Volgens mij is van Erp echt niet een nieuwe woordvoerder maar een contactpersoon voor de finish in St Maarten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:59 schreef sp3c het volgende:
wie is die van Erp nu weer dan?
als ik die nieuwjaarsconferentie bekijk dan is het gewoon een hele flauwe grappenmaker, is dat nu de nieuwe 'woordvoerder' of zijn er nog meer van Erpen in de picture
Kunnen we samen naar de afkick op een schitterend eiland om de pijn te verzachten....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
dag 500
geweldig, nog een klein stukje varen. Over twee tot drie weken is alles afgelopenik hoop dat Laura blijft bloggen voor ons. Laura is een deel van mijn leven geworden, ik kan niet meer zonder Laura. Ik heb lauradekker.nl ingesteld als mijn startpagina en ik kijk meerdere keren per dag om te zien of er nieuw nieuws op staat.
Tussen 20 en 30 januari maar dat is afhankelijk van het weer natuurlijkquote:
Wilde je haar gaan opwachten dan?quote:
Jammerquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef Tide het volgende:
[..]
Tussen 20 en 30 januari maar dat is afhankelijk van het weer natuurlijk
Neequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wilde je haar gaan opwachten dan?
Volgens vader (en Laura zelf) is ze haar leeftijdsgenoten lichtjaren vooruit.quote:
Dat gaat niemand iets aan vind ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:38 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Volgens vader (en Laura zelf) is ze haar leeftijdsgenoten lichtjaren vooruit.
Statistisch gesproken: ja.
En het boeit me ook totaal niet.quote:
Nee mij ook niet. Het heeft niks met zeilen te maken....quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En het boeit me ook totaal niet.
http://www.nu.nl/binnenla(...)jna-wereld-rond.htmlquote:Zeilmeisje Laura bijna de wereld rond
Laatste update: 4 januari 2012 07:50 info.
RIJSWIJK - Voor Laura Dekker komt de titel van de jongste zeiler die solo rond de wereld voer langzaam maar zeker in zicht.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:10 schreef idefixo het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)jna-wereld-rond.html
Laura in de Nederlandse Pers.
Nope, Paaseiland ligt in de Stille Oceaan, Laura is in de Atlantische. Laura is Nederlandse/Nieuwzeelandse/Duitse, maar geen Amerikaanse. Laura's boot heeft een nieuwzeelandse vlag, geen Nederlandse.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:36 schreef ArnosL het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_Paaseiland__.html
Laura?
Zag net ook al dat het Laura niet kon zijn op haar website. Scheelt al weer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nope, Paaseiland ligt in de Stille Oceaan, Laura is in de Atlantische. Laura is Nederlandse/Nieuwzeelandse/Duitse, maar geen Amerikaanse. Laura's boot heeft een nieuwzeelandse vlag, geen Nederlandse.
dat klinkt iig al stukken geloofwaardigerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef Tide het volgende:
[..]
Volgens mij is van Erp echt niet een nieuwe woordvoerder maar een contactpersoon voor de finish in St Maarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |