Mwah, vind 't echt niet lekker klinken.quote:
Prince komt nogquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alle nog levende zwarte artiesten zijn al geweest.
Niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef D. het volgende:
Op welke plaats staat Paula Abdul trouwens?
Burn Baby Burnquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef het_fokschaap het volgende:
net even een haard van Dru besteld
Je herkent het straks wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mwah, vind 't echt niet lekker klinken.
Jij bent geen ouder wordend mens?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Krijg je met steeds ouder wordende mensen
Otis en Bob levend??quote:
Volgens mij zijn er daar 2 van dood.quote:
Ja heb het aangepast las even verkeerdquote:
Dit lees ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eerst minutenlang een nummer dat nergens heengaat en dan opeens een slappe cover eraan vastplakken.
Codes intypen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan je smileys invoegen via zo'n vervloekte iPad?
Moet je eerst aanzetten in de opties van Fok!.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Dat kan alleen met een gewone, niet met een vervloektequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs de afkickdag heeft ze niet gehaald.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef D. het volgende:
Op welke plaats staat Paula Abdul trouwens?
Michael staat ook nog hoger, voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja heb het aangepast las even verkeerd
O ja, Prince over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar staat de hoogste levende zwarte artiest dan?
Die heb ik gewoon onderaan staan. Iets met instellingen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |