Kan ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:23 schreef Splutje het volgende:
Waarschijnlijk ben ik zo lam dat ik na 20 seconden dansen het sletje op de bek pak. Werkt ook vaak genoeg
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:23 schreef Splutje het volgende:
Waarschijnlijk ben ik zo lam dat ik na 20 seconden dansen het sletje op de bek pak. Werkt ook vaak genoeg
Dat hopen we allemaal melouwa, dat hopen we allemaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:37 schreef Meloewa het volgende:
Ik hoop dat je een shemale treft met je ladderzatte kop
Het is Meloewa iedereen met zijn Melouwaquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:41 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat hopen we allemaal melouwa, dat hopen we allemaal.
Die methodes zijn achterhaald. Nieuwe versie dit. Maar voel je vrij om andere visies te geven, daar is het topic immers voor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:43 schreef Messenga het volgende:
Het heeft The Game ook gelezen hoor.
Wil je nu weer weggaan? Ik spreek je wel wanneer ik de hossel gezet heb.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is Meloewa iedereen met zijn Melouwa
Juist inderdaad kan je lekker gaan sucken.
Nee dat wil ik niet. Met levensverhalen aan meisjes verteleln kom je er toch nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wil je nu weer weggaan? Ik spreek je wel wanneer ik de hossel gezet heb.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet. Met levensverhalen aan meisjes verteleln kom je er toch niet
True dat heet friendzone.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet. Met levensverhalen aan meisjes verteleln kom je er toch niet
Wanneer je begon met: Heb jij zin in twee grolsch?' speelde je alpha en lagen er nu 3 victoria secret modellen aan je piemel te sabbelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Persoonlijk gebruik ik altijd.
IK: Hej, heb jij zin in een Grolsch
zij: wat?
Ik: Heb JIJ ZIN IN GROLSCH?
zij: Ik versta je echt niet ?
ik: GROLSCH???
En dan houd het meestal wel zo;n beetje op.
proberen te praten met een meidje in de club, hopeloosquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Persoonlijk gebruik ik altijd.
IK: Hej, heb jij zin in een Grolsch
zij: wat?
Ik: Heb JIJ ZIN IN GROLSCH?
zij: Ik versta je echt niet ?
ik: GROLSCH???
En dan houd het meestal wel zo;n beetje op.
Topsite/forumquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja zeker, wat is daar mis mee
Nu wel, en ik nu ook. HOPPPAAA weer 1 erbij!quote:
En nog een 1 JAa op naar de 1000000! postmanie gekkenhuis! 4 life ever ah ah !quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu wel, en ik nu ook. HOPPPAAA weer 1 erbij!
Dit. Dat de bron van je stramme sokken maar al te gewillig je zaakje ledigt.quote:
Vertel dat verhaal dan alvast om het publiek om te warmen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:53 schreef Snuf. het volgende:
Zeldzaam goed topic. Ik zou meedoen, ware het niet dat ik laatst een leuk chickie heb gehosseld en dus een keertje moet overslaan.
De game is verhaal hé geen theorie. Raadpleeg goede pua sites.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:02 schreef Piye het volgende:
Leuk topic, ik ga denk ik ook even snel the game lezen en een leuk hosselverhaal verzinnen.
Zo mooi en ongeforceerd kan O&N zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:23 schreef Splutje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:23 schreef Splutje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:58 schreef Jahr00n het volgende:
Al die harde mannen hier met ruige taal.Terwijl het in echt kk ecto's zijn natuurlijk. Treurig.
Dit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:58 schreef Jahr00n het volgende:
Al die harde mannen hier met ruige taal.Terwijl het in echt kk ecto's zijn natuurlijk. Treurig.
Wie praat er ruig dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:58 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom gun jij je medemensen geen liefde?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit.
In het echt is het van 'Hee..*tril tril* mag ik je wat te drinken aanbieden
*stotter stotter*.. En gelukkig nieuwjaar he...
'
Gelukkig maar
Gun zo'n jongen eens een pleziertje, egoīstisch wicht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit.
In het echt is het van 'Hee..*tril tril* mag ik je wat te drinken aanbieden
*stotter stotter*.. En gelukkig nieuwjaar he...
'
Gelukkig maar
Ik zeg toch gelukkig maar? Heel charmant en lief hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gun zo'n jongen eens een pleziertje, egoīstisch wicht.
Oh.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zeg toch gelukkig maar? Heel charmant en lief hoor.
Het is vergeven. Maar laat het niet weer gebeurenquote:
Combinatie van Style, en eigen theorie. En het werkt, het werkt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:15 schreef 9611Niels het volgende:
Goed topic en bedankt voor de tips, Style.
Meh, 1/10 mannen o.i.d. weten hoe ze vrouwen succesvol aan moeten spreken om hen uiteindelijk het bed in te krijgen. Lijkt me sterk dat (bijna) alle FOK!ers die hier posten bij die 10% horen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
Al die vrouwen hier die ervan uitgaan dat er geen alpha's bestaan, maar morgen wel met de eerste beste pua artist liggen te krikken.
Nog iemand nodig die je gezelschap komt houden met je manke pootje?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, 1/10 mannen o.i.d. weten hoe ze vrouwen succesvol aan moeten spreken om hen uiteindelijk het bed in te krijgen. Lijkt me sterk dat (bijna) alle FOK!ers die hier posten bij die 10% horen.
Van jou geloof ik het wel hoor hakuna
Alsof alle mannen altijd meteen het bed in willen duikenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, 1/10 mannen o.i.d. weten hoe ze vrouwen succesvol aan moeten spreken om hen uiteindelijk het bed in te krijgen. Lijkt me sterk dat (bijna) alle FOK!ers die hier posten bij die 10% horen.
Awhquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Alsof alle mannen altijd meteen het bed in willen duiken
Soms ook gewoon chill om ff met een vrouw te praten hoor, pff meteen die gedachtes erachter met dat bed enzo :S
ben je hommotje ofsoquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Soms ook gewoon chill om ff met een vrouw te praten hoor, pff meteen die gedachtes erachter met dat bed enzo :S
Maar dan hossel je haar dus niet, dus heeft dat niets te maken met dit topic.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nah, vrienden hebben zich al opgeofferdquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog iemand nodig die je gezelschap komt houden met je manke pootje?
Wait wut, hij regelt chicks écht met een plan van aanpak, een operationeel beleid en een exit-strategie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:26 schreef Juminelle het volgende:
Kom een keer mee sargen, zou ik zeggen. Dan laat ik het zien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wait wut, hij regelt chicks écht met een plan van aanpak, een operationeel beleid en een exit-strategie?
Zekers, ik heb nooit bijbedoelingen, ik ben altijd lief en sta altijd open voor levensverhalen en gehuil enzo, ze kunnen atlijd bij me uithuilen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
AwhVeel mannen zoeken ook gewoon liefde?
Eensch ik ga denk ik uit respect voor de vrouwen vanavond niet hosselen. Hooguit naar de kinderdisco.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zekers, ik heb nooit bijbedoelingen, ik ben altijd lief en sta altijd open voor levensverhalen en gehuil enzo, ze kunnen atlijd bij me uithuilen.
Vrouwen, ik hou van ze. Nimmer zal ik op een vrouw afstappen met als doel om in bed te belanden, iel vies zeg. Er moet liefde zijn enzo eerst hoor.
KUt players enzo
Die kinderdisco grap was de eerste keer al niet leuk. Niet proberen een slechte grap uit te melken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Eensch ik ga denk ik uit respect voor de vrouwen vanavond niet hosselen. Hooguit naar de kinderdisco.
kk pedoquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Eensch ik ga denk ik uit respect voor de vrouwen vanavond niet hosselen. Hooguit naar de kinderdisco.
De waarheid niet herkennen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Die kinderdisco grap was de eerste keer al niet leuk. Niet proberen een slechte grap uit te melken.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
AwhVeel mannen zoeken ook gewoon liefde?
Lief zeg.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:15 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Net zoals veel vrouwen ook gewoon seks zoeken. Bij mannen wordt die schaamte er alleen wat minder resoluut ingeramd.
Ehm de laatste keer dat ik dat deed werd ik gefriendzoned. Hoe vaak is dat je al overkomen op deze manier?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zekers, ik heb nooit bijbedoelingen, ik ben altijd lief en sta altijd open voor levensverhalen en gehuil enzo, ze kunnen atlijd bij me uithuilen.
Vrouwen, ik hou van ze. Nimmer zal ik op een vrouw afstappen met als doel om in bed te belanden, iel vies zeg. Er moet liefde zijn enzo eerst hoor.
KUt players enzo
Niks taboe, gebrek aan lef zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
In de hedendaagse maatschappij is een onbekende vrouw aanspreken nog steeds een klein taboe.
Deze man weet.
Alhoewel hij ook zijn missers heeft zo nu en dan.
Ik trap hier wel in. Met jou zou ik wel gaan daten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
KUt players enzo
Dacht dat je lesbisch wasquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik trap hier wel in. Met jou zou ik wel gaan daten.
Dat ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks taboe, gebrek aan lef zal je bedoelen.
Ik ben er gewoon voor die vrouwen als ze me nodig hebben man, ik hoef niets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm de laatste keer dat ik dat deed werd ik gefriendzoned. Hoe vaak is dat je al overkomen op deze manier?
Bi. En niet dat ik echt wil gaan daten hoor. Ik bedoel als voorbeeld.quote:
Je bent stiekem wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bi. En niet dat ik echt wil gaan daten hoor. Ik bedoel als voorbeeld.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Je bent stiekem wel nieuwsgierig
Niet echtquote:In bed beland met een dik wijf in loret:
In bed beland met een dik wijf op vakantie in Loret
Sletten die denken de macht over de hossel te hebben:
Sletten die denken de macht over de hossel te hebben
Dat ze zich door anderen uit elkaar laten trekken het enige wat jij mag doen is een schouder bieden als ze het moeilijk hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon voor die vrouwen als ze me nodig hebben man, ik hoef niets.
Wat bedoel je met gefriendzoned dan?
Ja dit lees ik veel hier. Hoe komen jullie erbij? Gevoelige lieve en verzorgende mannen zijn gewoon ultra sexy hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze zich door anderen uit elkaar laten trekken het enige wat jij mag doen is een schouder bieden als ze het moeilijk hebben.
Dat je het sukkeltje bent die ze alleen nog aandacht geeft als ze wat klagen of jabken heeft.
Niks mis mee toch, nogmaals: ik ben er gewoon voor ze man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze zich door anderen uit elkaar laten trekken het enige wat jij mag doen is een schouder bieden als ze het moeilijk hebben.
Dat je het sukkeltje bent die ze alleen nog aandacht geeft als ze wat klagen of janken heeft.
Dat zal, maar in de kroeg schieten ze vaak mis, aangezien het in de kroeg om een eerste indruk gaat en het niet wekenlang als mos aan een vrouw plakken om haar ervan te overtuigen hoe gevoelig en lief je wel niet bent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dit lees ik veel hier. Hoe komen jullie erbij? Gevoelige lieve en verzorgende mannen zijn gewoon ultra sexy hoor.
Daar dacht het meisje waar ik op viel heel anders over.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dit lees ik veel hier. Hoe komen jullie erbij? Gevoelige lieve en verzorgende mannen zijn gewoon ultra sexy hoor.
Je moet je natuurlijk wel eerst in de theorie verdiepen voordat je succesvol kunt hosselenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon voor die vrouwen als ze me nodig hebben man, ik hoef niets.
Wat bedoel je met gefriendzoned dan?
Nou, dom meisje dan. Lieve mannen zijn gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar dacht het meisje waar ik op viel heel anders over.
En dan heb je er eenmaal ééņ en dan zeggen vrouwen: 'Hij is zo saai.' Vrouwenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, dom meisje dan. Lieve mannen zijn gewoon geweldig.
Hij is best wel tofquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
In de hedendaagse maatschappij is een onbekende vrouw aanspreken nog steeds een klein taboe.
Deze man weet.
Alhoewel hij ook zijn missers heeft zo nu en dan.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:40 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
En dan heb je er eenmaal ééņ en dan zeggen vrouwen: 'Hij is zo saai.' Vrouwen
Verwend. Saaie mannen moet je ook waarderen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:40 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
En dan heb je er eenmaal ééņ en dan zeggen vrouwen: 'Hij is zo saai.' Vrouwen
Waarom is dat nou weer verwendquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Verwend. Saaie mannen moet je ook waarderen.
Natuurlijk, maar niet iedereen is perfect en je hoeft toch niet alles samen te doen? Als de relatie verder top is en op basis van zoiets stop je ermee vind ik dat wel verwend.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer verwend? Het is toch logisch dat een vrouw geen zin heeft om om te (blijven) gaan met iemand die ze saai vindt?
ja doke al dike cobra ne afgestoken soper leuk kben ook nzig met cabied hahhaah supeergeweldg wel oppassen isbets gevaarlik:pquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dronken vuurwerk afsteken moet je eens proberen man lagge
Niet binnen carbiedschieten hoor, dat geeft zo'n troep.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
ja doke al dike cobra ne afgestoken soper leuk kben ook nzig met cabied hahhaah supeergeweldg wel oppassen isbets gevaarlik:p
Hoe denk je dat dat later gaat danquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer verwend? Het is toch logisch dat een vrouw geen zin heeft om om te (blijven) gaan met iemand die ze saai vindt?
je komt btje wanhopig over man, alsof je stille hints geeft dat hier een wijf je gaat pb'enquote:
Nou zo ervaar ik dat in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:51 schreef ikjijallebei het volgende:
je komt btje wanhopig over man, alsof je stille hints geeft dat hier een wijf je gaat pb'en
Deze vrouw snapt het wel een beetje, niet helemaal want vrouwen zullen het nooit snappen, ze snappen zichzelf niet eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet iedereen is perfect en je hoeft toch niet alles samen te doen? Als de relatie verder top is en op basis van zoiets stop je ermee vind ik dat wel verwend.
Ik doe ht in destraat, gaat best hard en trillende raampjes (nojoke).quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet binnen carbiedschieten hoor, dat geeft zo'n troep.
En zijn humor slaat niet altijd aan, soms gewoon pijnlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij is best wel tofMaar dat kapsel
Nee hoor er is hier niks hosselbaars.quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 13:51 schreef ikjijallebei
[..]
je komt btje wanhopig over man, alsof je stille hints geeft dat hier een wijf je gaat pb'en
Rosepetals niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor er is hier niks hosselbaars.
Je moet ook via fobo hosselen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor er is hier niks hosselbaars.
Zorg ervoor dat ze jou alcohol geeft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:53 schreef mrazura het volgende:
Bedankt voor je hosseltechnieken mattie. Overigens kon je stoppen bij alcohol geven.
Noh moss, ik moet constant blijven letten op indicaties van de dame en deze waarnemen en evalueren. Dit kan ik niet in combinatie met alcohol.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat ze jou alcohol geeft.
Het betaalt zich allemaal uitquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:10 schreef mrazura het volgende:
[..]
Noh moss, ik moet constant blijven letten op indicaties van de dame en deze waarnemen en evalueren. Dit kan ik niet in combinatie met alcohol.
Mensen die denken dat hosselacties louter 's nachts plaatsvinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:18 schreef Pharkus het volgende:
Jongens, nu valt er nog niks te hosselen hoor, vannacht pas.
heb net me zusje probere te reglequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:18 schreef Pharkus het volgende:
Jongens, nu valt er nog niks te hosselen hoor, vannacht pas.
Deel een verhaal met ons, hoe dat uitpakte en wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef taintless het volgende:
Ik word gehosseld.
Ff zonder gein, het is meestal wel zo.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
heb net me zusje probere te regle![]()
moedr vader fcking boos op me nu
Echt he, het kan op ieder moment van de dag.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Mensen die denken dat hosselacties louter 's nachts plaatsvinden.
Ik doe gewoon nooit de moeite om te jagen. Maar als een chick op mij jaagt, vind ik het prima deluxe.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Deel een verhaal met ons, hoe dat uitpakte en wat er gebeurde.
Klopt. Uberhaupt vrouwen aanspreken en je hebt al een streepje voor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks taboe, gebrek aan lef zal je bedoelen.
In welke fase?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Als ik hetzelfde probeer als wat jij in de OP beschrijft dan heb ik gelijk een glas wijn in mijn gezicht vanavond, vrees ik.
Hahahahaha nee echt niet. Dat is juist het mooie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
Conclusie: goed verhaal: Waarschijnlijk een paar kleine dingetjes bij verzonnen, maar dat mag de pret niet drukken. Meer graag.
De eerste, door haar zo te negeren e.d.quote:
positief of negatief?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:50 schreef FartHoven het volgende:
Ben ik de enige persoon die jouw topics grappig vind?
Wanneer jij ze negeert gaan ze je slaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
De eerste, door haar zo te negeren e.d.
Het is op zich geen slechte tip, maar bij die tokkiewijven/boerinnen die in de kroeg rondlopen waar ik me vnv ga bezatten werkt dat niet
Als je denkt dat je ermee kan wegkomen wel natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, struggles. Ben met een meisje bezig een maand en ben net weer bij haar geweest en ik vind haar echt leuk, maar zij is vanavond ergens anders en ik heb vanavond tijdens zo'n emotioneel moment ook een beetje liefde nodig. Zal ik me misdragen en jullie een mooi verhaal schenken?
Gewoon kijken hoever je komt en net op tijd stoppen en lekker pagga slaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, struggles. Ben met een meisje bezig een maand en ben net weer bij haar geweest en ik vind haar echt leuk, maar zij is vanavond ergens anders en ik heb vanavond tijdens zo'n emotioneel moment ook een beetje liefde nodig. Zal ik me misdragen en jullie een mooi verhaal schenken?
Je bent het verplicht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Skylark. het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Skylark. het volgende:
Zal ik me misdragen en jullie een mooi verhaal schenken?
Dit denkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet capabel om te hosselen
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Skylark. het volgende:
Het is een vrouw.quote:
I'm doomed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet capabel om te hosselen
Waarom zou je iets met een meisje dat je leuk vindt verpesten voor 1 nacht?quote:
Voor een vrouw is er niks aan als je er een beetje goed uitziet. Dat is het een kwestie van kiezenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:06 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben benieuwd naar al die verzonnen verhalen van morgen waarbij FOK!ers die stiekem de hele nacht meegelurkt hebben op FOK! claimen allerlei vrouwen gefixed te hebben.
Echt he, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom zou je iets met een meisje dat je leuk vindt verpesten voor 1 nacht?
waarom verpestenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom zou je iets met een meisje dat je leuk vindt verpesten voor 1 nacht?
Dit. Vrouwen die mij hosselen zijn meestal pure middelmaat. Weet ook dat er mooie meisjes mij leuk hebben gevonden/in de kroeg oogcontact zochten, maar een andere 'move' dan dat oogcontact zullen ze nooit maken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Voor een vrouw is er niks aan als je er een beetje goed uitziet. Dat is het een kwestie van kiezen
Goedzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt he, je hebt gelijk. Zij is near perfect. Ik ga niks doen
. Thanks Jumy.
Dan mag je in je handjes knijpen, aangezien jij ver beneden middelmaat bent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit. Vrouwen die mij hosselen zijn meestal pure middelmaat. Weet ook dat er mooie meisjes mij leuk hebben gevonden/in de kroeg oogcontact zochten, maar een andere 'move' dan dat oogcontact zullen ze nooit maken.
Wat zegt het dan over mij dat ik alleen ben versierd door een enorm dikke klasgenote?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan mag je in je handjes knijpen, aangezien jij ver beneden middelmaat bent.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ga mezelf niet knap noemen, er zijn vast en zeker genoeg knappere jongens, maar het feit dat er ook mooie meiden naar mij omkijken geeft toch ook wel weer wat aan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
kk sad dezequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
ja ik ging een keer doutzen regele gwn gelukt wil me niet de knapste noeme maar dat zegt wel wtaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ga mezelf niet knap noemen, er zijn vast en zeker genoeg knappere jongens, maar het feit dat er ook mooie meiden naar mij omkijken geeft toch ook wel weer wat aan.
Hm, ja dat klopt wel eigenlijk. Tenzij je als vrouw andere vrouwen zou willen hosselen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Voor een vrouw is er niks aan als je er een beetje goed uitziet. Dat is het een kwestie van kiezen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja ik ging een keer doutzen regele gwn gelukt wil me niet de knapste noeme maar dat zegt wel wta
Jij zou sowieso al afvallen. Vrouwen die trollenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij zou sowieso al afvallen. Vrouwen die trollen
Alsof jij wat te kiezen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Er zijn mannen die zelfs niet door die zeekoeien worden versierd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
Ik word alleen gehosseld door zeekoeien, dit is niet leuk meer.
Zo omschreef ik mijn avondindeling aan een Spaanse schone, nadat zij mij beschuldigde van hosselpraktijken als ik vanavond mijn nieuwe overhemd aantrek.quote:I'm going out with a few friends to grab some beers and have a laugh, but it won't be any special. Just a good night, you know
Maar kan er nooit iets mee want ik heb ook mijn grenzen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zelfs niet door die zeekoeien worden versierd.
Het kan altijd slechter.
Ben je daar wel succesvol in dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar kan er nooit iets mee want ik heb ook mijn grenzen.
Dus dan moet ik zelf weer gaan hosselen, vervelend is dat.
Nee maar ik heb dat ook niet zo vaak gedaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je daar wel succesvol in dan?
Waarom zou je niet polygaam door het leven gaan, wanneer je naar meer snakt. Mensen zijn niet gemaakt om monogaam te leven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt he, je hebt gelijk. Zij is near perfect. Ik ga niks doen
. Thanks Jumy.
Dan blijft het bij stomme prietpraat en komt de attractie welhaast nooit tot stand. maar je kunt het proberen en je verhaal hier posten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een mooie opening na een introductie vanavond zal zijn: "Wat zijn jouw goede voornemens dit jaar?" en het gesprek gaat vanzelf lopen.
Hoeft niet, je kan het ergens naartoe leiden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dan blijft het bij stomme prietpraat en komt de attractie welhaast nooit tot stand. maar je kunt het proberen en je verhaal hier posten.
Nou, daar heb je het al.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dat ook niet zo vaak gedaan.![]()
Twee faalpogingen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:53 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon zeggen ik squat 300 kg klim maar op me nek
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:53 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon zeggen ik squat 300 kg klim maar op me nek
Ik word ook nooit door zeekoeien versierdquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zelfs niet door die zeekoeien worden versierd.
Het kan altijd slechter.
Echt niet ik ben afgewezen omdat ik niet blank was.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, daar heb je het al.Gewoon proberen en met je tintje maak je al meer kans dan de roomblanke dorpsjongen.
Nou, dat wordt dan een importbruidje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word ook nooit door zeekoeien versierd
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet ik ben afgewezen omdat ik niet blank was.
Nee, gewoon een knappe chickquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan een importbruidje.
[..]!
Ze was geen racist of iets, ze viel gewoon niet op negers.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan een importbruidje.
[..]!
Als de ouders racistisch zijn zit ze ook in een moeilijke situatie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze was geen racist of iets, ze viel gewoon niet op negers.
Ik kende haar ouders, zo erg waren ze niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef Argo het volgende:
Ik ga het meisje van de oliebollenkraam hossel samen met Rinus. Gr gr.
[..]
Als de ouders racistisch zijn zit ze ook in een moeilijke situatie.
Er zijn al 3 vanuit mijn initiatiefquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er zou eigenlijk een PUA topic op FOK! moeten komen.
Hoe hossel jij eigenlijk, jij bent een held en MC. Ik bedoel jouw wijze kennis moet ook nog naar buiten komen.quote:
Prima ik ben vervloekt door Zeflava de grote, een gemene tovenaar die ervoor gezorgd heeft dat vrouwen mij niet meer zien staan. Ik moet de roze lotus vinden, om te genezen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef ThaTim het volgende:
Ik zal proberen vanavond wat te hosselen, wat ik zal omzetten in een verhaaltje morgen of overmorgen.
Als je zo blijft praten zal daar ook geen verandering in komenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima ik ben vervloekt door Zeflava de grote, een gemene tovenaar die ervoor gezorgd heeft dat vrouwen mij niet meer zien staan. Ik moet de roze lotus vinden, om te genezen.
Het is de schuld van Zeflava de grote! Hij veranderde me in een God zonder missie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je zo blijft praten zal daar ook geen verandering in komen
Niets mis met zijn geletterde, poëtische hersenspinsels!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je zo blijft praten zal daar ook geen verandering in komen
Dankjewel grote baas.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Niets mis met zijn geletterde, poëtische hersenspinsels!
Klopt, maar hij zal er geen vrouwen mee regelen denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Niets mis met zijn geletterde, poëtische hersenspinsels!
Kun jij de hosselgoden voor me oproepen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is de schuld van Zeflava de grote! Hij veranderde me in een God zonder missie.
Wat heb je aan vrouwen met zoveel baasheid?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zal er geen vrouwen mee regelen denk ik.
Ik trek me ook weleens af op mijn eigen ego. Vrouwen zijn redelijk overbodig inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat heb je aan vrouwen met zoveel baasheid?
De grote tovenaren hebben mij zo vervloekt, dat het moeilijk communiceren is met de goden. Ik zal de grote tovenaar moeten verslaan, maar ik heb een plan. Voor het nieuwe jaar heb jij de zegen van de hosselgoden, de tovenaar zal verward zijn door al het vuurwerk. Dan sla ik toe, en is hij verslagen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Kun jij de hosselgoden voor me oproepen?
Precies wat moet je met vrouwen. Ik ben een gevallen jonge tedere God die op het punt staat zijn alpha god status te reclaimen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Daar kan je kindjes mee krijgenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
deze half god die zich onder de mensen begeeft, zonder capsones die mij komt reddenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Argo het volgende:
[..]
De grote tovenaren hebben mij zo vervloekt, dat het moeilijk communiceren is met de goden. Ik zal de grote tovenaar moeten verslaan, maar ik heb een plan. Voor het nieuwe jaar heb jij de zegen van de hosselgoden, de tovenaar zal verward zijn door al het vuurwerk. Dan sla ik toe, en is hij verslagen.
[..]
Precies wat moet je met vrouwen. Ik ben een gevallen jonge tedere God die op het punt staat zijn alpha god status te reclaimen.
Over 20jaar zijn kinderen uit de mode, en wil iedereen een krokodil.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar kan je kindjes mee krijgen
Geen probleem ik heb je back, ik zal ook nog even met Plato spreken in het hiernamaals.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
deze half god die zich onder de mensen begeeft, zonder capsones die mij komt redden
Ik zo hard dat ik morgen besneden benquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik ga zo hard neuken dat ik het komende jaar piemel eelt heb
Deze man snapt het.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik ga zo hard neuken dat ik het komende jaar piemel eelt heb
Nog een keer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga zo veel eten dat ik het komende jaar te zijn ben mij Obese.
Ben je al dronken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga zoveel eten dat ik het komende jaar te zijn ben mij Obese.
Je andere hand.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:42 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik kan melden dat mijn eerst O&N neukbeurt al heeft plaats gevonden.
Vanavond op zoek naar een nieuw gleufdier om te batsen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Over 20jaar zijn kinderen uit de mode, en wil iedereen een krokodil.
De tering man, deze kloon is na 11 posts al irritant.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:49 schreef QuintonFortune het volgende:
Maar goed het was een gleufdier wat ik een paar maanden eerder al eens geneukt heb.
Vroeg gisteren of ze nog wou neuken en dat wou ze wel.
Ach, er zit vast een nerd achter die een puike avond heeft hierdoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De tering man, deze kloon is na 11 posts al irritant.
doe er wat aan mattiequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit was toch een topic om verhalen te delen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stoer hoor hihiquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:49 schreef QuintonFortune het volgende:
Maar goed het was een gleufdier wat ik een paar maanden eerder al eens geneukt heb.
Vroeg gisteren of ze nog wou neuken en dat wou ze wel.
Jahr00n, op de valreep de snitch van 2011.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe er wat aan mattieje begrijpt mij
maagdje idd jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
. Je hebt totaal geen ervaring zo te zien.
Is goed man, jij bent de baas.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe er wat aan mattieje begrijpt mij
Het is 7 uur raar hequote:Op zaterdag 31 december 2011 19:11 schreef Meloewa het volgende:
Topic bijna vol nog steeds niks gehosseld wel zat praatjes langs geweest.
Dat zal morgen helemaal wat worden.
voorbeschouwing voor straks. Morgen de climaxquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:11 schreef Meloewa het volgende:
Waarschijnlijk komen er morgen 3 verhalen waarvan er 1 deels op waarheid is gebaseerd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik bedoel als er nu al zoveel praatjes zijn, wat wil dat wel niet geven na 00:00 u.
Dan krijg je juist allemaal verzonnen verhalen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Splutje het volgende:
Kunnen we niet regelen dat degene met het beste topic morgen een prijs krijgt, een tagje ofzo?
Om half 1 zit je PM helemaal vol.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik ben nu al bezig met het schrijven van mijn hosselverhaal voor morgen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik bedoel als er nu al zoveel praatjes zijn, wat wil dat wel niet geven na 00:00 u.
Ik ben al 4weken bezigquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben nu al bezig met het schrijven van mijn hosselverhaal voor morgen.
Hoop i.i.g dat ze hun best gaan doen in real vanavond speciaal voor FoK!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er morgen 3 verhalen waarvan er 1 deels op waarheid is gebaseerd.
[..]
Dan krijg je juist allemaal verzonnen verhalen.
Mijn avond zal geheel in het teken zijn van FOK!, ik neem ook een notitieblok mee want ik vergeet nog wel eens dingenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoop i.i.g dat ze hun best gaan doen in real vanavond speciaal voor FoK!![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mijn avond zal geheel in het teken zijn van FOK!, ik neem ook een notitieblok mee want ik vergeet nog wel eens dingen
Precies, van de gedachte aan het openen van een pareltje krijg ik een hardere plasser dan van een lekkere smaquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]Denk gewoon aan wat voor eer er te behalen valt op FoK! en je gaat als een speer
Goed zo alles voor FOK!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Precies, van de gedachte aan het openen van een pareltje krijg ik een hardere plasser dan van een lekkere sma
Heerlen en Argoquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Meloewa gaan wij niet samen vieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
nu al naar de stad haha neem jij 250euro mee ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:36 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik ga nu de stad in, op zoek naar een nieuw gleufdier om te hosselen.
Ik wens iedereen een fijn 2012 en ik hoop dat iedereen vandaag een geil gleufdier mag palen.
Succes jongens, mijn succesverhaal zal ik morgen posten.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heerlen en Argo
Ik kan me perfect handhaven in de straten van Heerlen, ik heb op de straten van Geleen gehusseld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |