Het is wel tof om er even te zitten! Jammer van de drukte.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat café voegt überhaupt weinig toe aan het programma...

Maar daarmee nog nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef peaceman het volgende:
102 U2 I still haven't found what I'm looking for(overgewaardeerd)

quote:

Hartstikke leuk daar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat café voegt überhaupt weinig toe aan het programma...

Geeft niet, das de leeftijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef LDS het volgende:
[..]
Nee, dit lied is niet iets wat ik echt kan waarderen

eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar daarmee nog nietwaardig

Vind ik wel. Het kan zeker erger: Magnificent, maar deze komt in de buurt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar daarmee nog nietwaardig

Amenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik werk op Ameland. Leuk om dit te horen
En Blof: dit zijn goede Nederlandse teksten.

Mooi, maar ik hoef geen joelende mensen door de uitzending de hele tijdquote:

Je pendelt iedere dag op en neer?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik werk op Ameland. Leuk om dit te horen
En Blof: dit zijn goede Nederlandse teksten.

Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi, maar ik hoef geen joelende mensen door de uitzending de hele tijd

quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik in Hilversum woonde zou ik er ook naar het café gaan en dan de hele tijd dansen zoals de vriendin van Rinus.

Dat is gisteren al geprobeerd. Die man was epicquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik in Hilversum woonde zou ik er ook naar het café gaan en dan de hele tijd dansen zoals de vriendin van Rinus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |