Ik heb het ook niet op vuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Vuurwerkwatjes? Wees blij dat je niet hier woont dan
Siervuurwerk vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet op vuurwerk
Niets voor jou, een oorlogsgebied? Dat valt toch wel mee. Bommetje hier, bommetje daar, zo erg is dat toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in een oorlogsgebied woon want dat had dus niets voor mij geweest
Ik denk niet dat ze er voor plezier wonen maar ik denk wel dat er mensen zijn die er beter mee omgaan. Ik zou bij elk knalletje van de schrik wegkruipen , dat is de zenuwpees in mij die dan wakker wordquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef twi het volgende:
[..]
Niets voor jou, een oorlogsgebied? Dat valt toch wel mee. Bommetje hier, bommetje daar, zo erg is dat toch ook niet?
Zouden er mensen zijn die voor hun plezier in een oorlogsgebied gaan wonen?
Ja dat is wel leuk ja. Na een keer vuurwerk in mijn had te hebben laten ontploffen vond ik er niets meer aanquote:
Er zijn mensen die voor vakantie naar zogenaamde "hot-zones" gaan, ie oorlogs- of rampgebieden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef twi het volgende:
[..]
Niets voor jou, een oorlogsgebied? Dat valt toch wel mee. Bommetje hier, bommetje daar, zo erg is dat toch ook niet?
Zouden er mensen zijn die voor hun plezier in een oorlogsgebied gaan wonen?
Hier hebben ze geen vuurwerk met O&N, maar ze knallen vanaf mei t/m septemberquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel leuk ja. Na een keer vuurwerk in mijn had te hebben laten ontploffen vond ik er niets meer aan
Kwestie van wennen (dat vuurwerk dan). Als je 't elke dag hoort merk je het waarschijnlijk niet eens meer op. Ik schrik af en toe ook van een knal hoor, zeker als ik over straat ga. Maar om te zeggen dat ik bang ben, nee. Ik vond het alleen wel een grappige manier om het neer te zetten, "dat zou niets voor mij zijn". Zo zou ik dat misschien zeggen bij een boerderij, of een appartement boven een café. Dat zou niets voor mij zijn. Maar een oorlogsgebied, dat klinkt voor mij echt meer als een "no way in fuckin' hell" dan een "dat zou niets voor mij zijn"quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er voor plezier wonen maar ik denk wel dat er mensen zijn die er beter mee omgaan. Ik zou bij elk knalletje van de schrik wegkruipen , dat is de zenuwpees in mij die dan wakker word
Het geeft zo´n rommel he, mortierinslagen in je woonkamerquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:41 schreef twi het volgende:
[..]
Kwestie van wennen (dat vuurwerk dan). Als je 't elke dag hoort merk je het waarschijnlijk niet eens meer op. Ik schrik af en toe ook van een knal hoor, zeker als ik over straat ga. Maar om te zeggen dat ik bang ben, nee. Ik vond het alleen wel een grappige manier om het neer te zetten, "dat zou niets voor mij zijn". Zo zou ik dat misschien zeggen bij een boerderij, of een appartement boven een café. Dat zou niets voor mij zijn. Maar een oorlogsgebied, dat klinkt voor mij echt meer als een "no way in fuckin' hell" dan een "dat zou niets voor mij zijn"
En wat te denken van een bomaanslag waar je auto geparkeerd staatquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het geeft zo´n rommel he, mortierinslagen in je woonkamer
Daar gaat je no-claimquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat te denken van een bomaanslag waar je auto geparkeerd staat
quote:
Winniehquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winnieh
En nee, er is niks mis mee om als 28 jarige man winnieh the pooh leuk te vinden
En geurtje?quote:
Bij oorlog en terrorisme geen uitkering dat valt niet onder de dekking.quote:
Zo'n luie beer die alleen maar honing wil eten kun je alleen maar leuk vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Of 37 jarige vrouwZe zijn zo lief en stiekem af en toe vol kinderlijke wijsheden
Wie had hier ook al weer een teigetjesverzameling?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n luie beer die alleen maar honing wil eten kun je alleen maar leuk vinden.
Ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie had hier ook al weer een teigetjesverzameling?
Heb je ook een hello kitty telefoon?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
it wasn't me bij mij zou het meer Hello Kitty of Betty Boop zijn
Nog niet maar ik wil er wel eenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je ook een hello kitty telefoon?
Moet ik je handje komen vasthouden tot het voorbij is?quote:
Helaas, ik heb die ik nog had liggen in de winkel aan mijn moeder gegevenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nog niet maar ik wil er wel een
Je mag vast bij Drommel op schoot komen zitten, houdt ie met liefde je handje vastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag vast bij Drommel op schoot komen zitten, houdt ie met liefde je handje vastHmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas.Heaven is a place on earth with you
Ook niet zeuren danquote:
Muppetsquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:02 schreef formerjellybean het volgende:
oh en ik heb hier een boel muppets in huis
Drommel aansteken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zeur niet
Maar iemand anders mag die shit aansteken
Sja, iemand moet het doenquote:
Aan zijn lontjequote:
Bartho is een beetje vervelend vandaag misschien moeten we hem maar aanstekenquote:
Nee ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bartho is een beetje vervelend vandaag misschien moeten we hem maar aansteken
Hey kreequote:
De Muppets zijn zo baas, ze zouden de politiek in moetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het hier een muppetfanHad vroeger een vriendin die er ook net zo gek op was en zo hebben we aardig wat poppen gescoord die hier in huis staan
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef Murdera het volgende:
Plannen omgegooid, vanavond maar de stad in met mijn wingman.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef Murdera het volgende:
Plannen omgegooid, vanavond maar de stad in met mijn wingman.
Ik ben behoorlijk explosief. Wel een lange lont, dus je hebt tijd genoeg om weg te rennenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bartho is een beetje vervelend vandaag misschien moeten we hem maar aansteken
Een date op oudejaarsavond?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef kree het volgende:
Vanavond date, spannendgezellig bankhangen dat wordt
Ja ze was helemaal alleen thuis dus zei ik wil je wel gezelschap houdenquote:
Een eerste date?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef kree het volgende:
Vanavond date, spannendgezellig bankhangen dat wordt
Ik zit in Noorwegenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Waar ben jij geweest de afgelopen tijd?
I hate to burst your bubble maar dan kan het ook goed zijn dat je inderdaad niet meer dan gezelschap bentquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ze was helemaal alleen thuis dus zei ik wil je wel gezelschap houden
Oh wat cool!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in Noorwegen
Ik probeer Skandinavische blonde halfgoden te versieren hier maar lukt lastig met mankepoot
Nee, nouja dat is dat hele verhaal, maar die van de zomer zeg maar.quote:
Dat idee heb ik ook een beetje en je hebt jezelf een beetje uitgenodigdquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
I hate to burst your bubble maar dan kan het ook goed zijn dat je inderdaad niet meer dan gezelschap bent
Zit je wel buitenaf dan? want in de stad zie je alleen maar vrouwenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in Noorwegen
Ik probeer Skandinavische blonde halfgoden te versieren hier maar lukt lastig met mankepoot
Niet nadat ik die sms-jes leesde na van de weekquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
I hate to burst your bubble maar dan kan het ook goed zijn dat je inderdaad niet meer dan gezelschap bent
Hi! Please use this marker to creatively improve my cast! And please leave your phone number to itquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in Noorwegen
Had het woord nog niet eens genoemdquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
oh god ja hoor het begint weer psychose meisje
Wat heb je met je poot gedaan dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in Noorwegen
Ik ga naar Noorwegen hoor ik netquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zit je wel buitenaf dan? want in de stad zie je alleen maar vrouwen
Oeh das een goeie!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hi! Please use this marker to creatively improve my cast! And please leave your phone number to it
In stockholm hoef je als vrouw zijnde niet voor de leuk te gaan stappen op mannen jacht want je komt alleen maar vrouwen tegenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga naar Noorwegen hoor ik net
Kan hooguit fout gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oeh das een goeie!
Maar ik durf dat niet zo goed
Ze zijn allemaal zo groot en hebben van die mooie blauwe ogen...enzo![]()
zal ik je komen versterken:')?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
In stockholm hoef je als vrouw zijnde niet voor de leuk te gaan stappen op mannen jacht want je komt alleen maar vrouwen tegen
Huuuu, koud daar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zit in Noorwegen
Dan ga je naar de verkeerde clubs toe. Lesbobars moet je ook niet naartoe gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
In stockholm hoef je als vrouw zijnde niet voor de leuk te gaan stappen op mannen jacht want je komt alleen maar vrouwen tegen
Stockholm =/= Noorwegenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde clubs toe. Lesbobars moet je ook niet naartoe gaan
Dan krijg je vast een klap met zijn hamerquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou dus de stevig getrainde billen van Thor knijpen
Noemen we swaffelen tegenwoordig zo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan krijg je vast een klap met zijn hamer
Het zijn kerels. Die willen allemaal je tieten zienquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oeh das een goeie!
Maar ik durf dat niet zo goed
Ze zijn allemaal zo groot en hebben van die mooie blauwe ogen...enzo![]()
En das niet alleen in Noorwegen zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het zijn kerels. Die willen allemaal je tieten zien
Daarom ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En das niet alleen in Noorwegen zo
Nee Thor slaat met de steel van zijn hamer die keihard isquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Noemen we swaffelen tegenwoordig zo?
Hij mocht van jou geen psychosemeisje zeggen dus kree heeft haar Anja genoemd in plaats daarvan.quote:
Dus?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het zijn kerels. Die willen allemaal je tieten zien
Psiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |