Oilbowls?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:39 schreef MadMaster het volgende:
Oliebollendeeg maken nu en straks op straat bakken en uitdelen. Schotland gaat kennis maken met oliebollen...
Heldquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:39 schreef MadMaster het volgende:
Oliebollendeeg maken nu en straks op straat bakken en uitdelen. Schotland gaat kennis maken met oliebollen...
Ik denk niet dat de gemiddelde Schot veel moeite heeft met iets willekeurigs uit de frituurquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:39 schreef MadMaster het volgende:
Taste my oily balls!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:39 schreef MadMaster het volgende:
quote:
En op het einde van de dag heeft hij 7 homo's, 4 hoeren en 1 maagd achter zich aan gehad..quote:
Ik verlies, ik heb opwarm gevallen van de AHquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:42 schreef JaneDoe het volgende:
na alle verhalen over het zelf bakken van oliebollen durf ik t bijna niet te zeggen
maar ik ga zo opweg naar de kraam om er 11 voor 7 euro te halen..
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik verlies, ik heb opwarm gevallen van de AH
Zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 31 december 2011 10:44 schreef Jane het volgende:
OMG, Tijn ontpopt zich even als metalhead hier naast me op de bank.![]()
![]()
Zelfde als dezequote:Op zaterdag 31 december 2011 10:44 schreef laxus13 het volgende:
Volgend jaar Masters Of Puppets erin of is dat iets te hard voor radio 2
Niet mijn muziek ditquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |