Ik heb het ook niet op vuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Vuurwerkwatjes? Wees blij dat je niet hier woont dan
Siervuurwerk vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet op vuurwerk
Niets voor jou, een oorlogsgebied? Dat valt toch wel mee. Bommetje hier, bommetje daar, zo erg is dat toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in een oorlogsgebied woon want dat had dus niets voor mij geweest
Ik denk niet dat ze er voor plezier wonen maar ik denk wel dat er mensen zijn die er beter mee omgaan. Ik zou bij elk knalletje van de schrik wegkruipen , dat is de zenuwpees in mij die dan wakker wordquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef twi het volgende:
[..]
Niets voor jou, een oorlogsgebied? Dat valt toch wel mee. Bommetje hier, bommetje daar, zo erg is dat toch ook niet?
Zouden er mensen zijn die voor hun plezier in een oorlogsgebied gaan wonen?
Ja dat is wel leuk ja. Na een keer vuurwerk in mijn had te hebben laten ontploffen vond ik er niets meer aanquote:
Er zijn mensen die voor vakantie naar zogenaamde "hot-zones" gaan, ie oorlogs- of rampgebieden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef twi het volgende:
[..]
Niets voor jou, een oorlogsgebied? Dat valt toch wel mee. Bommetje hier, bommetje daar, zo erg is dat toch ook niet?
Zouden er mensen zijn die voor hun plezier in een oorlogsgebied gaan wonen?
Hier hebben ze geen vuurwerk met O&N, maar ze knallen vanaf mei t/m septemberquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel leuk ja. Na een keer vuurwerk in mijn had te hebben laten ontploffen vond ik er niets meer aan
Kwestie van wennen (dat vuurwerk dan). Als je 't elke dag hoort merk je het waarschijnlijk niet eens meer op. Ik schrik af en toe ook van een knal hoor, zeker als ik over straat ga. Maar om te zeggen dat ik bang ben, nee. Ik vond het alleen wel een grappige manier om het neer te zetten, "dat zou niets voor mij zijn". Zo zou ik dat misschien zeggen bij een boerderij, of een appartement boven een café. Dat zou niets voor mij zijn. Maar een oorlogsgebied, dat klinkt voor mij echt meer als een "no way in fuckin' hell" dan een "dat zou niets voor mij zijn"quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er voor plezier wonen maar ik denk wel dat er mensen zijn die er beter mee omgaan. Ik zou bij elk knalletje van de schrik wegkruipen , dat is de zenuwpees in mij die dan wakker word
Het geeft zo´n rommel he, mortierinslagen in je woonkamerquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:41 schreef twi het volgende:
[..]
Kwestie van wennen (dat vuurwerk dan). Als je 't elke dag hoort merk je het waarschijnlijk niet eens meer op. Ik schrik af en toe ook van een knal hoor, zeker als ik over straat ga. Maar om te zeggen dat ik bang ben, nee. Ik vond het alleen wel een grappige manier om het neer te zetten, "dat zou niets voor mij zijn". Zo zou ik dat misschien zeggen bij een boerderij, of een appartement boven een café. Dat zou niets voor mij zijn. Maar een oorlogsgebied, dat klinkt voor mij echt meer als een "no way in fuckin' hell" dan een "dat zou niets voor mij zijn"
En wat te denken van een bomaanslag waar je auto geparkeerd staatquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het geeft zo´n rommel he, mortierinslagen in je woonkamer
Daar gaat je no-claimquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat te denken van een bomaanslag waar je auto geparkeerd staat
quote:
Winniehquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winnieh
En nee, er is niks mis mee om als 28 jarige man winnieh the pooh leuk te vinden
En geurtje?quote:
Bij oorlog en terrorisme geen uitkering dat valt niet onder de dekking.quote:
Zo'n luie beer die alleen maar honing wil eten kun je alleen maar leuk vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Of 37 jarige vrouwZe zijn zo lief en stiekem af en toe vol kinderlijke wijsheden
Wie had hier ook al weer een teigetjesverzameling?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n luie beer die alleen maar honing wil eten kun je alleen maar leuk vinden.
Ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie had hier ook al weer een teigetjesverzameling?
Heb je ook een hello kitty telefoon?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
it wasn't me bij mij zou het meer Hello Kitty of Betty Boop zijn
Nog niet maar ik wil er wel eenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je ook een hello kitty telefoon?
Moet ik je handje komen vasthouden tot het voorbij is?quote:
Helaas, ik heb die ik nog had liggen in de winkel aan mijn moeder gegevenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nog niet maar ik wil er wel een
Je mag vast bij Drommel op schoot komen zitten, houdt ie met liefde je handje vastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag vast bij Drommel op schoot komen zitten, houdt ie met liefde je handje vastHmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas.Heaven is a place on earth with you
Ook niet zeuren danquote:
Muppetsquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:02 schreef formerjellybean het volgende:
oh en ik heb hier een boel muppets in huis
Drommel aansteken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zeur niet
Maar iemand anders mag die shit aansteken
Sja, iemand moet het doenquote:
Aan zijn lontjequote:
Bartho is een beetje vervelend vandaag misschien moeten we hem maar aanstekenquote:
Nee ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bartho is een beetje vervelend vandaag misschien moeten we hem maar aansteken
Hey kreequote:
De Muppets zijn zo baas, ze zouden de politiek in moetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het hier een muppetfanHad vroeger een vriendin die er ook net zo gek op was en zo hebben we aardig wat poppen gescoord die hier in huis staan
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef Murdera het volgende:
Plannen omgegooid, vanavond maar de stad in met mijn wingman.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef Murdera het volgende:
Plannen omgegooid, vanavond maar de stad in met mijn wingman.
Ik ben behoorlijk explosief. Wel een lange lont, dus je hebt tijd genoeg om weg te rennenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bartho is een beetje vervelend vandaag misschien moeten we hem maar aansteken
Een date op oudejaarsavond?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef kree het volgende:
Vanavond date, spannendgezellig bankhangen dat wordt
Ja ze was helemaal alleen thuis dus zei ik wil je wel gezelschap houdenquote:
Een eerste date?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef kree het volgende:
Vanavond date, spannendgezellig bankhangen dat wordt
Ik zit in Noorwegenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Waar ben jij geweest de afgelopen tijd?
I hate to burst your bubble maar dan kan het ook goed zijn dat je inderdaad niet meer dan gezelschap bentquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ze was helemaal alleen thuis dus zei ik wil je wel gezelschap houden
Oh wat cool!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in Noorwegen
Ik probeer Skandinavische blonde halfgoden te versieren hier maar lukt lastig met mankepoot
Nee, nouja dat is dat hele verhaal, maar die van de zomer zeg maar.quote:
Dat idee heb ik ook een beetje en je hebt jezelf een beetje uitgenodigdquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
I hate to burst your bubble maar dan kan het ook goed zijn dat je inderdaad niet meer dan gezelschap bent
Zit je wel buitenaf dan? want in de stad zie je alleen maar vrouwenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in Noorwegen
Ik probeer Skandinavische blonde halfgoden te versieren hier maar lukt lastig met mankepoot
Niet nadat ik die sms-jes leesde na van de weekquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
I hate to burst your bubble maar dan kan het ook goed zijn dat je inderdaad niet meer dan gezelschap bent
Hi! Please use this marker to creatively improve my cast! And please leave your phone number to itquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in Noorwegen
Had het woord nog niet eens genoemdquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
oh god ja hoor het begint weer psychose meisje
Wat heb je met je poot gedaan dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in Noorwegen
Ik ga naar Noorwegen hoor ik netquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zit je wel buitenaf dan? want in de stad zie je alleen maar vrouwen
Oeh das een goeie!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hi! Please use this marker to creatively improve my cast! And please leave your phone number to it
In stockholm hoef je als vrouw zijnde niet voor de leuk te gaan stappen op mannen jacht want je komt alleen maar vrouwen tegenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga naar Noorwegen hoor ik net
Kan hooguit fout gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oeh das een goeie!
Maar ik durf dat niet zo goed
Ze zijn allemaal zo groot en hebben van die mooie blauwe ogen...enzo![]()
zal ik je komen versterken:')?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
In stockholm hoef je als vrouw zijnde niet voor de leuk te gaan stappen op mannen jacht want je komt alleen maar vrouwen tegen
Huuuu, koud daar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in Noorwegen
Dan ga je naar de verkeerde clubs toe. Lesbobars moet je ook niet naartoe gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
In stockholm hoef je als vrouw zijnde niet voor de leuk te gaan stappen op mannen jacht want je komt alleen maar vrouwen tegen
Stockholm =/= Noorwegenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde clubs toe. Lesbobars moet je ook niet naartoe gaan
Dan krijg je vast een klap met zijn hamerquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou dus de stevig getrainde billen van Thor knijpen
Noemen we swaffelen tegenwoordig zo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan krijg je vast een klap met zijn hamer
Het zijn kerels. Die willen allemaal je tieten zienquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oeh das een goeie!
Maar ik durf dat niet zo goed
Ze zijn allemaal zo groot en hebben van die mooie blauwe ogen...enzo![]()
En das niet alleen in Noorwegen zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het zijn kerels. Die willen allemaal je tieten zien
Daarom ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En das niet alleen in Noorwegen zo
Nee Thor slaat met de steel van zijn hamer die keihard isquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Noemen we swaffelen tegenwoordig zo?
Hij mocht van jou geen psychosemeisje zeggen dus kree heeft haar Anja genoemd in plaats daarvan.quote:
Dus?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het zijn kerels. Die willen allemaal je tieten zien
Psiesquote:
Nou, niks om bang voor te zijn dusquote:
En dat doe jij graag. Toch?quote:
Heb jij ook zo'n toffe Kerstkaart?quote:
Gun hem nu ook eens een kans om zijn eigen fouten te maken. En wie weet valt het allemaal mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:36 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh ok . ik twijfel of die wel naar me luisterdmaar ach ja misschien komt anders ook het tienermeisje en die belaagd hem .
Wait, whuud?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:36 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh ok . ik twijfel of die wel naar me luisterdmaar ach ja misschien komt anders ook het tienermeisje en die belaagd hem .
Je zag er ineens heel vrouwelijk uitquote:
Yes, vooral de tekst die erin geschreven is, is superquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n toffe Kerstkaart?
Welquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, niks om bang voor te zijn dus
Ze zijn bang voor je tieten?quote:
Nou, wat dan?quote:
Waar ben je bang voor dan?quote:
Het is zo'n schatje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, vooral de tekst die erin geschreven is, is super![]()
Daarnaast is het sowieso mijn eerste kerstkaart in 8 jaar tijd
Ik langs anjaquote:
Wel een beetje aan der zitten anders word je echt alleen maar gezelschap.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik langs anja
Effe gezellig avondje en dan zien we wel zal wel beetje nieuwjaar wensen worden.
Ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Wie is er nou bang voor twee halve sinosappels?![]()
Ik in ieder geval wel.quote:
Hmmm denk dat ik weinig initiatief hoef te nemen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel een beetje aan der zitten anders word je echt alleen maar gezelschap.
Ik ben dan ook enorm vrouwelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Je zag er ineens heel vrouwelijk uit
[..]
Yes, vooral de tekst die erin geschreven is, is super![]()
Daarnaast is het sowieso mijn eerste kerstkaart in 8 jaar tijd
Well done my friend, well done.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm denk dat ik weinig initiatief hoef te nemen.
Kreeg al berichtjes van ik wil je knuffelen zoenen en meer
Halvequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Wie is er nou bang voor twee halve sinosappels?![]()
Yeah babyquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook enorm vrouwelijk.Alleen niet zo labiel.
Van wie was de kerstkaart?
Klinkt goed kree. Misschien wordt het nog wel een spetterend nieuw jaar voor jequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm denk dat ik weinig initiatief hoef te nemen.
Kreeg al berichtjes van ik wil je knuffelen zoenen en meer
Ze bijten niet hoorquote:
Neukend het nieuwe jaar in.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt goed kree. Misschien wordt het nog wel een spetterend nieuw jaar voor je
Van een ongelofelijk lieve heldin die die moeite gewoon eventjes doet. Kleine moeite voor haar, groot plezier voor mijquote:
Haha Kree gaat een man worden n het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Versier mij dan maar. Ik ben niet mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Sinosappel het volgende:
Uhhh...wat? Zij zijn niet bang voor borstjes
Maar ik ben bang om mooie mensen te versieren
Hehe. Had ik jouw haar maar.quote:
Lijkt mij wel watquote:
Ik wordt er bijna bang van, moest gisteren spelen op een feestje, ik nog effe bellen tussen de twee setjes door.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik ren gewoon weg voor vrouwen in het algemeen, niet alleen voor de borsten.quote:
Dat zijn geen coole vragen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wordt er bijna bang van, moest gisteren spelen op een feestje, ik nog effe bellen tussen de twee setjes door.
Zei zo van ik mis je blabla (5 dagen niet gezien) mis je mij ook zo blala, haha ik heb daar zo'n geen ervaring mee.
En toen de vraag als je moest kiezen tussen mij en muziek maken....
Moeilijke vraag wel eigenlijk.
Oei, zet ze je mooi even voor het klok. Vind ik niet zo slim van haarquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wordt er bijna bang van, moest gisteren spelen op een feestje, ik nog effe bellen tussen de twee setjes door.
Zo van ik mis je blabla (5 dagen niet gezien) mis je mij ook zo blala, haha ik heb daar zo'n geen ervaring mee.
Wat is dat voor vraag..?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef kree het volgende:
Ze weet dat ik veel in de muziek zit.quote:
Das eigenlijk een niet zo cool antwoord op een niet zo coole vraagquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ze weet dat ik veel in de muziek zit.
Dus tsja ik heb maar gezegd dat ik er nog even over moest denken.
Niet doen joh vrouwen zijn liefquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ren gewoon weg voor vrouwen in het algemeen, niet alleen voor de borsten.
Zo bedoel ik het niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ze weet dat ik veel in de muziek zit.
Dus tsja ik heb maar gezegd dat ik er nog even over moest denken.
Ik heb hier nog wel van die elastische voor je liggen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
iemand pleisters voor mijn mond denk dat ik ze even nodig heb
Even aan heloef vragen, die heeft wel iets in zijn chloroform kitje liggen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
iemand pleisters voor mijn mond denk dat ik ze even nodig heb
Dudequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ren gewoon weg voor vrouwen in het algemeen, niet alleen voor de borsten.
Ik maak een grapje.quote:
Ah ok op zo´n manier.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
Vrouwen die dat soort keuzevragen stellen.. Ik kan dat niet begrijpen.
Mij is een aantal keren zo'n keuze voorgeschoteld, en het betekende elke keer bijna het eind van die relatie.
Akward?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak een grapje.![]()
Maar goed er was een akward moment vorige week toen ben ik een soort van weggerend.
Ik vind het niet zo'n slimme zet van haar, maar 't geeft wel aan dat ze wel gek op hem isquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef Lot88 het volgende:
tis wel n tike labiel om iemand voor een keuze tussen een favo bezigheid en jezelf te zettendaarbij wat heb je aan het antwoord op zo'n vraag?
Een excuus om weg te rennen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef Lot88 het volgende:
tis wel n tike labiel om iemand voor een keuze tussen een favo bezigheid en jezelf te zettendaarbij wat heb je aan het antwoord op zo'n vraag?
Is dat zo? Lijkt mij een vrij destructieve vraag. Sabotage I tell you!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n slimme zet van haar, maar 't geeft wel aan dat ze wel gek op hem is
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef dawg het volgende:
als zo'n vraag gesteld wordt moet je gewoon zeggen dat je voor de muziek kiest. meteen op haar plaats zetten, wat denkt ze wel niet?
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef dawg het volgende:
als zo'n vraag gesteld wordt moet je gewoon zeggen dat je voor de muziek kiest. meteen op haar plaats zetten, wat denkt ze wel niet?
Ja want bij de degene waar ik gek op ben vraag ik ook altijd of ze alles waar ze van houden willen opgeven voor mijquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n slimme zet van haar, maar 't geeft wel aan dat ze wel gek op hem is
Precies ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef dawg het volgende:
Nou ik tikte iemand aan en zei van kijk dat meisje ziet er leuk uit blablabla je kent het wel.quote:
En dat ja, dat soort dingen vraag je toch niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef dawg het volgende:
Oh man je had niet moeten weglopen, zondequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik tikte iemand aan en zei van kijk dat meisje ziet er leuk uit blablabla je kent het wel.
Wat doet hij dus? Hij loopt er op af begint met haar te praten begint naar mij te wijzen, ik raak in paniek.![]()
De rest is geschiedenis.
Omgquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik tikte iemand aan en zei van kijk dat meisje ziet er leuk uit blablabla je kent het wel.
Wat doet hij dus? Hij loopt er op af begint met haar te praten begint naar mij te wijzen, ik raak in paniek.![]()
De rest is geschiedenis.
Nou ja er op aflopen was ook niks geworden, getuigt niet van veel moed om een vriend te sturen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh man je had niet moeten weglopen, zonde
Nee joh natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
Is ze nou achter je aan gerend of niet ??
Ik hou er niet van verrassingen, dan raak ik van slag.quote:
Ja ik wist er ook geen antwoord op, maar ze is leuk genoeg om het in ieder geval een kans te gevenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:00 schreef Sinosappel het volgende:
Met zo'n vraag zou ik ter pekke afknappen op die persoon.
Nojoke
Tenzij hij het voor de grap zegt
als ze zo'n vraag stelt en ze meent het serieus heeft ze zelf de keuze al gemaakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:00 schreef Sinosappel het volgende:
Met zo'n vraag zou ik ter pekke afknappen op die persoon.
Nojoke
Tenzij hij het voor de grap zegt
Dat is dan zo'n type dat vind dat je geen hobby's mag hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:02 schreef dawg het volgende:
[..]
als ze zo'n vraag stelt en ze meent het serieus heeft ze zelf de keuze al gemaakt natuurlijk.
Ja, wie weet dacht ze achteraf ook van "O shit, heb ik dat echt gestuurd?".quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik wist er ook geen antwoord op, maar ze is leuk genoeg om het in ieder geval een kans te geven
Waarschijnlijk mag die straks niets meer en zit die vastgebonden bij haar thuisquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dan zo'n type dat vind dat je geen hobby's mag hebben.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:03 schreef xFriendx het volgende:
Toch nog even een lichte sjans in de sportschool. Aan het squashen met een vriend en een vrouw zat te kijken vanaf haar roei-apparaat. Naderhand terwijl we nog nazaten en drankje deden kwam ze nog langslopen om naar huis te gaan. Ze liep mij tegemoet dus bewust maar even flink aanstaren tot een glimlach op haar gezicht verscheen.
Schat haar wel 40 of zoiets, maar ja, ze sport en heeft een goed figuur en leuk gezicht![]()
Ze heeft uit het niets al eens hoi gezegd alleen toen niets mee gedaan. Maar nu beter bekeken is het best een lekker ding.
Laten we hopen van niet, hij verdient beter.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag die straks niets meer en zit die vastgebonden bij haar thuis
Maar de vraag is, of hij dat wel erg vindquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag die straks niets meer en zit die vastgebonden bij haar thuis
Had haar aan de telefoonquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, wie weet dacht ze achteraf ook van "O shit, heb ik dat echt gestuurd?".
Beste is om het gewoon te vergeten
Trouwens, kunnen we die naam psychosemeisje niet laten vallen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
dan is het geen psychosemeisje meer maar psychobitch
Nee, dan noemen we het "echtgenote".quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
dan is het geen psychosemeisje meer maar psychobitch
sorry slechte gewoontequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Trouwens, kunnen we die naam psychosemeisje niet laten vallen?
Ze heette toch al Joke ofzoiets?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden, maar om haar nou anja te noemen? Dat is ook zo nietszeggendquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze klinkt nogal onzeker en zoekt op een rare manier bevestiging, zo te lezen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
Had haar aan de telefoon![]()
Tja ik denk dat ik muziek maken sowieso niet zou opgeven zelfs niet voor haar.
Maar wilde dat niet gelijk keihard zo zeggen tegen haar.
Komt ze vanzelf wel achter.
Maar denk ook dat ze het misschien een beetje lomp verwoorde.
Ik ben niet zo van oooh ik mis je blabla zij wel, ik mis haar wel maar ik zeg het niet zo gelijk.
Vindt het altijd zo slijmerig overkomen als ik dat zelf zeg.
Misschien ben ik wel een lompe boer, maar het wordt wel een gezellig avondje sowieso was laatst ook toen ik bij dr was, leuk praten kunnen we sowieso
Anjaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze heette toch al Joke ofzoiets?
He beeb. Al weer terug in de lage landen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze heette toch al Joke ofzoiets?
Ja het is een apart geval, weet ook niet echt hoe ik het aan moet pakken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ze klinkt nogal onzeker en zoekt op een rare manier bevestiging, zo te lezen.
Dawg, elke keer als ik het denk, zeg jij hetquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ze klinkt nogal onzeker en zoekt op een rare manier bevestiging, zo te lezen.
Hai Kaneelstaaf.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He beeb. Al weer terug in de lage landen?
Dat klinkt als lekker gek op de bank met een glaasje roséquote:
Je bent alweer terug! Goh, wat ging dat snelquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai Kaneelstaaf.
Ja, gisteravond al
Nog toegekomen aan het lezen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai Kaneelstaaf.
Ja, gisteravond al
Inderdaad. Het zijn niet echt dingen die elkaar uitsluiten ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
''Ik kies gewoon voor beide? Problemen mee? ''
In de auto nog wel een tijdje, maar nog niet helemaal hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog toegekomen aan het lezen?
Je moet er ook de tijd voor nemen, anders mis je de helft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de auto nog wel een tijdje, maar nog niet helemaal hoor
Dankjequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet er ook de tijd voor nemen, anders mis je de helft.
Veel plezier in ieder geval vanavond.
Nee, dat laat ik aan anderen over. Dan ga ik lekker even naar het vuurwerk kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
O
[..]
Ga je nog Gelukkig Nieuwjaar posten op FOK! om 00:00:00?
Spannend leven hebben we.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje 't zelfde als ik dus
Ow, dat vind ik dan weer een beetje jammer. Maar in de praktijk verandert het toch niks dus mehquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:13 schreef formerjellybean het volgende:
De wraak der mod, we hadden het social chat gemaakt maar omdat er steeds gelinkt is , naar de chat , dan hadden ze zoiets vna dat nemen we danmaar weer van ze af
Nope...domme autist die ik benquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:16 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was overigens een grapje , mijn sarcasme word dus niet gesnapt![]()
Dansen en sjanzen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:18 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond eerst naar m'n broertje waar wat vrienden zitten. Daar alvast wat bier drinken. Dan 12 uur wat vuurwerk kijken. Dan half 1 door naar de plaatselijke kroeg waar iedereen zich verzamelt en daar doorgaan met bier drinken en kletsen en halfslachtige pogingen tot dansen.
Zal wel weer een mooi avondje worden.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:18 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond eerst naar m'n broertje waar wat vrienden zitten. Daar alvast wat bier drinken. Dan 12 uur wat vuurwerk kijken. Dan half 1 door naar de plaatselijke kroeg waar iedereen zich verzamelt en daar doorgaan met bier drinken en kletsen en halfslachtige pogingen tot dansen.
Ja, vriend van me zei nog. Aangezien je toch niet zo vaak meer in de kroeg zit, kan je wel een lelijk wijf scoren want dan krijg je het toch niet zolang te horen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dansen en sjanzen!![]()
Ik weeet nog niet wat ik ga doen vanavond
Ligt het aan mij dat ik dit een beetje vies vond klinken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Moeders oliebollen
Vers uit het vet, nog lekker warm
Whehequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, vriend van me zei nog. Aangezien je toch niet zo vaak meer in de kroeg zit, kan je wel een lelijk wijf scoren want dan krijg je het toch niet zolang te horen.
Ehm... nee.
Jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik dit een beetje vies vond klinken?
Oliebollen zijn anders best lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik dit een beetje vies vond klinken?
Nou ja, ik ben niet zo dat ik ga zitten sjansen met een lelijke om maar te scoren. Ik doe alleen iets met iemand als ik die persoon leuk danwel mooi vind. Zoals die dame bij de sportschool, das gewoon een lekker ding. Plus dan sjans je zonder alcohol en je hebt al 1 ding gemeen, namelijk bewegen. Dus ik doe zoiets liever buiten de kroeg omquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WheheVolgens die beredenering zou je eigenlijk op alle mooie vrouwen af moeten stappen, want je krijgt later toch niet meer te horen hoeveel blauwtjes je hebt gelopen.
Dus, ga babe-hunting!
Ik ben gewoon een beetje jaloers.quote:
Liepen er daar niet veel heren met mooie bollen aan de achterkant?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje jaloers.
Ik krijg geen oliebollen vanavond
Je kunt ze nu nog halen..quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kijk, dat is tenminste eerlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kijk, dat is tenminste eerlijk
Eerlijkheid waardeer ik wel in een mens!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk.
En halen is nep en gaat me ook meer niet lukken helaas!
Haha moeilijk te beoordelen in al die grote wintersport outfits!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Liepen er daar niet veel heren met mooie bollen aan de achterkant?
Ben je lekker op wintersport?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha moeilijk te beoordelen in al die grote wintersport outfits!
Nou, net vond je het nog viezig. Nu ben je gewoon jaloers. Zeg dan meteen dat je jaloers bentquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk.
En halen is nep en gaat me ook meer niet lukken helaas!
Dat zei ik toch ook meteen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, net vond je het nog viezig. Nu ben je gewoon jaloers. Zeg dan meteen dat je jaloers bent
Haha ze komen toch zeker uit het frituurvetquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook meteen.
Ik vond het viezig hoe je het over je moeders vette bollen nog lekker warm enzo had...
Papa mocht er wel aan zitten van mamaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haha ze komen toch zeker uit het frituurvet
Jij wilt viezig? Here comes viezig!
Moeders lekkere warme vette bollen, zacht en luchtig met af en toe een wat harder stukje appel of krent, veerkrachtig doch stevig en ondanks dat ik er niet aankomen mag kan ik er niet afblijven
Redelijk viezig jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haha ze komen toch zeker uit het frituurvet
Jij wilt viezig? Here comes viezig!
Moeders lekkere warme vette bollen, zacht en luchtig met af en toe een wat harder stukje appel of krent, veerkrachtig doch stevig en ondanks dat ik er niet aankomen mag kan ik er niet afblijven
Mijn avond lijkt hier op. Alleen ik hoorde dat het in het cafe waarschijnlijk niet zo druk gaat worden, dus niks om m'n hosselskillz te oefenenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:18 schreef xFriendx het volgende:
Hier in het dorp (ja lach maar) moet je kaartjes hebben om überhaupt de kroeg binnen te komen. Ze hangen er met de benen uitquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn avond lijkt hier op. Alleen ik hoorde dat het in het cafe waarschijnlijk niet zo druk gaat worden, dus niks om m'n hosselskillz te oefenenDie worden natuurlijk allemaal weer geschuurd in de binnenstad
Ik vind sjansen in de kroeg sowieso niet echt geslaagd. Toch een beetje een veemarkt met vleeskeuring en redelijk oppervlakkig allemaal. Dan liever in de supermarkt, bij de bieb, bij de sportschool, op een terras etc. In ieder geval geen dronken publiek en wat meer mogelijkheden om een normaal praatje te houden ipv te moeten schreeuwen in elkaars oor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn avond lijkt hier op. Alleen ik hoorde dat het in het cafe waarschijnlijk niet zo druk gaat worden, dus niks om m'n hosselskillz te oefenenDie worden natuurlijk allemaal weer geschuurd in de binnenstad
Slechte moederquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:50 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn moeder heeft nog nooit oliebollen gemaakt...
Mijn moeder volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:50 schreef Sinosappel het volgende:
Voor het poolcafe moet je ook een kaartje hebben. Er zijn er maar 15 verkocht hoorde ik van een maat van mequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hier in het dorp (ja lach maar) moet je kaartjes hebben om überhaupt de kroeg binnen te komen. Ze hangen er met de benen uit
Tja dat heb ik ook veel liever, maar dat gaat dus al 10 jaar zonder succesquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind sjansen in de kroeg sowieso niet echt geslaagd. Toch een beetje een veemarkt met vleeskeuring en redelijk oppervlakkig allemaal. Dan liever in de supermarkt, bij de bieb, bij de sportschool, op een terras etc. In ieder geval geen dronken publiek en wat meer mogelijkheden om een normaal praatje te houden ipv te moeten schreeuwen in elkaars oor.
En gaf ze het? Of ben je gewoon weggelopen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Laatst in een restaurant, bij het afrekenen (ik was er met vrienden en het was mijn beurt).
Blonde krullen: wil je het bonnetje erbij?
ik: Alleen als je telefoonnummer erop staat![]()
Blonde krullen:![]()
![]()
ik: Tot de volgende keer!
We komen er regelmatig
Die van mij wel eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:50 schreef Sinosappel het volgende:
Ze wist van gekkigheid niet waar ze kijken of staan moest, en er werd op me gewacht. Bovendien hadden haar collega's in de gaten dat er iets aan de hand was, en ik wou 'r niet onnodig in verlegenheid brengen. Die volgende keer komt welquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En gaf ze het? Of ben je gewoon weggelopen?
Goeie vaderquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsss
Mijn vader maakte ze altijd.
Mijne ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsss
Mijn vader maakte ze altijd.
Hoe oud is ze dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens weet ik ook niet zeker of ze wel in mijn leeftijdscategorie valt![]()
Zo ja dan zal het niet ruim zijn
Dat!quote:
Ik ben 27. Zij zal begin 20 zijn, maar tegenwoordig is het moeilijk schatten helaasquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud gok je haar?
Hoe oud ben jij?
Vind ik zo een onzin eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben 27. Zij zal begin 20 zijn, maar tegenwoordig is het moeilijk schatten helaas
Dat het moeilijk te schatten is?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind ik zo een onzin eerlijk gezegd...
Ja dat ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat het moeilijk te schatten is?
hoezo? ik heb wel eens dames op 23 geschat, tot bleek dat ze 16 waren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind ik zo een onzin eerlijk gezegd...
Dat je alleen binnen bepaalde leeftijdsgrenzen mag kijken denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat het moeilijk te schatten is?
Pijnlijk...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoezo? ik heb wel eens dames op 23 geschat, tot bleek dat ze 16 waren.
Kan ik me dus echt niet voorstellen dat mij dat zou gebeuren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoezo? ik heb wel eens dames op 23 geschat, tot bleek dat ze 16 waren.
Wat is jouw date-range?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan ik me dus echt niet voorstellen dat mij dat zou gebeuren.
Arme jij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
En je hebt 18-jarigen die eruit zien als 14
Ouder?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
Toen ik 14 was zag ik er absoluut niet uit als 14.
Ja. Ze dachten dat ik een jaar of 18 was toen.quote:
Ik zat ooit per ongeluk achter iemand van 28 aan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef twi het volgende:
Ach, ik geloofde dat Sinos 16 was, en schatte Casie gisteren op 24/25. Ik ben ook een held in het verkeerd schatten van leeftijden.
Geen idee of je er ook zo oud uit ziet als die 17-jarige Afrikaanse voetballers die achteraf toch tien jaar ouder blijken te zijn. Dan moet je je cam eens aanslingerenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat ooit per ongeluk achter iemand van 28 aan.
Ik dacht dat ze 20 was.
Dat van Sinos vind ik wel ernstig. Casie kan wel door voor 24/25.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef twi het volgende:
Ach, ik geloofde dat Sinos 16 was, en schatte Casie gisteren op 24/25. Ik ben ook een held in het verkeerd schatten van leeftijden.
That explains so muchquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben 12, mensen schatten mij wel eens 14.
Dat was geen grapje?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef twi het volgende:
Ik gedraag me soms als iemand van 14, ben 28 en wordt in de 30 geschat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben 12, mensen schatten mij wel eens 14.
19 geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat was geen grapje?
Ik neem het maar als compliment.
Hoe oud is Casie dan??
Dat heb ik 4 keer gedaan ofzo. Ik kan der niet tegen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee of je er ook zo oud uit ziet als die 17-jarige Afrikaanse voetballers die achteraf toch tien jaar ouder blijken te zijn. Dan moet je je cam eens aanslingeren
Nouja, soms is het verrekte moeilijk met die 16-jarige meisjes hier op 't forum tegenwoordig. Ze doen al heel snel vrij wijs, en zien er ook al vrij snel richting de 20 uit. Dus dan geloof ik je op je woord ja, zo naief ben ik welquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat was geen grapje?
Ik neem het maar als compliment.
Hoe oud is Casie dan??
Wat? Wijze vrouwen op dit forum?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, soms is het verrekte moeilijk met die 16-jarige meisjes hier op 't forum tegenwoordig. Ze doen al heel snel vrij wijs, en zien er ook al vrij snel richting de 20 uit. Dus dan geloof ik je op je woord ja, zo naief ben ik wel
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Wijze vrouwen op dit forum?
Karina misschienDe rest mwahhh
Stiekem ben ik er wel blij mee...dat ik er dus bijkbaar nog enigzins jeugdig uitzie enzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, soms is het verrekte moeilijk met die 16-jarige meisjes hier op 't forum tegenwoordig. Ze doen al heel snel vrij wijs, en zien er ook al vrij snel richting de 20 uit. Dus dan geloof ik je op je woord ja, zo naief ben ik wel
Nou meisjes, ik zou er toch u tegen zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En myr en sinos. Maar dat vind ik meisjes
Waarom vind je mij nou weer een meisje?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En myr en sinos. Maar dat vind ik meisjes
Ik wilde het wijsneuzerig noemen, maar dat vond ik niet zo aardig voor Sinos. Die zegt wel slimme dingen. Soms!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Wijze vrouwen op dit forum?
Karina misschienDe rest mwahhh
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom vind je mij nou weer een meisje?
Ik ben een volwassen vrouw
ik ook. gewoon bij een thuisdealer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
Met 14 kreeg ik wel al wiet mee zonder me te hoeven identificeren. Superstoer etc natuurlijk op die leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |