Op http://www.rtvutrecht.nl/(...)3-niet.html~reacties was Gerard van Erp al in 2009 bezig zijn plekje in de Laura-geschiedenisboeken te verkrijgen:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:59 schreef sp3c het volgende:
wie is die van Erp nu weer dan?
als ik die nieuwjaarsconferentie bekijk dan is het gewoon een hele flauwe grappenmaker, is dat nu de nieuwe 'woordvoerder' of zijn er nog meer van Erpen in de picture
En lees ook de reacties van anderen daarboven, bv:quote:Er zijn genoeg Nederlandse kinderen die op afstand onderwijs volgen. Haar ouders zijn dan wel niet fysiek aan boord maar met alle moderne communicatiemiddelen dichterbij dan je denkt. Ik hoop dat laura kan vertrekken en wellicht moeten de ouders creatief zijn ( al dan niet met hulp van anderen) om deze uitdaging aan te gaan. Als ik daar bij kan helpen... zal ik dat zeker doen. In elk geval kan ik (als zeiler en jachthavenexploitant) Laura een gratis ligplaats op Bonaire aanbieden en alle hulp aanbieden die ze nodig heeft voor de volgende etappe. Gerard van Erp Bonaire
Gerard van Erp uit Bonaire | 23-08-2009 19:10 uur
Meteen al een omstreden figuur dus.quote:Het is dan ook in mijn ogen ronduit crimineel dat Gerard v Erp durft aan te bieden om op een creatieve manier te helpen de wet te omzeilen. Dit gegeven houdt in dat een eventuele reis van Laura niet uitgaat van zeilen, maar van omzeilen, Gewoon asociaal v Erp.
Hmm... Dat klinkt een beetje fout als je het zo zegt. Alsof die pensionado's daar een kleine Lolita wel in haar onderhoud willen voorzien..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:24 schreef MrFoureyes het volgende:
Die conference (hij heeft ook nog een filmpje geplaatst op Youtube, als reclame voor zijn eigen optreden) geeft wel een kijkje in het leven onder de Nederlanders op Bonaire; op dit soort amusement ben je aangewezen als je daar zit op op Oudejaarsavond en iets leuks wilt doen.
Zou dit echt de nieuwe wereld van Laura worden? Ze vinden haar daar vast schattig en heel dapper, onze pensionados.
Bekijk die man maar even. Het is inderdaad zo'n type dat zich wel even over een meisje ontfermt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hmm... Dat klinkt een beetje fout als je het zo zegt. Alsof die pensionado's daar een kleine Lolita wel in haar onderhoud willen voorzien..
Die conference begint goed. Spannend muziekje en anderhalve minuut lang kijken naar een rennende man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Bekijk die man maar even. Het is inderdaad zo'n type dat zich wel even over een meisje ontfermt.
Opdat we maar vooral weten dat hij nog niet oud en af is. Type wolf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die conference begint goed. Spannend muziekje en anderhalve minuut lang kijken naar een rennende man.
quote:Laura Dekker ziet op Bonaire haar opa en oma, vader en zusje weer en daar wil ze van genieten. Omdat natuurbescherming haar erg aanspreekt wil ze graag de natuurparken van Bonaire bezoeken en het eiland leren kennen. Haar volgende stop? Misschien heel even Curaçao en daarna naar de San Blas eilanden, waar ze de Kuna indianen wil gaan bezoeken voordat Dekker door het Panamakanaal de Pacific in zeilt op haar bootje Guppy.
Dat meldde ze gisteren tijdens een persconferentie in het Plaza Hotel. Dit weekeinde arriveerde Dekker op Bonaire, waar ze wordt opgevangen door Gerard van Erp, manager van Plaza Marine en zijn gezin. Het zeilmeisje, zoals ze ook bekend staat, wil de jongste solozeiler rond de wereld worden. Ze is nu 15. Tijdens haar reis wil ze graag ook het werk steunen van Sea Shepherd. Deze organisatie beschermt het zeeleven wereldwijd en zet zich onder andere in tegen de illegale walvisjacht. Dekker maakt dan ook natuuropnames en in samenwerking met Sea Shepherd worden deze verwerkt in een verslag. Ook is het de bedoeling Sea Shepherd te bezoeken op onder andere de Galapagos eilanden en in Australië.
En vervolgens laat hij een blooper van het introductiefilmpje zien... Hij ging op zijn bek nog voordat ie opkwam.... hahaha... Nee opa en oma gingen scheiden op hoge leeftijd 'we hebben gewacht tot de kinderen dood zijn.' .. Oh mijn god, die grap werd in de jaren 70 al verteld.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:45 schreef sp3c het volgende:
zelfs daar kon ik niet om lachen!
dus hij moet hollen omdat hij te laat is ... so what??
welcome to my life!
De "Nederlandse" oudejaarsconference begint ook altijd met een kort voorstukje. Alleen zit dat wel wat professioneler in elkaar en komt er daarna ook nog iets leuks. Ik vermoed dat hij het daarvan heeft afgekeken, want "dat hoort zo". Bij deze man is het echter droefheid troef.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die conference begint goed. Spannend muziekje en anderhalve minuut lang kijken naar een rennende man.
Hij zegt ook ieder derde zin 'heh?'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De "Nederlandse" oudejaarsconference begint ook altijd met een kort voorstukje. Alleen zit dat wel wat professioneler in elkaar en komt er daarna ook nog iets leuks. Ik vermoed dat hij het daarvan heeft afgekeken, want "dat hoort zo". Bij deze man is het echter droefheid troef.
Maar volgens Van Erp heeft Rutte nog nooit openlijk verklaard of hij nou op mannen of op vrouwen valt. Van Paul de Leeuw weten we het al, en bij jonge meiden zie je direct of ze lesbisch zijn ("kleine potjes hebben grote oren") maar Rutte blijft toch een risico.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:15 schreef sp3c het volgende:
ik prefereer Marc Rutte over de geboden alternatieven
Uhm.. dat komt nogal stalkerig over. Beginstadium van stalken dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
dag 500
geweldig, nog een klein stukje varen. Over twee tot drie weken is alles afgelopenik hoop dat Laura blijft bloggen voor ons. Laura is een deel van mijn leven geworden, ik kan niet meer zonder Laura. Ik heb lauradekker.nl ingesteld als mijn startpagina en ik kijk meerdere keren per dag om te zien of er nieuw nieuws op staat.
Volgens mij is van Erp echt niet een nieuwe woordvoerder maar een contactpersoon voor de finish in St Maarten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:59 schreef sp3c het volgende:
wie is die van Erp nu weer dan?
als ik die nieuwjaarsconferentie bekijk dan is het gewoon een hele flauwe grappenmaker, is dat nu de nieuwe 'woordvoerder' of zijn er nog meer van Erpen in de picture
Kunnen we samen naar de afkick op een schitterend eiland om de pijn te verzachten....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
dag 500
geweldig, nog een klein stukje varen. Over twee tot drie weken is alles afgelopenik hoop dat Laura blijft bloggen voor ons. Laura is een deel van mijn leven geworden, ik kan niet meer zonder Laura. Ik heb lauradekker.nl ingesteld als mijn startpagina en ik kijk meerdere keren per dag om te zien of er nieuw nieuws op staat.
Tussen 20 en 30 januari maar dat is afhankelijk van het weer natuurlijkquote:
Wilde je haar gaan opwachten dan?quote:
Jammerquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef Tide het volgende:
[..]
Tussen 20 en 30 januari maar dat is afhankelijk van het weer natuurlijk
Neequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wilde je haar gaan opwachten dan?
Volgens vader (en Laura zelf) is ze haar leeftijdsgenoten lichtjaren vooruit.quote:
Dat gaat niemand iets aan vind ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:38 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Volgens vader (en Laura zelf) is ze haar leeftijdsgenoten lichtjaren vooruit.
Statistisch gesproken: ja.
En het boeit me ook totaal niet.quote:
Nee mij ook niet. Het heeft niks met zeilen te maken....quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En het boeit me ook totaal niet.
http://www.nu.nl/binnenla(...)jna-wereld-rond.htmlquote:Zeilmeisje Laura bijna de wereld rond
Laatste update: 4 januari 2012 07:50 info.
RIJSWIJK - Voor Laura Dekker komt de titel van de jongste zeiler die solo rond de wereld voer langzaam maar zeker in zicht.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:10 schreef idefixo het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)jna-wereld-rond.html
Laura in de Nederlandse Pers.
Nope, Paaseiland ligt in de Stille Oceaan, Laura is in de Atlantische. Laura is Nederlandse/Nieuwzeelandse/Duitse, maar geen Amerikaanse. Laura's boot heeft een nieuwzeelandse vlag, geen Nederlandse.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:36 schreef ArnosL het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_Paaseiland__.html
Laura?
Zag net ook al dat het Laura niet kon zijn op haar website. Scheelt al weer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nope, Paaseiland ligt in de Stille Oceaan, Laura is in de Atlantische. Laura is Nederlandse/Nieuwzeelandse/Duitse, maar geen Amerikaanse. Laura's boot heeft een nieuwzeelandse vlag, geen Nederlandse.
dat klinkt iig al stukken geloofwaardigerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef Tide het volgende:
[..]
Volgens mij is van Erp echt niet een nieuwe woordvoerder maar een contactpersoon voor de finish in St Maarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |