Het zou niet de eerste keer zijn dat ik dat zag op camquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, je gelooft het toch niet echt he?
vrees van welquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:48 schreef Barbusse het volgende:
Is dit nu een Tinychat review topic geworden?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom sluit ik Tinychat altijd te vroeg af?
Gedeeltelijk maar, hier is het evengoed ook nog gezellig hoorquote:
Dan ga ik weer.quote:
Prove me wrong then.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gedeeltelijk maar, hier is het evengoed ook nog gezellig hoor
Door over TC te bitchen verdubbelen ze ook nog eens het aantal posts erover en gaat het veel langer erover door, beter beginnen ze gewoon ergens anders over ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 geintje over TC en het is opeens een review topic geworden?
Ik heb trouwens na jouw pyjama verhaal de film Bambi binnengehaaldquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
zo even iemand gebeld om alvast gelukkig nieuwjaar alvast te wensen . En ik ga heel knullig straks naar winnie de pooh kijken, ik had er om een uur of 4 al last van vannacht vond het toen eigenlijk niet kunnen om middernacht Winnie de poeh te gaan kijken en doe dat dus straks
Ik moet er nog niet aan denken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ontbijt met oliebollen op dit moment
MFN!quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Door over TC te bitchen verdubbelen ze ook nog eens het aantal posts erover en gaat het veel langer erover door, beter beginnen ze gewoon ergens anders over ofzo.
Ik heb met kerst Bambi opgegetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens na jouw pyjama verhaal de film Bambi binnengehaald
Ik houd dus niet zo van wild. Ben wel van alles proeven, dat welquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
MFN!
Inderdaad
[..]
Ik heb met kerst Bambi opgegeten
En hier word ik dus agressief vanquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
MFN!
Inderdaad
[..]
Hoi!quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
MFN!
Inderdaad
[..]
Dat heb ik ook op eendenborstquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik houd dus niet zo van wild. Ben wel van alles proeven, dat wel
Trouwens bij de lidl hebben ze wel heerlijk wild, een keer in t jaar kan wel. Eendenborst is dan wel weer
Newbjequote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen murmur. Ik ga zo de trein naar Loka pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |