abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:02:46 #1
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106245888


Release Date
Vrijdag 11 november 2011

Platforms
PC, PS3 & Xbox 360

Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750

Reviews
IGN!
Gamekings!
Game-Informer!
Tweakers.net

Linkje naar overzicht van powers en skills per ras
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Races

Aan te raden graphische mods voor PC:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106245894
_O_ Skyrim _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:04:08 #3
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106245938
Skyrim: ^O^ en :O
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_106246009
Haha mijn housecarl is dood

Is er een cheat om mensjes levend te maken :D
pi_106246013
Ze moeten idd wat doen aan die Journal. In Morrowind was het goed uitgewerkt.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:06:26 #6
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106246017
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:54 schreef vosss het volgende:
Ga er een avond goed voor zitten en neem geen nieuwe meer aan Luctor.et.Emergo.
Zoals gezegd heb ik dat ook gedaan, het was flink buffelen en afzien, maar op zich is het wel te doen.

Ik heb alles met fasttravel gedaan (wat ik normaal nooit doe), gewoon omdat ik het overzicht compleet kwijt was.

Nu heb ik alleen nog de MQ en max 5 SQ's en max 5 misc quests. Het speelt een stuk prettiger nu omdat je gewoon weet wat je aan het doen bent.

Ik neem ook gewoon niet meer quests aan dan dat.

Als ik dit niet gedaan had dan denk ik dat ik de game weg had gelegd door het gebrek aan info in je journal. Dus ga er lekker voor zitten en als je gewoon 1 voor 1 ff alles fasttravelt dan is het met een hele avond best te doen om het allemaal overzichtelijker te krijgen.

Mij heeft het in elk geval geholpen om meer plezier aan Skyrim te beleven :Y
De meeste quests zijn enkel nog even praten met de opdrachtgever en dan de reward in ontvangst nemen. Maar ik doe het op regio. Want ik ben nu in omgeving Riften, maar heb ook nog een stuk of 3/4 quests die doorgaan in Solitude. Daarnaast nog iets teruggeven (2 quests) in Markarth. En nog verspeid nog een aantal. Ook nog een aantal zonder markering op mijn kaart.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:07:10 #7
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106246055
Dat vuurwerk hier leid af. :X Denk steeds dat zo'n harde knal ingame is. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:07:52 #8
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106246094
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ze moeten idd wat doen aan die Journal. In Morrowind was het goed uitgewerkt.
Ja, na een patch. Er zat niet eens een journal in dat spel.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:08:42 #9
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106246123
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat vuurwerk hier leid af. :X Denk steeds dat zo'n harde knal ingame is. :')
vuurwerk op skyrim nabootsen is echt te gek :P
pi_106246161
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:07 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ja, na een patch. Er zat niet eens een journal in dat spel.
Geen patch maar een uitbreiding. Tribunal of Bloodmoon. Er zat wel een journal in het vanillaspel hoor. Alleen was dat journal niet zo georganiseerd.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:10:32 #11
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_106246189
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Geen patch maar een uitbreiding. Tribunal of Bloodmoon. Er zat wel een journal in het vanillaspel hoor. Alleen was dat journal niet zo georganiseerd.
Klopt, tijdje geleden al weer.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_106246306
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:10 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Klopt, tijdje geleden al weer.
Het zij je vergeven, mijn zoon. Nu, gaat heen en vermenigvuldigt u!
Children of the night. What music they make.
pi_106246999
ANTWOORD OP VRAAG:
Volgens mij stond er uit het vorige draadje nog een vraag open over hoe je 2 enchantments op een item gooit.

Je kan geen extra enchantments gooien op een item dat al iets heeft. De vraagsteller gaf aan dat na de eerste hij het item niet meer kon vinden en dat klopt dus. Wat je moet doen is EIGENLIJK heel simpel. AL je gaat enchanten heb je nu gewoon 2 enchantment slots dus je kan METEEN 2 enchantments selecteren. Het kost je dus ook maar 1 soulgem per item en niet 1 per enchantment.
Die skill is trouwens ERG goed.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:06 schreef Terriroty het volgende:
Haha mijn housecarl is dood

Is er een cheat om mensjes levend te maken :D
Ja dat is er maar eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe. Ik heb het een keer moeten doen omdat ik een bepaalde toren van de verkeerde kant inkwam en een bepaalde heks al gedood had voor ik de questgiver tegenkwam. maar toen stond de hele commandline op de UESP.

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Console

hier staat meer. Als ik het zosnel lees dan kan je als je nog naast de NPC staat deze selecteren en dan in de console - resurrect 1 - typen. Als je al weg bent is het lastiger dan moet je eerst de NPC selectere met de console - Prid (ID van de persoon, staat denk ik ook op UESP als je zoekt)
dan resurrect, dan moveto player en dan enable.
dus
~ (console openen)
Prid (ID) (enter)
resurrect (enter)
moveto player (enter)
enable (enter)

TIP van de dag:
Als je de thieves guild wil gaan doen start er dan zsm mee en vraag meteen en met regelmaat bij degenen die erover gaan (D en V dus) hun "random" quests. Ik begon er laat mee en deed eerst de thievesguild main quest en kan nu dus echt tog keer de hele kaart over om dit nog te doen, anders kan je het mooi in de rest van het spel inbouwen.

KLAGEN:
Overigens was er een "analyse" van Skyrim hier op FOK die echt kant nog wal raakt. Ik heb zó'n hekel aan mensen die Morrowind zoveel beter vinden. Ok als je de voorkeur hebt voor die setting, dat mag, ik vond dat ook leuk.. maar doe niet alsof het hele spel daarom draait en of dat meteen de rest ook beter maakt. Ik bedoel zeggen dat de dungeons in Morrowind beter waren slaat echt NERGENS op, in Skyrim zijn ze langer, meer gevarieerd etc etc. En als je de achteruitgang die nu standaard in de dungeons zit niet wil dan hoef je die niet te gebruiken, ik geef toe dat het niet helemaal realistisch is maar doe nou niet alsof het zoveel meer waarde had dat je de hele dungeon terug moest lopen.
I'm right and you know it
pi_106247384
Na 178 uur iets nieuws gevonden: slaughterfish

Ik dacht dat de loadscreen waarin staat dat in alle wateren in skyrim slaughterfish zitten en de opgezette slaughterfish aan de muren een grapje waren. (en dat vond ik niet erg wat een kolere beesten vond ik dat in Oblivion) Maar na vrijwel alle quests gedaan te hebben (in ieder geval alle quest lines) heb ik er nu 2 gevonden in purewater run.

Ligt het aan mij of klopt die loadscreen iig niet.. ik heb ze echt verder NERGENS gezien.
I'm right and you know it
pi_106247887
Teringtyfus wat is dat Vampiergedoe irritant. Ik ga bijna uit wanhoop maar een nieuw spel beginnen. Gatverdamme.
pi_106248484
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Aezeal het volgende:
Na 178 uur iets nieuws gevonden: slaughterfish

Ik dacht dat de loadscreen waarin staat dat in alle wateren in skyrim slaughterfish zitten en de opgezette slaughterfish aan de muren een grapje waren. (en dat vond ik niet erg wat een kolere beesten vond ik dat in Oblivion) Maar na vrijwel alle quests gedaan te hebben (in ieder geval alle quest lines) heb ik er nu 2 gevonden in purewater run.

Ligt het aan mij of klopt die loadscreen iig niet.. ik heb ze echt verder NERGENS gezien.
Die kom je juist best veel tegen, tenminste ik wel. Vlakbij Riverwood bijvoorbeeld als je op weg bent naar Whiterun zitten ze ook in dat water.
pi_106248535
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Aezeal het volgende:

TIP van de dag:
Als je de thieves guild wil gaan doen start er dan zsm mee en vraag meteen en met regelmaat bij degenen die erover gaan (D en V dus) hun "random" quests. Ik begon er laat mee en deed eerst de thievesguild main quest en kan nu dus echt tog keer de hele kaart over om dit nog te doen, anders kan je het mooi in de rest van het spel inbouwen.
Je bedoelt die quests dat je moet inbreken en alle waardevolle items moet meenemen? Of dat je 1 bepaalde item moet zoeken? Of dat je de getallen in die businessledgers moet veranderen zodat niemand door heeft dat de TG geld van dat bedrijf heeft gehad? Het is een goede manier om geld te verdienen vroeg in het spel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Aezeal het volgende:
Na 178 uur iets nieuws gevonden: slaughterfish

Ik dacht dat de loadscreen waarin staat dat in alle wateren in skyrim slaughterfish zitten en de opgezette slaughterfish aan de muren een grapje waren. (en dat vond ik niet erg wat een kolere beesten vond ik dat in Oblivion) Maar na vrijwel alle quests gedaan te hebben (in ieder geval alle quest lines) heb ik er nu 2 gevonden in purewater run.

Ligt het aan mij of klopt die loadscreen iig niet.. ik heb ze echt verder NERGENS gezien.
Ik kom ze vaak genoeg tegen, vooral in grote meren en in de zee.
Children of the night. What music they make.
pi_106249003
Hmmm spoilers dus geen probleem :D ja ik bedoel die standaard inbraak quests.. je moet er in elke stad 5 doen voor je de "speciale" missie krijgt zodat je je invloed in die stad kan uitbreiden. (je krijgt dan een fence en een nieuwe handelaar in the ragged flagon. IIg voor ik er 5 in Markath had gedaan heb ik er denk ik wel 15 in solitude en 10 i Windhelm gedaan.. dus dat was vaak het hele land op en neer reizen. Op zich geen probleem maar aangezien ik alles wat er verder te doen was zo ongeveer wel gedaan had werd het wel een beetje monotoon.

Overigens: geld verdienen in het spel... waarom zou je het enige wat ik gekocht heb zijn zo ongeveer de huizen en die kosten niet erg veel. Ik neem meestal bijna geen loot meer mee omdat je het toch alleen maar moet verkopen en ik met het geld niets doe :D. Ik loop nu met 220K oid en dat is na alle huizen gekocht te hebben en sinds de 100 K (achievement) doe ik er eigenlijk geen moeite meer voor.

En over die slaughterfish: ik maak er eerlijk gezegd geen gewoonte van om door meren te struinen maar de zee in het noorden heb ik regelmatig over gestoken. en ik heb ook uitgebreid zitten zwemmen in het meer bij Riften bij de inbraak op die eilandjes en om iets te zoeken wat onderwater ligt daar en er nooit een gezien ...

ach ja altijd wat nieuws.. maar goed ook, als mage kan ik niet zoveel tegen beesten in het water :D
I'm right and you know it
pi_106249250
"je moet er in elke stad 5 doen voor je de "speciale" missie krijgt zodat je je invloed in die stad kan uitbreiden. (je krijgt dan een fence en een nieuwe handelaar in the ragged flagon".

Dat wist ik niet. Nadat ik een paar van zulke dingen had gedaan vond ik het eentonig worden dus ben ik ermee gestopt. Ik had het geld ook niet echt nodig.

Ik neem altijd wel loot mee, elk enchanted wapen/armor dat ik tegenkom moet ik hebben :P

Ik neem ook alle potions mee die ik vind, en alle jewelry, en alle edelstenen. En ik probeer al m'n armorsetjes compleet te krijgen. Net een compleet Falmer-armorsetje gevonden _O_
Children of the night. What music they make.
pi_106250148
Hoe trouw je op skyrim? :P

En wat is daar het voordeel van.
pi_106250161
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:19 schreef DeHovenier het volgende:
"je moet er in elke stad 5 doen voor je de "speciale" missie krijgt zodat je je invloed in die stad kan uitbreiden. (je krijgt dan een fence en een nieuwe handelaar in the ragged flagon".

Dat wist ik niet. Nadat ik een paar van zulke dingen had gedaan vond ik het eentonig worden dus ben ik ermee gestopt. Ik had het geld ook niet echt nodig.

Ik neem altijd wel loot mee, elk enchanted wapen/armor dat ik tegenkom moet ik hebben :P

Ik neem ook alle potions mee die ik vind, en alle jewelry, en alle edelstenen. En ik probeer al m'n armorsetjes compleet te krijgen. Net een compleet Falmer-armorsetje gevonden _O_
Dat is voor de one with the shadows achievement. Ook krijgt je fence in de Flagon dan steeds meer cash (aan het eind 4K)

Over die armor setjes: Ik verzamel ze nu niet. Ik ben nu ook even gestopt. Als de Creation kit er is ga ik een mooi kasteel maken met ook genoeg mannequins etc. Ik heb al wat ideeen :D. Daarna denk ik met een archery character spelen. Aangezien ik weet dat geld overbodig is en lockpicken ook zonder perks niet moeilijk is kan ik ook als sneak/archery type die perks tenminste naast me laten liggen.
I'm right and you know it
pi_106250194
Trouwens heeft iemand die perk bij lockpicking dat je 50% meer kans hebt om goede loot te vinden in kistjes? Zag hem staan en dat lijkt me toch wel handig. Je moet er volgens mij echter wel level 70 lockpicking voor zijn dus daar gaan wel wat uurtjes in zitten.
Flesje bier
pi_106250283
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Teringtyfus wat is dat Vampiergedoe irritant. Ik ga bijna uit wanhoop maar een nieuw spel beginnen. Gatverdamme.
Nee, maar serieus. Overdag heb ik niet genoeg mana voor die soul catch spell of zo. Dan moet ik dan 's avonds doen, maar als ik dat doe, ben ik tegen de ochtend alweer phase 4 waardoor iedereen me aanvalt en ik niet eens bij die vampierexpert kan komen zonder afgeslacht te worden. Om een phase minder te worden moet op je iemand feeden, maar dat kan alleen maar in iemands slaap. Om in de buurt van een bed te komen moet je goed kunnen sneaken, maar dat kan ik niet. Is nu de enige optie om maar een paar uur sneakend rond te lopen om de skill te boosten of heeft iemand anders nog een idee?
pi_106250293
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:40 schreef Terriroty het volgende:
Hoe trouw je op skyrim? :P

En wat is daar het voordeel van.
Je moet een amulet of mara hebben. Soms vind je (als loot of in winkels) maar ip moet je ze halen bij de temple van Mara in Riften. Dan moet je rondlopen met dat amulet en sommige NPC zeggen dat dingen als "" dat jij nog op zoek bent" etc etc iig dingen die hun interesse weergeven. Dan kan je zeggen dat je wil trouwen.... ja.. dat is de hele romantiek :D
Dan loopt de quest vanzelf (je moet je geloof ik melden bij die temple en dan in de avond weer terugkomen voor het huwelijk) je partner kan eten voor je koken en verdiend geld in een winkel (100 gc/dag)
I'm right and you know it
pi_106250622
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:40 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens heeft iemand die perk bij lockpicking dat je 50% meer kans hebt om goede loot te vinden in kistjes? Zag hem staan en dat lijkt me toch wel handig. Je moet er volgens mij echter wel level 70 lockpicking voor zijn dus daar gaan wel wat uurtjes in zitten.
Die heb ik. Ik vind wel wat meer ja, maar dat zijn voornamelijk enchanted wapens die zo'n 1.5k waard zijn gemiddeld.
Children of the night. What music they make.
pi_106250776
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:40 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens heeft iemand die perk bij lockpicking dat je 50% meer kans hebt om goede loot te vinden in kistjes? Zag hem staan en dat lijkt me toch wel handig. Je moet er volgens mij echter wel level 70 lockpicking voor zijn dus daar gaan wel wat uurtjes in zitten.
Ik heb nog nooit lockpickperks gebruikt en ben het ook niet van plan :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_106250803
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:51 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die heb ik. Ik vind wel wat meer ja, maar dat zijn voornamelijk enchanted wapens die zo'n 1.5k waard zijn gemiddeld.
Vind 1,5k toch een net bedrag hoor. Overigens komen enchanted wapens altijd goed uit ivm de enchanting skill natuurlijk. Toch maar eens overwegen om lockpicken te gaan levellen dan. :)
Flesje bier
pi_106250953
Zometeen maar eens het derde deel van Mehrunes' Razor ophalen (achter Markarth), voor de eerste twee heb ik 800g per stuk gekregen, levert lekker wat op :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_106251090
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:40 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens heeft iemand die perk bij lockpicking dat je 50% meer kans hebt om goede loot te vinden in kistjes? Zag hem staan en dat lijkt me toch wel handig. Je moet er volgens mij echter wel level 70 lockpicking voor zijn dus daar gaan wel wat uurtjes in zitten.
Tegen de tijd dat je 70 lockpicking hebt heb je denk ik al genoeg geld dat dit er niet meer toe doet. Ik vond geen van de speech of lockpick perks erg nuttig moet ik zeggen (zelfs met lage speech haalde je al veel van de checks (en die zijn niet veel voorkomend) en anders betaald je gewoon wat :D Lockpicken is al niet heel moeilijk zonder perks en al die dingen die over geld gaan.. nou ja heb ik al genoeg over gezegd denk ik.
I'm right and you know it
pi_106251135
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Aezeal het volgende:
(ID van de persoon, staat denk ik ook op UESP als je zoekt)
Die kun je inderdaad op uesp vinden, maar makkelijk is om de ingebouwde help functie te gebruiken, als je help lydia 0 of iets in die trant doet dan zoekt het commando alle objecten in het spel met die naam, waaronder ook de NPC, inclusief ID _O_
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_106251195
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_106251295
Ik vind arrow in the knee wel grappig.. maar zelf vond ik hun gemompel over
"Maybe I'm the dragonborn and I just don't know it yet" net zo humor.
I'm right and you know it
pi_106252158
Omg ik heb dus dat amulet.
Wil trouwen met hroki die ene vrouw in markarth .
Maar ze toond geen intresse :P
Met wie zijn jullie getrouwd?
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:31:18 #34
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_106252550
Ik zit met een probleem, voor een missie moest ik iets stelen in Markarth, toen kwamen er allemaal bewakers aan, ik vluchtten, nu heb ik een bounty. Dus voor een missie moet ik naar Markarth, komt er zo'n bewaker aan, wil me arresteren. Ik kies dus: submit, take me to jail. Dan zegt ie dat ik er nooit meer wegkom. En dan kan ik niet naar de gevangenis.

Iemand een oplossing, want ik kom hele tijd bewakers tegen die me dus willen arresteren, dat eindigt dus in een gevecht tegen 7 bewakers....
pi_106252605
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik zit met een probleem, voor een missie moest ik iets stelen in Markarth, toen kwamen er allemaal bewakers aan, ik vluchtten, nu heb ik een bounty. Dus voor een missie moet ik naar Markarth, komt er zo'n bewaker aan, wil me arresteren. Ik kies dus: submit, take me to jail. Dan zegt ie dat ik er nooit meer wegkom. En dan kan ik niet naar de gevangenis.

Iemand een oplossing, want ik kom hele tijd bewakers tegen die me dus willen arresteren, dat eindigt dus in een gevecht tegen 7 bewakers....
Kun je niet gewoon de bounty betalen?
Flesje bier
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:34:27 #36
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_106252699
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon de bounty betalen?
de bounty is 4000 gold, ik heb 6000 gold, maar ik zag hem niet staan.
pi_106252747
Thane of Winterhold *O*
Children of the night. What music they make.
pi_106253189
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef DeHovenier het volgende:
Thane of Winterhold *O*
*O*

Ik van Morthal en Falkreath :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_106253477
Geen thane van Whiterun zijn :')!
Flesje bier
pi_106254637
Ik moet alleen nog thane van solitude worden..
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_106254874
Ik ben alleen Thane van Winterhold en Whiterun. Misschien ook van Riften.
Children of the night. What music they make.
pi_106254982
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Gezicht het volgende:
Geen thane van Whiterun zijn :')!
Gast, dat is standaard, dat hoeft niet vermeld te worden :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:25:52 #43
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106255094
*O* Ik heb mijn companion weer terug. :D

Sinds Ivarstead was ik hem kwijt en nu ik een aantal quests in Riften gedaan heb en vervolgens weer naar Windhelm getrokken en daar het vervorg van de quest m.b.t.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, staat hij weer achter me. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:32:55 #44
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_106255414
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon de bounty betalen?
er staat nergens dat ik een bounty kan betalen..
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:50:42 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106256085
Wie is er Thane van Dawnstar (the pale)? Ik heb het idee dat je dat niet kan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:51:44 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106256131
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik zit met een probleem, voor een missie moest ik iets stelen in Markarth, toen kwamen er allemaal bewakers aan, ik vluchtten, nu heb ik een bounty. Dus voor een missie moet ik naar Markarth, komt er zo'n bewaker aan, wil me arresteren. Ik kies dus: submit, take me to jail. Dan zegt ie dat ik er nooit meer wegkom. En dan kan ik niet naar de gevangenis.

Iemand een oplossing, want ik kom hele tijd bewakers tegen die me dus willen arresteren, dat eindigt dus in een gevecht tegen 7 bewakers....
Gewoon naar de gevangenis gaan, dan krijg je daar een speciale missie waarbij je kunt ontsnappen.
Overigens is er een achievement voor het ontsnappen uit een andere gevangenis.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106256387
Ik ben Thane van Whiterun en van Solitude.

Ik zie er weinig meerwaarde van in; dus de rest hoef ik niet.

2 huizen is ook meer dan genoeg plek om al mijn troep in te flikkeren :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_106256633
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:56 schreef vosss het volgende:
Ik ben Thane van Whiterun en van Solitude.

Ik zie er weinig meerwaarde van in; dus de rest hoef ik niet.

2 huizen is ook meer dan genoeg plek om al mijn troep in te flikkeren :)
Ach, gewoon weer een paar quests erbij en dan een huisje kopen om nog iets met je geld te kunnen doen :P
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_106257195
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:50 schreef Maanvis het volgende:
Wie is er Thane van Dawnstar (the pale)? Ik heb het idee dat je dat niet kan.
Daar was wat gedoe om idd, vooral omdat de museumquest niet mee zou tellen voor de "assist the people" dinges :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:20:00 #50
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_106257254
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik zit met een probleem, voor een missie moest ik iets stelen in Markarth, toen kwamen er allemaal bewakers aan, ik vluchtten, nu heb ik een bounty. Dus voor een missie moet ik naar Markarth, komt er zo'n bewaker aan, wil me arresteren. Ik kies dus: submit, take me to jail. Dan zegt ie dat ik er nooit meer wegkom. En dan kan ik niet naar de gevangenis.

Iemand een oplossing, want ik kom hele tijd bewakers tegen die me dus willen arresteren, dat eindigt dus in een gevecht tegen 7 bewakers....
Ik had hetzelfde probleem nadat ik die speciale gevangenis missie had gedaan, 1 of andere glitch zorgt ervoor dat je je bounty niet meer op een normale manier kan afbetalen/uitzitten.
Ik heb het opgelost door de stormcloaks te joinen en Markarth te veroveren, het nieuwe bewind geeft niks om de oude bountys. Gelukkig maar want mijn bounty was 11000+ :')
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')