Prima is het juiste woord. Anderen zijn meer dan prima.quote:
Die zitten bij drugsliedjes bijna altijd goed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef Olga het volgende:
[..]
Bij mij een combinatie van tekst en melodie
En zo kan ik er nog 10 noemenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Plus Given to Fly, Daughter en Even flow
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prima is het juiste woord. Anderen zijn meer dan prima.
quote:
Veel te hoog bedoel je neem ik aan?quote:
Nah, dan liever Porch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Plus Given to Fly, Daughter en Even flow
Precies, is wel een mooie ode aan de muziek.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
als je 'm hoort.. tja, verschikkelijk en prachtig tegelijk.
Het zijn ook maar 4 regels ofzoquote:
Terecht hoor. Ik vind het een beetje een overgewaardeerd nummer. Het is zeker wel mooi. Maar er staan nummers in de lijst die al geweest zijn, die ik hoger aansla dan ditquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:06 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik een van de verschrikkelijkste nummers aller tijden.
Ceequote:Op zaterdag 31 december 2011 12:06 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik een van de verschrikkelijkste nummers aller tijden.
25 jaar geleden toevallig?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef Jane het volgende:
Ik heb dit nummer ooit leren kennen door de Top 100 Allertijden van Veronica. Lang, lang geleden. Memories.
same here. Vond het toen geweldig. Nu helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef Jane het volgende:
Ik heb dit nummer ooit leren kennen door de Top 100 Allertijden van Veronica. Lang, lang geleden. Memories.
Ik denk wel dat we kunnen concluderen dat Ten een topalbum isquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds de docu staat Release in mijn top 10
Was kippenvel
Aandachtsgeile mensenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef Cee het volgende:
Droeftoeters die op de tafel dansen in de tv-stream nu.
Ik ben bang al wat langer.quote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we kunnen concluderen dat Ten een topalbum is
Een lange euthanasiehandeling.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Adelante het volgende:
Duurt ook nog lang dit drakennummer
Zeker weten ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we kunnen concluderen dat Ten een topalbum is
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de top serious request al voorbij ofzo?
Da's een andere zender hequote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de top serious request al voorbij ofzo?
Ja, maar iedereen die daar eerst zat zit nu hier.quote:
Ze zien in dat de Top 2000 beter is?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen die daar eerst zat zit nu hier.
*Eeuwenquote:
Da's de liefde, da's de liefde, de liefde voor muziekquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen die daar eerst zat zit nu hier.
Hou je inquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:11 schreef LDS het volgende:
JEEEEEEEHOOOOO, IK WIL SEX MET DIE KALE.
Ooh wacht
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:11 schreef LDS het volgende:
Ooh wacht
Nou dan kan ie nu wel stop. Dank u.quote:
Only by the Night is anders wel een goed album. Dit is dan wel weer een van de mindere (doodgedraaide) nummers..quote:
Dit zou, net als Adele, uit de lijst verbannen moeten wordenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze plaat zou op 6 moeten staan, niet Adele
En dan nog wat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:12 schreef Fred_B het volgende:
Mooi lied dit, maar dan wel 1000 plaatsen lager.
Garpje mensen, deze is veel beterquote:
Niet zo heel goed hoor. Geef mij maar Because of The Times.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Only by the Night is anders wel een goed album. Dit is dan wel weer een van de mindere (doodgedraaide) nummers..
Je bent verliefd op Skin?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:11 schreef LDS het volgende:
Ooh wacht
de 1e twee albums zijn leuker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Only by the Night is anders wel een goed album. Dit is dan wel weer een van de mindere (doodgedraaide) nummers..
Dit is 1 van de beste platen van het laatste decennium in de lijst.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dit zou, net als Adele, uit de lijst verbannen moeten worden
Ja die is ook prima hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo heel goed hoor. Geef mij maar Because of The Times.
't Is dat ik straks weg moet anders ga ik bij sommige dolgedraaide zeurnummers uit de jaren pre-80 die in de top 50 staan zeiken over hoe ze nog niet eens de kont van de top 1500 mogen krabben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dit zou, net als adele, uit de lijs verbannen moeten worden
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is 1 van de beste platen van het laatste decennium in de lijst.
Nah, het mag best in de lijst, maar het past niet tussen de klassiekers waar die nu tussenstaat.quote:
Neeuh dat valt wel meequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:13 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is dat ik straks weg moet anders ga ik bij sommige dolgedraaide zeurnummers uit de jaren pre-80 die in de top 50 staan zeiken over hoe ze nog niet eens de kont van de top 1500 mogen krabben.
Helaas ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:14 schreef PiRANiA het volgende:
Tering wat staat coldplay hoog. Zie ik nu.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:13 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is dat ik straks weg moet anders ga ik bij sommige dolgedraaide zeurnummers uit de jaren pre-80 die in de top 50 staan zeiken over hoe ze nog niet eens de kont van de top 1500 mogen krabben.
nEEquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik echt het meest beroerde was U2 ooit heeft gedaan
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is 1 van de beste platen van het laatste decennium in de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |