Neequote:
Nouja niet alleen dat je weet hoe en wat en waar, maar vooral de wat langere quests met meerdere sequences. De extra info is echt sumier en de vorige gedeeltes zijn gewoon afgevinkt en klaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ja, de Journal is echt enorm slecht gedaan. Ik had graag wat meer info over de quest gelezen behalve "Retrieve sword for X"Dan lees ik liever "Retrieve sword at Y for X in Z", waar Y de vindplaats is, X de persoon en Z waar 'ie woont... net ff wat handiger.
De tijd waarin de spellen uit kwamen, dat ik Oblivion een betere game vond destijds dan Skyrim nu.quote:
Hmmm, ik vermaak me iig stukken beter met Skyrim dan met Oblivion destijds.... die gates plichtmatig afwerken telkens vond ik maar irritant. Plus het ontbreken van classes vind ik ook echt een enorm voordeel van Skyrim. Nee over het algemeen Skyrim > Oblivion toch wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De tijd waarin de spellen uit kwamen, dat ik Oblivion een betere game vond destijds dan Skyrim nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
FOK! verslaving vs je Skyrim Verslavingquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef vosss het volgende:
Kut. Ik wilde nog even Skyrim starten maar ik ben het vergeten en ga zo naar bed heen.
KloteFOK!![]()
![]()
Hmmm, ik ga even wat dingen uiteenzetten:quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn er meer mensen die Oblivion in verhouding een betere game vonden?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
FOK! verslaving vs je Skyrim Verslaving
op de weegschaal XD FOK! wint blijkbaar
Yup, het is sad. TOS brengt de nerd in me naar buiten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:08 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie nemen de lore wel erg serieus heer ontstaan nog net geen forumoorlogen over
Mjah, het moet op hetzelfde platform draaien (xbox) dus zijn de ontwikkelaars aan handen en voeten gebonden. Er valt op een gegeven moment niks meer uit te persen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
ik had in oblivion maar 1 quest die het door een bug niet meer deed, hier al minimaal 5 en ik ben nog niet eens halverwege. dus in die zin ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
nee, skyrim is vele malen beterquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef Terriroty het volgende:
uhm
Is het slim om in die verkopers te inversteren?
een stokje vinden, plus een punt en een veer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef Terriroty het volgende:
uhm
Is het slim om in die verkopers te inversteren?
En hoe maak je eigen pijlen?
Vind Skyrim in bijna al aspecten beter, behalve in quests. Vond de mainstory en sideqeusts echt tegenvallen in Skyrim, meestal behoorlijk saai en het belangrijkste is dat je nooit echt voldoening krijgt. Dat is een reden waarom ik RPG's speel, ik wil dat mijn keuzes en acties ook echt invloed hebben. In Skyrim zie je nergens echt verschil, civil war questline voltooid en het enige wat Bethesda heeft gedaan is een paars guards getransformeerd in een ander outfit. Niemand in Skyrim dat het boeit dat de civil war voorbij is. Precies hetzelfde met de mainquest. Om maar niet te beginnen over de vier andere hoofd sidequests (Magic, Companion, DB en Thieves) waar je zo door heen gaat en meteen guild master bent. DB was opzich nog wel vermakelijk en de Thieves zit ik nog ergens in het midden maar kan ik niet verder door een major bug. Maar de Companion en vooral de Mages Guild vond ik echt abnormaal slecht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Even Skyrim spelen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef vosss het volgende:
Kut. Ik wilde nog even Skyrim starten maar ik ben het vergeten en ga zo naar bed heen.
KloteFOK!![]()
![]()
Pijlen maken kan volgens mij niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:17 schreef Terriroty het volgende:
Wat verdien je er dan mee met inversteren?
Enn weet iemand hoe je dus eigen pijlen maakt op skyrim -.-?
Zodra ik een Daedra tegenkom doe ik ditquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:01 schreef Terriroty het volgende:
Yeay
Smithing toenet naar 100 gekregen.
Maar ik vroeg me af.....
Zijn er ook mines waar je ebony ore kunt krijgen?
En wat zijn Daedra Hearts?
Ik speel gewoon met die 4GB mod, en kan gewoon als ik wil uren achter elkaar spelen zonder dat die raar doet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:07 schreef GlenSpey het volgende:
Jammer, de 4gb fix leek in eerste instantie te werken, maar nu nemen de CTD's weer in rap tempo toe. Kon ik een paar dagen geleden gewoon nog 1 a 2 uur spelen zonder crash, nu is het na 5-10 minuten alweer zover. Is er nou al eens een definitieve fix beschikbaar? Want het spel wordt een beetje onspeelbaar zo.
lol, ik heb er ook nog zoveel openstaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb nu nog 12 quests en 14 miscellaneous quests
Ik moet er echt eens een paar afronden, zodat het allemaal wat overzichtelijker word.
Dat heb ik laatst ook gedaan. Heeft me iets van 10 of 15 uur gekost zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet er echt eens een paar afronden, zodat het allemaal wat overzichtelijker word.
Ik gebruik vooralsnog geen mods, wel staat alles op ultra en dit draait probleemloos. Op de CTD's na dan...quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:44 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik speel gewoon met die 4GB mod, en kan gewoon als ik wil uren achter elkaar spelen zonder dat die raar doet.
En alles staat op Ultra, en ik gebruik iets van 30 mods.
Wel raar dan ja.
Ik heb nu ook al bij sommige quests geen idee meer wie waarom me die quest gaf.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gedaan. Heeft me iets van 10 of 15 uur gekost zoals ik al zei.
Het speelt wel prettiger, wat ik ook al eerder uitlegde waarom. Het wordt allemaal wat makkelijker te behappen qua verhaal omdat je nu gewoon nog weet wie je waarom die ene quest gegeven heeft.
Met de journal van Oblivion of Morrowind had dat niets uitgemaakt. De uitgeklede journal vind ik echt het meest jammere van de hele game
Grootste gemis wmbquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al bij sommige quests geen idee meer wie waarom me die quest gaf.
En even nalezen hoe het ook alweer zat, is er inderdaad helaas niet meer bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Dan zou ik inderdaad eerst even naar je geheugenmodules kijken, wie weet zijn die wel kapot en komt het dus daardoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik gebruik vooralsnog geen mods, wel staat alles op ultra en dit draait probleemloos. Op de CTD's na dan...
Maar wat is dat precies met v-sync? Moet ik dit uitschakelen?
Edit: Alhoewel ik nu begin te vermoeden dat mijn RAM gewoon kapot is, krijg nu ook in andere spellen CTD's en had laatst een paar BSOD's te pakken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:53 schreef KaBuf het volgende:
Mensen, even een vraagje:dat hoort gewoon hoor, de draken vliegen gewoon rond en kunnen je elk moment aanvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Oh tnx, dacht dat draken echt alleen bij Quests hoordenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:53 schreef leeell het volgende:
[..]
dat hoort gewoon hoor, de draken vliegen gewoon rond en kunnen je elk moment aanvallen
Ik heb 40 Misc. questsquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |