Omdat je zo aandringt dan.quote:
Geen idee?? Ik zat eerst een tijd bij knetter. Eigenlijk aan de andere kantquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt dan.
Waarom hebben wij bij myra toen eigenlijk niet gepraat? We hadden denk ik een avond kunnen vullen met alleen maar over games praten.
En volgens mij waren we ook de enige 2 feyenoorders
Apart verhaalquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee?? Ik zat eerst een tijd bij knetter. Eigenlijk aan de andere kant![]()
En toen ik naar jou kant kwam, ging samzz opeens kotsen, trok huppel een vies gezicht omdat er gekotst werd. En aangezien ik niet van kotsende mensen hou, ben ik weer naar de andere kant gegaan
Zoiets denk ik
Oh ja, arme samzz.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee?? Ik zat eerst een tijd bij knetter. Eigenlijk aan de andere kant![]()
En toen ik naar jou kant kwam, ging samzz opeens kotsen, trok huppel een vies gezicht omdat er gekotst werd. En aangezien ik niet van kotsende mensen hou, ben ik weer naar de andere kant gegaan
Zoiets denk ik
Is goed, die week na de stapmeet toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, arme samzz.
Die biertjes van wt vielen niet zo goed bij haar.
Maar de volgende keer gaan we knuffelen en praten
Ja kloptquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed, die week na de stapmeet toch?
Daar heb je een goed punt, ten eerste niet te veel zuipen straks. Denk dat daar 50% al bij afvalt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:23 schreef DigitalGirl het volgende:
On another note waar zijn de versiertips want het wordt zo weer een slecht 2012
Kans gemist dunkt mequote:Op zaterdag 31 december 2011 03:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Nee, en ik ga me niet om laten bouwen om zo meer te versieren.
Waar wil je het over hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit topic moet meer toegespitst worden op degene met echte versierproblemen. Sign below.
DigitalGirl
Wat zijn je problemen, vertel ze maar aan Dr. Love.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit topic moet meer toegespitst worden op degene met echte versierproblemen. Sign below.
DigitalGirl
HEYquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:37 schreef heloef het volgende:
forum.fok.nl/topic/1758582
Nou jongens, sla je slag maar!
Het is wel een slowchat he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:36 schreef DigitalGirl het volgende:
DigitalGirl
Geen relatie, forever alone.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:37 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat zijn je problemen, vertel ze maar aan Dr. Love.
HOIquote:
Hij wordt helemaal nat zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen relatie, forever alone.
[ afbeelding ]
Wat doe je zo laat op fokquote:
Ok even analytisch blijven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen relatie, forever alone.
[ afbeelding ]
Dus ging je maar naar huis... zo komt die stad nooit vol toch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:41 schreef VacaLoca het volgende:
pfff na etentje wezen stappen. Etentje was gezellig maar stad was echt doooooooooooooooodZelfs de taxi-chaufeur was aan het klagen over hoe dood het was. Blijkbaar is bijna niemand in staat om 2 nachten achter elkaar te stappen en bewaart iedereen zich voor morgen... hoe laf
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ok even analytisch blijven.
We hebben een DigitalGirl met status ongehuwd.
Wat wil je graag toevoegen of verbeterd zien?
Welke stadquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:41 schreef VacaLoca het volgende:
pfff na etentje wezen stappen. Etentje was gezellig maar stad was echt doooooooooooooooodZelfs de taxi-chaufeur was aan het klagen over hoe dood het was. Blijkbaar is bijna niemand in staat om 2 nachten achter elkaar te stappen en bewaart iedereen zich voor morgen... hoe laf
Oud nieuws man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je zo laat op fok
voor altijd alleen!!
Jij wil versierproblemen opgelost zien, kom dan met versierproblemen anders dan: altijd alleen.quote:
Arnhem... sowieso niet de meest geweldige stad kwa uitgaan maar normaliter toch wel heel druk op een vrijdag...quote:
Behalve vanavondquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Arnhem... sowieso niet de meest geweldige stad kwa uitgaan maar normaliter toch wel heel druk op een vrijdag...
En had juist zin in goed feestje vanavond omdat morgen met oud en nieuw het een beetje saai zal zijn voor mij (familie en niet stappen)... naja volgende week in het nieuwe jaar beter, ff los van al die overrated feestdagen. Oud en nieuw is sowieso alleen nog leuk als je 15 bent ofzo en een keer de hele nacht mag opblijven.. verder is een willekeurige dag stappen vaak veel beter.
Zij is een man?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Begin eens met een naam waar je niet op een vrouw lijkt.
Voor mij is het anders i.v.m. verjaardag. Ik schijn morgen een MP3spelert te krijgenquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Arnhem... sowieso niet de meest geweldige stad kwa uitgaan maar normaliter toch wel heel druk op een vrijdag...
En had juist zin in goed feestje vanavond omdat morgen met oud en nieuw het een beetje saai zal zijn voor mij (familie en niet stappen)... naja volgende week in het nieuwe jaar beter, ff los van al die overrated feestdagen. Oud en nieuw is sowieso alleen nog leuk als je 15 bent ofzo en een keer de hele nacht mag opblijven.. verder is een willekeurige dag stappen vaak veel beter.
DigitalGirl, wil zeggen dat hij zich zo voelt maar niet dat hij zo is je weet zelleuf.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja ik weet niet hoor, maar als iemand zich cybergirl noemt ga ik er van uit dat ze een girl is
Het probleem begint denk ik al bij het benoemen van eventuele versierproblemen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij wil versierproblemen opgelost zien, kom dan met versierproblemen anders dan: altijd alleen.
Leef je nog in de realiteit? Je kan toch wel een beetje objectief naar jezelf kijken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het probleem begint denk ik al bij het benoemen van eventuele versierproblemen.
Een versiermanierbenoemfobie of zoiets?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het probleem begint denk ik al bij het benoemen van eventuele versierproblemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |