Zou niet weten wat het probleem anders dan dat er een probleem is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Leef je nog in de realiteit? Je kan toch wel een beetje objectief naar jezelf kijken?
Je hebt dus een probleem, en anders heb je geen probleem. Volgens jou.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou niet weten wat het probleem anders dan dat er een probleem is.
Inderdaad, maar dat kan vanwege een groot aantal redenen zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:59 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dus je praat met vrouwen maar er gebeurt niets.
Leg uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat kan vanwege een groot aantal redenen zijn natuurlijk.
Kleine dingen in de interactie kunnen er toe leiden dat iemand denkt het was gezellig maar meer ook niet. Of het nu iemands woordkeuze is, zijn of haar uiterlijk, zijn of haar manier van doen, de interesses, etc. kijk op het leven. Zoveel variabelen die er toe doen bij het nemen van de beslissing zie ik hier wel of niet potentie in.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moonwalk ook, moneyfornothing heb ik al een paar dagen niet meer gezien, verder weet ik het ook niet.
Ik zit helemaal niet in die TC.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze was pas nog in de TC. Als ik wil slowchatten ga ik ook daarheen. Voor discussies kom ik hier.
Ik zou nog wel lekker willen slapenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:35 schreef Newbie114 het volgende:
Goede oudjaarsmorgen. Ik ben in dubio. Weer gaan slapen of nu ik toch lig te FOK!en opstaan en even gamen?
Je hebt me niet wakker kunnen smsenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:35 schreef Newbie114 het volgende:
Goede oudjaarsmorgen. Ik ben in dubio. Weer gaan slapen of nu ik toch lig te FOK!en opstaan en even gamen?
Ah arme jijquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:49 schreef Lot88 het volgende:
mijn papa is bruutsta je onder de douche lekker warm te worden trekt hij ineens beneden de kraan los KOUDDD
Lekker begin van je dagquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja en ik moest er nog onder uit ook
Ja als je niet kunt douchen moet je iets om toch lekker te ruiken hequote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
IddGelukkig is pap zo weg en kan ik zo richting de grote stad voor mijn geurtje<3
Ben al wel schoon hoor :p maar kan gewoon uren onder de douche staanquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als je niet kunt douchen moet je iets om toch lekker te ruiken he
Dat heb ik met in bad liggen, kan er zo een uur inliggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ben al wel schoon hoor :p maar kan gewoon uren onder de douche staan
Voorspelbaar, jij bent er gewoon zo een.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ben al wel schoon hoor :p maar kan gewoon uren onder de douche staan
Wij hebben geen badquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik met in bad liggen, kan er zo een uur inliggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |