quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]4x Adele
trolololololl :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeee, weer een nieuw uur dichter bij 2012
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Dan heb ik ze nooit gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:01 schreef djenneke het volgende:
Ik kan nooit zoveel medelijden hebben met mensen die domme dingen doen met vuurwerk.
Maar wellicht ben ik gewoon mijn geitenwollensokken en boomknuffels kwijt.
Wieso? Watskeburt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Keiharde faal van de Top 2000 quiz bij dit nummer
Er komt daar vaak een vraag langs over in welke andere taal Sting dit ook gezongen heeft.quote:
Ook Freek de Jonge kan goede teksten schrijvenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef tha_dark het volgende:
Vondeling van Ameland, een van mijn favorieten uit de lijst.![]()
Dat café voegt überhaupt weinig toe aan het programma...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, dat café is ook in dikke mineurstemming
tegen de tijd dat het echt gezellig wordt, zo rond 22 uur, moet iedereen er ook uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat café voegt überhaupt weinig toe aan het programma...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |