Omdat je zo aandringt dan.quote:
Geen idee?? Ik zat eerst een tijd bij knetter. Eigenlijk aan de andere kantquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt dan.
Waarom hebben wij bij myra toen eigenlijk niet gepraat? We hadden denk ik een avond kunnen vullen met alleen maar over games praten.
En volgens mij waren we ook de enige 2 feyenoorders
Apart verhaalquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee?? Ik zat eerst een tijd bij knetter. Eigenlijk aan de andere kant![]()
En toen ik naar jou kant kwam, ging samzz opeens kotsen, trok huppel een vies gezicht omdat er gekotst werd. En aangezien ik niet van kotsende mensen hou, ben ik weer naar de andere kant gegaan
Zoiets denk ik
Oh ja, arme samzz.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee?? Ik zat eerst een tijd bij knetter. Eigenlijk aan de andere kant![]()
En toen ik naar jou kant kwam, ging samzz opeens kotsen, trok huppel een vies gezicht omdat er gekotst werd. En aangezien ik niet van kotsende mensen hou, ben ik weer naar de andere kant gegaan
Zoiets denk ik
Is goed, die week na de stapmeet toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, arme samzz.
Die biertjes van wt vielen niet zo goed bij haar.
Maar de volgende keer gaan we knuffelen en praten
Ja kloptquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed, die week na de stapmeet toch?
Daar heb je een goed punt, ten eerste niet te veel zuipen straks. Denk dat daar 50% al bij afvalt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:23 schreef DigitalGirl het volgende:
On another note waar zijn de versiertips want het wordt zo weer een slecht 2012
Kans gemist dunkt mequote:Op zaterdag 31 december 2011 03:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Nee, en ik ga me niet om laten bouwen om zo meer te versieren.
Waar wil je het over hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit topic moet meer toegespitst worden op degene met echte versierproblemen. Sign below.
DigitalGirl
Wat zijn je problemen, vertel ze maar aan Dr. Love.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit topic moet meer toegespitst worden op degene met echte versierproblemen. Sign below.
DigitalGirl
HEYquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:37 schreef heloef het volgende:
forum.fok.nl/topic/1758582
Nou jongens, sla je slag maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |