Sterktequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
Ja mensen ik ga het slagveld der supermarkten betreden.
Wish me luck.
ps: Mocht ik doodgedrukt worden door een kudde wilde huisvrouwen, jullie waren een geweldig publiek
Oh ja, goed dat je het zegt, champagne niet vergetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
Kut moet opschieten, Niemand heeft champagne gehaald
Die asti is zo lekker, hoop dat ze die nog hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het zegt, champagne niet vergeten
Mejuffrouw Myraela, wat zegt u nuquote:
Mijn katten hebben er nog niet zoveel last van eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:25 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh mijn kat is nu al dat ze de hele tijd bij me zit , ze vind het knallen niets
quote:
Elke kat is andersquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn kat gaat de hele tijd dus mij opzoeken en wil bij me zijn en dat is dus ook de reden dat ik thuis blijf , als het nou een kat was die een eigen plekje zocht en niet meer te voorschijn kwam ander verhaal maar hier is dus de ervaring dat ze mij opzoekt.
Ik heb een tikje vreemde kat
We kregen een soort praatkick toen we in bed lagen, dus het was wel erg laat. En we zijn nu enorm brak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen slapen zo?
Haha arme dingen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
We kregen een soort praatkick toen we in bed lagen, dus het was wel erg laat. En we zijn nu enorm brak.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Heb je lekker kunnen fappen op drommels showtje?
Waarom sluit ik Tinychat altijd te vroeg af?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uiteraard.
Jammer dat jullie er niet waren om mijn machtig mooie pener te aanschouwen.
Schat, je gelooft het toch niet echt he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom sluit ik Tinychat altijd te vroeg af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |