Goedemorgen, had je maar eerder moeten gaan slapen vannachtquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Fijn knallend wakker wordenIk had tot 1 uur willen slapen ofzo
En hoe is het gegaan op je werk gister?quote:
Ik weet het, maar jij bleef maar praten tegen mequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goedemorgen, had je maar eerder moeten gaan slapen vannacht
Wie is hij?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij bleef maar praten tegen me
'Sorry sorry sorry dat ik te laat was, was het helemaal vergeten' 'Is goed jongen, ben allang blij dat je er nu bent' 'Ja chef!'quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe is het gegaan op je werk gister?
Oh ja, nu is het weer mijn schuld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar jij bleef maar praten tegen me
Relaxedquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
'Sorry sorry sorry dat ik te laat was, was het helemaal vergeten' 'Is goed jongen, ben allang blij dat je er nu bent' 'Ja chef!'
Zwaar chill die gast
Whehehehehequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het weer mijn schuld.
Ik begon pas na half 3 te praten tegen je dus toen was het al te laat schat
Oh en nu klagen dat je moe bent, hahah, Roy je moet vrouwen niet wakker houden daar worden ze chago vanquote:
I hazquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:09 schreef Newbie114 het volgende:
Heb nu 4 mensen ge-sms't. Wie heeft er een gehad van mij?
(straw, palawan, lott, tijnbrein)
Dat ligt aan de manier waarop je ze wakker houd Tijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh en nu klagen dat je moe bent, hahah, Roy je moet vrouwen niet wakker houden daar worden ze chago van
[..]
I haz
Jij hosselaar, leer mij die skillsquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de manier waarop je ze wakker houd Tijn.
Plus dat het natuurlijk gewoon een eer voor ze is als ik ze wakker wil houden he
C_A is niet meer hosselbaar Tijn. Die schone deerne is al geschaakt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hosselaar, leer mij die skills
Jij ook niet meer binnenkort. Dan nog kan je mij best nog tips geven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
C_A is niet meer hosselbaar Tijn. Die schone deerne is al geschaakt.
En het had zo mooi kunnen zijn als we een kleine Charmed_Royco1 hadden gemaakt
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
C_A is niet meer hosselbaar Tijn. Die schone deerne is al geschaakt.
En het had zo mooi kunnen zijn als we een kleine Charmed_Royco1 hadden gemaakt
In een feyenoordtenuetjequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die kleine had eruit gekomen als Mario of Peach
Waar loop je precies vast dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij ook niet meer binnenkort. Dan nog kan je mij best nog tips geven.
Gelukkig een vrouw met verstand van voetbalquote:
Als aanspreken nu eens zou lukkenquote:
Komt ze seks te kort ofzo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:26 schreef palawan het volgende:
Een goede morgen!
Ik werd vanochtend om 9:30 uur wakker gemaakt door een hyperactieve zus
Om te gaan hardlopen
In de regen
In het bos door de modder
Met 5 man in een daihatsu cuore
Stiekem was het eigenlijk nog wel leuk ook
Weet niet, heb haar niet horen gaan met haar vriend vannachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |