Prima is het juiste woord. Anderen zijn meer dan prima.quote:
Die zitten bij drugsliedjes bijna altijd goed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef Olga het volgende:
[..]
Bij mij een combinatie van tekst en melodie
En zo kan ik er nog 10 noemenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Plus Given to Fly, Daughter en Even flow
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prima is het juiste woord. Anderen zijn meer dan prima.
quote:
Veel te hoog bedoel je neem ik aan?quote:
Nah, dan liever Porch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Plus Given to Fly, Daughter en Even flow
Precies, is wel een mooie ode aan de muziek.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
als je 'm hoort.. tja, verschikkelijk en prachtig tegelijk.
Het zijn ook maar 4 regels ofzoquote:
Terecht hoor. Ik vind het een beetje een overgewaardeerd nummer. Het is zeker wel mooi. Maar er staan nummers in de lijst die al geweest zijn, die ik hoger aansla dan ditquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:06 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik een van de verschrikkelijkste nummers aller tijden.
Ceequote:Op zaterdag 31 december 2011 12:06 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik een van de verschrikkelijkste nummers aller tijden.
25 jaar geleden toevallig?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef Jane het volgende:
Ik heb dit nummer ooit leren kennen door de Top 100 Allertijden van Veronica. Lang, lang geleden. Memories.
same here. Vond het toen geweldig. Nu helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef Jane het volgende:
Ik heb dit nummer ooit leren kennen door de Top 100 Allertijden van Veronica. Lang, lang geleden. Memories.
Ik denk wel dat we kunnen concluderen dat Ten een topalbum isquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds de docu staat Release in mijn top 10
Was kippenvel
Aandachtsgeile mensenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef Cee het volgende:
Droeftoeters die op de tafel dansen in de tv-stream nu.
Ik ben bang al wat langer.quote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we kunnen concluderen dat Ten een topalbum is
Een lange euthanasiehandeling.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Adelante het volgende:
Duurt ook nog lang dit drakennummer
Zeker weten ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we kunnen concluderen dat Ten een topalbum is
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de top serious request al voorbij ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |