Mijn katten hebben er nog niet zoveel last van eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:25 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh mijn kat is nu al dat ze de hele tijd bij me zit , ze vind het knallen niets
quote:
Elke kat is andersquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn kat gaat de hele tijd dus mij opzoeken en wil bij me zijn en dat is dus ook de reden dat ik thuis blijf , als het nou een kat was die een eigen plekje zocht en niet meer te voorschijn kwam ander verhaal maar hier is dus de ervaring dat ze mij opzoekt.
Ik heb een tikje vreemde kat
We kregen een soort praatkick toen we in bed lagen, dus het was wel erg laat. En we zijn nu enorm brak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen slapen zo?
Haha arme dingen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
We kregen een soort praatkick toen we in bed lagen, dus het was wel erg laat. En we zijn nu enorm brak.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Heb je lekker kunnen fappen op drommels showtje?
Waarom sluit ik Tinychat altijd te vroeg af?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uiteraard.
Jammer dat jullie er niet waren om mijn machtig mooie pener te aanschouwen.
Schat, je gelooft het toch niet echt he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom sluit ik Tinychat altijd te vroeg af?
Het zou niet de eerste keer zijn dat ik dat zag op camquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, je gelooft het toch niet echt he?
vrees van welquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:48 schreef Barbusse het volgende:
Is dit nu een Tinychat review topic geworden?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom sluit ik Tinychat altijd te vroeg af?
Gedeeltelijk maar, hier is het evengoed ook nog gezellig hoorquote:
Dan ga ik weer.quote:
Prove me wrong then.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gedeeltelijk maar, hier is het evengoed ook nog gezellig hoor
Door over TC te bitchen verdubbelen ze ook nog eens het aantal posts erover en gaat het veel langer erover door, beter beginnen ze gewoon ergens anders over ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 geintje over TC en het is opeens een review topic geworden?
Ik heb trouwens na jouw pyjama verhaal de film Bambi binnengehaaldquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
zo even iemand gebeld om alvast gelukkig nieuwjaar alvast te wensen . En ik ga heel knullig straks naar winnie de pooh kijken, ik had er om een uur of 4 al last van vannacht vond het toen eigenlijk niet kunnen om middernacht Winnie de poeh te gaan kijken en doe dat dus straks
Ik moet er nog niet aan denken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ontbijt met oliebollen op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |