Je weet het nooitquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Weet niet, heb haar niet horen gaan met haar vriend vannacht
Maar zal wel niet, aangezien ze al samenwoont
Weer veilig in Nederland?quote:
Doe het dan nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gisteren al
Mijn kamer is een teringzooi en ik heb geen zin om hem op te ruimen.
Dat weet ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gisteren al
Mijn kamer is een teringzooi en ik heb geen zin om hem op te ruimen.
Ja dat scheelt al een stuk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig een vrouw met verstand van voetbal
[..]
Als aanspreken nu eens zou lukkendan zou ik al een heel stuk verder zijn
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:26 schreef palawan het volgende:
Een goede morgen!
Ik werd vanochtend om 9:30 uur wakker gemaakt door een hyperactieve zus
Om te gaan hardlopen
In de regen
In het bos door de modder
Met 5 man in een daihatsu cuore
Stiekem was het eigenlijk nog wel leuk ook
En daar gaat het dus al mis. Dat durf ik niet lukt mij nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat scheelt al een stuk.
Gewoon een kwestie van doen Tijn, is niet gemakkelijk maar je moet maar denken dat je niks te verliezen hebt.
Vrouwen zijn niet zo eng als dat ze soms lijken.
Stap eens gewoon een kroeg binnen en spreek iemand aan
Alle zooi uit het zicht leggen. Onder het bed in de kast, etcquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Altijd luisteren naar je mama en een kamertje opruimen is toch zo gebeurd
Dan wordt het tijd dat er hiervandaan eens een groepje gaat stappen om je een zetje in de goede richting te gevenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar gaat het dus al mis. Dat durf ik niet lukt mij niet
Ben ik mee bezigquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle zooi uit het zicht leggen. Onder het bed in de kast, etc
Ik word niet meer gedwongen. Er zitten wel fijne dingen aan als er geen aandacht aan je besteed wordtquote:
Dat is een goed plan ja. Eens kijken wanneer er weer een meet is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat er hiervandaan eens een groepje gaat stappen om je een zetje in de goede richting te geven
Mijn moeder is heeft een soort schoonmaakdwangquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik word niet meer gedwongen. Er zitten wel fijne dingen aan als er geen aandacht aan je besteed wordt
Of gewoon bijhoudenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle zooi uit het zicht leggen. Onder het bed in de kast, etc
Zelfs toen ik 24 was vlak voor ik op mijzelf ging wonen moest ik van mijn moeder iedere week mijn kamer schoonmaken. Helaas mijn moeder was andersquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik word niet meer gedwongen. Er zitten wel fijne dingen aan als er geen aandacht aan je besteed wordt
Hebben wij dezelfde moeder?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder is heeft een soort schoonmaakdwang
Die flipt anders.
Relaxedquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of gewoon bijhouden
Mijn kamer was altijd netjes, want zolang mijn kamer netjes was, deed mijn mama stofzuigen en bed verschonen.
Als mijn kamer niet opgeruimd was deed ze dt niet. En zat ik in de troep
Sterktequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
Ja mensen ik ga het slagveld der supermarkten betreden.
Wish me luck.
ps: Mocht ik doodgedrukt worden door een kudde wilde huisvrouwen, jullie waren een geweldig publiek
RIP aan de nabestaandequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
Ja mensen ik ga het slagveld der supermarkten betreden.
Wish me luck.
ps: Mocht ik doodgedrukt worden door een kudde wilde huisvrouwen, jullie waren een geweldig publiek
Gelukkig is mijn moeder niet zo ergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |