abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 november 2011 @ 19:09:43 #1
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_104363445
Gij zijt allen gegroet!

Geniet.

Ik ben al een tijd niet uitgeweest, dus ik besloot zaterdag weer eens uit te gaan. Ik ga liever alleen met vrienden uit, gewoon ff los met randdebielen zonder dames erbij. Dat was zaterdagavond niet het geval. Mijn vriendin ging mee, alsmede ook andere vriendinnen van maten.

We hadden eerst een zieke party bij iemand thuis, lekker het huis afbreken met veel alcoholische versnaperingen, alsmede genoeg drugs. Ik hield het echter bij drank.

Maar goed, later op de avond gingen wij dus naar de dancing :') om ons verder te bezatten en zieke moves te maken op de dansvloer. Ik voelde me begluurd/bekeken, iedereen kent het wel, je voelt die ogen branden alleen nog zoekende waar het vandaan komt. Ik had haar in m’n vizier.. helaas, het was geen knap meisje. Ik flirt graag en ben altijd in voor een praatje met een mooie dame.

Ik val op blonde sletten, ik weet, daar moet je niet op vallen.. klopt. Ik zal er ook nimmer iets mee beginnen. Ze zijn gewoon fucking geil. Wie dat niet vind is gewoon een hommo. Ik kraak ze dan ook altijd af, ze verdienen het, ze moeten hun plek weten. Ik zat dus weer een goudgele rakker te drinken en stoer om me heen te kijken, toen er zo’n lekker mokkel naast me kwam staan. Een typisch snolletje wat geneukt wil worden was het, eventueel met enge ziektes. Ik weet niet meer precies wat ze aanhad maar ik vond het in ieder geval echt spuuglelijk. Nu ik eraan terug denk, vreemd.. meestal zien geile sletten er dus ook geil uit. Maar goed. Dit zei ik dan ook maar tegen dr: hey daar, volgens mij mag jij er best wezen, alleen ik wil je even zeggen dat je deze kleren beter nooit meer aan kan doen, want het ziet er niet uit. Ik dacht eerst dat ze me niet verstond. Echter zei ze met een beledigende blik: “nou bedankt, volgende week zal ik wat anders aan doen, dan kan jij het keuren.” Verrassend antwoord dacht ik bij mezelf. We praatten wat, alleen ik moest zeiken als een otter. Dit meldde ik dan ook maar, en zei dat ik zo terug zou komen.

Ik stond zo heerlijk te pissen, ik wil nog net niet zeggen dat het even lekker als klaarkomen voelt, maar pissen is soms een waar genot. Leeggelopen als ik was ging ik weer terug naar m’n vrienden die mij meteen verwelkomden met jawel, een lekker biertje. 1 van m’n maten was aangekomen en vertelde net een verhaal aan de rest. Hij had de tijd voor de dancing een bedrijfsuitje en was in de 7e hemel, hij was daar gepijpt door 2 collega’s, wat een held. 1 ervan was zo’n lekker kassa-snolletje, ik had hem al verteld dat ie dr kon fixen. Geen idee waarom ie dat zelf niet inzag, mar alpha als ie was heeft hij niet alleen haar, maar ook nog een 2e collega aan z’n tokus weten te krijgen. Bazenactie. Maar dat terzijde.

Terwijl ik lekker aan het zuipen was kwam na een tijdje dat lekkere wijf weer, ik was haar compleet vergeten. Ik kon alleen nog maar aan drank denken, dat heb ik wel vaker als ik eenmaal 1 biertje op heb. Er is dan geen houden meer aan. De volgende dag baal ik weer van mezelf. Maar goed, het was nu dus wel duidelijk dat ze me wou, anders zou ze niet mij komen zoeken etc. Ik ben altijd al de shit geweest, maar sinds ik een vriendin heb zijn de dames al helemaal niet meer van me af te slaan. Zo schijt-irritant. Ze ruiken het, ze willen je relatie kapot maken etc etc, het zijn gewoon allemaal sletten/kuthoeren.

Volgens mij had dat lekkere wijfie ondertussen een natte string gekregen waarmee ik wel 2 bierglazen met kutsappen zou kunnen vullen als ik haar stringetje zou uitwringen. Ik ben dan ook woest aantrekkelijk. Ik vond het wel weer mooi geweest en we besloten naar mijn huis te gaan, mijn sneaky plan trad nu in werking.

We gingen onze jas halen, liepen naar buiten en daar kwam m’n vriendin aangelopen (ik neem aan dat mevr. lekker wijf niet wist dat dat mijn vriendin was), gaf me een kus en zei: “Ik zit al de hele avond naar je te kijken (ze ging nu met haar hand in m’n broek en greep mn snikkel beet) , jij gaat mij nu keihard neuken!”.

Hahahahahahahahahaha, jullie hadden die blik van dat lekkere wijf moeten zien. Echt onbetaalbaar, prachtig.

Ik zei alleen ‘sorry’ tegen mevr. Lekker wijf en liep met m’n vriendin mee naar mn snorfiets, om naar mijn huis te gaan.

Aan de ene kant baalde ik wel, dat wijfie waar ik een groot gedeelte van de avond mee stond was echt fucking lekker (doch haatte ik haar) en ik had haar graag geneukt, maar ik voel me nu nog verzadigder. Moet zij even gebaald hebben zeg, de domme snol.

Ik heb thuis nog een poging gedaan om m’n vriendin eens hardhandig te neuken, echter was ik als een balletje.

Mijn jongeheer deed het niet echt meer.

Ik faalde, doch was ik een tevreden jongeman.

[ Bericht 0% gewijzigd door ikjijallebei op 14-11-2011 19:18:44 ]
pi_104363548
Leuk verzonnen topic ^O^
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Forum Admin maandag 14 november 2011 @ 19:12:51 #3
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_104363622
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 19:11 schreef pl4kkie het volgende:
Leuk verzonnen topic ^O^
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_104363693
En toen werd je wakker met plakkende boxers.
pi_104363722
Hierom moes ik wel ff hardop grinniken

quote:
Ik zei alleen ‘sorry’ tegen mevr. Lekker wijf en liep met m’n vriendin mee naar mn snorfiets, om naar mijn huis te gaan.

_O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 14 november 2011 @ 19:15:48 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_104363786
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 19:11 schreef pl4kkie het volgende:
Leuk verzonnen topic ^O^
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_104363991
Het verhaal was nog geloofwaardig tot je 'vriendin' haar hand in je broek stopte.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
  maandag 14 november 2011 @ 19:22:18 #8
170325 JulesWinnfield
Mmmm! This is a tasty burger!
pi_104364163
Terechte klacht.
pi_104364239
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:19 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Het verhaal was nog geloofwaardig tot je 'vriendin' haar hand in je broek stopte.
Jaa, dat had ie wel iets minder ingrijpend kunnen beschrijven.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_104364265
TS had voor het eerst een (lelijk) wijf versierd en werd zoals gewoonlijk door zijn moeder opgehaald en kon dus geen sex hebben :')
pi_104364342
te lang
  maandag 14 november 2011 @ 19:26:34 #12
359237 Teoman
Niets is voor niets..
pi_104364412
Herkenbaar alleen dan eindigde met een trio. Einde droom.
  maandag 14 november 2011 @ 19:26:51 #13
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_104364435
Waargebeurd verhaal !!
  maandag 14 november 2011 @ 19:27:51 #14
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_104364488
quote:
13s.gif Op maandag 14 november 2011 19:25 schreef Bakkeleie het volgende:
te lang
:')

Scheer je weg.
pi_104364620
Respectloze brulaap.
pi_104364752
Hahaha, ik wou dit topic bijna skippen maar de reacties waren overwegend positief. Geen spijt achteraf _O_ ^O^.
  maandag 14 november 2011 @ 19:32:14 #17
170325 JulesWinnfield
Mmmm! This is a tasty burger!
pi_104364776
skeere nigga's die deze torie niet geloven :')
pi_104364793
Ik walg van dit topic, maar heb het wel helemaal gelezen.
pi_104364804
Ik vind je topic teleurstellend kort.
Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Hammetje is op dreef met zn topics
  Spellchecker maandag 14 november 2011 @ 19:33:09 #20
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_104364835
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:23 schreef blek het volgende:
TS had voor het eerst een (lelijk) wijf versierd en werd zoals gewoonlijk door zijn moeder opgehaald en kon dus geen sex hebben :')
quote:
gaf me een kus en zei: “Ik zit al de hele avond naar je te kijken (ze ging nu met haar hand in m’n broek en greep mn snikkel beet) , jij gaat mij nu keihard neuken!”.
:{
Tevens -purist.
pi_104364928
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 19:32 schreef Allure_ het volgende:
Ik walg van dit topic, maar heb het wel helemaal gelezen.
Hypocrieteling, als een chick dit topic had geopend met 2 YouTube-links naar Girls (Who Run The World) en Single Ladies (Put A Ring On It) had je d'r zeker aanbeden, was het terecht en wat allemaal :{w.
pi_104365068
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Hypocrieteling, als een chick dit topic had geopend met 2 YouTube-links naar Girls (Who Run The World) en Single Ladies (Put A Ring On It) had je d'r zeker aanbeden, was het terecht en wat allemaal :{w.
Alsof ik zo'n feministisch schaap ben. Ik vind zijn woordgebruik gewoon walgelijk :). En walgelijk van mezelf dat ik het verhaal wel helemaal heb gelezen :6.
  maandag 14 november 2011 @ 19:37:48 #23
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_104365123
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Hypocrieteling, als een chick dit topic had geopend met 2 YouTube-links naar Girls (Who Run The World) en Single Ladies (Put A Ring On It) had je d'r zeker aanbeden, was het terecht en wat allemaal :{w.
_O_

quote:
8s.gif Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Alsof ik zo'n feministisch schaap ben. Ik vind zijn woordgebruik gewoon walgelijk :). En walgelijk van mezelf dat ik het verhaal wel helemaal heb gelezen :6.
Je wil me.
pi_104365143
quote:
8s.gif Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Alsof ik zo'n feministisch schaap ben. Ik vind zijn woordgebruik gewoon walgelijk :). En walgelijk van mezelf dat ik het verhaal wel helemaal heb gelezen :6.
Ik mis dit soort topics juist, afcajos enzo :@. Beter dan 90% uit KLB.

Kusje :*.
  maandag 14 november 2011 @ 19:39:59 #25
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_104365262
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2011 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik mis dit soort topics juist, afcajos enzo :@. Beter dan 90% uit KLB.

Ik dank je hartelijk.

Ik ken afcajos alleen niet, ik ben pas een half jaar lid ofzo :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')