gedaan te hebben (in ieder geval alle quest lines) heb ik er nu 2 gevonden in purewater run.
Ligt het aan mij of klopt die loadscreen iig niet.. ik heb ze echt verder NERGENS gezien.
Je bedoelt die quests dat je moet inbreken en alle waardevolle items moet meenemen? Of dat je 1 bepaalde item moet zoeken? Of dat je de getallen in die businessledgers moet veranderen zodat niemand door heeft dat de TG geld van dat bedrijf heeft gehad? Het is een goede manier om geld te verdienen vroeg in het spel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Aezeal het volgende:
TIP van de dag:
Als je de thieves guild wil gaan doen start er dan zsm mee en vraag meteen en met regelmaat bij degenen die erover gaan (D en V dus) hun "random" quests. Ik begon er laat mee en deed eerst de thievesguild main quest en kan nu dus echt tog keer de hele kaart over om dit nog te doen, anders kan je het mooi in de rest van het spel inbouwen.
Ik kom ze vaak genoeg tegen, vooral in grote meren en in de zee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Aezeal het volgende:
Na 178 uur iets nieuws gevonden: slaughterfish
Ik dacht dat de loadscreen waarin staat dat in alle wateren in skyrim slaughterfish zitten en de opgezette slaughterfish aan de muren een grapje waren. (en dat vond ik niet erg wat een kolere beesten vond ik dat in Oblivion) Maar na vrijwel alle quests gedaan te hebben (in ieder geval alle quest lines) heb ik er nu 2 gevonden in purewater run.
Ligt het aan mij of klopt die loadscreen iig niet.. ik heb ze echt verder NERGENS gezien.
Dat is voor de one with the shadows achievement. Ook krijgt je fence in de Flagon dan steeds meer cash (aan het eind 4K)quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:19 schreef DeHovenier het volgende:
"je moet er in elke stad 5 doen voor je de "speciale" missie krijgt zodat je je invloed in die stad kan uitbreiden. (je krijgt dan een fence en een nieuwe handelaar in the ragged flagon".
Dat wist ik niet. Nadat ik een paar van zulke dingen had gedaan vond ik het eentonig worden dus ben ik ermee gestopt. Ik had het geld ook niet echt nodig.
Ik neem altijd wel loot mee, elk enchanted wapen/armor dat ik tegenkom moet ik hebben
Ik neem ook alle potions mee die ik vind, en alle jewelry, en alle edelstenen. En ik probeer al m'n armorsetjes compleet te krijgen. Net een compleet Falmer-armorsetje gevonden
Nee, maar serieus. Overdag heb ik niet genoeg mana voor die soul catch spell of zo. Dan moet ik dan 's avonds doen, maar als ik dat doe, ben ik tegen de ochtend alweer phase 4 waardoor iedereen me aanvalt en ik niet eens bij die vampierexpert kan komen zonder afgeslacht te worden. Om een phase minder te worden moet op je iemand feeden, maar dat kan alleen maar in iemands slaap. Om in de buurt van een bed te komen moet je goed kunnen sneaken, maar dat kan ik niet. Is nu de enige optie om maar een paar uur sneakend rond te lopen om de skill te boosten of heeft iemand anders nog een idee?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Teringtyfus wat is dat Vampiergedoe irritant. Ik ga bijna uit wanhoop maar een nieuw spel beginnen. Gatverdamme.
Je moet een amulet of mara hebben. Soms vind je (als loot of in winkels) maar ip moet je ze halen bij de temple van Mara in Riften. Dan moet je rondlopen met dat amulet en sommige NPC zeggen dat dingen als "" dat jij nog op zoek bent" etc etc iig dingen die hun interesse weergeven. Dan kan je zeggen dat je wil trouwen.... ja.. dat is de hele romantiekquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:40 schreef Terriroty het volgende:
Hoe trouw je op skyrim?
En wat is daar het voordeel van.
Die heb ik. Ik vind wel wat meer ja, maar dat zijn voornamelijk enchanted wapens die zo'n 1.5k waard zijn gemiddeld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:40 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens heeft iemand die perk bij lockpicking dat je 50% meer kans hebt om goede loot te vinden in kistjes? Zag hem staan en dat lijkt me toch wel handig. Je moet er volgens mij echter wel level 70 lockpicking voor zijn dus daar gaan wel wat uurtjes in zitten.
Ik heb nog nooit lockpickperks gebruikt en ben het ook niet van planquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:40 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens heeft iemand die perk bij lockpicking dat je 50% meer kans hebt om goede loot te vinden in kistjes? Zag hem staan en dat lijkt me toch wel handig. Je moet er volgens mij echter wel level 70 lockpicking voor zijn dus daar gaan wel wat uurtjes in zitten.
Vind 1,5k toch een net bedrag hoor. Overigens komen enchanted wapens altijd goed uit ivm de enchanting skill natuurlijk. Toch maar eens overwegen om lockpicken te gaan levellen dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die heb ik. Ik vind wel wat meer ja, maar dat zijn voornamelijk enchanted wapens die zo'n 1.5k waard zijn gemiddeld.
Tegen de tijd dat je 70 lockpicking hebt heb je denk ik al genoeg geld dat dit er niet meer toe doet. Ik vond geen van de speech of lockpick perks erg nuttig moet ik zeggen (zelfs met lage speech haalde je al veel van de checks (en die zijn niet veel voorkomend) en anders betaald je gewoon watquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:40 schreef Gezicht het volgende:
Die kun je inderdaad op uesp vinden, maar makkelijk is om de ingebouwde help functie te gebruiken, als je help lydia 0 of iets in die trant doet dan zoekt het commando alle objecten in het spel met die naam, waaronder ook de NPC, inclusief IDquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Aezeal het volgende:
(ID van de persoon, staat denk ik ook op UESP als je zoekt)
Kun je niet gewoon de bounty betalen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik zit met een probleem, voor een missie moest ik iets stelen in Markarth, toen kwamen er allemaal bewakers aan, ik vluchtten, nu heb ik een bounty. Dus voor een missie moet ik naar Markarth, komt er zo'n bewaker aan, wil me arresteren. Ik kies dus: submit, take me to jail. Dan zegt ie dat ik er nooit meer wegkom. En dan kan ik niet naar de gevangenis.
Iemand een oplossing, want ik kom hele tijd bewakers tegen die me dus willen arresteren, dat eindigt dus in een gevecht tegen 7 bewakers....
de bounty is 4000 gold, ik heb 6000 gold, maar ik zag hem niet staan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de bounty betalen?
quote:
Gast, dat is standaard, dat hoeft niet vermeld te wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., staat hij weer achter me.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
er staat nergens dat ik een bounty kan betalen..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de bounty betalen?
Gewoon naar de gevangenis gaan, dan krijg je daar een speciale missie waarbij je kunt ontsnappen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik zit met een probleem, voor een missie moest ik iets stelen in Markarth, toen kwamen er allemaal bewakers aan, ik vluchtten, nu heb ik een bounty. Dus voor een missie moet ik naar Markarth, komt er zo'n bewaker aan, wil me arresteren. Ik kies dus: submit, take me to jail. Dan zegt ie dat ik er nooit meer wegkom. En dan kan ik niet naar de gevangenis.
Iemand een oplossing, want ik kom hele tijd bewakers tegen die me dus willen arresteren, dat eindigt dus in een gevecht tegen 7 bewakers....
Ach, gewoon weer een paar quests erbij en dan een huisje kopen om nog iets met je geld te kunnen doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:56 schreef vosss het volgende:
Ik ben Thane van Whiterun en van Solitude.
Ik zie er weinig meerwaarde van in; dus de rest hoef ik niet.
2 huizen is ook meer dan genoeg plek om al mijn troep in te flikkeren
Daar was wat gedoe om idd, vooral omdat de museumquest niet mee zou tellen voor de "assist the people" dingesquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:50 schreef Maanvis het volgende:
Wie is er Thane van Dawnstar (the pale)? Ik heb het idee dat je dat niet kan.
Ik had hetzelfde probleem nadat ik die speciale gevangenis missie had gedaan, 1 of andere glitch zorgt ervoor dat je je bounty niet meer op een normale manier kan afbetalen/uitzitten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik ben wel thane.. ik heb die gozer op de boot geholpen, de nachtmerries, de razor opnieuw gemaakt. Ik dacht dat dat mijn 3 quests waren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar was wat gedoe om idd, vooral omdat de museumquest niet mee zou tellen voor de "assist the people" dinges
Dat is het rare, als ik dat doe komt er te staan, what's the problem? en dan kan ik opnieuw kiezen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gewoon naar de gevangenis gaan, dan krijg je daar een speciale missie waarbij je kunt ontsnappen.
Overigens is er een achievement voor het ontsnappen uit een andere gevangenis.
dan is je quest bugged.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:35 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Dat is het rare, als ik dat doe komt er te staan, what's the problem? en dan kan ik opnieuw kiezen.
dat was na dat dwergenmuseum gedoe... als je laat arresteren gaat dat gestolen spul weg. dus kon je niet naar de gevangenis. en nu kan ik dus geen quests doen in markarth?quote:
opnieuw beginnen.lquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:48 schreef Toilutpaper het volgende:
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:48 schreef Toilutpaper het volgende:
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
Anders opnieuw beginnen of wachten op een patch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef -Techno- het volgende:
Ik heb het opgelost door de stormcloaks te joinen en Markarth te veroveren, het nieuwe bewind geeft niks om de oude bountys. Gelukkig maar want mijn bounty was 11000+
Jordis the Sword-Maidenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:50 schreef Terriroty het volgende:
Met wie zal ik trouwen
Hroki ( via hack)
Of Ysolda ?
Of een andere ? ( zeg dan welke)
Als je wat doet komt dat er te staan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:35 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Dat is het rare, als ik dat doe komt er te staan, what's the problem? en dan kan ik opnieuw kiezen.
als je zegt:quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:03 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Als je wat doet komt dat er te staan?
De museumquest in dawnstar telt niet voor thane, maar de smid wil graag een boek hebben voor z'n redguard wijf.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik ben wel thane.. ik heb die gozer op de boot geholpen, de nachtmerries, de razor opnieuw gemaakt. Ik dacht dat dat mijn 3 quests waren.
ze gaat naar je hoofdhuis.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:46 schreef Terriroty het volgende:
Ik ben dus net getrouwd met Hroki
En toen we allebij ja hadden gezegt liep ze kei hard de tempel uit :S
En nu weet ik niet waar ze is
Was dit ook bij jullie
Ik heb maar 1 huis in whiterumquote:ze gaat naar je hoofdhuis.
zo snel reizen NPC's idd niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:57 schreef Terriroty het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 huis in whiterum
En daar is ze niet
of moet ik een paar dagen vooruit gaan
Zeker wetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:15 schreef The_Substitute het volgende:
@ DeHovenier
Wel de treasure map meenemen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:44 schreef Terriroty het volgende:
wacht ze was in die tempel aan het wachten
Ga gewoon naar de gevangenis?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
als je zegt:
i'll go the prison"", zegt ie dat ik er nooit meer weg zal komen.
dan komt er als enigste mogelijkheid te staan te zeggen: 'what's the problem'.
dan zegt hij wat je verkeerd gedaan hebt
en dan kun je kiezen
1) ik ben van de thieves guild blabla
2) ik ben er ingeluisd
3) ik ga na de gevangenis
4) ik ga liever dood
als je 1/2 doet zegt hij: 'nee, niet voor dit, ga mee naar de gevangenis.
en dan gaat het de hele tijd overnieuw.
maik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En het uitroeien van die spinnen in Red...(nowat) mine bij Shor's Stone was ook wel vrij simpel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het loont wel om Lydia betere armor te geven, aangezien ze als een dwaas overal head-first in sprint:')quote:
maar ze heeft al toch iets aan van het begin, niet dat het nu nog veel maakt gezien ze dood isquote:Op zondag 1 januari 2012 13:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het loont wel om Lydia betere armor te geven, aangezien ze als een dwaas overal head-first in sprint:')
Ja, gewone steel armor, zonder helm.. Als je die vervangt voor Dwarven, of Flawless steel ofzo gaat ze beduidend langer meequote:Op zondag 1 januari 2012 14:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
maar ze heeft al toch iets aan van het begin, niet dat het nu nog veel maakt gezien ze dood is
Followers kunnen helemaal niet dood tenzij je haar zelf vermoordquote:Op zondag 1 januari 2012 14:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
maar ze heeft al toch iets aan van het begin, niet dat het nu nog veel maakt gezien ze dood is
Dat kan wel hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Followers kunnen helemaal niet dood tenzij je haar zelf vermoord
Idd, ik kom hem overal tegenquote:Op zondag 1 januari 2012 08:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
maik?
[edit] ah m'aiq in dit deel dusprachtig figuur
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die quest van het terugbrengen van die Lexicon is wel heel simpel.Niet eens een echt gevecht.
Idd, dat was wel jammer. Kijk eens bij je Active Effects?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En het uitroeien van die spinnen in Red...(nowat) mine bij Shor's Stone was ook wel vrij simpel.
Red Belly Mine? Dat viel ook tegen idd, veel te weinig spinnenInderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:08 schreef ems. het volgende:
Al dat gezeik met followers. Zelfs als ze wel een normale AI hadden en enigszins redelijk over hun acties zouden nadenken zou ik ze nog niet meenemen. Zo'n companion haalt voor mij een heel stuk sfeer weg uit het spel
Beetje het gevoel dat iemand anders het spel voor je gaat spelen.Children of the night. What music they make.
Zal daar later eens kijken.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, dat was wel jammer. Kijk eens bij je Active Effects?
Ja zoiets heette die mijn, inderdaad veel te weinig spinnen. Een stuk of 5/6 of zo. En toen kreeg ik al de melding dat ik de quest had volbracht.quote:Red Belly Mine? Dat viel ook tegen idd, veel te weinig spinnen
Volgens mij wel.. Op 'n gegeven moment vallen ze op hun knieen, en als ze dan nog 1x geraakt worden gaan ze dood.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Alleen als je ze daarna zelf raakt dacht ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:35 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. Op 'n gegeven moment vallen ze op hun knieen, en als ze dan nog 1x geraakt worden gaan ze dood.
Alleen focussen vijanden zich dan niet meer op hun. Maar ze kunnen wel dood dacht ik.
Helemaal wel, ze ging dood voor mijn ogenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Met Ancient Knowledgequote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal daar later eens kijken.
[..]
Ja zoiets heette die mijn, inderdaad veel te weinig spinnen. Een stuk of 5/6 of zo. En toen kreeg ik al de melding dat ik de quest had volbracht.Ik dacht echt van... "Oh, was dit alles"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Alles opgelost met een herinstallatie.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:40 schreef AirwiN het volgende:
Mijn Skyrim / savegame lijkt bugged sinds de Dark Brotherhood storyline is geactiveerd. Ik hoor andere teksten dan ik in beeld krijg. Erg storend.
FF Googlen leverde de oplossing om Skyrim + patches te deïnstalleren en opnieuw te installeren, alleen blijft de installatie dan 'hangen' op 94%.
Dus nu mijn PS3 maar es helemaal opnieuw installeren, nog nooit gedaan sinds de aanschaf, en heb 'm nu zeker al een jaar of drie. Hopen dat dat wel gaat helpen. Zo niet, dan check ik de rest van de storyline wel via YouTube. Met meer dan 120 uur spelen, ga ik niet meer opnieuw beginnen.
Ik heb voldoende skills om zulke glitches niet nodig te hebben.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:03 schreef Nectar het volgende:
op de ps3 is ie nog versie 1.3.5 dus die chille glitches werken nog zoals gratis huis je weet toch
Ik ook maar ik zeg het maar ff ja tochquote:Op zondag 1 januari 2012 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb voldoende skills om zulke glitches niet nodig te hebben.
aight!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit in de Limbo :S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speel je op de pc?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je toevallig nog hoe je dr terecht bent gekomen?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:22 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: Wat er aan loot te vinden is:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1200 euroquote:Op zondag 1 januari 2012 16:26 schreef thettes het volgende:
Hoeveel zou je kwijt zijn aan een laptop die Skyrim gewoon goed draait?
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Met Ancient KnowledgethnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Grielen het volgende:
Ik deed fast-travel naar Solitude, en toen kwam er een draak in de stad. Nu ligt dat skelet pontificaal voor een huis, staat iedereen er om heen te staren
Is dit normaal? (PS3)
In het begin had ik dat heeeel vaak. Met de 4GB Launcher nog maar zelden. Sinds de 1.3 patch nooit meer.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef wise het volgende:
met Skyrim HD krijg ik gelijk ctd. Ik haal em er gelijk maar weer vanaf
wat kostte jou dat?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:22 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb zojuist Skyrim gekocht met de Steam Sales. Ik ben benieuwd!
Klinkt vetquote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Grielen het volgende:
Ik deed fast-travel naar Solitude, en toen kwam er een draak in de stad. Nu ligt dat skelet pontificaal voor een huis, staat iedereen er om heen te staren
Is dit normaal? (PS3)
Als het goed is gaan ze alleen wat uitpuffen als tegenstanders ze op 0 health krijgen. Alleen jij zou ze helemaal dood krijgen... je moet ze dus niet met 1000 damage hitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:26 schreef Nectar het volgende:
Waarom the fuck gaan die followers allemaal in 1 klap dood, tering ik ben lydia al verloren en nu ook nog een paar andere neger
Op de PC heb ik zoiets in Riften; ik weet niet of ik het beest ooit zelf gedood heb maar altijd als ik de stad in kom en soms ook elders in de regio daar ligt dat dooie beest ergens... niet te looten overigens.quote:
heb 1.3, Probeer nu even de light versiequote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In het begin had ik dat heeeel vaak. Met de 4GB Launcher nog maar zelden. Sinds de 1.3 patch nooit meer.
Whirlwind Shout is je vriendquote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat stukje in Ustengrav Depths met die oplichtende stenen was nog best lastig. Of ik faal gewoon hard.![]()
ook daar kut, heel de texture pack weggehaald en skyrim draait weer als een zonnetje. wacht wel ff tot de volgende patch van skyrim of patch van texture pack.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef wise het volgende:
[..]
heb 1.3, Probeer nu even de light versie
Ja, maar ook pas na een aantal pogingen daarmee lukte het me pas.quote:
Whehequote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar ook pas na een aantal pogingen daarmee lukte het me pas.
Ja, nadeel van het spel is dat het te uitgebreid is met al die random shitquote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef Amoeba het volgende:
Hehe, m'n random questenlijst wat opgeschoond. Ik moet echt eens met de mainquest verder, m'n level is 54, en ik moetnnog naar dat feest in Solitude.
ik dacht dat level 50 het hoogste was.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef Amoeba het volgende:
Hehe, m'n random questenlijst wat opgeschoond. Ik moet echt eens met de mainquest verder, m'n level is 54, en ik moetnnog naar dat feest in Solitude.
Wat heb je dan op Fok! te zoeken?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb er weer een quest-reeks bij.
Ik heb er nog wel een stuk op 13 nu.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat heb je dan op Fok! te zoeken?
81 oidquote:Op zondag 1 januari 2012 22:39 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik dacht dat level 50 het hoogste was.
Ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef ems. het volgende:
Zeg, hoe zit dat nou eigenlijk met die steamworks en mods via dat downloaden en de construction set enzo? Is dat al een beetje in beweging?
Er zitten wel leuke tussen hoor.. Breathing Water was leuk (weet niet of die ook in Skyrim zit), en the Armorer's Challenge. Er zijn wel meer pareltjes, maar het meeste is langdradige lore historie (dat skip ik..)quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Zullen er echt mensen zijn die alle boeken ingame lezen?
Ik had laatst nog een quest waarvoor je een boek moest lezen... Deed je dat niet kom je niet verder...quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef SosuaCafe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een quest waarvoor je een boek moest lezen... Deed je dat niet kom je niet verder...Oh, die 3 of 4 pagina'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik heb er 10 minuten over gedaan.quote:
Ik ben bij "Diplomatic Immunity", ook op level 54quote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef Amoeba het volgende:
Hey daar ben ik precies ook! alleen ik ben level 20 ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 03:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben bij "Diplomatic Immunity", ook op level 54
Zal ik jullie eens wat vertellen ? Ik ben daar allang voorbij. Ook ben ik al level 40quote:Op maandag 2 januari 2012 04:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey daar ben ik precies ook! alleen ik ben level 20 ofzo
quote:Op maandag 2 januari 2012 04:59 schreef BurnaBoy het volgende:
nee ik heb niet tot 5 uur snachts skyrim gespeeld hoor![]()
- zorgen dat je drivers allemaal up to date zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 00:39 schreef Terriroty het volgende:
ik speel dus skyrim op de pc
Maar soms valt die spontaan uit :S
is dit ook bij jullie / Wat kan ik er aan doen
Voor de laatste patch (voor 4 Gb geheugen) kreeg ik op Ultra settings (ik was verbaasd dat mijn comp dat kon eigenlijk) af en toe (elke 1-2 uur gamen ongeveer, meestal net als ik een nieuw gebeid/dungeon binnenkwam; dus dan wel net een autosave... handig) shut downs of problemen met textures (ze waren er niet en dan dus dat vage paars). Sinds de 4 gb patch heb ik dat niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 06:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
- zorgen dat je drivers allemaal up to date zijn
- kijken of je mods hebt die het veroorzaken
- je instellingen tweaken (probeer eens wat lichtere settings ed.)
En soms valt er weinig of niks aan te doen, kom je er nooit achter wat het is en heb je pech.
Een paar CTD's zul je altijd wel houden. In al die tijd is hij er bij mij nog maar twee keer uitgeklapt maar dat is eerder uitzondering dan regel als je de verschillende fora leest.
Regelmatig saven blijft een must.
pc idd. Gelukkig zat ik er niet helemaal in, dus ik kon wel makkelijk terug. Gewoon naar achter lopen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Speel je op de pc?
Dan moet je ff op ` drukken om de console in te gaan, en dan "tcl" intypen en op enter drukken, dan kun je door de muren heen terug het spel in.
Als op een console speelt zul je een oude save moeten herladen, het is niet anders
Ik zit in de Ansilvund Excavation. Ik ging zo'n kamer verkennen en ik loop dus tegen zo'n rotswand aan, en toen zag ik dat.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:07 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog hoe je dr terecht bent gekomen?Ik heb het in Skyrim nog niet meegemaakt (in Oblivion volgens mij ook niet) maar in Morrowind waren er een paar dingen die je ECHT niet moest doen
O.a in de lucht saven in Vivec (Ik bunnyhopte overal heen) boven die bruggetjes.. Dan viel je minimaal door de brug, en soms pleurde je dan ook die "underworld" in
Dan heb ik nog 19 levels te gaan!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben je al verder gekomen?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
Wel, dat begint al lekker. Ik kom in het hoofdmenu, wat er al meteen raar uit ziet, en als ik een spel opstart zweef ik ergens boven de grond. Ik kan nu niet verder.
Level 63 hier, en ik ben pas ook daarquote:Op maandag 2 januari 2012 03:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben bij "Diplomatic Immunity", ook op level 54
Stond voor januari en gezien het gebrek aan online rumoer verwacht ik dat dat eind januari wordt...quote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef ems. het volgende:
Zeg, hoe zit dat nou eigenlijk met die steamworks en mods via dat downloaden en de construction set enzo? Is dat al een beetje in beweging?
Dat is toch die missie die je krijgt van dat vrouwtje wat diequote:Op maandag 2 januari 2012 04:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey daar ben ik precies ook! alleen ik ben level 20 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik ook nu.. Straks denk ik verder mainquesten.
Is hij lang eigenlijk, vergeleken met de Morrowind MQ? (Oblivion heb ik nooit afgemaakt.. Kutgates)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Lydia ook altijd kwijt :/quote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Jeff89 het volgende:
Zijn er companions die minder achterlijk zijn dan Lydia?![]()
Ze lijkt niet te snappen dat recht op Giants afsprinten met een Battleaxe in de hand GEEN effectieve tactiek is![]()
Sneakt ze helemaal netjes met je mee een rots op, voor een mooie positie, overzicht, mogelijkheid om dekking te zoeken achter rotsen.. Je schiet 1 pijl, en Lydia denkt dat dat haar cue is de dood tegemoed te rennen
edit: Over companions gesproken.. Ik zou zweren dat ik ergens 'n hond had gekocht =/
Zeker ergens blijven steken/dood![]()
De Khajiitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Jeff89 het volgende:
"As the saying goes; You do not need to be faster than the dragon; You need only be faster than your friends!" -Khajit die voor z'n tentje bij Whiterun zit te chillen
Ja, ik had ergens een hond gekocht.. Bij de Stables van een bepaalde stad, binnen, maar ik weet niet welke stadquote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hond kopen?
Ik had eens een paard gekocht, maar die was ook alweer vrij snel dood, dus sindsdien loop ik alles wel weer.
Stones of Barenziah?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik vind die glimmende stenen overal zo apart.
Ik heb zo'n hekel aan hem he. Denk ook niet dat hij een follower van mij wil worde, heb ruzie met 'mquote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef golfo het volgende:
Voor iedereen die een follower wilt die niet doodgaat moet Cicero nemen. Hij gaat nooit dood en hij is hilarisch.
Nog ff geduld ja, toen ik m binnen had moest ie nog een uur gaan updatenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:14 schreef Skillstorm het volgende:
Wil het spelen gvd.....kut Steam, zo traag.
Wat?... na de download nog updates?...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog ff geduld ja, toen ik m binnen had moest ie nog een uur gaan updaten
Wees daar maar blij mee.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat?... na de download nog updates?...
Haha je kan hem op een gegeven moment dood maken.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan hem he. Denk ook niet dat hij een follower van mij wil worde, heb ruzie met 'm
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat?... na de download nog updates?...
Ik ben niet zo van de followers (Companions zijn een factie in het spel).. maar ik zou ook alleen ranged followers nemen. Conjuration summons voor de melee (frost atronach of dremora).quote:Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Companions gaan ook vaak in de weg staan. Gaan ze tussen mij met pijl en boog en de vijand in staan. En dan klagen: "Hey, I'm on your side."
"get out of the way then, you stupid ...... ."
Je kan het overslaan is gewoon een side quest, en de golden claw is niet het doel maar het middelquote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
Moet ik die Bleak Falls Barrow quest doen voor die Golden Claw? Is het van toepassing op het hoofdverhaal of kan ik het makkelijk overslaan ..
Ik wil het ook, het is nu aan het downloaden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef Snowbells het volgende:
haha okay! Ik krijg pas overmorgen Skyrim, maar was wat playthroughs aan het kijken op youtube.
Ben ik trouwens het enige meisje wat Skyrim hier speelt?
Nog anderhalf uur, en daarna nog updates....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef Snowbells het volgende:
(quote werkt niet vreemd genoeg)
Hoelang duurt het nog dan, Skillstorm?
Geen enkele vrouw is zo in het spel hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb ik daar 50 euro voor neergeteld?
Trouwens, dit zijn mijn specs:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw is zo in het spel hoor
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Trouwens, dit zijn mijn specs:
4GB RAM
i5 2500 Processor
GTX460 videokaart
Kan het makkelijk aan toch? (zelf gebouwd)
Ja hoor, prima.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Trouwens, dit zijn mijn specs:
4GB RAM
i5 2500 Processor
GTX460 videokaart
Kan het makkelijk aan toch? (zelf gebouwd)
quote:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspxquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
nu ik zie dat ze over specs praten, mijn laptop kan Skyrim wel aan toch?
6GB RAM, Radeon HD 6720G2 1 GB en amd vision a6?
Vercrackde vage videokaart ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Snowbells het volgende:
Bij mij herkend die alleen de videokaart niet, die was dus oranje
Hhahahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Deze is ook wel droog
http://i.imgur.com/1iKvl.jpg
Bij dat deel ben ik nu dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:06 schreef Rikketik het volgende:
Het klinkt misschien heel gek, maar ik vind het begin van het spel nog steeds het leukst. Alles is zo.. simpel, zo ongecompliceerd. Geen geouwehoer met overdadig veel loot in je inventory, geen duizend en één quests in je questlog... Gewoon ik, mijn armor, mijn boog en de wereld die nog compleet open ligt.
Misschien moet ik gewoon eens een character gaan roleplayen die zo simpel mogelijk leeft, in plaats van eentje die op elk gebied het beste van het beste wil bereiken (de beste armor, het meeste geld, de mooiste huizen, etc.).
Hoe bevalt het tot nu toe? En voor welke race heb je gekozen en zulks?quote:
Weet precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:06 schreef Rikketik het volgende:
Het klinkt misschien heel gek, maar ik vind het begin van het spel nog steeds het leukst. Alles is zo.. simpel, zo ongecompliceerd. Geen geouwehoer met overdadig veel loot in je inventory, geen duizend en één quests in je questlog... Gewoon ik, mijn armor, mijn boog en de wereld die nog compleet open ligt.
Misschien moet ik gewoon eens een character gaan roleplayen die zo simpel mogelijk leeft, in plaats van eentje die op elk gebied het beste van het beste wil bereiken (de beste armor, het meeste geld, de mooiste huizen, etc.).
Komt bekend voorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:00 schreef LinQ het volgende:
Ik vergeet elke keer tussentijds te saven... En dan wordt ik, met mijn lvl 5, vervolgens aangevallen door een draak of "sterke" bandit en kan ik weer 15 min overnieuw spelenfrustrerend!
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef Snowbells het volgende:
Ben ik trouwens het enige meisje wat Skyrim hier speelt?
Nou....het is een erg leuk spel, heb gekozen voor Nord.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 06:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoe bevalt het tot nu toe? En voor welke race heb je gekozen en zulks?
Ik lag net weer eens helemaal dubbel. Ik loop voor het eerst Whiterun binnen, schiet uiteraard meteen Nazeem dood en ga vervolgens op klaarlichte dag met het lijk door te stad zeulen om het uiteindelijk onder het bruggetje net voor de stadspoort te dumpen... en geen haan die er naar kraait!![]()
Liet hem onderweg ook nog per ongeluk uit mijn handen glippen. Liep er net iemand anders voorbij. Ik dacht van, kut, nu ben ik natuurlijk de sjaak. Nee hoor! Die gast stopt even, kijkt naar het lijk, zegt "What happened here?!" en loopt verder alsof het hem geen fuck kan schelen, terwijl ik weer met dat lijk begin te slepen op weg naar het bruggetje. De AI is zeker niet briljant, maar het levert wel mooie situaties op.
Ja, er schijnt ergens een pad te zijn die daarheen gaat, al kan je zelf niet verder lopen omdat het de grens van het spel is. Maar iemand heeft een mod gemaakt waarmee dat wel kan. Een user heeft een youtubefilmpje hier gepost een paar delen geleden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:53 schreef ufopiloot12 het volgende:
Wisten jullie al dat je Morrowind kunt ingaan vanaf Skyrim mits pc?
Ik ben daar vandaag pas achter gekomen
Wel vet hoop dat ze er wat mee doen.
Neem dan ook iemand van je eigen grootte, dierenbeul!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou....het is een erg leuk spel, heb gekozen voor Nord.
Ik viel recentelijk een kip aan. Zie ik opeens een guard op mij afstormen....
Oh ja?! Ik viel net een mammoet aan die ik tegenkwam, stond geen schijn van kans. Toen ik weer mijn save game had geload had ik het op Apprentice gezet en dacht die Giant wel aan te kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Neem dan ook iemand van je eigen grootte, dierenbeul!
Komt mij zeer bekend voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:00 schreef LinQ het volgende:
Ik vergeet elke keer tussentijds te saven... En dan wordt ik, met mijn lvl 5, vervolgens aangevallen door een draak of "sterke" bandit en kan ik weer 15 min overnieuw spelenfrustrerend!
Hmm, ik ben zeer benieuwd. Zou echt vet zijn als er wat mee doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, er schijnt ergens een pad te zijn die daarheen gaat, al kan je zelf niet verder lopen omdat het de grens van het spel is. Maar iemand heeft een mod gemaakt waarmee dat wel kan. Een user heeft een youtubefilmpje hier gepost een paar delen geleden.
Filmpje:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:38 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben zeer benieuwd. Zou echt vet zijn als er wat mee doen.
Geen mod voor nodig, alleen no clip via console en je speed wat omhoog schroeven omdat je anders 5 uur kunt lopen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, er schijnt ergens een pad te zijn die daarheen gaat, al kan je zelf niet verder lopen omdat het de grens van het spel is. Maar iemand heeft een mod gemaakt waarmee dat wel kan. Een user heeft een youtubefilmpje hier gepost een paar delen geleden.
Giants en mammoeten kan je beter met rust laten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh ja?! Ik viel net een mammoet aan die ik tegenkwam, stond geen schijn van kans. Toen ik weer mijn save game had geload had ik het op Apprentice gezet en dacht die Giant wel aan te kunnen.
Ik werd honderden meters de lucht in geslingerd....
Bleak Falls Barrow quest moet je wél doen, je vind daar namelijk een item wat je nodig hebt in de mainquest die komt als je in Whiterun bent. De golden claw is bijzaak maar kan je wel mooi tegelijk doen (en het levert je een extra zakcentje opquote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
Moet ik die Bleak Falls Barrow quest doen voor die Golden Claw? Is het van toepassing op het hoofdverhaal of kan ik het makkelijk overslaan ..
Ik met pijn en moeite, en veel saven en reloaden zo'n Giant bij Whiterun gekilled voor de bounty (giant doodmaken was niet zo moeilijk, Lydia in leven houden des te meer.. Ik denk dat ik dr ga dumpen =/ ) Ga ik terug... 100 gold rewardquote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb vanavond weer twee miscs afgerond.Nog steeds te veel, maar toch weer wat minder.
Bij mij lag er laatst een giant precies voor de poort als je Whiterun uitloopt. De guards hadden er mee afgerekent. Hoe die daar uberhaupt is gekomen is me vooralsnog een raadsel...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik met pijn en moeite, en veel saven en reloaden zo'n Giant bij Whiterun gekilled voor de bounty (giant doodmaken was niet zo moeilijk, Lydia in leven houden des te meer.. Ik denk dat ik dr ga dumpen =/ ) Ga ik terug... 100 gold reward![]()
Maak volgende keer zelf die giant maar dood, fucking gieren
Zijn al die misc rewards zo karig?
Ik had een misc en daar kreeg ik 1500 gold voor. Maar geen idee meer welke.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik met pijn en moeite, en veel saven en reloaden zo'n Giant bij Whiterun gekilled voor de bounty (giant doodmaken was niet zo moeilijk, Lydia in leven houden des te meer.. Ik denk dat ik dr ga dumpen =/ ) Ga ik terug... 100 gold reward![]()
Maak volgende keer zelf die giant maar dood, fucking gieren
Zijn al die misc rewards zo karig?
Het is net als Fokken zonder auto updatequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:00 schreef LinQ het volgende:
Niet gewoon op dezelfde manier als Whiterun? Vriendjes worden met de Jarl, en dan gewoon kopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik een huis kopen in Solitude?
Lydia is bij mij al gekilled door een yeti, is dat ernstig dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het is net als Fokken zonder auto update"F5 F5 F5!!"
En er dan achter komen dat Lydia weer met dr gezicht omlaag in de modder ligt.. Kan je als nog een 10 minuten oude autosave laden..
[..]
Ik gebruikte haar om mijn spullen vast te houden, verder was ze waardeloos.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef LinQ het volgende:
[..]
Lydia is bij mij al gekilled door een yeti, is dat ernstig dan?Ben gewoon stom verder gelopen. Ik bedoel, ik ben dragon born, ik heb geen huisvrouw nodig die mij beschermd
Ze draagt meestal wat zooi voor me, die ik zelf niet meer kan dragen.. Iedere keer dat ik bij m'n huis ben neem ik me voor om haar daar achter te laten, inc. de zooi die ze draagt, maar ik neem d'r tegen beter weten in steeds weer mee..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef LinQ het volgende:
[..]
Lydia is bij mij al gekilled door een yeti, is dat ernstig dan?Ben gewoon stom verder gelopen. Ik bedoel, ik ben dragon born, ik heb geen huisvrouw nodig die mij beschermd
Je zit volgens mij gewoon onder de plakquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ze draagt meestal wat zooi voor me, die ik zelf niet meer kan dragen.. Iedere keer dat ik bij m'n huis ben neem ik me voor om haar daar achter te laten, inc. de zooi die ze draagt, maar ik neem d'r tegen beter weten in steeds weer mee..
Dat zeg ik, neem iemand van je eigen groottequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh ja?! Ik viel net een mammoet aan die ik tegenkwam, stond geen schijn van kans. Toen ik weer mijn save game had geload had ik het op Apprentice gezet en dacht die Giant wel aan te kunnen.
Ik werd honderden meters de lucht in geslingerd....
Haha, ik vind companions gewoon tof.. In Fallout wilde ik ze ook altijd zo lang mogelijk in leven houden (hoewel ze daar wel wat meer persoonlijkheid hadden, en een questlijn voor iedere companion).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef LinQ het volgende:
[..]
Je zit volgens mij gewoon onder de plak
Dan ben ik nog geen vriendje met de Jarl daarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Niet gewoon op dezelfde manier als Whiterun? Vriendjes worden met de Jarl, en dan gewoon kopen?
Teken van de eindtijdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom vallen er bij mij steeds dieren vanuit de lucht dood op de grond.
Hoezo de mist in gegaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:04 schreef ems. het volgende:
Na een paar weken niet gespeeld te hebben heb ik maar besloten het spel te laten voor wat het is. Ik wacht met een bonsend hartje op mods die het spel weer enigszins uitdagend gaan maken want de godmode die ik nu bij elkaar heb gesmith/geenchant maakt skyrim denk ik wel één van de simpelste spellen van afgelopen jaren. Erg jammer dat ze daar zo mee de mist in zijn gegaan, maar ik heb goede hoop voor de community
Precies nu speel ik hem met een battlemage die behoorlijk krachtige gear in elkaar heeft geflansd (100 smithing en 100 enchanting) en gaat het me redelijk makkelijk af.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hoezo de mist in gegaan?Je bepaalt toch altijd zelf nog wat je wel en niet doet?
Precies! Zo ga ik het ook doen dit keer. Ik roof nu ook niet meer iedere dungeon leeg die ik tegenkom. Ik pak alleen nog het spul mee dat meteen voor mij van pas komt of dat van uitzonderlijke waarde is, meer niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet precies wat je bedoelt![]()
Eén huisje nemen voor opslag. Alleen armor en wapens gebruiken die je in het spel tegenkomt. Smithing alleen gebruiken om die te upgraden. Enchanting negeren, alchemy alleen als het nodig is. Alleen je basis equipment houden, de rest direct verkopen of opslaan. Zelfs dan zo nu en dan alle overbodige dingen uit je inventory in een kist stouwen en alleen houden wat je ook echt gebruikt. Vooral geen honderden potions meeslepen.
Zo speel ik nu en vind het idd veel leuker zo. Heb alleen mijn Dark Brotherhood kloffie en een paar boots met frost en fire resistance voor gevechten met draken, nog eentje met fortify carry en smithing gloves. Allemaal verschillende soorten (light armor) door elkaar, leer, elven, scaled, maar net wat je toevallig vindt. Een elven schild met magic resist, de Blades Sword, een elven dagger en nog steeds de Bow of the Hunt die ik helemaal aan het begin heb gevonden. Die is nou legendary en doet in de 90 base damage. Is echt zat. Ik upgrade alles zover mogelijk mbv smithing potions en thats it.
Zo blijft het vrije gevoel van exploren met alleen een basis uitrusting veel langer en blijven bijvoorbeeld bossloots de kans houden dat je een beter item of iets bruikbaars vindt.
Het is ook meer gebalanceerd op deze manier. Je bent niet overpowered maar je verzamelde gear is bij elkaar wel toereikend om alles aan te kunnen.
Ik loot gewoon alles wat pak 'm beet 10 gold per pound of meer waard is..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Precies! Zo ga ik het ook doen dit keer. Ik roof nu ook niet meer iedere dungeon leeg die ik tegenkom. Ik pak alleen nog het spul mee dat meteen voor mij van pas komt of dat van uitzonderlijke waarde is, meer niet.
Ik MOET looten.. Dwangneurotisch alles meenemen..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik probeer niks meer te looten, je hebt op training en huizen na geen echte doelen voor je rijkdommen behalve dat het ontzettend tijdrovend is om uberhaupt rijk te worden.
Potions, gems, ingredients en ore neem ik mee, de rest is het niet meer waard om mee te zeulen.
Had ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik MOET looten.. Dwangneurotisch alles meenemen..
Ik gebruik niet eens alchemy en ik heb kisten vol met ingredients..
PS3.quote:
Zou gefixxed moeten zijn maar aangezien de mod bij mij nog werkt als launcher gebruik ik die gewoon alsnog...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb Skyrim ff tijdjes niet aangeraakt, is die 4Gb mod nu nog nodig of was dat met een patch gefixed?
Wat loopt er precies kut dan? Veel vastlopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
PS3.
Op mijn laptop had sowieso niet gekund (want: brakke specs en besturingssysteem dat niet ondersteund wordt), maar ik had hem ook voor de X360 kunnen halen. Nu dacht ik: de PS3 schijnt de betere hardware te hebben, laat ik dan maar voor die gaan...
...blijkt uiteraard de PS3-versie de enige te zijn die, in vergelijking met de andere twee, gewoon kut loopt.
Savegame glitches waardoor je last krijgt van framedrops is volgens mij wel het enige ps3 specifieke issue. Met dit soort games hou je bugs en crashes toch wel, zolang het niet te vaak gebeurt is het geen ramp. Denk maar niet dat de x360 en pc versie gevrijwaard is van issues...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat loopt er precies kut dan? Veel vastlopen?
Ik krijg 'm morgen (quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Savegame glitches waardoor je last krijgt van framedrops is volgens mij wel het enige ps3 specifieke issue. Met dit soort games hou je bugs en crashes toch wel, zolang het niet te vaak gebeurt is het geen ramp. Denk maar niet dat de x360 en pc versie gevrijwaard is van issues...
Als je een pc hebt die het trekt, dan is dat altijd nog de beste optie...
Dat vraag je nou net aan de verkeerde. Mijn ervaring is dat het hele "keyboard+mouse vs controller" -gedoe een kwestie van gewenning is. Ikzelf ben defenitely een pc gamer, dus ik zal altijd het toetsenbord en muis prefereren boven controller/joystick, maar vraag het een echte console-gamer en die zal het tegenovergestelde beweren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik krijg 'm morgen () voor pc, alleen ik denk erover n zo'n xbox joystick geval te kopen, dat ik daarmee dan speel op m'n laptop.. maar zijn laptop controls fijner denk je?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Dit is trouwens het laatste spel wat ik gekocht heb van the elder scrolls. Ik denk dat ik sowieso niet veel spellen meer ga kopen. Ik ben namelijk nogal wat game-af en heb de meeste spellen al wel 10 duizend uur eerder door. Alles is zo voorspelbaar tegenwoordig
(hoewel ik vroeger dacht dat ik zou gamen totdat ik bejaard was, zie ik nu in dat ik dat niet ga doen)
Wat een kutvraag.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:22 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga hem kopenop PS3, hoe zit het daar nu precies mee?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Dit is trouwens het laatste spel wat ik gekocht heb van the elder scrolls. Ik denk dat ik sowieso niet veel spellen meer ga kopen. Ik ben namelijk nogal wat game-af en heb de meeste spellen al wel 10 duizend uur eerder door. Alles is zo voorspelbaar tegenwoordig
(hoewel ik vroeger dacht dat ik zou gamen totdat ik bejaard was, zie ik nu in dat ik dat niet ga doen)
Ik heb zelf op de PS3 weinig tot geen problemen. Volgens mij 2 freezes gehad in 50-60 gespeelde uren. Verder ook geen serieuze glitches ofzo tegengekomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:26 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar zitten er meer bugs/glitches in dan op de Xbox of pc?
Ligt eraan hoe ver je in de companions questline bent:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:30 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe kom ik van werewolf mode af? Ik vind het niks maar nu loop ik er mooi de hele tijd mee omdat ik er niet vanaf kom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Ja. En ik bepaalde dat ik graag op die manier door het spel zou willen gaan voordat ik erachter kwam dat ik net zo goed had kunnen cheaten in console om hetzelfde te bereiken. Er is geen uitdaging meer aan het spel op deze manier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hoezo de mist in gegaan?Je bepaalt toch altijd zelf nog wat je wel en niet doet?
Nogmaals; ik wilde het spel zo spelen en ik wist ook niet van tevoren dat ik daarna een invincible knight of endless earrape zou zijn. Ik vind het ondoordacht dat je zo sterk kan worden in een spel. Dat morrowind, een spel van 10 jaar terug, ook dit 'probleem' had draagt alleen maar bij aan mijn wanhoopquote:In Morrowind kon je potions craften die het spel letterlijk lieten crashen, zo krachtig als dat ze waren (in een buitenlocatie weglopen met 12934971293athletics gaf heeeele vreemde effecten), maargoed.. Niemand dwingt je om dat soort dingen ook daadwerkelijk te doen. Ik vond het juist kut dat ze in Oblivion expres de alchemy zo begrensd hadden. Als ik 15 potions wil atten, moet dat kunnen vind ik
Ik heb hem op master en het enige wat nog een "uitdaging" is zijn mages die je om de een of andere reden kunnen oneshotten waar 4 draken tegelijkertijd dat niet kunnen. Echter ga ik dan gewoon achter een muurtje staan en onthoofd ik hem met één klap als hij komt kijken waar ik benquote:Ik ben nu level 24 ofzo, op Adept, en ik kom soms vrij taaie enemies tegen. Maargoed, ik doe dan ook niets met enchant, en ik draag light armor, dus ik moet een beetje op m'n health letten. Ik had 'm laatst ff naar Expert gezet, en dat is op zich prima te doen, alleen dan slaan Giants je ineens in 1x dood
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver je in de companions questline bent:Maar well rested bonus krijg je nooit meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ze hebben in Oblivion heel veel gedaan om dat soort dingen uit te bannen, en toen ging mensen zoals ik weer klagen, dus zit 't er nu weer inquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:32 schreef ems. het volgende:
Nogmaals; ik wilde het spel zo spelen en ik wist ook niet van tevoren dat ik daarna een invincible knight of endless earrape zou zijn. Ik vind het ondoordacht dat je zo sterk kan worden in een spel. Dat morrowind, een spel van 10 jaar terug, ook dit 'probleem' had draagt alleen maar bij aan mijn wanhoop![]()
Mja, is jammer idd.. Maar waarom begin je niet gewoon opnieuw? Of gooi je het over een nadere boeg? (switchen van armor en wapens, of word mage ofzo.. )quote:Ik heb hem op master en het enige wat nog een "uitdaging" is zijn mages die je om de een of andere reden kunnen oneshotten waar 4 draken tegelijkertijd dat niet kunnen. Echter ga ik dan gewoon achter een muurtje staan en onthoofd ik hem met één klap als hij komt kijken waar ik benAls het difficulty systeem nog enigszins zou werken was het een ander verhaal geweest. Nu heb ik geeneens de behoefte om alduin te killen.
In Morrowind had je de vrijheid om zo overpowered to worden als je zelf wilde, en in Oblivion hadden ze die vrijheid danig beperkt.. Persoonlijk ben ik blij dat die vrijheid weer terug is, maargoed, dat zal een kwestie van smaak zijn.quote:"Dan speel je toch niet zo" geeft alleen maar aan dat het spel, ondanks zijn duidelijke briljantheid, een paar core-gameplay zaken gewoon verschrikkelijk slecht heeft aangepakt. En dat vind ik op z'n minst opmerkelijk te noemen voor een moderne high-budget game.
Hij gaf bij mij aan dat ik High aan zou kunnen. Heb hem gewoon op Medium gezet, dat loopt wat vloeiender.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:45 schreef Snowbells het volgende:
Aw ik kan de graphics niet op ultra zetten
Op zo'n site bij mij low en medium, maar ik kan altijd nog high uit proberen..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij gaf bij mij aan dat ik High aan zou kunnen. Heb hem gewoon op Medium gezet, dat loopt wat vloeiender.
Misschien wel, misschien niet. Het gaat mij erom dat de meeste rpg's van tegenwoordig, hoe veel slechter ze ook zijn dan Skyrim, in ieder geval een soort van 'balans' hebben. Natuurlijk moet je sterke shit kunnen maken als je smithing en enchanting trained, echter is het in skyrim zo ver doorgeslagen dat je op level 20 al zo goed als geen problemen meer hebt om dungeons door te komen of draken te leggen. Tegen level 30-40 aan is het scenario eigenlijk één grote sight-seeing geworden waardoor de game in mijn ogen net iets teveel leunt op je eigen inlevingsvermogen ipv op een echte game-ervaring leveren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ze hebben in Oblivion heel veel gedaan om dat soort dingen uit te bannen, en toen ging mensen zoals ik weer klagen, dus zit 't er nu weer inBen bang dat ze daar niet uit gaan komen..
Dit was mijn 2e mannetje. Ik begon met een assassin/archer/thief, maar toen ik level 37 was begaf mijn schijf het en mocht ik opnieuw beginnen. (Mijn frustratie staat ergens in een eerder deel van dit topicquote:Mja, is jammer idd.. Maar waarom begin je niet gewoon opnieuw? Of gooi je het over een nadere boeg? (switchen van armor en wapens, of word mage ofzo.. )
Ik begrijp wat je bedoelt en ik heb er an sich geen problemen mee om overpowered te zijn. Ik vind het alleen jammer dat het in zo'n vroeg stadium zo erg sterk is. Als je level 50 bent kan ik het begrijpen maar dit maakt vrijwel het hele spel een breeze, waarna je aan je lot wordt overgelaten met een zeer mwaaaaaaa uitgewerkte moeilijkheidsgraad.quote:In Morrowind had je de vrijheid om zo overpowered to worden als je zelf wilde, en in Oblivion hadden ze die vrijheid danig beperkt.. Persoonlijk ben ik blij dat die vrijheid weer terug is, maargoed, dat zal een kwestie van smaak zijn.
Ben trouwens inmiddels lvl 30, Altmer Spellsword met deze stats:
Conjuration: 74
Destruction: 54
Enchanting: 57
One-handed: 58
Light Armor: 53
Smithing: 77
Draag een Glass armor set met in totaal +75 magicka, en een Dragonscale Helmet met +20 magicka
Volgende char wil ik weer eens wat anders doen (best kans dat ik hem zometeen maak), minder op magic gericht, dus zal wel een Nord Warrior, Heavy armor, 2h en Archery worden oid...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |